Jasmin's

Brink 79 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Jasmin's

Welkom bij Tapamor. Op De Brink in Deventer - een van de mooiste pleinen van Nederland - vindt u Tapamor. Een sprankelende sfeer, kwaliteit in een ontspannen omgeving, een heerlijk lounge-terras en goede service.

Onze keuken biedt internationale- en klassieke gerechten met een eigen twist. Een prachtig vleesassortiment, mooie vis- en vegetarische gerechten, heerlijke hamburgers en een uitgebreide cocktailkaart.

Nieuwsgierig geworden? Reserveer dan nu eenvoudig online uw tafel bij Tapamor in Deventer.

Meer informatie over restaurant Jasmin's

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
6,7
6,3

Jouw recensie over het restaurant Jasmin's

Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was goed en de prijzen betaalbaar. We moesten helaas lang wachten voordat we geholpen werden. Vond het niet erg sfeervol ingericht.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Biefstukpuntjes waren te doorgebroken en daardoor te droog.
Verder heerlijk gegeten.
Stoelen voor de bar zijn niet echt geschikt om in te eten
Rufi T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De jaamij platter: een grote teleurstelling voor 40 euro. Vloeibare aardappels, vlees waar menig stenenbakker trots op zou zijn. Turks brood wat rechtstreeks uit de vriezer via de magnetron op het bord leek te zijn gekomen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. De humus prijzen we zeker wel aan (de vraag is natuurlijk of deze zelf is gemaakt of uit de Albert Heijn komt).
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Echt een gelegenheid voor een jonger publiek. Prima gegeten. Een eerlijke prijsstelling ook bij acties. Gewoon kiezen van de kaart zonder met beperkingen of toeslagen geconfronteerd te worden. Ook de bediening was prima voor elkaar.
Geluidsniveau voor ons aan de hoge kant.
Luc W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Patat voor tweede keer gebakken. Ook de bediening had er naar mijn inziens geen zin aan. Het dessert daarom ook ergens anders maar genuttigd. Geen tweede keer voor mij
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben echt heel lekker gegeten, maar de service en bediening waren belabberd. We moesten echt heel lang wachten, kregen geen bestek bij het eten ( zowel bijvoorbeeld- , na- als hoofdgerecht). Er werd ook totaal niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, waardoor de drankomzet heel beperkt was. Echt jammer voor een restaurant met zo goede kok en verder leuke sfeer!
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Voor het eerst in Deventer en even zoeken naar een geschikt terrasje voor een koffie en een lunch. Personeel vriendelijk maar vermoedelijk te weinig en onervaren. Paar keer vragen om de etensresten van een vorige bezoeker weg te halen. De 1e bestelling koffie duurde erg lang en was dus ook koud bij het serveren. De koffie werd opnieuw geserveerd en was warmer maar niet wat het moet zijn. Was in 1 keer leeg te drinken.
We hebben maar besloten geen lunch te nemen en weg te gaan. Ook bij andere leek het erg lang te duren.

De inrichting van de zaak was erg bedenkelijk qua kleur stelling en licht intensiteit. Geen zeep in de dames toilet enz. enz. Absoluut geen aanrader. Jammer.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Weinig eten en bediening laat lang op zich wachter
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Een uur gewacht tot ons hoofdgerecht kwam en ons frietjes zou er aan komen, nou het moet nu nog komen... wat een slechte bediening! Duurt lang voor je geholpen wordt. Leuke mooie restaurant maar door de bediening raad ik mensen niet aan om er te gaan eten. Ja als je super veel geduld heb, dan kun je gerust gaan.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Buiten op het gezellige terras gegeten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel (bij aankomst verplaatste de ons begroetende dame op eigen voorstel een tafeltje voor ons naar een rustiger plekje op het terras!).
Carpaccio, maaltijdsalade en lamsschotel smaakten allemaal heel goed. De lamsschotel kwam wat laat omdat eerst een ander gerecht werd gebracht. Hiervoor werd van verschillende kanten excuses aangeboden.
De 20% korting op de rekening die op IENS werd aangeboden kwam niet vanzelf. Maar wederom met excuses kregen we die na vragen wel. Kortom, niet alles ging goed maar er werd wel meteen gecorrigeerd, het eten was goed, de bediening heel vriendelijk en we zaten heel prettig buiten, daarom toch een goede waardering.
luud W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Verrassend lekker en goed geprijsd. Goede bediening. Mooie plek aan de Deventer Brink om te eten..Voor herhaling vatbaar.
Menalda B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeker voor de prijs een prima en gezellig restaurant. Moest bij de rekening wel zelf attenderen op de 20% korting. Was aanvankelijk niet berekend. De biefstuk was heerlijk mals. De hamburgers waren ook lekker. Ook voldoende voor iedereen.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Met een groep van 10 gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden platters, grote schalen met allerlei gerechten, het zag er mooi uit. Het vlees was allemaal erg doorbakken wat wij minder vonden, maar dat is een kwestie van smaak. Als je vooraf aangeeft dat je het anders wil isi dit vast geen probleem. Al met al niet bijzonder maar wel prima gegeten.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten, bediening niet altijd alert. Top was dat ze bij de dodenherdenking een stilte inlasten en dat ook goed aankondigden.
Carma K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed en lekker gedineerd & uitstekende service genoten in Jasmin's, helaas geen gebruik kunnen maken van
aangekochte vouchers via Social Deal
G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was veel te zout en de wachttijd veel te lang.
1 meisje runde de tent de rest van de meisjes wisten of konden niks.
Wij gaan hier niet meer eten
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alleen het eten was goed, ongeinteresseerde bediening , een grote bende op de bar. Lang wachten op je drankje en eten.
Kortom zeer slecht!!!! Nooit weer
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk stoofpotje lamsvlees gegeten. Aardige, efficiënte bediening. Gezellige inrichting.
Goede koffie. Wat wil je nog meer.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij zijn hier met twee personen geweest op een vrijdagavond. Het was rustig, maar toch gezellig. Vriendelijke en vlotte serveerster.
We hadden de Jasmin's platter. Het warme vlees wat droog, maar het geheel was prima.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Na vriendelijk te zijn verwelkomt, een tafeltje aangewezen. Op het drankje moesten we lang wachten. Het Turks brood was opgewarmd in de oven geserveerd met drie matige sausjes. De biefstuk was oké, het stoofpotje van lamsvlees??? beduidend minder. Zowel smaken van de koriander als de komijn waren afwezig. en €4 voor en schaaltje friet of salade is erg hoog.