Japans Restaurant Orandaya

Scheldestraat 82 1078 GN Amsterdam Nederland Kaart
31-206722100

Over restaurant Japans Restaurant Orandaya

De verfijnde Japanse keuken

Het geheim van sushi: ingrediënten die verser dan vers zijn. Dat hebben ze hier goed begrepen. De gerechten zijn daarnaast ook zeer verfijnd, puur en doen recht aan de reputatie van de Japanse keuken. Naast de hoge kwaliteit, vind je ook veel Japanse specialiteiten die je niet in elk restaurant zal vinden.

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant Orandaya

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Duur
Hoi T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Leuk en knus restaurant, aardige mensen, eenvoudig en harmonieus interieur. Het eten is uitstekend! De sushi is fantastisch!
Andy C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Rustige plek om van de japanse gerechten te genieten, gerechten waren wat aan de dure kant, maar we hebben wel lekker gegeten.
J. U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, sushi voortreffelijk. Aardige bediening. De inrichting is nogal basic, tv stond aan en simpele tafeltjes.
Ezschuschen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was geweldig lekker.
Bediening was klungelig, maar dat had ook zeker zijn charme
Knusse omgeving, waar juist ook Japanners komen, dus super leuk.

Al met al zeker een keertje zelf proberen.
Nielspilaar .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk om in de sfeer van Tokyo binnen te lopen, precies zoals ik het gewend ben in Japan. Natturlijk was de kwaliteit van het eten navenant! Echt een aanrader voor Japan liefhebbers.
Proever199023 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Fantastische sushi, heerlijke toro. De bediening is bij Orandaya bovendien altijd uiterst vriendelijk. Het eten is wel wat prijzig, maar dit is het wat mij betreft meer dan waard!
Patrick.albert .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We vonden de prijs kwaliteit verhouding te duur. Het vakernsvlees was veel te vet. De zalm superdun en droog en voor twintig euro te duur. Veel gebakken ui bij de gerechten. En Zo onderbezet dat we pas na ruim een uur het eerste gerecht kregen. Ruim drie uur duurde het om het bestelde eten te krijgen. Sommige gerechten werden niet gebracht. We zagen andere gasten ook vertrekken omdat de bediening veel te lang duurde. Een ontzettende teleurstellende ervaring
Die bijna tweehonderd euro kostte. Absoluut geen aanrader helaas. De serveerster zei dat het een uitzonderig was maar voor ons was het een hele slechte ervaring. We gaan er absoluut nooit meer naar toe.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik was in dit echte Japanse restaurant voor de 2e keer, ik nam als voorgerechten gyoza en yakitori, beide werkelijk voortreffelijk en als hoofdgerecht Tonkatsu, ook heerlijk, ik kwam zeer voldaan weer naar buiten, echt een aanrader voor wie ECHT Japans wil eten
Vicki K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
De sushi is vers en smakelijk, ruime keuze, weer heerlijk gegeten.
Topper blijft de sushi van coquille.
Het decor is minder maar dat neem je graag voor lief.
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het eten was zoals altijd héérlijk. Japanser dan dit, zowel wat betreft eten als wat betreft uitstraling, wordt het niet in Amsterdam. Jammer genoeg was het vanwege de IBC-beurs in de RAI zo druk dat de service ietsjes langzamer was dan we gewend waren. Normaal gesproken is die nog beter dan we dit keer meemaakten.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een echte Japanner, met dus ook veel niet sushi gerechten. Alles van goede kwaliteit, vleesgerechten smaakvol. Prijs iets bovengemiddeld. Japans echt bier te prijzig. Aardig terrasje en binnen normaal maar wel echt Japans interieur. Vriendelijke bediening.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten was uitstekend. We hadden een menu genomen en elke gang was heerlijk. De inrichting van het restaurant kan echter wel een opknapbeurt gebruiken.
Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijk authentiek Japans eten. Vriendelijk personeel, erg lieve gastvrouw. Chef's menu is altijd goed. Vooral de gebakken vis. En natuurlijk de sushi, wij zijn zelf echt helemaal klaar met de all-you-can-eat sushi's. Kom er graag en regelmatig terug.
Lon H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Orandaya is een van de betere Japanse restaurants in Amsterdam.Ik blijf er terug komen en ben iedere x weer een smaaksensatie rijker
Austin C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Etentje bij onze vertrouwde japanner. Bij aankomst vriendelijk naar onze tafel begeleid, reservering online gedaan. Mooie is.. Het werkt ook nog..
Omdat de variatie zo groot is hebben wij aangegeven wat wij willen en een bedrag per persoon genoemd. Geloof mij, dit werkt echt het beste! Sushi en een vers visje stond op onze verlanglijst.
Er kwam automatisch speelgoed onze kant op voor de kleine van ons, niet dat hij vervelend was. Maar gewoon uit vriendelijkheid en respect voor de alertheid.
Vooraf kwam er wat sushi en andere hapjes, later onze zeebaars. Gewoon gebakken met grove zeezout en de dinner afgesloten met lekkere groene thee ijs.
Bedankt voor de heerlijke avond! Complimenten aan de gastvrouw en kok!
Stansteegeling .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk eten, pure smaken voor een goede prijs. De kaart is uitgebreid, dus veel keus. De losse gerechtjes zijn heerlijk, met meerdere mensen eten heeft dan het voordeel dat je veel verschillende gerechtjes kunt proeven. Tip: kijk tevoren naar het menu op de website en google de gerechten! Het menu is in het Engels en Japans. Drankjes zijn duur. Zelfs voor amsterdamse begrippen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
De sushi was ok, niet super speciaal. Ik had er meer van verwacht gezien de lovende recensies. De service was prima, aardig vrouwtje. Decor heel basic.
Rcano .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
De lekkerste Japanse restaurant in Amsterdam. Heel verse vis, heel zachte smaak en goed voorbereid in het algemeen. Sterk aanbevolen!
Ruben1980 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Kom hier niet voor de aankleding maar puur voor het eten. Je kan er prima eten en er werkt vriendelijk personeel. Ze spreken niet goed Nederlands en Engels maar dat heeft ook wel weer zijn charmes. Met zijn tweetjes waren we inclusief drankjes en uitgebreid eten €97,- kwijt. Tip, sashimi is hier wel erg aan de prijs. 4 stukjes vis (2x tonijn, 2x zalm) €10,-
Xandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We aten voor de tweede keer bij Orandaya en wederom was het heel erg goed. Vooraf kip yakitori, daarna een salade met tonijn en vervolgens angus beef terriyaki. Elk gerecht was heerlijk: kwaliteit van vlees en vis uitstekend en goed op smaak. Jammer dat de serveerster slechts een beetje engels spreekt, en bijvoorbeeld niet uitlegt welke amuse je geserveerd krijgt (was overigens heel lekker, een soort gemarineerde groente met vis , maar welke?...)
Van de entourage moet je je niet veel voorstellen, maar het eten en de schappelijke prijzen maken dat meeer dan goed!