Jasmijn & Ik

Kanaalstraat 219 3531 CH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Jasmijn & Ik

Aziatische melting pot

Bij Jasmijn & ik zit je helemaal in de Aziatische sferen! In de melting pot wijk Lombok van Utrecht eet je kruidige Thais, fris Vietnamees en de mild Kantonees in de vorm van kleine gerechtjes. Voor grotere groepen is er het standaard viergangen verrassings-Jasmijnbanket. En al die heerlijke hapjes verdienen ook servies in prachtig traditioneel design.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Jasmijn & Ik

Maandag & Zondag Gesloten.
Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 -22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Jasmijn & Ik

Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel en heel lekker gegeten. Ik zou het iedereen aanraden. Ook veel vegetarische en vegan opties.
Gerben P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Spannende amuse en Aziatische specialiteiten. Heerlijk gegeten en ik kwam er ook gelijk wat oud collega's tegen. Een fijne avond gehad, kortom.
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Verassende smaken, goede smaak combinatie. Nette aardige bediening die goed alles toelichten indien nodig. Echt een aanrader.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik ken geen beter Aziatisch restaurant in Utrecht!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellig restaurant! Heerlijke verfijnde smaken. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Zowel de mogelijkheid om uitgebreid als wat soberder te eten.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Inmiddels de 5e keer dat we hier gegeten hebben. En zoals altijd weer heerlijk gegeten. De gastvrijheid was ook weer geweldig! We komen snel weer.
Emma C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Altijd lekker eten en goed service!
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We zijn hartelijk ontvangen, goede en zeer vriendelijke bediening. Nieuwe kaart was zeer smakelijk! Wat is dit voor onzin dat ik tenminste 120 tekens moet achterlaten?
mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De moeite waard ( nog steeds) ik kom er wel 1 x oer jaar en de kwaliteit en smaak is erg goed... , erg lekker en bediening vriendelijk .
wendie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne bediening. Leuk concept met kleine gerechtjes. Porties vielen niet tegen. Leuk om extra amuse te krijgen. Bestellingen stonden snel op tafel. Eten was heerlijk. Ook fijn dat er veel aandacht is voor vegetarische keuken. Ik kom er graag nog eens terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De gerechten zijn zeer smakelijk en de keuze is ruim. Personeel is ook vriendelijk maar soms wat rommelig.
Ik vind het wat aan de prijzige kant
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De sfeer is prettig, de smaken van de gerechten zeer aangenaam, het personeel is zeer attent. Ik kom hier al jaren met veel plezier.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was vers en erg smakelijk. De ambiance was aangenaam. Het concept met de kleine hapjes is bijzonder aantrekkelijk omdat je veel verschillende gerechten kunt proeven. We hadden een topavond voor een alleszins redelijke prijs!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alle gerechten waren heerlijk. Wel reserveren want alles was bezet. Duurde wat lang voordat de drankjes kwamen. Maar het was een vriendelijke bediening. Komen hier graag terug.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fijn restaurant om met een vriend(in), partner of date te eten. Het eten is toegankelijk en met veel bijzondere smaken. Erg leuke gelegenheid.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, aparte en mooi opgemaakte gerechten. Prima bediening, zeer goede keuze en absoluut voor herhaling vatbaar !
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Was ontzettend lekker! Ik eet veganistisch, en sinds kort óók nog glutenvrij, en dit staat zeker in mijn top van etentjes OOIT.
M. Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Voordeel is dat er ook veganistisch, lactosevrij en glutenvrij gegeten kan worden. Echte aanrader!
Gerben P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten bij Jasmijn is altijd een plezier. Bediening super vriendelijk...eten altijd top.
Ik kom er al jaren vaak en ben nog nooit teleurgesteld...
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren goed van smaak en is echt een beleving. Wij vonden de prijs kwaliteit heel erg goed en gaan hier zeker nog een keer terug komen. De bediening is ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Voor de vegetariërs en veganisten is het hier ook bijzonder goed toeven!