Jasmin Garden

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke amuse en loempiaatjes. Tussengerecht prima. Hoofdgerechten goed. Bediening erg vriendelijk. Stoelen zitten niet zo lekker. Koffie helemaal goed : met chocolade, koekjes en noga.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Nieuwjaarsdag is een traditie om bij de chinees te eten. En dit keer zijn we naar Jasmin Garden gegaan. Een mooie plek, mooie accommodatie en gezellig. De bediening was goed, snel en vooral goede timing.
Het eten voldoende en smaakvol. Kortom, gewoon lekker en goed.
Jordy300 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Vaak bij jasmin garden wezen eten zowel bij de japanse kant als de chinese kant. erg lekker. vooral de shushi top. Ook elke keer vernieuwende sushi's leuk. en het mooiste blijft nog het eitje gooien aan de tepanyaki plaat. Bediening erg spontaan joyce vooral bedankt nog tot snel
André S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben diverse gerechten afgehaald bij Jasmin Garden. Kleine loempia's en een grote loempia, die waren als gewoonlijk erg goed. Daarnaast hadden we kip met ananas, bleek van kleur, te dik aangemaakt en zonder smaak. Ook een kip met kerrie was niet best....smaakloos.
Bren92 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten! Alles was lekker vers en was super leuk dat er live voor ons gekookt werd. De bediening was amicaal en daar houden wij wel van. Top avond gehad!
Hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Heerlijke rijsttafel gehad in het Chinese gedeelte. Dit deel heeft een make over gehad en ziet er strak en gezellig uit. Leuke half rond zitjes. Een grote verbetering. Het eten was goed , men kon een keuze maken uit de soep soorten die niet helemaal correct werden uitgeserveerd. de rest van de rijst tafel was goed. Bediening was vlot maar erg praatlustig. De maître was top! het geheel afgesloten met een kopje koffie.
Het Japanse deel was goed bezet en misschien door de drukte aan die kant was de bediening aan de Chinese kant iets minder gekwalificeerd.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Vroeger stond deze zaak erg goed aangeschreven, vandaar onze komst. Buitenkant rommelig en lijkt op een weg restaurant! Gelukkig zit het er binnen mooier uit! Hoewel het Japanse gedeelte al lang stil staat zo te zien! Hoewel het voor de helft vol zat, leken de afUigers moeite te hebben om de rook af te voeren! We aten heerlijk 8 gangen van de teppan yaki , de gangen gingen net te snel! Het dessert (flensje) had weinig smaak of creatieve invulling. Leuke avond gehad, maar hoef er geen 2e keer naar toe.
Hertzdahl M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Hier gegeten met vrienden aan de plaat. Bij het bestellen van de fles wijn moesten 15 wachten tot dat deze eindelijk op tafel stond. Erg traag. Het eten smaakte eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, veel soya, lente ui . Jammer we hadden er meer van verwacht
CSM .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Als liefhebber van de Japanse keuken hier een bezoekje gebracht. Waarin Jasmin Garden zich onderscheidt van andere Japanners in de omgeving, is dat de gerechten bereid worden op een bakplaat waar je aan zit. Heerlijkheden worden vers en a la minute klaargemaakt.

Het eten is altijd goed, de entourage haalt het echter niet meer bij de trendy, moderne restaurants die Japanse gerechten van dezelfde kwaliteit serveren.
Hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Door een kennis werden wij gevraag om eens lang te komen. Geen spijt van. We kozen voor het Chinese gedeelte. Prettig ontvangst en vlotte bediening. We namen met 4 personen een Indische rijst tafel , lekker, maar een tikje aan de sobere kant.
Het geheel heeft een warme sfeer volle entree , ook het Japanse deel ziet er uitnodigend uit.
Hdvr .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
In een groot gezelschap gegeten in de aanloop naar Kerst. Daarom vooraf een menu vastgesteld, waarbij uitstekend invulling is gegeven aan de dieetwensen van een van onze gasten. Sushi vooraf bracht gelijk de stemming erin: top!
Daarna alle hapjes van de grillplaat. Zeer goed en in een aangenaam tempo.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Deze keer hebben we een wat gunstiger geprijsd menu gekozen: een combinatiemenu van € 16,50, met een klein voorafje (tomaten soep en mini loempia's)
Na eerdere goede ervaringen in dit stijlvolle Chinese restaurant, viel de kwaliteit van de gerechten wat tegen.Het was niet echt slecht, maar de kenmerkende, kruidige, Chinese (of Oosterse) smaak was er niet. En dat is in een Chinees restaurant juist de finesse! Eigenlijk misten we die in bijna alle onderdelen: de Foe Yong Hai smaakte nergens naar, de sate (en -saus) was het ook niet helemaal, de Runvlees Lembu was wel goed op smaak, maar het vlees ongelooflijk hard.
Zelfs de nasi goreng smaakte naar een Hollandse pan.Tja hoe komt zoiets nou?
We hebben het doorgegeven aan de bediening en daar werd heel professioneel op gereageerd.
Verder krijgt de service een dikke voldoende: je voelt je welkom, er is interesse.
En, zoals eerder gezegd de ambiance is prima.
Verder was onze indruk dat de prijzen aan de hoge kant zijn.