Jasmin

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
Deepa .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Zoals de vorige keer beloofd ging ik gisteravond voor de verandering eens in het restaurant zelf eten in plaats van wekelijks af te halen.
Twee goede vrienden van me en ik lieten ons verrassen door de gastvrouw en de keukenbrigade. Als starters kregen we een mix van 4 verschillende voorgerechten. Hoofdgerecht bestond uit een combinaties van lam, ossenhaas, garnalen en Chinese groentes; waarbij ieder component afzonderlijk op verschillende wijze werd klaargemaakt.
Als nagerecht namen we gewoon Chinese thee en koffie, want het eten was zo lekker en we zaten zo vol dat er helemaal geen ruimte meer was voor een dessert. Mijn vrienden ware oprecht enthousiast en gaven aan dat weinig andere restaurants dit niveau konden evenaren. Al met al hadden we met z'n allen dus heel erg goed gegeten en een heel erg gezellige avond.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vlak van tevoren gereserveerd voor vijf personen. Geen probleem, terwijl het echt wel druk was in de zaak. We kregen een prettige tafel en werden vriendelijk ontvangen door de prettige bediening. Op ons verzoek werd geen ve-tsjin toegevoegd, als ze dat gewoonlijk al doen, omdat een aantal personen uit ons gezelschap daar last van krijgt. We kozen voor het rijsttafelmenu. De daarop voorgestelde champignonsoep werd zonder probleem vervangen door een andere soep. Het tussengerechtje van pangsit en springroll was erg lekker. Zeer krokant gefrituurd in verse, goede olie, met een flink stukje vlees erin, saus apart geserveerd. Het hoofdgerecht (3 verschillende) werd op een grote schaal geserveerd. Mooi gegarneerd, fris en licht van smaak. Het niet bij het menu horend dessert van ijs met lychee's was voorzien van verse lychee's en dus niet, zoals meestal, uit blik. De wijn was prima, maar niet bijzonder. Al met al een zeer positieve ervaring.
Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Van buiten ziet het er simpel uit. Maar binnen kom je in een verzorgd interieur. Afhalers worden in een apart gedeelte ontvangen zodat ze niet door het restaurant hoeven. Bediening is vriendelijk en voorkomend. Voorgerecht duurde een beetje te lang anders zou ik voor de service een negen hebben gegeven. Eten is verrassend goed. Alles mooi opgemaakt en goed van smaak en textuur. Wij hadden de grote garnalen die heel groot waren en erg lekker. Ook de eend is een aanrader. Na het eten een vochtig heet handdoekje. Bij de koffie kreeg je een grote box met allerlei lekkernijen. Voor herhaling vatbaar!
FrankyZ .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Lekker eten hier. Niet hetzelfde als de bekende Chinezen op de Zeedijk maar zeker goed. De moeite waard is het goedkope Sam Hee menu. Voor nog geen 20 euro drie heerlijke menu's. De standaard babi pangang is gewoon goed. Zo ook de Cha Sieuw. Gewoon lekker.
P B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Behoort tot de betere Chinese restaurants in de omgeving Amsterdam (voor zover je Hoofddorp daartoe mag rekenen). Alles is altijd vers en dat proef je. Nooit lange wachttijden en vriendelijke bediening. Ik eet er gemiddeld 1-2x per maand..
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
8 personen met honger.
Ouderwets chinees? Maar dan wel 1 met verschillende smaken.
De verschillende gerechten die ook inderdaad verschillend van smaak waren.
Vooraf zo'n oerhollandse Loempia - boordevol knappende tauge met een duidelijke smaak - en niet te vet qua frituur
De overbekende niet-chinese Chinese hap is natuurlijk de Babi Pangang; Goed vlees, niet te vet, goed gebakken/krokant, lekker gember smaakje aanwezig, genoeg atjar er onder.
Sun Yung Kai Lan (broccoli met knoflook) was ook heerlijk - stevige knoflook smaak met lekkere broccoli met wat saus.
Maar ook de Tjap Tjoi - nog knappende groente, lekker van smaak.
Bami en Nasi - wederom goed van smaak en niet te vet.
En prettig met de bediening - vriendelijk
Restaurant zelf is super gewoon - dat maakt het iets minder interessant om te gaan zitten.
We komen toch graag terug voor het eten :)

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Toch wel een van de beste afhaalchinezen in de buurt Mooie zaak, vriendelijke bediening en het eten was heel goed