Jasmin Garden Teppanyaki

9,1

Jouw recensie over het restaurant Jasmin Garden Teppanyaki

Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ook wij zijn misleid door Iens en hebben hetzelfde meegemaakt als vele voorgangers. Na heerlijk gegeten te hebben kregen we bij het afrekenen te horen dat ze niet meededen aan de AH actie. Weer moest het restaurant mensen (nu ons) teleurstellen. Ze hebben goed gehandeld door korting te geven en een fles wijn. Toch een teleurstelling omdat we er vanuit waren gegaan dat we het 2e menu gratis hadden. Dit is heel slecht van Iens, zoals je hieronder ziet gebeurt het te vaak, dat moet niet mogen.
De tafel van Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Bij deze dien ik een klacht in.......jullie (Iens) hebben ons misleid, wij kregen bij Jasmin Garden Borne te horen dat zij niet meededen aan de AH restaurantactie terwijl wij wel via hun(AH) site gereserveerd hadden. Zij hadden dit al een paar keer meegemaakt, niet leuk voor hen en voor de gasten die denken dat zij een AH deal hebben. Jullie moeten geen andere restaurants opvoeren dan diegenen die aan de AH actie meedoen. Wij waren zeer ontstemd en een boel geharrewar gehad. Jullie zijn hier verantwoordelijk voor! Doe hier wat aan zou ik zeggen.
Yvonne B.
Jammer dat bij aankomst bleek dat de AH-actie in dit restaurant niet gold. Restaurant heeft na veel gediscussieer een oplossing met ons gezocht en we hebben uiteindelijk toch een leuke avond gehad.
JGM M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
het was prima lekker eten kom zeker nog een keer
JM
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
heerlijk eten Supergezellig met 1 gezelschap rond een teppanyaki plaat terwijl de heerlijkste gerechten worden bereid. Echt een aanrader. Super vriendelijke service. Echt top. ( En behalve dat hebben ze ook heeeeerlijke sushi!!)
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuk voor als je met een grote groep. bent. Voor de grote eters is het misschien beetje aan de magere kant. Maar je moet even omschakelen naar ‘gezelligheid kent geen tijd’
3 uur lang gezeten, hoop lol en goede service/gastheer!
M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goed restaurant erg gezellig. Zeer getalenteerde koks die met een beetje show erg heerlijk eten op tafel zetten. Goede variatie met de menu's
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
was een vreselijk leuke avond, de kok deed erg zijn best het eten tot een feestje te maken.. de prijs was hoog, maar het was wel een heerlijke avond met smakelijke gerechtjes
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ik kan een heel lang verhaal schrijven maar dat is niet nodig.

Het eten, personeel en service zijn simpel weg heel erg goed & vriendelijk.

Een echte aanrader voor een hele leuke avond!!
B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
smaakvol restaurant, heerlijke gerechten, prijs/kwaliteit verhouding prima, los van goed eten ook entertainment door het live koken, attente en voorkomende bediening.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten in Japanse sferen. Combi vlees, vis en groente was prima en een echte Japanse kok aan tafel maakt het plaatje compleet.
L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Uitstekend restaurant. Naast goede kwaliteit eten, een rustig tempo van het aanbod van de gerechten. Diverse soorten en kwaliteiten drank. Al mal al een heerlijke avond gehand met mijn gezin en aanhang. We kenden het restaurant en opnieuw blij verrast. de moeite waard om nogmaals te gaan.