Jasmin Garden Chinees

Grotestraat 6 7622 GL Borne Nederland Kaart

Over het restaurant Jasmin Garden Chinees

Minstens zo veelzijdig en verfijnd als onze Chinese keuken zijn onze Japanse specialiteiten a la carte. Laat u door onze koks verwennen met hun authentieke Japanse gerechten, bereidt bij u aan tafel op een gloeiend-hete ijzeren bakplaat (de Teppan) en dat met gevoel voor show en humor. Dat is pas live-cooking! Daarnaast serveren we verschillende soorten sushi en sashimi, vers bereid in onze sushibar. U kunt ook bij ons een sushi workshop doen! Een ware culinaire belevenis!
Om u optimaal van dienst te zijn, zetten onze chefs zich volledig in met al hun kennis en creativiteit. We waren het eerste Teppanyaki restaurant in Twente en we bestaan al meer dan 20 jaar! Het Japans restaurant heeft 80 zitplaatsen.
Wat ook uw keuze zal zijn, wij garanderen u een veelvoud van de fijnste smaken en geuren in een geraffineerde presentatie.

Meer informatie over restaurant Jasmin Garden Chinees

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Jasmin Garden Chinees

Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Japans eten stond al een hele tijd op het verlanglijstje.. Daar gingen we op een zaterdagavond vol verwachting! Helaas viel het ons erg tegen. We zaten met z’n 2en aan de plaat dus qua sfeer was het al een domper. De kok gooide routineus het eten op de plaat, geen show dus ook wederom geen sfeer. Het eten werd in een enorm tempo aan ons voorgeschoteld en de hoeveelheden waren minimaal. Kortom veel geld betaald voor een avond waar wij veel meer van hadden verwacht .
Don W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Op rustige zondagavond hier gegeten met kleine familiegroep (4 personen). Lekker ruime inrichting; geen last van nabij gelegen tafels. Personeel vriendelijk maar langzaam; wachten op eten duurde erg lang; niet precies bijgehouden want daarvoor kom je niet naar een restaurant, maar hoofdgerechten kwamen na 1 uur 20 minuten pas (intussen wel drankje, amuse van de zaak en voorgerecht gehad, maar toch). Kwaliteit van gerechten meest niet slecht, al was vlees van één gerecht te droog, en nergens iets om enthousiast van te worden.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik vond het eten erg zout maar dat is een kwestie van smaak . Het werd netjes en goed geserveerd in een zeer hoog tempo . Gaf ons soms het gevoel van Opschieten want we zijn al druk genoeg . Maar zoals gezegt een gevoel meer niet De kwaliteit van het eten is goed
Geen hoogstandje maar goed.
m_lunter .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag gegeten. Gereserveerd omdat er in het geplande restaurant geen plaats was.
Het 4 gangen menu gekozen.
Dit was eigenlijk prima.
Geen hoogstaand culinaire toestanden, gewoon lekker eten voor een acceptabele prijs.
Keurig bediend....
Kortom boven verwachting...
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima Kerstavond diner genoten in een rustige en sfeervolle ambiance met attente bediening. Prima prijs- kwaliteitsverhouding!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg mooie entourage en inrichting. Goede en gastvrije bediening. Erg lekker eten, een van de betere Chinese restaurants! Prima kwaliteit. Ook heerlijke Japanse gerechten. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren er zaterdag avond Het eten was geweldig. Leuke bediening. Al had ik wel het gevoel dat men graag het tempo bij het eten hoog hield maar geweldig restaurant
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben echt genoten van het eten. We hadden wel even het gevoel van ff door eten want het is al 20 uur

Maar voor de rest een top restaurant . Met geweldig goed eten. Mooie kaart. Erg mooi geserveerd en we voelden ons verwent
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke amuse en loempiaatjes. Tussengerecht prima. Hoofdgerechten goed. Bediening erg vriendelijk. Stoelen zitten niet zo lekker. Koffie helemaal goed : met chocolade, koekjes en noga.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Nieuwjaarsdag is een traditie om bij de chinees te eten. En dit keer zijn we naar Jasmin Garden gegaan. Een mooie plek, mooie accommodatie en gezellig. De bediening was goed, snel en vooral goede timing.
Het eten voldoende en smaakvol. Kortom, gewoon lekker en goed.
jordy300 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Vaak bij jasmin garden wezen eten zowel bij de japanse kant als de chinese kant. erg lekker. vooral de shushi top. Ook elke keer vernieuwende sushi's leuk. en het mooiste blijft nog het eitje gooien aan de tepanyaki plaat. Bediening erg spontaan joyce vooral bedankt nog tot snel
André S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben diverse gerechten afgehaald bij Jasmin Garden. Kleine loempia's en een grote loempia, die waren als gewoonlijk erg goed. Daarnaast hadden we kip met ananas, bleek van kleur, te dik aangemaakt en zonder smaak. Ook een kip met kerrie was niet best....smaakloos.
Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten! Alles was lekker vers en was super leuk dat er live voor ons gekookt werd. De bediening was amicaal en daar houden wij wel van. Top avond gehad!
hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Heerlijke rijsttafel gehad in het Chinese gedeelte. Dit deel heeft een make over gehad en ziet er strak en gezellig uit. Leuke half rond zitjes. Een grote verbetering. Het eten was goed , men kon een keuze maken uit de soep soorten die niet helemaal correct werden uitgeserveerd. de rest van de rijst tafel was goed. Bediening was vlot maar erg praatlustig. De maître was top! het geheel afgesloten met een kopje koffie.
Het Japanse deel was goed bezet en misschien door de drukte aan die kant was de bediening aan de Chinese kant iets minder gekwalificeerd.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Vroeger stond deze zaak erg goed aangeschreven, vandaar onze komst. Buitenkant rommelig en lijkt op een weg restaurant! Gelukkig zit het er binnen mooier uit! Hoewel het Japanse gedeelte al lang stil staat zo te zien! Hoewel het voor de helft vol zat, leken de afUigers moeite te hebben om de rook af te voeren! We aten heerlijk 8 gangen van de teppan yaki , de gangen gingen net te snel! Het dessert (flensje) had weinig smaak of creatieve invulling. Leuke avond gehad, maar hoef er geen 2e keer naar toe.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Hier gegeten met vrienden aan de plaat. Bij het bestellen van de fles wijn moesten 15 wachten tot dat deze eindelijk op tafel stond. Erg traag. Het eten smaakte eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, veel soya, lente ui . Jammer we hadden er meer van verwacht
CSM .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Als liefhebber van de Japanse keuken hier een bezoekje gebracht. Waarin Jasmin Garden zich onderscheidt van andere Japanners in de omgeving, is dat de gerechten bereid worden op een bakplaat waar je aan zit. Heerlijkheden worden vers en a la minute klaargemaakt.

Het eten is altijd goed, de entourage haalt het echter niet meer bij de trendy, moderne restaurants die Japanse gerechten van dezelfde kwaliteit serveren.
hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Door een kennis werden wij gevraag om eens lang te komen. Geen spijt van. We kozen voor het Chinese gedeelte. Prettig ontvangst en vlotte bediening. We namen met 4 personen een Indische rijst tafel , lekker, maar een tikje aan de sobere kant.
Het geheel heeft een warme sfeer volle entree , ook het Japanse deel ziet er uitnodigend uit.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Deze keer hebben we een wat gunstiger geprijsd menu gekozen: een combinatiemenu van € 16,50, met een klein voorafje (tomaten soep en mini loempia's)
Na eerdere goede ervaringen in dit stijlvolle Chinese restaurant, viel de kwaliteit van de gerechten wat tegen.Het was niet echt slecht, maar de kenmerkende, kruidige, Chinese (of Oosterse) smaak was er niet. En dat is in een Chinees restaurant juist de finesse! Eigenlijk misten we die in bijna alle onderdelen: de Foe Yong Hai smaakte nergens naar, de sate (en -saus) was het ook niet helemaal, de Runvlees Lembu was wel goed op smaak, maar het vlees ongelooflijk hard.
Zelfs de nasi goreng smaakte naar een Hollandse pan.Tja hoe komt zoiets nou?
We hebben het doorgegeven aan de bediening en daar werd heel professioneel op gereageerd.
Verder krijgt de service een dikke voldoende: je voelt je welkom, er is interesse.
En, zoals eerder gezegd de ambiance is prima.
Verder was onze indruk dat de prijzen aan de hoge kant zijn.