Jasmin's

Brink 79 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Jasmin's

Welkom bij Tapamor. Op De Brink in Deventer - een van de mooiste pleinen van Nederland - vindt u Tapamor. Een sprankelende sfeer, kwaliteit in een ontspannen omgeving, een heerlijk lounge-terras en goede service.

Onze keuken biedt internationale- en klassieke gerechten met een eigen twist. Een prachtig vleesassortiment, mooie vis- en vegetarische gerechten, heerlijke hamburgers en een uitgebreide cocktailkaart.

Nieuwsgierig geworden? Reserveer dan nu eenvoudig online uw tafel bij Tapamor in Deventer.

Meer informatie over restaurant Jasmin's

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
5,9
5,9
6,8

Jouw recensie over het restaurant Jasmin's

76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Na vriendelijk te zijn verwelkomt, een tafeltje aangewezen. Op het drankje moesten we lang wachten. Het Turks brood was opgewarmd in de oven geserveerd met drie matige sausjes. De biefstuk was oké, het stoofpotje van lamsvlees??? beduidend minder. Zowel smaken van de koriander als de komijn waren afwezig. en €4 voor en schaaltje friet of salade is erg hoog.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een teleurstelling wat het. Het begon al bij binnenkomst, er was niemand om ons op te vangen dus we stonden maar te wachten, uiteindelijk kwam een jongedame die er blijkbaar wel werkt maar niet aan het werk was ons maar even helpen. Vervolgens een tafel naast de bar uitgezocht en gaan zitten, personeel deed heel druk maar had weinig aandacht voor ons. Muziek stond écht te hard voor het moment, de bas was nogal hinderlijk aanwezig. Je mag eigenlijk verwachten als je een bepaalde sfeer qua inrichting creëert je de muziek daarop wel aanpast.
Uiteindelijk wat drinken en eten besteld, want daar kwamen we voor( ook dat ging niet geheel soepel). De teleurstelling werd nog wat groter: de kip was veel te droog, ik denk opgewarmd. Waarom geen kippendijen voor de spiesjes vraag ik mij dan af, vele male smakelijker. De beefpuntjes waren taai, dat ligt echt aan de kwaliteit van het vlees. Stoofpotje en garnalen waren overigens wel lekker. Salades veel te zout dus het was al met al geen feest. Nadat het eten werd geserveerd geen personeel meer aan tafel gezien terwijl mijn glas allang leeg was. Als je ook geen oog voor de klant hebt houdt alles op. Voor mij geen aanwinst in Deventer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer , zeer matige ervaring ... zeker niet om nog eens heen te gaan.

We hadden de Oosterse platter en de Yakatori kipspiesjes waren ZEEER droog. Aangegeven bij de bediening en ter vervanging kregen we kip-pootjes....

WELKE RAUW WAREN..... toevallig kwam de kok voorbij en het bloed / rose kippenvlees laten zien. Zijn kommentaar: geen woorden ... excuses... en verder niets. geen compensatie, geen alternatie, geen aanpassing van de rekening...
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gastvrije bediening en een goede sfeer. Mooie tafel met originele stoelen bij het raam. Fraai uitzicht op de Brink en de Waag. Enige minpunt was dat de schaal van de Kerstplatter zo groot was dat het vlees aan het eind koud was. Beter was geweest het in twee delen te serveren.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zeer goed eten en leuke bediening .
Inrichting leuk maar verlichting aan de donkere kant.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gezellig gegeten top kwaliteit voor deze prijs. nu na 3 keer gegeten te hebben kunnen we wel zeggen dat dit restaurant een aanwinst is voor Deventer.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De serveerster was echt niet gastgericht en soms ronduit brutaal ging discussies met ons aan over onze klachten. Zand in de sla, niet weg te kauwen biefstuk etc.heel slecht .
Karly V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We kregen erg weinig eten voor het geld, maar de kwaliteit was wel goed.
Jacob66 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geen aanrader. De inrichting ziet er gezellig uit en we hadden er zin in. Platter besteld voor 2. Er werd bij het serveren aangeraden om eerst de warme gerechten te consumeren, waarschijnlijk omdat er geen rechaud onder de warme gerechten beschikbaar was. Deze gerechten (gehakt, biefstukpuntjes) waren binnen afzienbare tijd dus lauw en taai. De andere gerechtjes waren geen culinaire smaakmakers. Koude couscous, wat salades, humus enz. Al met al flauw en niet op smaak. De bediening in het begin was alleraardigst, veel aandacht voor de gast. In de loop van de avond verdwenen er steeds meer serveersters en de serveersters die er liepen hadden volgens mij totaal geen ervaring. Midden in het restaurant zit een luik naar de kelder waardoor gasten zich moesten verplaatsen en gestoord werden in hun diner zodra de bediening in de kelder iets moesten halen. Erg lang op de rekening moeten wachten en pas gekregen nadat we (gênant) de bediening hebben moeten seinen om de rekening. Kortom een eenmalige bezoek aan Jasmin's.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is achteraan zo donker dat je de menukaart amper kunt lezen. Vriendelijke maar onpersoonlijke en rommelige bediening. Het restaurant geeft een chaotische indruk. Steeds marcheert het personeel met straf tempo door het restaurant naar de keuken achterin. Wij zagen serveersters met wc rollen, gasflessen, bierkratten ed langs komen sjouwen. Ook het eten was niet bijzonder. Lamsstoofpot met twee stukjes brood en een vingerhoed salade vonden wij nogal mager.
tuutvan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker gegeten. De platter is een aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. De zaak was nagenoeg vol en toch was de bediening vlot.
Nanneke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar!
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vorige week vrijdag ben ik met mijn vriendin naar Jasmin geweest. De inrichting van het restaurant zag er veelbelovend uit. Het eten zag er prima uit, maar smaakte niet geweldig. Het vlees was al eerder gebraden en opgewarmt. Het was niet vies, maar zeker ook niet erg smaakvol. Het bedienend personeel deed haar/zijn best, maar werd totaal niet aangestuurd. Dus, lang wachten om te kunnen betalen. Wel werd er tig keer gevraagd hoe wij het eten vonden en of we nog wat wilden drinken. 1 keer, maar dit is gelijk de laatste keer geweest.
wkersten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vanavond met een vriendin bij tapamor gegeten. De koude tapas was redelijk, niet bijzonder. De warme tapas was koud , erg vet, smakeloos, niet vers en het vlees was zwart aan de onderkant.
Mijn vriendin eet geen varkensvlees, dit voor het bestellen aangegeven maar 3 gerechten geserveerd met varkensvlees. Na aanspreken van de bediening wel aangepaste gerechten gekregen. 4,25 per glas chardonnay, deze was matig van kwaliteit. Bij het bestellen van het nagerecht en cappuccino werd er gevraagd of er wel alcohol bij geserveerd mocht worden omdat mijn vriendin geen varkensvlees eet. We hadden tenslotte nog geen wijn gedronken....... Nagerecht grand dessert bestond uit diepvries brownies en appeltaart, droge meloen, slagroom en bolletje ijs. We hebben bij de bediening aangegeven dat het eten van matige kwaliteit was. Hier werd niet op ingegaan.
Dit was onze eerste keer bij tapamor maar ook onze laatste keer.
EmmaQ-87 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Aangezien we hier al eens eerder hadden gegeten en dit ons goed was bevallen, besloten om hier weer eens te eten. Het eten was nu echter een teleurstelling en zeker niet zo goed als de vorige keer. We hadden het verrassingsmenu, maar er was helaas niet goed geluisterd naar onze dieetwens.
Daarnaast werd er naar onze smaak te veel gebruik gemaakt van koriander in de gerechten en waren sommige gerechtjes juist heel erg kruidig terwijl andere juist flauw waren.
Helaas hebben we hier dit keer niet lekker gegeten en driekwart van het eten hebben we laten staan. Jammer.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Mixed feelings over het eten: sommige lunchgerechten of tapasgerechten waren lekker, maar andere gerechten waren erg vet of juist te droog/taai. De bediening is ok, maar zou oplettender mogen zijn.
fokko_p .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Geweest met een klein gezelschap. Een soort van all-you-can-eat constructie maar ruim 90 minuten gewacht op wat eten wat overigens niet lekker was. Dit ook gemeld aan de bediening. De keuken brigade was ons vergeten. Vervolgens wederom 60 minuten gewacht op wat te eten. Wederom dit gemeld. Wederom slecht eten en slechte service. Bij afrekenen werd beloofd dat ze de prijs zouden korten maar achteraf het volledige bedrag moeten betalen. Eigenaar heeft ons horen klagen maar niks daar op uit gedaan. Ik raad elke Deventenaar aan om daar NOOIT naar toe te gaan. Slechte service, slecht en koud eten. En totaal geen aandacht voor gasten (terwijl het niet druk was: wellicht al een teken op de zaterdagavond).