Japans Restaurant Kichi

9,3

Jouw recensie over het restaurant Japans Restaurant Kichi

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke verse sushi in relaxte sfeer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekker en vers. Vriendelijke en behulpzame bediening . Een boven gemiddeld sushi restaurant .
willemg12 V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima sushi en waardeloze service.
Over sushi hoef je niks te vertellen. gewoon erg goed.
Gastvrijheid daarentegen kan je leren. Je belt op om een tafel te reserveren en zegt dat je alleen even een paar sushi komt eten.
Dat kan maar dan moet je 8 uur weg zijn. Dat kan, tijd zat en zeg nog maar even dat dat echt van de kok afhangt. En niet van ons. Gaat langs dovemansoren.
Bij het ontvangst zegt de vriendelijke ober dat het niet zo'n vaart gaat lopen. Voor ons prima, een paar sushi is even lekker. We bestellen ook maar gelijk met de eerste drankjes. Dan gaat t snel.
De dame aan de telefoon heeft het blijkbaar allemaal niet meegekregen en herhaalt nog maar eens haar verhaal. Goedenavond kan er niet eens van af. Hoe gastvrij kan je zijn.
Het is 9.26 uur als we de tent verlaten.
Prima sushi maar voor deze ontvangst hoeft het ook niet.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Beste sushi ever, alles is zo vers! Vooral de verse coquille is zoooo lekker! De warme gerechten zijn trouwens ook heerlijk.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk, beste japans/sushi restaurant ooit
wega A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
we kozen voor het menu. prima samenstelling wat betreft hoeveelheid, variatie, kwaliteit.
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk, de inrichting was netjes, maar niet onze smaak. Een aanrader.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Na een eerste goede ervaring bij Kichi nu een erg slechte gehad. Het eten kwam steeds in kleine beetjes plus dat we er erg lang op moesten wachten. En we kregen het meest gekke excuus wat ik ooit heb gehoord: de rijst was op. Voor zo'n restaurant met een goede kwaliteit sushi had ik veel meer verwacht.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
top restaurant, leuke sfeer! De eigenaresse Mimi & Esmee weten waar ze over praten en zijn erg klant gericht. qua eten is de sushi super vers van kwaliteit. tempura rol en de beefrolletjes gevult met knoflook en lente ui zijn onze favoriet! zeker een aanrader om een keer te eten
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Echt super lekker! De bediening was niet helemaal optimaal vAnavond ;) kan gebeuren.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op 10 februari met een vriendin gegeten bij Kichi. Het was een gok, maar Gouda lag handig tussen onze woonplaatsen in. We werden heel vriendelijk ontvangen, duurde even voordat de bediening 'op gang kwam', maar daarna was het echt heel goed en heel lekker. We hebben vooral allemaal verschillende soorten sushi's gegeten en die waren allemaal even heerlijk. Het restaurant zat helemaal vol, maar dat gaf geen geluidsoverlast. Mochten lang blijven zitten, en men bleef vriendelijk. We komen hier zeker terug!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk en mooi gemaakt!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke smaaksensaties, puur genieten. Bediening prettig en attent.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met vriendinnen ontzettend lekker gegeten voor een prettig prijsje Bediening soms iets wat langzaam maar verder zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een leuke, sfeervolle restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. De bediening was vlot en adequaat. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekkere versie Sushi, vriendelijk bediening en verzorgde ambiance (zag er schoon en netjes uit)
Boaz N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Goede vriendelijke bediening, schoon ook de toiletten, eten voortreffelijk. Leuke sfeer, wandschildering. Japanse popmuziek.
Gezellig geanimeerd voor een dinsdagavond.
Naomi K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een fantastisch restaurant is dit. Ik heb op veel plekken sushi gegeten (mijn favoriete maaltje) maar niemand haalt het bij de keuken van Kichi. Altijd goed, altijd vers!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gedineerd met grote groep (18 personen). Service is uitstekend. In plaats van stokbrood hier lauwwarme boontjes: apart en heel lekker! Daarna sashimi (zalm en tonijn), tempura en sushi. Supervers, zo heb ik dit nog nooit gegeten. Kipspiesjes en vleespasteitjes ook bovengemiddeld lekker. En dan ….. de usuyaki ofwel gegrilde beefrolletjes met lenteuitjes en knoflookchips vulling. Niet normaal zo lekker, ongekend. Smelt gewoon weg in je mond. Al met al een ervaring om niet snel te vergeten.
tonvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke sushi gegeten.
Zeer VERS!
Werd ter plekke klaargemaakt.
Vriendelijke bediening met goede tips.
We gaan zeker nog een keer terug.