Jasmijn

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mooie inrichting en gelukkig niet zo Chinees. De bediening is erg vriendelijk, de eigenaar komt graag een praatje maken. De gerechten zijn prima in orde qua portie en smaak. Ook de koffie is lekker en dat is wel eens anders.
Che59 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijk eten, super vriendelijke mensen en mooi restaurant. Ik eet hier zeker minimaal 2 keer in de maand of haal er af. Echt een aanrader!
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Met z'n tweeën gegeten bij Jasmijn te Zoetermeer, voor de eerste keer.
Bij binnenkomst zaten er slechts twee andere bezoekers, bij het afhalen was het wel erg druk. Wij moesten na een kwartier het personeel waarschuwen dat wij ook bediend wilden worden.
Vooraf een haaienvinnensoep en gebakken wan tan(div soorten stukjes vis en pansit goreng) Hoofdgerecht Fong Mei Ha(gefrituurde garnalen) en gebakken garnalen in een deeglaag. De Fong garnalen waren goed, echter de gebakken garnalen met een deeglaag waren minder. Veel te veel deeg erom heen(meer deeg dan garnaal) Was eigenlijk niet te eten. Met eigenaar daarover gesproken, die zei: de een wil het zo en de ander zo.
De bediening was wel vriendelijk.
Prijs/kwaliteit was matig. Een groot restaurant met slechts vier gasten op een zondagavond geeft toch te denken.
Ga er niet zo gauw meer naar toe.
LaurensVanDerS .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het eten bij Jasmijn is prima, alleen moet je er lang op wachten wanneer het druk is. Ik dacht even snel een bak nasi goreng met ei, ham en vlees (een basis/bijgerecht) te halen, waar je bij de meeste Aziatische restaurants al snel binnen 5 minuten buiten staat met je gerecht. Alleen daar doet de bediening in mijn geval met de drukte letterlijk één half uur over. De afhaalruimte was druk, te weinig zitplaatsen dus dat werd staan. Er hangen wat Chinees aandoenende gekleurde parasols aan het plafond van het nieuwbouwpand (2012), met daarop gericht een stel witte LED schijnwerpers. Vrij kil aangekleed. Omdat ik staand wachtte, kon ik zien dat achter de balie waar het eten door 'het luik' naar het inpakpersoneel geschoven wordt alvorens het in de plastic zak aan de klant gegeven wordt, gerust 10 minuten daar staat (en dus af aan het koelen is). Er werd meer prioriteit gegeven aan het aannemen van nieuwe orders dan aan het meegeven aan de klant. En de wachtruimte werd maar voller en voller. Kortom, ik ben er niet erg over te spreken. Mij zien ze hier niet meer.
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Na onze vakantie besloten wij op de dag van thuiskomst op de valreep uit eten te gaan. Het werd chinees restaurant Jasmijn in Oosterheem dat nu ongeveer een jaar in onze wijk gevestigd is. We kozen heel basic voor de chinese rijsttafel en werden aangenaam verrast door de uitgebreidheid van het menu en de mooie opdiening van de gerechten op een fraaie schaal van bewerkt Chinees aardewerk. (Het oog wil ook wat!). Het eten is met veel zorg bereid en steekt naar ons idee uit boven het gemiddelde chinese restaurant. Ook de consumpties waren schappelijk geprijsd en de verse jus d'orange was echt een pluspunt.
Een heerlijk potje chinese jasmijnthee maakte het geheel echt af. Qua decor is het restaurant even wennen. Het is tamelijk strak en modern ingericht wat je niet direct verwacht in een chinees restaurant, maar wel mooi gedaan. De eetkar waarop de gerechten worden opgediend maakt een oorverdovend lawaai. Daar moeten ze echt andere wielen onder zetten! Verder niets dan lof en zeker voor herhaling vatbaar!
Jrvanbaarle .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ik en mijn partner hebben heerlijk kreeft gegeten bij het restaurant, we hebben wel van te voren de kreeft besteld. De heerlijk klaar gemaakte kreeft was heerlijk vers, en we hebben genoten van de kreeft met alle bijprodukten. al met al een top avond in het nieuwe restaurant in oosterheem.
Ballie .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Jasmijn is na ruim 25 jaar verhuist van het Stadshart naar een nieuwbouwlocatie in winkelcentrum Oosterheem. Altijd uitstekend gegeten op de oude locatie. Nu de nieuwe locatie uitgeprobeerd. Het eten is nog altijd prima, maar de onderzetters die het eten moeten warm houden doen het niet echt goed. Het eten koelt razendsnel af. De inrichting is keurig maar niet meer sfeervol zoals vroeger. Veel licht door de grote ramen. Niet echt gezellig. Een af en aan rijden, parkeren en uitstappen van bezoekers die komen afhalen. Een enorme rij in de wachtruimte, dus veel omzet bij het afhalen. Voor de eigenaar een tip. Zorg dat het eten goed warm wordt opgediend en warm wordt gehouden.