Japans Restaurant Kichi

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk, beste japans/sushi restaurant ooit
wega A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
we kozen voor het menu. prima samenstelling wat betreft hoeveelheid, variatie, kwaliteit.
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk, de inrichting was netjes, maar niet onze smaak. Een aanrader.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Na een eerste goede ervaring bij Kichi nu een erg slechte gehad. Het eten kwam steeds in kleine beetjes plus dat we er erg lang op moesten wachten. En we kregen het meest gekke excuus wat ik ooit heb gehoord: de rijst was op. Voor zo'n restaurant met een goede kwaliteit sushi had ik veel meer verwacht.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
top restaurant, leuke sfeer! De eigenaresse Mimi & Esmee weten waar ze over praten en zijn erg klant gericht. qua eten is de sushi super vers van kwaliteit. tempura rol en de beefrolletjes gevult met knoflook en lente ui zijn onze favoriet! zeker een aanrader om een keer te eten
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Echt super lekker! De bediening was niet helemaal optimaal vAnavond ;) kan gebeuren.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op 10 februari met een vriendin gegeten bij Kichi. Het was een gok, maar Gouda lag handig tussen onze woonplaatsen in. We werden heel vriendelijk ontvangen, duurde even voordat de bediening 'op gang kwam', maar daarna was het echt heel goed en heel lekker. We hebben vooral allemaal verschillende soorten sushi's gegeten en die waren allemaal even heerlijk. Het restaurant zat helemaal vol, maar dat gaf geen geluidsoverlast. Mochten lang blijven zitten, en men bleef vriendelijk. We komen hier zeker terug!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk en mooi gemaakt!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke smaaksensaties, puur genieten. Bediening prettig en attent.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met vriendinnen ontzettend lekker gegeten voor een prettig prijsje Bediening soms iets wat langzaam maar verder zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een leuke, sfeervolle restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. De bediening was vlot en adequaat. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekkere versie Sushi, vriendelijk bediening en verzorgde ambiance (zag er schoon en netjes uit)
Boaz N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Goede vriendelijke bediening, schoon ook de toiletten, eten voortreffelijk. Leuke sfeer, wandschildering. Japanse popmuziek.
Gezellig geanimeerd voor een dinsdagavond.
Naomi K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een fantastisch restaurant is dit. Ik heb op veel plekken sushi gegeten (mijn favoriete maaltje) maar niemand haalt het bij de keuken van Kichi. Altijd goed, altijd vers!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gedineerd met grote groep (18 personen). Service is uitstekend. In plaats van stokbrood hier lauwwarme boontjes: apart en heel lekker! Daarna sashimi (zalm en tonijn), tempura en sushi. Supervers, zo heb ik dit nog nooit gegeten. Kipspiesjes en vleespasteitjes ook bovengemiddeld lekker. En dan ….. de usuyaki ofwel gegrilde beefrolletjes met lenteuitjes en knoflookchips vulling. Niet normaal zo lekker, ongekend. Smelt gewoon weg in je mond. Al met al een ervaring om niet snel te vergeten.
tonvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke sushi gegeten.
Zeer VERS!
Werd ter plekke klaargemaakt.
Vriendelijke bediening met goede tips.
We gaan zeker nog een keer terug.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Als je de wat verweerde luifel buiten ziet, zou je misschien zo aan dit kleine restaurantje voorbij lopen. Maar dat moet je dus zeker niet doen. Wij aten hier vanavond echt goede sushi en sashimi; boordevol verse vis en mooi gerold. Er is genoeg keuze en de service is heel vriendelijk. Dit zaakje is duidelijk ook populair om af te halen en zelfs bezorgen is mogelijk. Voor ons is er maar één groot probleem met Kichi; het ligt in Gouda, ver weg van ons. Als wij in Gouda woonden, dan waren we hier ongetwijfeld heel vaak te vinden!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Goede, super lekkere sushi, warme gerechten waren ook zalig! Aardige gastvrouw! Kortom heerlijke avond gehad en wij komen snel weer eens terug!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekker, grote variatie, goede uitleg van het personeel.
Alles snel op tafel, maar niet te snel.
Super Aardige bediening!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Kichi is heerlijk eten. De sushi en ook de warme gerechtjes (maar vooral de sushi zelf) is fantastisch. Echt een aanrader. Het decor is wat minder en de service helaas ook. Heel vriendelijk personeel, echter wij moesten (zaterdagavond, rond 18:30), erg lang wachten op ieder gerecht (ong. 20 min. per gerechtje).

Misschien waren we te ongeduldig omdat het allemaal zo lekker was, maar waarschijnlijk komt het doordat Kichi goed succesvol is met het thuisbezorgen / afhalen. Heb je rustig alle tijd? Kom dan vooral hierheen.