Japans Restaurant Orandaya

Scheldestraat 82 1078 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-206722100

Over het restaurant Japans Restaurant Orandaya

De verfijnde Japanse keuken

Het geheim van sushi: ingrediënten die verser dan vers zijn. Dat hebben ze hier goed begrepen. De gerechten zijn daarnaast ook zeer verfijnd, puur en doen recht aan de reputatie van de Japanse keuken. Naast de hoge kwaliteit, vind je ook veel Japanse specialiteiten die je niet in elk restaurant zal vinden.

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant Orandaya

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
9,2
Kan beter
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een echte Japanner, met dus ook veel niet sushi gerechten. Alles van goede kwaliteit, vleesgerechten smaakvol. Prijs iets bovengemiddeld. Japans echt bier te prijzig. Aardig terrasje en binnen normaal maar wel echt Japans interieur. Vriendelijke bediening.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten was uitstekend. We hadden een menu genomen en elke gang was heerlijk. De inrichting van het restaurant kan echter wel een opknapbeurt gebruiken.
Remi S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk authentiek Japans eten. Vriendelijk personeel, erg lieve gastvrouw. Chef's menu is altijd goed. Vooral de gebakken vis. En natuurlijk de sushi, wij zijn zelf echt helemaal klaar met de all-you-can-eat sushi's. Kom er graag en regelmatig terug.
Lon H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Orandaya is een van de betere Japanse restaurants in Amsterdam.Ik blijf er terug komen en ben iedere x weer een smaaksensatie rijker
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk eten, pure smaken voor een goede prijs. De kaart is uitgebreid, dus veel keus. De losse gerechtjes zijn heerlijk, met meerdere mensen eten heeft dan het voordeel dat je veel verschillende gerechtjes kunt proeven. Tip: kijk tevoren naar het menu op de website en google de gerechten! Het menu is in het Engels en Japans. Drankjes zijn duur. Zelfs voor amsterdamse begrippen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
De sushi was ok, niet super speciaal. Ik had er meer van verwacht gezien de lovende recensies. De service was prima, aardig vrouwtje. Decor heel basic.
Xandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We aten voor de tweede keer bij Orandaya en wederom was het heel erg goed. Vooraf kip yakitori, daarna een salade met tonijn en vervolgens angus beef terriyaki. Elk gerecht was heerlijk: kwaliteit van vlees en vis uitstekend en goed op smaak. Jammer dat de serveerster slechts een beetje engels spreekt, en bijvoorbeeld niet uitlegt welke amuse je geserveerd krijgt (was overigens heel lekker, een soort gemarineerde groente met vis , maar welke?...)
Van de entourage moet je je niet veel voorstellen, maar het eten en de schappelijke prijzen maken dat meeer dan goed!
Kamran T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heel lekker en echt Japans eten voor een redelijke prijs. De decor is vrij simpel. De bediening was goed - mijn zoon was jarig en kreeg een taart met kaarsjes. Heel lief en een ware verassing. Wij hadden een menu besteld op advies van de eigenresse en had heel gevarieerd gegeten. De sea bass was heerlijk. Ik zal zeker hier terug komen.
Vicki K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Het was erg druk, de keuken kon het eigenlijk niet aan waardoor wij lang hebben moeten wachten op ons eten. De bediening deed hun best, was erg vriendelijk en bood ons soep aan voor het wachten. De kwaliteit van het eten is uitstekend; wij komen zeker terug.
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Na jaren weer eens gaan eten bij Orandaya en ik was niet teleurgesteld! Nog altijd wordt er heerlijk eten geserveerd en nog altijd was de beef teriyaki heel lekker en komt ie werkelijk 'sizzling' op tafel! Goede prijs kwaliteit!
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een 'echt' Japans restaurant waar je wordt omringd door Japanners. Het eten is klassiek en authentiek. Verwacht geen uitspattingen met spectaculaire sushi combinaties maar juist de pure Rolls met vis die van versheid op je tong smelt. De bediening is, ondanks dat er maar een vrouw stond, vlot en beleefd.

Enige minpuntje is dat er of geen goede afzuiging van de keuken is/ of dat deze niet werkte op de avond dat wij het restaurant bezochten waardoor er een sterke etenslucht in het restaurant hing.
Proever199023 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Niet goedkoop, maar erg lekkere sushi. Ook de tokoyaki en andere kleine gerechtjes zijn de moeite waard. Bediening is heel vriendelijk.
arie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
De sushi en sashimi is hier prima en de hijiki en de krokante tofu vind ik persoonlijk altijd aardige bijgerechten. De bediening is vriendelijk en attent.

Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Traditioneel Japans eten, met bijpassend decor! Alle bekende Japanse gerechtjes staan op de kaart. Niet erg verrassend misschien, wel lekker. Goed vergelijkingsmateriaal als je een onbekend Japans restaurant te komt.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
authentiek restaurant, erg lekker, veel japanse klanten. Service was erg goed. Quality is wat je betaald voor. Decor vind ik minder van belang.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Via Groupon een achtgangen diner gehad ter waarde van 50 euro voor slechts 24,50 euro. Heerlijk gegeten voor de gereduceerde prijs, maar de normale prijs geenszins waard...
8 ontzettend kleine porties, vol van smaak en erg gevarieerd, maar het begrip "gang" moet ruim genomen worden: kommetje misosoep, 1 spiesje yakitori, 1 klein bolletje macha ijs zijn al 3 gangen. De sushi rijst was fantastisch, beste die ik ooit heb gehad. Vis was vers, maar niet geweldig. Tempura van zeewier was voor mij een nieuwe ervaring, helaas zat er geen smaak aan; de tempura van garnaal was daarentegen weer erg goed.
Leuk om je een keer te laten verrassen door een Japanse kok met authentieke gerechten, maar verwacht voor deze prijs geen hoogstandjes.