Jasmijn Garden

Meer informatie over restaurant Jasmijn Garden

7,2
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bediening aan tafel was heel adequaat. Waar 'vroeger' de borden zich opstapelden was daar nu geen kans voor. Diverse obers waren alert op jouw leeggegeten bord. Pluspunt.
Eten - wok/koud/ 'grill'/ - was goed. Enige veranderingen doorgevoerd. Tegelijk: verbeteringen. Veel plus. Maar ook een min. De kok bij de grill ging nu vooral voor zeer doorbakken. Even vragen wat de gasten willen is beter denken wij. Dat was eerder wel beter.
Tot slot drie puntjes:.
(1) Prijs-kwaliteit verhouding is hier prima. Goed gegeten voor prima prijs.
(2) Maar, het interieur en de ambiance stralen een beetje vergane glorie uit. Of eigenlijk: stralen niets uit. En dat is jammer. Want het eten was goed.
(3) De borden zijn gewoon niet schoon. Iets meer aandacht is beter.
Janny J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten, meer dan voldoende om te kiezen. Vlotte bediening en vriendelijk personeel. Frisdrank nu bij de prijs inbegrepen. De 2 uur is ruim aan tijd om voldoende te eten. Tot een volgende keer maar weer!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerst wat eten hier gehaald nadat pasific plaza dicht is gegaan. Maar helaas 1 keer en nooit weer. Alles was slecht behalve de foe yong hai en de zeer vriendelijke man die nog vrolijk riep tot volgende week.
Janny J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
sinds 1 mei 2015 staat er in Jasmijn Garden een nieuwe eigenaar aan het roer! Een jong stel, gastvrij en gedreven om het de gasten naar de zin te maken!
We hebben heerlijk gewokt en genoten van het uitgebreide hapjesbuffet! Bedankt Sasha en Ying, we komen binnenkort nog een keertje.
Tjbuissink .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Uitstekend buffet. Ruime sortering, voor elk wat wils. Ook de wok is perfect met voldoende keus. Nieuwe eigenaren doen uitstekend hun best om het de gast naar de zin te maken. Komen zeker terug.
Fairvalue .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Tja, de verwachtingen waren laag, personeelsetentje om half 6 en iedereen met de auto en dan een all you can eat wokformule. Eerlijk is eerlijk, het viel me alles mee. Het eten dat al klaar staat is wel erg voor ieder wat wils, van frituurspul, saladebuffet, gehaktballetjes tot stokbrood kruidenboter en 2 soorten acceptabele soep. Rare verzameling. Het versbereide woketen is prima. Kip, vis, maar ook biefstuk en lam. Kies de groenten en de sauzen en de stijl erbij en het wordt vers bereid. Ben persoonlijk niet zo dol op het continue half leeg zijn van de tafel omdat iedereen de hele tijd bordjes loopt te vullen. Oja en dat gedoe met zo'n kaart omhoog als je nog wat wilt drinken is ook niet echt mijn ding, maar wel lekker praktisch. Voor de zoetekauwen ook nog ruime keus aan desserts. Gratis parkeren en in anderhalf uur klaar, voor nog geen 20 euro pp. Het is er verder keurig netjes en best gezellig.
Anker65 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Al een aantal jaar open en altijd met plezier gegeten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en buffet is uitgebreid, ook voor vegetariërs!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Net bestelling opgehaald, en thuis kwam ik er achter dat het niet was wat ik besteld had. Gelijk weer in de auto gestapt, en gemeld dat het niet was wat ik besteld had. De heer aan de balie reageerde absurd. Stem verheffend en mij de schuld geven.. Echt waanzin. Klant is koning is hier niet van toepassing... Uiteindelijk kreeg ik mijn eten terug.. Dus ik zit nu aan een koude Chinees .. Ik kom hier nooit weer... Over het eten: de tomatensoep was heerlijk. De foeyonghai was smakeloos, de saté was lekker. En de bami pangang was matig. Het decor is saai.. Het is nieuwbouw, dus weinig sfeer.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Zojuist gewokt bij Jasmijn Garden. Bij een iets late aankomst waren alle gerechten ruim gesorteerd.
Personeel bij de bakplaat maakte een wat ongemotiveerde indruk en serveerde onze gerechten, zonder gebruik te maken van kruiden etc.
De bereide vis werd onachtzaam op de borden "gegooid".
Opvallend was dat gerechten niet meer bij werden aangevuld en dat al om 21.00 uur alles werd opgeruimd, hetgeen wij als storend ervaren.
Op ons verzoek werd er toch nog een warm gerecht aan tafel geserveerd.
Wokken zou toch moeten kunnen tot 21.30 uur?
Kortom, een zeer klantonvriendelijk onthaal en wij kiezen een volgende keer zeker weer voor een ander wokrestaurant.

R.G. Gerlofsma
Oscarliefde .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Net samen met mijn vriend wezen eten.. We hebben beter gehad zou ik zeggen! De sushi smaakte naar niets, er was weinig keuze qua eten, de wok deden ze zo snel dat mijn vlees nog niet gaar was en de groenten was droog. Het fruit toe was ook niet all that en als je Spa blauw besteld wil je graag het flesje erbij zodat je weet dat je niet 2,50 voor kraanwater betaalt. Al me al, jasmine garden kan niet tippen aan de wok restaurants in Groningen!
HennyAlons .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Kwam graag bij Jasmijn Garden. Nu heb ik hen als laatste alternatief op het lijstje staan.
Ik kon het decor altijd wel waarderen, maar vind dat niet super belangrijk, omdat we niet op een romantische basis kwamen. Meestal op zakelijke en vriendschappelijke basis.
Het eten was altijd wel lekker en genoeg, maar dan moet je vroeg komen.
Mijn grootste ergernis is dat er staat dat je kunt wokken tot 21:30 en het buffet open is tot 22:00.
Dan ga je daar ook van uit. Ik ben er ongeveer 10x geweest. 1x was ik op tijd en had ik lekker eten en alle rust om lekker 'uit' te zijn. De andere keren rond 19:00u gereserveerd. Dan moet je dus aanpoten, want alle keren was om 21:00 het nagerecht vertrokken, inclusief de koks. Het personeel stond al op te ruimen en de ombouw boven het buffet al schoon te maken met de spuitbus. De nevel zag je op het eten neerdalen. Ze vinden het fijn dat je komt, maar graag snel eten en vinden het fijner dat je gaat ophoepelen langs de kassa. Heb er 2x keer wat van gezegd en het commentaar was: De koks willen graag naar huis! En het nagerecht dan? Ach... ze dachten dat iedereen al uit gegeten was (21:15!) Ze waren wel zo vriendelijk om de karretjes met de ijs bakken weer neer te zetten... maar de lol was er af om uit het opgestapelde ijs de juiste smaak te kiezen en het slagroom apparaat onderging ook al een schoonmaakbeurt.

Vind het echt heel jammer dat ze hun kwaliteit laten ondermijnen door hun haast.
Als klant wil ik graag rustig eten, zonder dat ik op moet schieten omdat de koks te vroeg weg gaan, het eten niet aangevuld wordt en als je aan het nagerecht toe bent, het óf tussen schoonmakend personeel door moet óf dat het nagerecht al opgeruimd wordt.

Laatste keer geweest ergens in december... denk voor het laatst.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Ik heb hier ene paar keer gegeten met een groepje en daar leent het restaurant zich prima voor. Het decor vind ik niet zo geweldig dus een romantisch diner zit er niet in maar met een groep is het een prima locatie. Het eten is goed, vers en er is volop keuze. De bediening is wat onpersoonlijk maar het is maar net wat je belangrijk vindt. Ik haal hier wel met enige regelmaat eten van de afhaal en dat is van een prima kwaliteit en verrassend betaalbaar. Zeker de moeite waard om eens te proberen.
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Het was weer een drukke dag, dus we gaan even voor makkelijk en snel vandaag.
Gewoon onbeperkt wokken.
We waren wat aan de late kant, vergeleken met de andere keren dat we hier komen.
Ik was even bang dat we bij veel gerechten misschien achter het net zouden vissen.
Maar het viel gelukkig mee, maar dat kwam denk ik ook door de drukte die er nog volop was.
Er werd nog steeds voldoende bij gevuld zodat alles voldoende aanwezig was.
Zoals altijd beginnen we met de tomatensoep, gewoon lekker om mee te beginnen.
Dan volgt ook standaard de shusi en de mini gefrituurde hapjes en de stoommandjes met Dim Sum.
Wat wasabi erbij en het vervolg op de soep is weer prima.
Blijft wel altijd apart de bolletjes huzarensalade die ook op het buffet staan, maar we ook vandaag links laten liggen, het is 2012 inmiddels en geen 70's meer.
Na de Chinese hapjes vooraf terug naar het buffet.
Rijst, Nasi, Bami, Mihoen, Mifang, Friet, Gebakken aardappelen? Keuze volop. En ook wat je er bij wil nemen. Foe Yoe Hai, Babi Panga, Gegrillde speenvarken, Hete kip, minder hete kip, kip met noten, gestoofde groentes, diverse sausen van zoet tot zuur, van pittig tot zeer scherp.
En de Hollandse gehaktballetjes, kipnuggets en mini frikandelen ( voor de kids, maar bijna te vinden op elk bord van een volwassen persoon)
En de sate saus, die erg lekker is, op z'n Hollands eigenlijk, en daarom zo lekker.
Dan wordt het lastig, eerst wokken? of eerst wat van de bakplaat?
Ik bestel wat van de bakplaat, een malse ossehaas en een stukje lam, met wat knoflook en gebakken bosui. De geur, de smaak, lekker en vers.
Aan de andere kant verschijnt weer een stukje zalm en een sliptong.
Na deze gang even rustig aan.
Het is ruim na 21 uur, en het buffet wordt nog eens voorzien van verse gerechten.
Wij gaan voor volgende gang, het wokken. Keuze volop, grote garnalen, zalm, witvis, kip, rund en varkens vlees en een keur aan verse groentes, peultjes, sugar snaps, sperziebonen, ui, paprika, broccoli, paksoi, diverse soorten paddestoelen, en ga maar door.
En dan nog de saus kiezen uit 1 van de 8 mogelijkheden, of juist gecombineerd, zeg het maar en de wok chef bereid het voor je.
Vandaag een nieuwe aanwinst, zo te zien rechtstreeks uit China over gevlogen.
Hij lacht vriendelijk en schud vrolijk met zijn hoofd.
En met veel vrouwelijk schoon in de zaak van ongeveer zijn leeftijd heeft hij extra veel plezier in zijn werk.
Nu no wat ruimt overhouden voor het uigebreide dessert buffet met vers fruit, diverse soorten mousse, soesjes, gebakken banaan, cake, taarten en 5 soorten schep ijs en slagroom is het een goed dessert buffet, zeker als er bij het slagroom apparaat nog warme chocolade saus staat en warme kersen.
En als afsluiter nog een lekker kopje koffie of thee, en we hebben weer heerlijk genoten.
Zoals altijd is het gewoon even lekker snel en makkelijk maar ook keer op keer goed.