Japans Restaurant HYH

Menu's

All you can eat sushi (donderdag t/m zondag) 26.50€

All you can eat (maandag t/m woensdag) 24.50€

Over het restaurant Japans Restaurant HYH

Dit restaurant serveert mooie grill- en sushigerechten. Alle gerechten worden op een traditionele manier klaar gemaakt en alleen de allerverste vis gaat hier in de sushi. Wil je graag zelf ontdekken wat de Japanse keuken allemaal te bieden heeft? Dan kun je kiezen voor het ‘All you can eat’-menu. Je kunt zelf combinaties van gerechten maken en allerlei hapjes proeven voor een vast bedrag. Heel geschikt voor groepen, maar ook heel feestelijk met z’n tweeën!

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant HYH

• Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwaliteit voor eten is matig voor de prijs die je betaald. Keuze uit sushi is beperkt.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
eten was goed maar het eten werd nog net niet op tafel gesmeten. Geen persoonlijk woordje.
Ga er niet meer eten.!
Almar R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg goed eten en prima service, mijn vriendin was jarig en kreeg een extra mooi ijsje met sterretjes. Kortom het was weer erg gezellig en een aanrader.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik had toch wel een paar mindere recensies gelezen maar ik moet zeggen dat ik mij daar helemaal niet in kan vinden. Het personeel was vriendelijk, mooie locatie op het water, het eten was goed. Wij komen zeker nog een keer terug!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een all you can eat waar je rustig en goed een hapje kan eten. Service is goed te noemen en kom hier dan ook regelmatig..Parkeren daar in tegen is nog niet zo makkelijk in het weekend dus tijdig van huis voor je reservering.
Maar zeker de moeite waard.
bijl-t .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooie locatie, gemakkelijke parking in het winkelcentrum, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit voldoende. Kortom een bezoekje meer dan waard.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
HYH levert wat het zegt binnen de All You Can Eat formule, excl. de drankjes. Ik vond de gerechten van goede kwaliteit, alhoewel ik geen fan ben van mayonaise in mijn sushi en een tikje aan de zoute kant. Desalniettemin zijn wij vriendelijk en vlot geholpen. De overall kwaliteit ruim voldoende.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vaak gegeten hier. De geflambeerde sushi met kaas zijn meesterlijk. Inrichting netjes en gezellig met uitzicht op het water. Vandaag bleken de groenten echter zuur van smaak en harde droge stukken tonijn. Dat kwam volgens de ober omdat het restaurant morgen twee weken zou sluiten ivm vakantie en daarom was niet alles vers meer. Dat kan natuurlijk niet en dat zouden jullie natuurlijk zelf ook moeten weten!
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mieren lopen over de tafel (dat zal zich niet beperken tot 1 tafel), sushi niet compact gerold. Warme gerechtjes prima. Sushi smaak was wel goed. Inrichting sober, bediening wisselend. (De Aziatische medewerkers waren duidelijk beter en gastvriendelijk.)
Alfred B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was niet druk op het moment dat wij er waren maar een tafel bij het raam was niet nodig geweest.
Bij het vertrek zat het keukenpersoneel onder op de werkbank in de keuken dit is vrij onhygiënisch
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker eten en snelle, vriendelijke bediening.
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanavond 14 februari hier gegeten.2 weken geleden gereserveerd. Er werd gezegd dat er nog 1 plekje speciaal aan het raam was. Lijkt me wel want hier hadden we om gevraagd. Of we wel even op de tijd wilde letten want het was druk. We zaten nog niet eens......Aan de bediening
lag het echt niet. De keuken kon het niet aan. 20 tot 30 minuten wachten
op je bestelling. De eby fry sushi was koud. Sushi met zalm, tonijn en ei
Vielen allemaal uit elkaar. Te krap opgerold. Op de salade ei met
advocado lag.......bruine avocado. Alles was erg zout. We hebben hier vaker gegeten maar dit was echt teleurstellend. Dit gemeld toen er bij het afrekenen gevraagd werd: heeft alles gesmaakt? Reden voor
wachttijd was de drukte volgens de eigenaar. Ja......beetje horecaondernemer houdt hier rekening mee. En reden voor de bruine avocado was de warmte.....ehhhhh?? Alles wordt toch vers bereid..........hoelang staat deze salade dan al? Zien we op de rekening dat het zondagtarief wordt gerekend......en het is dinsdag. Antwoord van
de eigenaar: ja....Valentijn is een officiele feestdag in Nederland! Helaas...dit is echt niet zo. Eigenaar zoekt dit op internet even na. Zegt dan dat hij dit willekeurig kan vragen. Niet een officiele feestdag maar
wel zoiets als vader en moederdag. Wij :nee dus......deze dagen vallen altijd op een zondag Na een discussie alsnog het dinsdag tarief betaald. Kregen dan nog wel een roos mee.......jammer om te zien en te proeven
dat de kwaliteit echt achteruit van Hyh.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij HYH. Helaas voldeed het eten niet aan onze verwachtingen. Bij de eerste ronde was een deel van de bestelling niet doorgegeven, wat we twee keer hebben moeten aangeven.
De koude sushi was smakelijk. Echter de warme hapjes niet lekker. Erg vet en alles wat in de frituur heeft gelegen smaakte hetzelfde.
We zullen hier niet nog een keertje gaan eten, helaas!
José K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bij binnenkomst viel het al op dat het erg rustig was. Tijdens het eten begrepen we al snel waarom. We komen geregeld in diverse sushi restaurants maar zo slecht als hier hebben we nog nooit gegeten. Het was smakeloos, de sushi's waren erg eenvoudig gemaakt en de gebruikte ingrediënten leken niet vers. Zo leken de garnalen bijvoorbeeld enkel opgewarmd te zijn in wat sojasaus, gegrilde makreel was gewoon verpakte gerookte makreel die even op een grillplaat was gelegd, sushi's met zalm bevatten zalm uit blik en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hoewel de bediening op zich best vriendelijk was, is dit restaurant qua eten dus absoluut geen aanrader.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Dit restaurant heeft een aantal verbeterpunten doorgemaakt. Waar het personeel vorig jaar nog ongeïnteresseerd met de rug naar de gasten naar hun mobieltje zaten te kijken, was de bediening dit maal wel goed. Vlot geholpen, eten was gewoon van goede kwaliteit, vers en warm. Tip aan dit restaurant: als je zegt om 12:00 uur open te gaan, zorg er dan voor dat dat dit dan ook het geval is, zodat je klanten om 12:35 uur niet voor de dichte deur staan!
Okan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik begrijp niet dat HYH maar een 6,4 krijgt. Wij lunchen hier regelmatig. Niet alleen mag je alles kiezen uit de menukaart (dus geen onderscheid tussen lunch- en dinerkaart, zoals veel ayce restaurants), maar zit er ook echt een warme garnaal in de Ebi Tempura Maki. Bij andere restaurants is deze sushi vaak met een koude gefrituurde garnaal!!! Vergeleken met andere ayce's krijg je hier vaak verse sushi en geloof me ik ben alle ayce's al afgegaan dus spreek uit ervaring. Bij andere ayce restaurants wordt de sushi vaak ver van tevoren voorbereid, waardoor je binnen 1 minuut alles op tafel krijgt. Dit gaat vaak ten koste van de smaak en structuur van de sushi (plakkerig). Bij HYH heb je dat totaal niet, ook niet bij het diner! Locatie is top en rustgevend, gratis parkeren voor de deur en prachtig uitzicht. Hyh is echt een soort tweede thuis voor ons en wij blijven hier komen!!! Ook de bediening is top en altijd aardig. We voelen ons altijd welkom en zijn erg blij dat we HYH hebben ontdekt :)
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met mijn familie wezen eten. Is een mooie locatie op het water decor ziet er fris en modern uit. Het eten was niet speciaal en 9 van de 10 keer goed bereid. Wat opviel is dat er veel zout gebruikt werd in sommige gerechten.
De service was redelijk vlot en goed.
Wel heel lekker was het mango dessert een aanradertje!

Kookjuffie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vanavond voor het eerst in dit restaurant gegeten. Vergeleken met andere sushirestaurants vonden we dit erg gezellig. Ook al was het een all-you-can-eat concept, we hadden hier niet het gevoel in een eetfabriek te zitten, maar een echt restaurant. Het eten was lekker en de bediening vlot en vriendelijk. Wat wij ook erg fijn vonden was dat de gerechtjes met enige tijd tussen geserveerd werden. Zo hadden we lekker de tijd om te eten.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Eten slecht, niet lekker duurde lang personeel onbekwaam. Tot drie keer moeten zeggen dat we iets niet besteld hadden wat we wel besteld hadden kwam niet. Tot twee keer om wasabi moeten vragen. Drankjes kwamen niet door. Jammer heel jammer barendrecht is een groeiende gemeente dit was voor ons nu echt de laatste keer dat we hier zijn wezen eten.