Jasmijn

Service8,2/10
Decor7,6/10
Kees-Jan R. Gastronoom (42 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Prima Chinees. Vriendelijk, niet het traditionele 'foute' decor, maar stijlvol. Leuke kaart met mooie gerechten. We komen hier regelmatig. Tafels mogen iets meer privacy bieden, maar het is er niet zo groot. Doen!
Astrid N. Gastronoom (28 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteravond voor een muziekuitvoering gegeten. Zelden zo'n goede Chinees gezien. De Foh Nam heerlijk krokant en de garnalen in bonensaus heerlijk. Goede portionering, voldoende en goede service. Ook warme boren zoals het hoort. Wij komen zeker terug. Bedankt. Katrien
Michiel T. Gastronoom (67 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Prettige verwelkoming bij binnenkomst in dit kleine, maar comfortabele restaurant. Overzichtelijke kaart waar ook Sichuan gerechten (pittig) worden geserveerd. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Edwin G. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Weer eens bij Jasmijn gegeten. Dat was als vanouds weer goed op orde. Heerlijk de malse pekingeend genomen. Bediening ook weer zeer vriendelijk. Top dus allemaal, blijft een aanrader!
ValIndo . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij hebben het zéér naar onze zin gehad. De sfeer was -precies zoals verwacht in dit familierestaurant- prettig. Klein misverstand over de bestelling. Werd goed opgelost.
De menukaart heeft géén nummers. Daaruit ontstond het misverstand.
Bediening is beleefd, vriendelijk en voorkomend. De hoeveelheid eten was voldoende en niet buitensporig veel zoals vaak bij de 'Chinees'.
Wij waren hier eerder geweest en zullen z-e-k-e-r terugkomen!
Ingrid G. Gastronoom (13 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Restaurant Jasmijn is een prettig restaurant als je snel en smakelijk wilt eten in het centrum van Abcoude. Naast de doorsneegerechten van een lokaal chinees restaurant hebben ze ook szechuan specialities op de kaart. Met name de ossehaas met zwarte pepersaus is erg lekker en daarnaast voor de doordeweekse dag babi pangang met de saus apart.
Eetstokje . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Prima restaurant, modern maar knus ingericht, niet te lange menukaart, gezellig personeel en heerlijke gerechten met aparte rijstbakjes. Om eetstokjes vragen is geen enkel probleem.
Hansenel . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Prima gegeten. Wij vonden de bediening juist heel erg prettig, zeer aardige mensen. Ook de inrichting is voor een chinees heel erg leuk, niet zo ouderwets als de meeste Chinese restaurants.
Josh . 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Zojuist gegeten bij Jasmijn. Helaas vrij flets eten, weinig smaak aan. Ronduit slechte bediening. Het voorgerecht was men vergeten te serveren en toen we wilden vertrekken en vroegen of we het overgebleven eten konden meenemen, keek de serveerster geirriteerd en werd er na enige tijd een paar lege plastic bakjes op onze tafel letterlijk gesmeten en dat terwijl het meenemen van eten in veel restaurants in Amsterdam en in het buitenland heel gewoon is.

Nou Jasmijn, denk je dat wij ooit nog bij jullie zullen komen?

Heleen V. Gastronoom (29 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Deze Chinees is ook goed als afhaal, vooral de Eend in Pittige saus is aan te raden. Altijd snel klaar en vriendelijke mensen