Japans restaurant & take-away Maneki

Meer informatie over restaurant Japans restaurant & take-away Maneki

6,8
David D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
vandaag heerlijk gegeten bij maneki, met 2 personen samen het sushi menu van 22,50 gedeeld en nog wat losse gerechten besteld, de bedienin is net erg snel , maar het wachten waard, de kwaleit is zeer goed, erg verse vis, de sashime smelt op je tong en de nigiri en make zijn super! veel vis en de rijst is erg goed op smaak, heb bij zeker meer als 10 verschillende shushi zaken in utrecht gegeten maar, dit was echt top! vergeet de all you van eat vreetschuren en betaal een paar euro meer en je krijg echt waar voor je geld
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een verrassing. Was hier al 100 keer langsgefietst, maar ontdekte via Iens dat hier een sushi tent zat. Avond uit eten hier was een groot succes: wat een lekker eten. De sashimi was perfect en mooi opgediend. De sushi waren heerlijk. En de temaki was de grootste die ik ooit heb gezien. Prijs-kwaliteit is heel goed, en de bediening vriendelijk. Een van de beste sushi tentjes in Utrecht wat mij betreft.
Stefanie L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wat ons betreft nog steeds de lekkerste sushi van Utrecht. We gaan het zelfs ophalen nu we buiten het bezorg gebied wonen. Het ging weleens mis met bezorgen als het te druk was en je uren zat te wachten op de bezorger. Met een telefoontje los je dat makkelijk op en houdt je je klanten ook tevreden. Het restaurant zelf is vooral heel praktisch ingericht, daarom gaan we het ook altijd halen ipv daar eten.

Ontzettend aardige bediening! Kortom, we gaan er vanavond weer van genieten!
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wat mij betreft beste sushi van Utrecht, wel aan de prijzige kant. Ik adviseer afhalen want bezorgen wil nog wel eens lang duren. Sushi is zeker niet zuinig dus wel waar voor je geld.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Ontzettend lekker gegeten! Niet alleen de sushi was van topkwaliteit maar ook de zalm met bacon & de ossehaaspuntjes waren van een zeer hoog niveau. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Pluspunt was ook de prijs kwaliteit vergelijking ten opzichte van de all you can eat sushi fabrieken van tegenwoordig.
Dorus W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Van buiten vond ik het restaurant niet heel aantrekkelijk en -hoewel ik er om de hoek woon en van sushi houd- daarom was ik er nooit geweest. Op aanraden toch is gaan eten en niet teleurgesteld! Erg leuke traditioneel Japans interieur en zeer vriendelijke bediening. De sushi was van bijzonder hoge kwaliteit en ook de andere gerechten bijzonder smakelijk. Een erg goede prijs kwaliteit verhouding met bijvoorbeeld tradionele Japanse biertjes voor een scherpe prijs. Kort om aanrader!
Jelske H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Maneki is dé perfecte plek om sushi af te halen. De sushi is heerlijk, goede verse vis en andere ingrediënten. Maar ook de service van de medewerkers is altijd top! Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Ik vind alleen dat het restaurant er niet heel aantrekkelijk uit zien (ik kom er dus alleen om af te halen, dus weet niet hoe het is om echt binnen te zitten. De aankleding vind ik een beetje verouderd).
Annecaro .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Mijn favoriete restaurant om sushi af te halen. Zeker niet het goedkoopste restaurant, maar je proeft echt het verschil. Daarom blijf ik komen.. Vooral de Kyushu en Maneki roll zijn heerlijk!
Verfkwast .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Lekkere vegetarische sushi! Op verzoek konden we ongefrituurde tofu met saus krijgen, superfijn! En lekkere sake. Prijs valt ook mee, voor ongeveer 35 euro incl. sake en koffie zaten we ruim vol. Vriendelijke bediening, en fijn minimalistisch decor, zoals het hoort. Geen idee wat mensen tegen het decor hebben, de simpelheid maakt het juist heel 'Japans'. Afijn, door gebrek aan drukte lekker rustig dus!
Lladrijona .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Afeglopen donderdag sushi gehaald bij maneki op de nachtegaalstraat.
De sushi is erg vers en goed gevuld!
De kok is een Chinees maar heeft het sushi maken geleerd in Japan. Het is overigens het zelfde bedrijf als Kyushu. Ook een goed sushi restaurant! Een aanrader.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Take-Away Maneki is al jaren ons vast afhaaladres voor sushi. Al die zonder uitzondering jaren goede kwaliteit sushi. Vers en zeer smaakvol. Verslaafd aan de "special of the house": de Maneki en Kyushu rol. Absolute aanraders! Toen Maneki net geopend was, gingen we wel eens eten in restaurant, maar dat is helaas zo kil en kaal, dat dat niet echt uitnodigt om daar te eten. Een kleine verbouwing om het wat gezelliger te maken en ik zit er weer.
Tot die tijd blijven we trouwe afhalers!!
Pokpok .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Ik eet hier al zeker 6 jaar en het bevalt altijd. Het eten is even lekker als betaalbaar. De inrichting eenvoudig, de bediening soms wat stuntelig. Maar dat is eerder grappig dan ergerlijk.
Vergeet andere all-you-can-eattenten. Bij Maneki eet je lekkerder en je bent hetzelfde kwijt. Ik reken meestal 30/35pp af incl drinken.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Het eten in het restaurant is mij beter bevallen dan de bezorgdienst. Het restaurant ziet er leuk en Japans uit. Bediening is ook vlot en aardig. We hebben laatst sushi en sashimi laten bezorgen, maar de vis leek mij niet vers (kleur en smaak vielen tegen). De sashimi was in dikke plakken gesneden, dit hoort in dunne plakken gesneden te worden. En de tonijn was donkerpaars van kleur en de smaak was helemaal niet lekker. Na 1 plak heb ik de tonijn maar laten staan. De sushi rollen waren slecht gerold en slecht gesneden. Teveel rijst en ook weer hele dikke plakken sushi. Er was niets verfijnds aan deze sushi. Ik denk dat er een hele luie kok in de keuken staat die er geen zin in heeft. Jammer genoeg hadden we sushi met tonijn besteld, die was ook echt niet lekker. De sushi met soft shell crab viel ook echt tegen qua smaak. Echt jammer, want hier ga ik ook niet snel meer terug om in het restaurant te eten.
Roel .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Mijns inziens de beste sushi van Utrecht. Altijd vers zonder geen over the top prijzen. De bediening wisselt van dag tot dag van heel vriendelijk tot ietwat vergeetachtig tot heel druk/bijna opdringerig. Aan de kwaliteit van het eten doet dit gelukkig niet af! Waar andere sushi-tenten wat scheutiger zijn met de rijst (ten koste van de vis), zie je Maneki dat niet doen.

De setting/ambiance is tradioneel: in hokjes zitten met de kenmerkende hekjes en iets te felle lampen. Dat weet je van tevoren en daar kies je voor. Afhalen is ook altijd goed, bezorgen duurt (soms) wat langer.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Ja zeg, dit favoriete Sushi adresje wilden we eigenlijk niet aan de grote klok hangen. Het is namelijk heel relaxt eten hier, in een typisch japans eethuis omgeving. Zo zag ik ze in het buitenland veel en wat door de eenvoudige omgeving vooral uitspringt is het eten. Gewoon heerlijke sushi en sashimi, mooie futomaki en uramaki combi's... Ja ik hou van dit adres en laat ook regelmatig bezorgen. De bediening is aardig en adequaat. Prima adresje, zeker ook qua prijs/kwaliteit.
Pietje188 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Gegeten in Maneki het restaurant was niet erg vol en het decor was niet al te sfeervol ook duurde het lang, omdat ze het er druk hadden met de bestellingen. Wel deden ze erg hun best om het naar ons zin te maken en de bediening bleef erg vriendelijk ondanks de drukte. Het eten maakte alles goed, fantastische kwaliteit sushi. Goede verse producten, met name de sashimi was erg goed. Wat mij betreft een van de beste Japanse restaurants in Utrecht, als het puur gaat om de kwaliteit van het eten.
Cactus88 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
We hebben afgelopen zondag sushi laten bezorgen. Erg lekker! Je krijgt dikke plakken smaakvolle vis als sashimi. Een aanrader.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
We hebben hier met een groep van 11 gegeten i.v.m. een trouwerij. Alles was perfect verzorgd: de tafel was ontzettend mooi opgemaakt met bloemen en versiering en we kregen 1 sushi boot per 2 personen geserveerd. Het zag er allemaal fantastisch uit en smaakte ook zo! Er was zelfs een cadeautje voor de bruid.

Ook voor de 'gewone' avondjes is Maneki van harte aan te bevelen: de sushi en sashimi zijn altijd heerlijk. Prijs/kwaliteit is top, ook in vergelijking met het wat prijzigere Konnichi Wa op de Mariaplaats, dat qua uitstraling ook iets minder gezellig en wat deftiger aanvoelt (is maar net waar je zin in hebt natuurlijk). Als je een lekker alternatief zoekt voor all you can eat, maar toch niet al te diep in de buidel wilt tasten is Maneki de juiste keus!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
We laten het eten van dit restaurant altijd bezorgen (bestellen via internet). Het decor is niet geweldig, wij zitten er liever niet. Thuis bezorgen is een prima optie. Wat wij lekker vinden: maneki roll, kyushu roll, spider roll, kyushu temaki, avocadomaki, fuji temaki en ik kan nog even doorgaan.
Als je bezorgd, ga erdan vanuit dat het best lang duurt voordat je het thuisbezorgd hebt gekregen.
Muffin9 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Waar ik ook sushi eet het kan niet tippen aan de sushi van Maneki. Voor de Kyushu Roll blijf je terug komen, maar ook voor de heerlijke, verse sashimi, peultjes, urumaki's, oesters en temaki's. De bediening is erg vriendelijk en het restaurant netjes en schoon. Het decor is misschien niet bijzonder gezellig, maar dat maakt niet uit als het eten zo goed is. Heerlijk!