Japans Restaurant Orandaya

Scheldestraat 82 1078 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-206722100

Over het restaurant Japans Restaurant Orandaya

De verfijnde Japanse keuken

Het geheim van sushi: ingrediënten die verser dan vers zijn. Dat hebben ze hier goed begrepen. De gerechten zijn daarnaast ook zeer verfijnd, puur en doen recht aan de reputatie van de Japanse keuken. Naast de hoge kwaliteit, vind je ook veel Japanse specialiteiten die je niet in elk restaurant zal vinden.

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant Orandaya

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,1
7,2
rsanders .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Simpel, maar oh zo lekker Japans eettentje in de Rivierenbuurt.
Interieur is eenvoudig, maar de tafels zijn ruim en het is netjes.
Vrouw in de bediening, volgens mij de eigenaresse want ze is er altijd, werkt hard en is altijd heel vriendelijk. Maar het belangrijkste van Orandaya is het eten en dat is gewoon meer dan goed. Alles kraakvers, de sushi, de sashimi, de edamame. Misosoep goed op smaak. De yakitori is met malse kip en een lente-ui wat een lekkere bite geeft. Sizzling beef wordt op een hete plaat geserveerd en kan makkelijk voor 2 personen worden besteld. Grote portie!
Orandaya heeft een zeer uitgebreide kaart, waarvan ik nog lang niet alles heb gegeten, maar ik weet zeker dat het allemaal lekker is. Ook een aanrader is het ijs: groene thee of sesamijs. Kleur is wat vreemd, maar de smaak is geweldig!

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Heerlijke sushi, tempura met daarbij verschillende lekkere Japanse biertjes en sake . Het toetje van eigengemaakte groene thee- en sesam ijs was overheerlijk.
Suzannestofberg .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Wij eten minstens een paar keer bij Orandaya, liefst iedere maand een keer. Echt de allerbeste sushi die ik in Nederland heb gegeten. Het is heel Japans, daarom ook populair bij Japanners. De bediening is ontzettend aardig. Je waant je echt even in Japan. Het eten is verfijnd, puur, en de vis is altijd heel vers. De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar liever minder vaak sushi en dan ECHT zoals sushi hoort te zijn, dan lagere kwaliteit.
nicolaassch .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Heerlijk gegeten hier van de week. Veel Jappaners binnen dus geen Chinezen in de keuken. Top menu gehad en een lekkere sake met een Hollands biertje. Vooral de in zuur gemarineerde coquilles is een topgerecht.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Traditioneel Japans eten, met bijpassend decor! Alle bekende Japanse gerechtjes staan op de kaart. Niet erg verrassend misschien, wel lekker. Goed vergelijkingsmateriaal als je een onbekend Japans restaurant te komt.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
authentiek restaurant, erg lekker, veel japanse klanten. Service was erg goed. Quality is wat je betaald voor. Decor vind ik minder van belang.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Via Groupon een achtgangen diner gehad ter waarde van 50 euro voor slechts 24,50 euro. Heerlijk gegeten voor de gereduceerde prijs, maar de normale prijs geenszins waard...
8 ontzettend kleine porties, vol van smaak en erg gevarieerd, maar het begrip "gang" moet ruim genomen worden: kommetje misosoep, 1 spiesje yakitori, 1 klein bolletje macha ijs zijn al 3 gangen. De sushi rijst was fantastisch, beste die ik ooit heb gehad. Vis was vers, maar niet geweldig. Tempura van zeewier was voor mij een nieuwe ervaring, helaas zat er geen smaak aan; de tempura van garnaal was daarentegen weer erg goed.
Leuk om je een keer te laten verrassen door een Japanse kok met authentieke gerechten, maar verwacht voor deze prijs geen hoogstandjes.