Jasmin Garden

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij kennen restaurant Jasmin Garden al bijna 26 jaar en nog nooit zijn wij teleurgesteld in het heerlijke eten en de gastvrijheid.Gisteravond met familie heerlijk gestoomde garnalen met verse knoflook gegeten, nergens beter dan bij Jasmin Garden.En ik kan het weten, wij komen helemaal uit Amsterdam om te genieten van deze heerlijke maaltijden. De entourage is super mooi vol met Chinese sfeer momenten.
Weer bedankt mijnheer en mevrouw Wu , Win Kee en Fanny.
Van Hans en Diana Rietèl eigenaars van www.protectsun.nl voor de perfectie in zonwering en
raambekledingen
Kortom, een aanrader 1e klas.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Mijn ervaring betreft een afhaal.
service aan de bali was ok, maar meer dan een 6 niet waard.
ik had besteld, 2 x wan tan soep, pangsit. cantoneese eend met oestersaus en biefstuk in szechuansaus.

de Wan was een compleet smakeloze bak water, geen smaak van een bouillon terug te vinden.
de Pangsit was bijna leeg, zat bijna geen vulling in. de saus was ook niet om over naar huis te schrijven.
ik vond dit een teleurstelling van 51 eu
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Wij hadden met vier personen gekozen voor een menu. Voorgerecht reepjes ossenhaas lekker pittig en mooi gepresenteerd. Daarna een pittige soep gevolgd door hoofdgerecht met diverse spijzen. Eend was heel mooi, lams voortreffelijk, tongfilet ook prima. Gepaneerde kip vonden wij allen minder.
RainbowKite .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Op 14 jan. 2016 gegeten in Jasmin Garden. Waar een Chinees westerse sfeer hangt qua entourage en bediening! Werden verwelkomt door een jonge man met een wel norse houding , en een gemaakte niet oprechte gastvrijheids-welkom! Bediening werd daarna overgenomen door een jonge vrouw die goed haar best deed , kan die jonge man nog wel wat van leren! Eten was zoals je bij een westerse Chinees kan verwachten, genoeg maar niet echt bijzonder! Jonge man vind het wel erg belangrijk als er horeca collega's binnen komen, daar richt hij zijn pijlen op! Jammer je bent gastheer voor elke gast en gaat niet selectief te werk! Dan ben je dus niet geschikt voor dit werk!!
Bas1202 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Naast dat ik hier regelmatig de gebruikelijke afhaalmaaltijd haal, laatst een keer in het restaurant gegeten. Gewoon goed, niks bijzonders. De aankleding van het restaurant verdient zeker een plus!
Tanja1970 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Wij hebben de Indische rijsttafel gekozen. Het eten was weer lekker maar ik vond het wel duur geworden in vergelijking met de vorige keer. De kwaliteit was goed en er werd genoeg op tafel gezet. Het is een soort luxe chinees (in ons geval Indisch) eten van goede kwaliteit maar best wel prijzig. Toch zal ik er weer heen gaan omdat het eten wel echt lekker is!
Test T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Het is altijd weer prettig in een Chinees restaurant te eten met een
interieur in luxe stijl. Je kunt hier met een gerust hart ook met ouderen heen.
Niet veel veranderd in de loop der jaren. Ook de keuken niet. Die zou wel eens wat spannender mogen. Wan Tan soep redelijk. Pikante garnalen voor, eenvoudig maar goede gaarheid. Bij een stoofpotje met kip, bamboo, groente e.d. kan niet veel mis gaan. De krokante Peking Eend met fruitige saus was alleen krokant door de paneer en voor het bakken al te gaar bewerkt. Het sausje was knudde. Chinese thee met een theezakje in een grote kop i.p.v. theepotje past niet bij dit restaurant. Geen karaf tapwater beschikbaark maar een glaasje uit de kraan werd niet geweigerd. Anders alleen aan water die smerige BRU te krijgen. Stinken wij daar nog in met ons heerlijke buurtwater. Gezien het restaurant, bediening e.d. redelijke prijzen. Ik zou graag eerst even gaan zitten voordat mij de vraag gesteld wordt wat ik zou willen drinken. Niet pushen ! Bij gebrek hier aan die puike Chinese restaurants zoals in Amsterdam zal ik hier van tijd tot tijd toch weer gaan eten. Het heeft mij wel gesmaakt.

Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Dit is een Chinees Restaurant waar de WOK-cultuur nog niet heeft toegeslagen. Het restaurant is lid van de organisatie Fine Eastern Restaurants. De inrichting is typisch chinees, de menukaart zeer uitgebreid. Wij waren met 5 personen, en alle bestelde gerechten waren zeer netjes opgemaakt en smaakten uitstekend. De bediening was attent. Al met al een prima culinaire ervaring.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Dit zeer opvallende restaurant zijn we al meerdere keren langs gekomen, nu toch maar eens binnen kijken, we werden direct geholpen en naar een ruime tafel gebracht.
De menukaart is zeer uitgebreid en we besluiten maar voor een 4 gangen menu te gaan, het eten is prima en voldoende er wordt ook netjes gevraagd hoe snel je de volgende gang wilt.
Tot slot de bediening, je wordt hier op een zeer vriendelijke en correcte manier behandeld.
Remich .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Leuk en ruim restaurant, sfeervol ingericht in de bekende Chinese stijl. We werden erg netjes ontvangen en de bediening was erg meedenkend en netjes. De gerechten zijn prima, goed van smaak en kwaliteit. De porties zijn groot, maar niet TE groot, prima dus.

Toiletten zijn ook schoon en netjes. Prima restaurant en prijs/kwaliteit verhouding is normaal.