Jasmin's

Brink 79 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Jasmin's

Welkom bij Tapamor. Op De Brink in Deventer - een van de mooiste pleinen van Nederland - vindt u Tapamor. Een sprankelende sfeer, kwaliteit in een ontspannen omgeving, een heerlijk lounge-terras en goede service.

Onze keuken biedt internationale- en klassieke gerechten met een eigen twist. Een prachtig vleesassortiment, mooie vis- en vegetarische gerechten, heerlijke hamburgers en een uitgebreide cocktailkaart.

Nieuwsgierig geworden? Reserveer dan nu eenvoudig online uw tafel bij Tapamor in Deventer.

Meer informatie over restaurant Jasmin's

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
6,6
6,4

Jouw recensie over het restaurant Jasmin's

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Weinig eten en bediening laat lang op zich wachter
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Een uur gewacht tot ons hoofdgerecht kwam en ons frietjes zou er aan komen, nou het moet nu nog komen... wat een slechte bediening! Duurt lang voor je geholpen wordt. Leuke mooie restaurant maar door de bediening raad ik mensen niet aan om er te gaan eten. Ja als je super veel geduld heb, dan kun je gerust gaan.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Buiten op het gezellige terras gegeten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel (bij aankomst verplaatste de ons begroetende dame op eigen voorstel een tafeltje voor ons naar een rustiger plekje op het terras!).
Carpaccio, maaltijdsalade en lamsschotel smaakten allemaal heel goed. De lamsschotel kwam wat laat omdat eerst een ander gerecht werd gebracht. Hiervoor werd van verschillende kanten excuses aangeboden.
De 20% korting op de rekening die op IENS werd aangeboden kwam niet vanzelf. Maar wederom met excuses kregen we die na vragen wel. Kortom, niet alles ging goed maar er werd wel meteen gecorrigeerd, het eten was goed, de bediening heel vriendelijk en we zaten heel prettig buiten, daarom toch een goede waardering.
luud W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Verrassend lekker en goed geprijsd. Goede bediening. Mooie plek aan de Deventer Brink om te eten..Voor herhaling vatbaar.
Menalda B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeker voor de prijs een prima en gezellig restaurant. Moest bij de rekening wel zelf attenderen op de 20% korting. Was aanvankelijk niet berekend. De biefstuk was heerlijk mals. De hamburgers waren ook lekker. Ook voldoende voor iedereen.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Met een groep van 10 gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden platters, grote schalen met allerlei gerechten, het zag er mooi uit. Het vlees was allemaal erg doorbakken wat wij minder vonden, maar dat is een kwestie van smaak. Als je vooraf aangeeft dat je het anders wil isi dit vast geen probleem. Al met al niet bijzonder maar wel prima gegeten.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten, bediening niet altijd alert. Top was dat ze bij de dodenherdenking een stilte inlasten en dat ook goed aankondigden.
Carma K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed en lekker gedineerd & uitstekende service genoten in Jasmin's, helaas geen gebruik kunnen maken van
aangekochte vouchers via Social Deal
G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was veel te zout en de wachttijd veel te lang.
1 meisje runde de tent de rest van de meisjes wisten of konden niks.
Wij gaan hier niet meer eten
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alleen het eten was goed, ongeinteresseerde bediening , een grote bende op de bar. Lang wachten op je drankje en eten.
Kortom zeer slecht!!!! Nooit weer
Ada W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk stoofpotje lamsvlees gegeten. Aardige, efficiënte bediening. Gezellige inrichting.
Goede koffie. Wat wil je nog meer.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij zijn hier met twee personen geweest op een vrijdagavond. Het was rustig, maar toch gezellig. Vriendelijke en vlotte serveerster.
We hadden de Jasmin's platter. Het warme vlees wat droog, maar het geheel was prima.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Na vriendelijk te zijn verwelkomt, een tafeltje aangewezen. Op het drankje moesten we lang wachten. Het Turks brood was opgewarmd in de oven geserveerd met drie matige sausjes. De biefstuk was oké, het stoofpotje van lamsvlees??? beduidend minder. Zowel smaken van de koriander als de komijn waren afwezig. en €4 voor en schaaltje friet of salade is erg hoog.
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een teleurstelling wat het. Het begon al bij binnenkomst, er was niemand om ons op te vangen dus we stonden maar te wachten, uiteindelijk kwam een jongedame die er blijkbaar wel werkt maar niet aan het werk was ons maar even helpen. Vervolgens een tafel naast de bar uitgezocht en gaan zitten, personeel deed heel druk maar had weinig aandacht voor ons. Muziek stond écht te hard voor het moment, de bas was nogal hinderlijk aanwezig. Je mag eigenlijk verwachten als je een bepaalde sfeer qua inrichting creëert je de muziek daarop wel aanpast.
Uiteindelijk wat drinken en eten besteld, want daar kwamen we voor( ook dat ging niet geheel soepel). De teleurstelling werd nog wat groter: de kip was veel te droog, ik denk opgewarmd. Waarom geen kippendijen voor de spiesjes vraag ik mij dan af, vele male smakelijker. De beefpuntjes waren taai, dat ligt echt aan de kwaliteit van het vlees. Stoofpotje en garnalen waren overigens wel lekker. Salades veel te zout dus het was al met al geen feest. Nadat het eten werd geserveerd geen personeel meer aan tafel gezien terwijl mijn glas allang leeg was. Als je ook geen oog voor de klant hebt houdt alles op. Voor mij geen aanwinst in Deventer.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer , zeer matige ervaring ... zeker niet om nog eens heen te gaan.

We hadden de Oosterse platter en de Yakatori kipspiesjes waren ZEEER droog. Aangegeven bij de bediening en ter vervanging kregen we kip-pootjes....

WELKE RAUW WAREN..... toevallig kwam de kok voorbij en het bloed / rose kippenvlees laten zien. Zijn kommentaar: geen woorden ... excuses... en verder niets. geen compensatie, geen alternatie, geen aanpassing van de rekening...
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gastvrije bediening en een goede sfeer. Mooie tafel met originele stoelen bij het raam. Fraai uitzicht op de Brink en de Waag. Enige minpunt was dat de schaal van de Kerstplatter zo groot was dat het vlees aan het eind koud was. Beter was geweest het in twee delen te serveren.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zeer goed eten en leuke bediening .
Inrichting leuk maar verlichting aan de donkere kant.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gezellig gegeten top kwaliteit voor deze prijs. nu na 3 keer gegeten te hebben kunnen we wel zeggen dat dit restaurant een aanwinst is voor Deventer.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De serveerster was echt niet gastgericht en soms ronduit brutaal ging discussies met ons aan over onze klachten. Zand in de sla, niet weg te kauwen biefstuk etc.heel slecht .
Karly V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We kregen erg weinig eten voor het geld, maar de kwaliteit was wel goed.