Jasmin's

Brink 79 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jasmin's

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Lang

Jouw recensie over het restaurant Jasmin's

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is achteraan zo donker dat je de menukaart amper kunt lezen. Vriendelijke maar onpersoonlijke en rommelige bediening. Het restaurant geeft een chaotische indruk. Steeds marcheert het personeel met straf tempo door het restaurant naar de keuken achterin. Wij zagen serveersters met wc rollen, gasflessen, bierkratten ed langs komen sjouwen. Ook het eten was niet bijzonder. Lamsstoofpot met twee stukjes brood en een vingerhoed salade vonden wij nogal mager.
tuutvan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker gegeten. De platter is een aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. De zaak was nagenoeg vol en toch was de bediening vlot.
Nanneke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar!
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vorige week vrijdag ben ik met mijn vriendin naar Jasmin geweest. De inrichting van het restaurant zag er veelbelovend uit. Het eten zag er prima uit, maar smaakte niet geweldig. Het vlees was al eerder gebraden en opgewarmt. Het was niet vies, maar zeker ook niet erg smaakvol. Het bedienend personeel deed haar/zijn best, maar werd totaal niet aangestuurd. Dus, lang wachten om te kunnen betalen. Wel werd er tig keer gevraagd hoe wij het eten vonden en of we nog wat wilden drinken. 1 keer, maar dit is gelijk de laatste keer geweest.
wkersten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond met een vriendin bij tapamor gegeten. De koude tapas was redelijk, niet bijzonder. De warme tapas was koud , erg vet, smakeloos, niet vers en het vlees was zwart aan de onderkant.
Mijn vriendin eet geen varkensvlees, dit voor het bestellen aangegeven maar 3 gerechten geserveerd met varkensvlees. Na aanspreken van de bediening wel aangepaste gerechten gekregen. 4,25 per glas chardonnay, deze was matig van kwaliteit. Bij het bestellen van het nagerecht en cappuccino werd er gevraagd of er wel alcohol bij geserveerd mocht worden omdat mijn vriendin geen varkensvlees eet. We hadden tenslotte nog geen wijn gedronken....... Nagerecht grand dessert bestond uit diepvries brownies en appeltaart, droge meloen, slagroom en bolletje ijs. We hebben bij de bediening aangegeven dat het eten van matige kwaliteit was. Hier werd niet op ingegaan.
Dit was onze eerste keer bij tapamor maar ook onze laatste keer.
EmmaQ-87 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Aangezien we hier al eens eerder hadden gegeten en dit ons goed was bevallen, besloten om hier weer eens te eten. Het eten was nu echter een teleurstelling en zeker niet zo goed als de vorige keer. We hadden het verrassingsmenu, maar er was helaas niet goed geluisterd naar onze dieetwens.
Daarnaast werd er naar onze smaak te veel gebruik gemaakt van koriander in de gerechten en waren sommige gerechtjes juist heel erg kruidig terwijl andere juist flauw waren.
Helaas hebben we hier dit keer niet lekker gegeten en driekwart van het eten hebben we laten staan. Jammer.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Mixed feelings over het eten: sommige lunchgerechten of tapasgerechten waren lekker, maar andere gerechten waren erg vet of juist te droog/taai. De bediening is ok, maar zou oplettender mogen zijn.
fokko_p .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Geweest met een klein gezelschap. Een soort van all-you-can-eat constructie maar ruim 90 minuten gewacht op wat eten wat overigens niet lekker was. Dit ook gemeld aan de bediening. De keuken brigade was ons vergeten. Vervolgens wederom 60 minuten gewacht op wat te eten. Wederom dit gemeld. Wederom slecht eten en slechte service. Bij afrekenen werd beloofd dat ze de prijs zouden korten maar achteraf het volledige bedrag moeten betalen. Eigenaar heeft ons horen klagen maar niks daar op uit gedaan. Ik raad elke Deventenaar aan om daar NOOIT naar toe te gaan. Slechte service, slecht en koud eten. En totaal geen aandacht voor gasten (terwijl het niet druk was: wellicht al een teken op de zaterdagavond).