Jasmine Garden

Groenloseweg 14 7151 HW Eibergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jasmine Garden

MariusJohan .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Al meerdere malen hier gegeten in het afgelopen jaar. Ruime keuze, goede kwaliteit, zowel van de buffetten als van de bakplaten. Soms wat lange wachttijden bij de bakplaten. Zeer vriendelijke en vlotte service. Ook de kwaliteit van de vrij verkrijgbare dranken, zeker de wijn, is zeer goed. Zeer kindvriendelijke omgeving.
Ook de afhaalmaaltijden zijn uitstekend. Een absolute aanrader!
Ruime gratis parkeerplaatsen, schoon en gezellig, zeer attent en vriendelijk personeel.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Jasmine garden bezocht met vrienden. Keurige zaak. Het gaat hier om het consept all you can eat and drink. Wat mij opviel is de ruime keuse aan kant en klaar gerechten, wokken en Teppanyaki en Grill. Er waren redelijke hoeveelheden te pakken waardoor er geregeld nieuwe voorraad werd aangeleverd. Bediening was vriendelijk en de afruimers super snel. Dat zie je soms wel anders. Wat ook leuk is dat er een hoekje is voor de kinderen met Tablet, laptop en playstation. Als die klaar zijn met eten heb je daar dus geen kind meer aan. Voor de lage prijs van 23.95 pp een aanrader.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Enorme keus en vriendelijke prijs, al inn. Ben naar meerdere wok restaurants geweest, deze stijgt er echt met stip bovenuit, ook rustige ambiance, je kunt echt op je gemak eten
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
We hebben met 2 personen op vrijdagavond gegeten.
Voor de wok € 23,50 pp all-in. Dit is inclusief frisdrank, bier en wijn. Ook inclusief dessert en koffie.
Het eten is prima. We hebben niet de kant en klaar gerechten gegeten. Geen oordeel dus hier over. De rest ziet er allemaal fris uit.
Mijn vrouw kan geen varkensvlees eten ivm allergie. De nasi is inclusief varkensvlees. Ze kennen geen vegetarische nasi. Wel kwam er direct een schaal witte rijst. Klein kritiek puntje: het zou fijn zijn als er een deksel op het schaaltje zat. Dan blijft de rijst warm.

Ondaks dat het best druk was hoefden we niet lang te wachten voor het wokken of grillen.

Erg lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.

Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Gekozen voor het buffet. Vooral de gerechten van de live cooking zijn lekker met verschillende vlees- en vissoorten en het eten uit de de wok. Wel zaten er soms wat kleine fruitvliegjes op het eten van het buffet (dit kwam waarschijnlijk vanwege het warme weer). Mogelijk is dit op te lossen door gebruik te maken van (doorzichtige) deksels op het eten. Verder erg vriendelijke bediening en jammer dat de radio op stond als achtergrondmuziek.