Jasmine Garden

Groningerstraatweg 10 8921 TP Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jasmine Garden

Line B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wederom heeerlijk gegeten meer dan genoeg eten voor een goede prijs echt kwaliteit en altijd vriendelijk en attente mensen. Zeer content !!! Eveline Bootsma
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Zeer slecht waren met grote groep waren nog 2 groepen . Ze konden het niet aan constant lege bakken slechte bediening. Afspraken worden niet nagekomen en eigenares zeer onbeschoft.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op tweede kerstdag hier met de familie gegeten. Uitgebreid buffet met zeer veel keuze en geen nee te koop. Opa en oma vonden de sushi een lekkere ervaring. Heel attente bediening en heel hartelijke gastvrouw met oog voor wensen van haar gasten. Zowel de traditionele Chinees-gerechten (babi pangang e.d.) als de wokgerechten waren erg lekker. Zoonlief van 15 vond de snoeptafel een geweldig leuk extraatje. Wij komen zeker nog eens terug!
WimLwd .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
2 keer wezen eten, ben niet van plan om er op korte termijn nog een keer heen te gaan.
De keuze qua eten is beperkt, maar het verse vlees en vis is helemaal beperkt, zeker doordeweeks. Het vlees en vis word wel lekker klaargemaakt voor je neus. Inrichting mag opgeknapt worden, achter waar we zaten was bij de bar een beetje rommelig en niet netjes afgewerkt. Werknemers verder zijn vriendelijk.