Japans Restaurant Orandaya

Scheldestraat 82 1078 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-206722100

Over het restaurant Japans Restaurant Orandaya

De verfijnde Japanse keuken

Het geheim van sushi: ingrediënten die verser dan vers zijn. Dat hebben ze hier goed begrepen. De gerechten zijn daarnaast ook zeer verfijnd, puur en doen recht aan de reputatie van de Japanse keuken. Naast de hoge kwaliteit, vind je ook veel Japanse specialiteiten die je niet in elk restaurant zal vinden.

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant Orandaya

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

7,2
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke bediening, sushi bovengemiddeld goed in vergelijking met andere restaurants. Prima prijzen voor t eten, prijs wijn wat aan de hoge kant (5E voor de huiswijn)
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig restaurant. Perfect eten en een super gastvrouw.
Zeker het aanraden waard. Topple.
Hielke H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg aarduge mensen en we hebben heerlijke sashimi, tempura en andere heerlijkhede gegeten. Een aanrader
Givan P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten, met name de side dishes die we hadden. De sushi was vers en smaakvol maar was in tamelijk taaie bladen gerold. Dat was het enige minpunt. Niet onze favoriete sushi van Amsterdam maar we willen graag nog een keer terug om de warme gerechten te proeven.
Maya G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Fijne plek, typische 'hole in the wall' Geen pretenties, goed eten, kwalitatief uitstekend! Je moet van deze sfeer houden, authentiek, zonder opsmuk. Voor de beste prijs kwaliteit verhouding kun je het best voor een menu kiezen. Wij hadden zin in a la carte dat is wel wat aan de prijs, maar met deze kwaliteit en versheid is dat logisch.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Echt heel lekker gegeten in een authentieke Japanse sfeer, De yakitori is onovertrefbaar
Hoi T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Leuk en knus restaurant, aardige mensen, eenvoudig en harmonieus interieur. Het eten is uitstekend! De sushi is fantastisch!
Andy C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Rustige plek om van de japanse gerechten te genieten, gerechten waren wat aan de dure kant, maar we hebben wel lekker gegeten.
Jolanda U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, sushi voortreffelijk. Aardige bediening. De inrichting is nogal basic, tv stond aan en simpele tafeltjes.
ezschuschen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was geweldig lekker.
Bediening was klungelig, maar dat had ook zeker zijn charme
Knusse omgeving, waar juist ook Japanners komen, dus super leuk.

Al met al zeker een keertje zelf proberen.
nielspilaar .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk om in de sfeer van Tokyo binnen te lopen, precies zoals ik het gewend ben in Japan. Natturlijk was de kwaliteit van het eten navenant! Echt een aanrader voor Japan liefhebbers.
Proever199023 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Fantastische sushi, heerlijke toro. De bediening is bij Orandaya bovendien altijd uiterst vriendelijk. Het eten is wel wat prijzig, maar dit is het wat mij betreft meer dan waard!
patrick.albert .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We vonden de prijs kwaliteit verhouding te duur. Het vakernsvlees was veel te vet. De zalm superdun en droog en voor twintig euro te duur. Veel gebakken ui bij de gerechten. En Zo onderbezet dat we pas na ruim een uur het eerste gerecht kregen. Ruim drie uur duurde het om het bestelde eten te krijgen. Sommige gerechten werden niet gebracht. We zagen andere gasten ook vertrekken omdat de bediening veel te lang duurde. Een ontzettende teleurstellende ervaring
Die bijna tweehonderd euro kostte. Absoluut geen aanrader helaas. De serveerster zei dat het een uitzonderig was maar voor ons was het een hele slechte ervaring. We gaan er absoluut nooit meer naar toe.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik was in dit echte Japanse restaurant voor de 2e keer, ik nam als voorgerechten gyoza en yakitori, beide werkelijk voortreffelijk en als hoofdgerecht Tonkatsu, ook heerlijk, ik kwam zeer voldaan weer naar buiten, echt een aanrader voor wie ECHT Japans wil eten
Vicki K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
De sushi is vers en smakelijk, ruime keuze, weer heerlijk gegeten.
Topper blijft de sushi van coquille.
Het decor is minder maar dat neem je graag voor lief.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het eten was zoals altijd héérlijk. Japanser dan dit, zowel wat betreft eten als wat betreft uitstraling, wordt het niet in Amsterdam. Jammer genoeg was het vanwege de IBC-beurs in de RAI zo druk dat de service ietsjes langzamer was dan we gewend waren. Normaal gesproken is die nog beter dan we dit keer meemaakten.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een echte Japanner, met dus ook veel niet sushi gerechten. Alles van goede kwaliteit, vleesgerechten smaakvol. Prijs iets bovengemiddeld. Japans echt bier te prijzig. Aardig terrasje en binnen normaal maar wel echt Japans interieur. Vriendelijke bediening.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten was uitstekend. We hadden een menu genomen en elke gang was heerlijk. De inrichting van het restaurant kan echter wel een opknapbeurt gebruiken.
Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk authentiek Japans eten. Vriendelijk personeel, erg lieve gastvrouw. Chef's menu is altijd goed. Vooral de gebakken vis. En natuurlijk de sushi, wij zijn zelf echt helemaal klaar met de all-you-can-eat sushi's. Kom er graag en regelmatig terug.
Lon H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Orandaya is een van de betere Japanse restaurants in Amsterdam.Ik blijf er terug komen en ben iedere x weer een smaaksensatie rijker