Japanse Eethuis Kyoto

7,2
6,7
Bernard2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Dit was een van de meest idiote eetervaringen die wij ooit gehad hebben. Het was heel erg druk en natuurlijk was de zaak onderbemand. Er stond een dame aan tafel met een dienblad en een vies poetsdoekje... Je mocht blij zijn dat je iets kon bestellen. En daarna werd het op tafel gegooid. We bestelden een 3-gangen menu. Waarbij we een in elkaar geflanst voorgerecht kregen met 'van alles wat'. Het 2e gerecht waren 2 coquilles en 2 garnalen. Daarna stukjes vlees met knoflook... En dat alles voor € 32,50 Wat een schandalige vertoning! Hier gaan we dus nooit meer naartoe!
Kas1Kas .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Helaas gaat het langzaam bergafwaarts met het beste Sushi restaurant in de stad. Steeds drukker en dus langer wachten. Vanavond was het restaurant niet eens vol maar de keuken had het te druk met afhaalmaaltijden waardoor we echt veel te lang moesten wachten. Jammer, jammer want het eten bij andere Sushi tenten is gewoon niet lekker. Ik hoop dat men inziet dat de eerste echte liefhebber steeds vaker weg zal blijven.
Mel .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een goede japanner! Al het eten was heerlijk, de sushi, ossenhaas, beefrolletjes, tempura... Deze japanner is qua kwaliteit en service een echte aanrader.
Buster F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Kyoto serveert de beste traditionele Japanse sushi die ik in mijn leven gegeten heb. Arigato in Eindhoven is ook erg goed, maar de sushi bij Kyoto is beter. Toen wij er waren was het helemaal niet druk. De porties waren goed, vers en met veel zorgvuldigheid bereid. Aanraders zijn de dragon roll en een mix-set.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Is er een nieuwe eigenaar of een nieuwe kok bij Kyoto? Een tegenvaller tov andere keren dat we hier waren. Toen was t hier speciaal. We hadden een 4 gangen menu gekozen. Mss nog iets lekkerder dan bij de all you can eat tenten maar het scheelt niet veel en geen dusdanig verschil dat het de prijs van 45€ pp (zonder drank) rechtvaardigt. Het was minder bijzonder dan voorheen, onjapans en veel te zout. Door de uitbreiding vd zaak is de intieme Japanse sfeer weg en zit je net als elders hutje mutje zodat je t gesprek van je buren letterlijk kunt horen. De bediening kwam zich netjes verontschuldigen voor de vertraging maar feit blijft dat je veel te lang moet wachten tussen de gangen. Helaas, voor ons einde tijdperk Kyoto.
Nicole .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Als je echte sushi wil eten moet je niet bij een all-you-can-eat restaurant zijn. Er zijn er enkelen waar de kwaliteit wel goed is, maar niks vergeleken bij Kyoto.
De producten zijn ver en goed bereid. Veel mensen schrikken van de prijzen maar die verhouding is goed. Vergeet niet dat je bij de all-you-can-eat restaurants kleinere porties krijgt van slechtere kwaliteit. In verhouding waren we net zo veel kwijt.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met 6 personen gegeten op vrijdagavond. Kiezen uit de kaart was voor ons als niet sushi kenners moeilijk, vandaar gevraagd om een passend menu te serveren. Leuke variatie van sushi's, maki's, schaaltjes vis, kip en ossehaas.
Vooral de gewone vis sushi's waren echt goed van smaak, de maki's wel heel mooi maar misten een verrassing. Zeewier was lekker, gegrilde tonijn plakjes sappig, de zalm flauw. Het vlees was mals en smaakvol. Persoonlijk vond ik de geserveerde sla niet passen.

De bediening was zeer vriendelijk, toen de zaak vol liep duurde het lang voordat we drinken konden bestellen. Nagerecht werd niet voorgesteld, koffie was prima.
Jammer dat de toiletten zo prominent aanwezig zijn in het achterdeel en dat de capaciteit beperkt is waardoor er wachtende mensen bij je tafel staan (erg ruim is het toch al niet). Kies beter een tafel voor in de zaak aan de wegkant.
Suzanne183 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten, dat doen we hier al jaren! De sushi hier is altijd goed, maar de warme hoofdgerechten zijn echt fantastisch! Ossenhaas met knoflook, garnalen en terriyaki om je vingers bij af te likken. Bij behoefte aan Japans eten bestaat er voor ons geen alternatief adres! We halen trouwens ook wel eens sushi af als we lekker thuis willen smullen.
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Kort maar krachtig: prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde. Hoewel het eten lekker is, zijn de porties te klein of niet interessant voor de prijs die ervoor gevraagd wordt. Het restaurant is klein met twee aparte zalen en je zit dicht op elkaar. Voor dit geld kan je eerlijk gezegd beter naar een all-you-can-eat restaurant.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Na alle goede berichten er voor gekozen om bij Kyoto te bestellen. Gekozen voor sushi box B voor 75,-. In alle eerlijkheid begrijp ik alle heisa over Kyoto niet. De sushi viel erg tegen, vooral de zoetigheid van de rijst viel op in negatieve zin. Het was weinig voor een fors bedrag van 75,- en de zeewier was van lage kwaliteit. Mensen waren hartstikke aardig en ik gun het ze van harte maar ik zal hier niet meer bestellen.
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Door alle lovende recensies zijn we hier ook eens gaan proberen. We hadden zin in sushi en wilden niet naar een all-you-can-eat. Het kleine restaurantje zat bomvol op deze dinsdag avond en we kregen een plekje aangewezen bij de toiletten. De stoelen zaten niet erg comfortabel, maar dat zou de pret niet bederven als het eten lekker was. Na ongeveer 10 verschillende gerechten van de kaart geprobeerd te hebben, vonden we het beide niet erg speciaal. De sushi rol met tempura en paling was onze favoriet, maar de rest viel tegen. Ook viel de rekening tegen, want we kwamen op 100 euro uit met twee personen. Voor dit geld kan je elders veel beter eten.
Cortes .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Ik bestelde sake en kreeg gloeiendhete azijn. Ongelooflijk. De bediening verontschuldigde zich door te zeggen dat op de doos (waar de fles uit kwam) sake stond. Azijn als je sake bestelt.

Daarna was er nog een fout in de bestelling, en tot slot vergat de bediening mij de menukaart te brengen waar ik om had gevraagd ivm uitzoeken toetje.

De sushi was OK, maar men mag zich gelukkig prijzen dat ik zo geduldig ben. Deze review moet men dan maar slikken. Zulke missers kunnen echt niet.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Beste sushi ooit! Heb al op veel verschillende plekken sushi gegeten en nog steeds niets gevonden wat hier aan kan tippen. Zeker de specialiteit van het huis, de Ebi tempura Maki is een aanrader. Bediening is prima, mooie verbouwing achter de rug. Lekker klein tentje waar de sushi super vers de keuken verlaat en snel voor je neus staat!
FrederikvD .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Redelijk festaurant, efficiente bediening en vriendelijk.
Hoewel het voedsel prima is, zal een echte Japan liefhebber
het iets te ver-europeest vinden.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
De lekkerste sushi van Eindhoven! Goede, vriendelijke bediening die wel in was voor een grapje. Ook prettig dat het geen 'all you can eat' vreetzaal is: het restaurant is verdeeld in twee kleinere ruimtes. Gezellige sfeer, leuke aankleding.

Een groot pluspunt was dat wij nog steeds terecht konden op een vrijdagavond, terwijl we een uur te laat waren door een lekke band. Totaal geen probleem.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Wij zijn vaste gasten van dit sushi restaurant. De kwaliteit van het eten is vergeleken met de All you van eat concepten altijd constant. De beste, meest verse sushi in Eindhoven en omgeving. Wel hebben we het regelmatig fris in het vernieuwde verbouwde restaurant. Bediening is vriendelijk en restaurant is ook kindvriendelijk.
Gerei .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Laatste tijd meerdere keren sushi gegeten bij Kyoto, dit is het beste sushi restaurant van Eindhoven, en waarschijnlijk ook ver daar buiten. Maar niet alleen de sushi is van uitstekende kwaliteit, ook de à-la-Carte gerechten zijn van een hoog niveau en erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader, niet alleen door de kwaliteit van het eten, maar ook de service is zeer goed. Er heerst een zeer ontspannen en gemoedelijke sfeer. Na de verbouwing is het decor verbeterd. Wij komen zeker vaker terug!
Eerlijkmaarhard .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Net sushi gehaald. Ik snap niet waarom er overal bergen mayonaise in zit. Heeft toch echt niks te maken met sushi.
Jammer, nu is het gewoon ook weer vette afhaal.
Ik kom niet meer terug.
Drago .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Afgelopen week bij Kyoto gegeten na vele goede verhalen over de sushi.
We hebben verschillende soorten sushi gegeten en deze was inderdaad prima van smaak. Voor mij deed echter het interieur en service er wel afbreuk aan. Misschien juist iets wat je moet verwachten bij een Japans restaurant maar de bediening was niet erg spraakzaam en gaf weinig adviezen of glimlach. Doe mij dan toch maar een leuke Hollandse dame in de bediening die een leuk praatje kan maken.
Het interieur vind ik prima en best leuk, alleen de vele afhalers waren wat storend.

Ik denk dat we zeker nog een keer hier sushi gaan halen, want deze is zeker wel de moeite waard!!
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
We hebben super lekker gegeten, lekker vers veel keuze. We hebben een aantal lekkere sushi geprobeerd en het was heerlijk! De jonge in de bediening was zeer open en erg vriendelijk de varkenshaas die wij hadden was zo lekker mals, hmm. Het ijsje was wat normaals maar zeker niet verkeerd. Ik denk dat wij eens terug zullen gaan! Hmm zeker voor sushi proevers een aanraden.