Japans Restaurant Minato Mirai

Halkade 31 1976 DC IJmuiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Torikatsu (Gepaneerde kip)
      Bief teriyaki
      Gegrilde eendenborst filet
      Gemarineerde spare-ribs
      Yaki udon (Japanse noodles met groenten)
      Sushi & sashimi mix
  • Nagerecht
    • Dessert van de Dag
      Flensje met groente thee ijs
      Chocolade lava cake (toeslag 1,50)

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Japans Restaurant Minato Mirai

Japan, maar dan anders
Toepasselijk gevestigd in de Vissershaven van IJmuiden. Houd je niet van rauwe vis? Sushi is net zo lekker met gegrilde kip en groenten. En als je het nog op kunt, zijn de bijzondere ijssmaken zoals lychee en groene thee ook een aanrader!

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant Minato Mirai

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

6,2

Jouw recensie over het restaurant Japans Restaurant Minato Mirai

Mathijs L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We werden hartelijk ontvangen, en kregen veel uitleg over de gerechten en over Japanse gebruiken. Het eten was heerlijk en met zorg bereid.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten. Door de kok is net die fijne smaak toegevoegd aan gerechten die je van een goed Japans restaurant mag verwachten. Ook de combinatie met groenten vonden wij goed getroffen. De sfeer van het restaurant is ingetogen maar dat had wel wat voor ons. De bediening was uitermate vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug.
Marjolie H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Deskundig en
servicegericht personeel. Leuke locatie aan het water. Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker weer terug.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het was er zeer rustig en de inrichting was matig, maar de kwaliteit van het eten was goed en het personeel was zeer vriendelijk. Ik ga er zeker nog een keer eten..
Yola D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Zeer vriendelijke hartelijke bediening
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Dit Japanse, voornamelijk bezorg, restaurant is gelegen in de buurt van de haven in IJmuiden op een hoek. Parkeren voor de deur en met een lift naar de 2e etage. Ontvangst en service van het personeel was vriendelijk. De gerechten waren lekker. Sushi's vers, tonijn zowel gegrild als gebakken en gefrituurde warme sesamijsballetjes heel verrassend. De entourage is helaas ongezellig en het plafond heeft na diverse lekkages dringend een schilderbeurt nodig maar de kwaliteit van het eten maakte het enigszins goed!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prettige ontvangst, Kregen nog extra taste maker vooraf van het huis, goede uitleg van de kaart en de mogelijkheden, Lekker kommetje soep als ondersteuning van de maaltijd. Kwaliteit en hoeveelheid van de schotels waren zeer goed Enige jammer was dat het erg stil was op Zondagavond .Heerlijk Japans bier @
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Jammer dat de sfeer die het restaurant uitstraalt niet uitnodigt om snel weer te reserveren.
Naomi A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De sushi was erg lekker. Super vers ook! Personeel was erg aardig en behulpzaam. Alleen aan de sfeer van het restaurant mag wel wat gedaan worden.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Doodstille, grote zaak. Niet schoon, geen stofzuiger over de vloerbedekking.Uiteindelijk 3 tafels bezet en alle aandacht ging vooral naar bestellingen van sushi via Thuisbezorgd. Na het voorgerecht 3 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Eten was zeer middelmatig. Bediening had geen aandacht voor de aanwezige gasten. En het vreselijke bandje met Japanse muziek stond op repeat.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Eten was niet warm genoeg
Edita B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Alles was op smaak en zorgvuldig geserveerd . Ambiance kan wel beter.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Kwaliteit van het eten was niet bijzonder, maar best redelijk voor de prijs. De ambiance daarentegen is werkelijk heel slecht. Dat het warm is momenteel is bekend, maar binnen nog veel erger. Wat als je aan de plaat had willen eten? De plaat werd gelukkig niet gebruikt, maar was ook niet schoon. Dus onhoudbaar warm, verwaarloosd interieur, niet schoon. Heel jammer, want aantal jaren geleden was het een goed restaurant.
Arlette A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
snelle bediening, heerlijk eten!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voor eten aan de teppan yaki plaat moet je telefonisch reserveren. Eten was fantastich lekker..
Mirko C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen bij Minato Mirai aan de gerenoveerde visboulevard in IJmuiden.
Er was veel keus in het AH menu en ook onze kinderen (6&9) mochten samen het 3 gangen menu.
Lekkere gerechten. Heel snel ging het niet maar we hadden de tijd. Aanrader.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was niet heel bijzonder. Standaard sushi. Bediening vroeg meerdere malen of het smaakte. Mocht wat mij betreft wel iets minder, maar ze hielden je tenminste wel goed in de gaten, ook wat betreft drankjes etc. Ik zou hier niet zo snel nog een keertje sushi eten, misschien wel iets anders proberen!
idastellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een klein stukje Japan in het IJmuidense havengebied, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Op de kaart nog vele gerechten die wij ook hadden willen proeven, dus zeker een rede om nog eens terug te keren.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Via de AH-actie (2 voor 1) voor het eerst bij dit restaurant terecht gekomen. Gelegen midden in het IJmuidense havengebied; parkeren voor de deur. Het was een dinsdagavond en rustig in het restaurant, maar er waren voldoende klanten voor een gezellige sfeer. Het personeel was attent en vriendelijk. De wachttijd was prima en het eten was echt heerlijk! Ik kom hier zeker nog eens terug. Ik vind het een aanrader.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Service was traag duurde een uur voordat we ons voorgerecht kregen terwijl er maar 6 tafels bezet waren. Restaurant rook naar vis en toiletten waren niet schoon. Verder wel een lekkere avond gehad en lekker gegeten!