Japans Restaurant Kichi

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met vriendinnen ontzettend lekker gegeten voor een prettig prijsje Bediening soms iets wat langzaam maar verder zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een leuke, sfeervolle restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. De bediening was vlot en adequaat. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekkere versie Sushi, vriendelijk bediening en verzorgde ambiance (zag er schoon en netjes uit)
Boaz N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Goede vriendelijke bediening, schoon ook de toiletten, eten voortreffelijk. Leuke sfeer, wandschildering. Japanse popmuziek.
Gezellig geanimeerd voor een dinsdagavond.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gedineerd met grote groep (18 personen). Service is uitstekend. In plaats van stokbrood hier lauwwarme boontjes: apart en heel lekker! Daarna sashimi (zalm en tonijn), tempura en sushi. Supervers, zo heb ik dit nog nooit gegeten. Kipspiesjes en vleespasteitjes ook bovengemiddeld lekker. En dan ….. de usuyaki ofwel gegrilde beefrolletjes met lenteuitjes en knoflookchips vulling. Niet normaal zo lekker, ongekend. Smelt gewoon weg in je mond. Al met al een ervaring om niet snel te vergeten.
tonvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke sushi gegeten.
Zeer VERS!
Werd ter plekke klaargemaakt.
Vriendelijke bediening met goede tips.
We gaan zeker nog een keer terug.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Als je de wat verweerde luifel buiten ziet, zou je misschien zo aan dit kleine restaurantje voorbij lopen. Maar dat moet je dus zeker niet doen. Wij aten hier vanavond echt goede sushi en sashimi; boordevol verse vis en mooi gerold. Er is genoeg keuze en de service is heel vriendelijk. Dit zaakje is duidelijk ook populair om af te halen en zelfs bezorgen is mogelijk. Voor ons is er maar één groot probleem met Kichi; het ligt in Gouda, ver weg van ons. Als wij in Gouda woonden, dan waren we hier ongetwijfeld heel vaak te vinden!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Goede, super lekkere sushi, warme gerechten waren ook zalig! Aardige gastvrouw! Kortom heerlijke avond gehad en wij komen snel weer eens terug!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekker, grote variatie, goede uitleg van het personeel.
Alles snel op tafel, maar niet te snel.
Super Aardige bediening!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Kichi is heerlijk eten. De sushi en ook de warme gerechtjes (maar vooral de sushi zelf) is fantastisch. Echt een aanrader. Het decor is wat minder en de service helaas ook. Heel vriendelijk personeel, echter wij moesten (zaterdagavond, rond 18:30), erg lang wachten op ieder gerecht (ong. 20 min. per gerechtje).

Misschien waren we te ongeduldig omdat het allemaal zo lekker was, maar waarschijnlijk komt het doordat Kichi goed succesvol is met het thuisbezorgen / afhalen. Heb je rustig alle tijd? Kom dan vooral hierheen.
Ton-Marjolijne .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Eenvoudig klein restaurant met een gezellige inrichting en een uitstekende keuken en prettige bediening.
Alle producten zijn vers en worden heerlijk klaargemaakt. Wij hebben genoten van sushi, sashimi en enkel gegrilde gerechten. Er is een ruime keuze, de porties bestaan vaak uit meerdere stuks, bij duurdere gerechten gaat het per stuk. Ook is er keuze uit diverse soorten en bereidingen van rijst. Er zijn ook hele lekkere vegetarische sushi's.
De prijs van het flesje rosé zat boven het gemiddelde, maar voor het eten viel de prijs mee.
Wij gaan er zeker vaker eten.

Als je een keer Japans wilt proberen is dit restaurant met zijn behulpzame bediening, vele mogelijkheden en zijn open keuken een goede optie.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Heerlijke sushi, waardoor ik me nooit meer laat verleiden door de all you can eat van andere sushi restaurants in Gouda.

Lijkt duur, maar de prijs kwaliteit is gewoonweg in balans! Chef's roll, california roll, edamame (boontjes) allemaal heerlijk!

Komen hier als we wat te vieren hebben.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lief, klein restaurantje, vriendelijke bediening. Sushi en sashimi waren heerlijk.
Je kunt per keer bepalen of je nog wat extra wilt. Jammer dat er geen sushi combinatie mogenlijk is. Je kunt hier lekker rustig tafelen, geen gedoe met snel bestellen, drukte en tafeltijden. Hier gaan we zeker terugkomen of bestellen om een keer thuis te eten.
Dit is een verademing op de all-you-can-eat hype die we helemaal zat zijn. Je betaald wel iets meer, maar je kunt een hele avond rustig tafelen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij komen regelmatig bij Kichi. Je gaat nooit meer naar een all-you-can-eat als je weet dat Kichi bestaat. Neem de cheff's rolls en de spicy tuna om te beginnen, fantastische sushi. Maar ook naast de sushi hebben ze heerlijke gerechten zoals kip, gebakken groente, asperges met spek en ga zo maar door. Het restaurant is prima maar qua aankleding niet heel spannend, maar wie maalt daar om als zo geweldig lekker japans kan eten.
Marian .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De sushi is echt heel goed toch zeker een 9. Het is alleen jammer dat er weinig bijgerechten zijn. Als wij weer eens terug gaan zouden we echt alleen voor de sushi gaan. De bijgerechten die er waren zijn lekker maar niet bijzonder. Vandaar dat ik voor het eten een 8 geef inplaats van een 9. wij werden bedient door een vriendelijke vrouw en je kon echt merken dat zij het eten met trots op tafel serveerde.
Billywhite27 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Hier met een vriend het speciale 4 gangen menu van de kok genomen, heerlijk verrast met verschillende soorten sushi en stukjes vlees. Eet niet zo heel erg vaak Japans (alleen af en toe bij de all you can eat sushi tenten), maar dit was een goede verrassing. 4 gangen leek me vooraf te veel, maar het was precies goed. Ik was dus erg enthousiast over het eten. Ook de bediening doet zijn werk goed, ze zijn erg attent en hulpzaam en op de juiste momenten aanwezig. Als je een keer Japans wilt eten buiten de standaard sushi tenten om, is dit een heel goed alternatief.
Tismeer .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Samen met mijn vrouw weer genoten van zowel heerlijke en verse visgerechten (sushi-sashimi-ebi) als vleesgerechten (kamono teriyaki - gyuniku teriyaki).
Dit in een gezellig en japans aandoende ambiance.
De bediening is zeer vriendelijk en attent
AB89 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor een speciale gelegenheid besloten te reserveren bij Kichi. Dit omdat de kwaliteit van de sushi het helemaal waard zou zijn en de afstand, ach, voor een keertje kan dat wel.

Vol verwachting gingen we aan tafel bij Kichi maar na een bordje nigri en eentje met sashimi stonden we na een kleine drie kwartier weer buiten. De prijs/smaak verhouding is naar ons idee niet helemaal in balans. Als de porties groter zouden zijn zouden we hier minder 'moeilijk' over doen. De smaak van beide bestelde gerechten was niet perse bijzonder te noemen (niet datgene waar we juist voor wilden omrijden).

Onze menukaarten waren niet precies hetzelfde, erg onhandig. Daarnaast staat het niet erg netjes als in de kaart van mijn tafelpartner gerechten zijn weggeplakt met stukjes papier terwijl deze in mijn kaart nog wel stonden. Toiletten kunnen ook wel een 'update' gebruiken. Service was goed en vlot, uitstraling van het restaurant is gewoontjes.
proever5 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Een van de betere sushi restaurants! De chefs alles met liefde klaar, en zichtbaar voor de gasten.
De Producten zijn vers en zijn kwalitief heel erg goed.
De inrichting en service is niet meer dan matig tot voldoende. Bediening rond maar mist het overzicht. Absoluut een aanrader maar er valt nog veel te verbeteren.
bas-van-der-ham .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
heerlijk gegeten met een geweldige bediening die telkens opnieuw kwam voordoen hoe te eten met de stokjes. En het is gelukt. Alle gangen met de stokjes gegeten. Wij komen zeker terug in dit gezellige restaurant met de hoge kwaliteit voedsel. Nogmaals dank.