Japans Restaurant HYH

Duur
Erg kort
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij HYH. Helaas voldeed het eten niet aan onze verwachtingen. Bij de eerste ronde was een deel van de bestelling niet doorgegeven, wat we twee keer hebben moeten aangeven.
De koude sushi was smakelijk. Echter de warme hapjes niet lekker. Erg vet en alles wat in de frituur heeft gelegen smaakte hetzelfde.
We zullen hier niet nog een keertje gaan eten, helaas!
José K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bij binnenkomst viel het al op dat het erg rustig was. Tijdens het eten begrepen we al snel waarom. We komen geregeld in diverse sushi restaurants maar zo slecht als hier hebben we nog nooit gegeten. Het was smakeloos, de sushi's waren erg eenvoudig gemaakt en de gebruikte ingrediënten leken niet vers. Zo leken de garnalen bijvoorbeeld enkel opgewarmd te zijn in wat sojasaus, gegrilde makreel was gewoon verpakte gerookte makreel die even op een grillplaat was gelegd, sushi's met zalm bevatten zalm uit blik en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hoewel de bediening op zich best vriendelijk was, is dit restaurant qua eten dus absoluut geen aanrader.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Dit restaurant heeft een aantal verbeterpunten doorgemaakt. Waar het personeel vorig jaar nog ongeïnteresseerd met de rug naar de gasten naar hun mobieltje zaten te kijken, was de bediening dit maal wel goed. Vlot geholpen, eten was gewoon van goede kwaliteit, vers en warm. Tip aan dit restaurant: als je zegt om 12:00 uur open te gaan, zorg er dan voor dat dat dit dan ook het geval is, zodat je klanten om 12:35 uur niet voor de dichte deur staan!
Okan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik begrijp niet dat HYH maar een 6,4 krijgt. Wij lunchen hier regelmatig. Niet alleen mag je alles kiezen uit de menukaart (dus geen onderscheid tussen lunch- en dinerkaart, zoals veel ayce restaurants), maar zit er ook echt een warme garnaal in de Ebi Tempura Maki. Bij andere restaurants is deze sushi vaak met een koude gefrituurde garnaal!!! Vergeleken met andere ayce's krijg je hier vaak verse sushi en geloof me ik ben alle ayce's al afgegaan dus spreek uit ervaring. Bij andere ayce restaurants wordt de sushi vaak ver van tevoren voorbereid, waardoor je binnen 1 minuut alles op tafel krijgt. Dit gaat vaak ten koste van de smaak en structuur van de sushi (plakkerig). Bij HYH heb je dat totaal niet, ook niet bij het diner! Locatie is top en rustgevend, gratis parkeren voor de deur en prachtig uitzicht. Hyh is echt een soort tweede thuis voor ons en wij blijven hier komen!!! Ook de bediening is top en altijd aardig. We voelen ons altijd welkom en zijn erg blij dat we HYH hebben ontdekt :)
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met mijn familie wezen eten. Is een mooie locatie op het water decor ziet er fris en modern uit. Het eten was niet speciaal en 9 van de 10 keer goed bereid. Wat opviel is dat er veel zout gebruikt werd in sommige gerechten.
De service was redelijk vlot en goed.
Wel heel lekker was het mango dessert een aanradertje!

Kookjuffie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vanavond voor het eerst in dit restaurant gegeten. Vergeleken met andere sushirestaurants vonden we dit erg gezellig. Ook al was het een all-you-can-eat concept, we hadden hier niet het gevoel in een eetfabriek te zitten, maar een echt restaurant. Het eten was lekker en de bediening vlot en vriendelijk. Wat wij ook erg fijn vonden was dat de gerechtjes met enige tijd tussen geserveerd werden. Zo hadden we lekker de tijd om te eten.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Eten slecht, niet lekker duurde lang personeel onbekwaam. Tot drie keer moeten zeggen dat we iets niet besteld hadden wat we wel besteld hadden kwam niet. Tot twee keer om wasabi moeten vragen. Drankjes kwamen niet door. Jammer heel jammer barendrecht is een groeiende gemeente dit was voor ons nu echt de laatste keer dat we hier zijn wezen eten.
Fijnproever59 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Afgelopen maandag voor het eerst gegeten bij Restaurant hyh. Zeer goed gegeten als sushiliefhebber. Het liep allemaal vlot , zeer vriendelijk meisje aan de tafel. Decor ziet er veel beter uit in vergelijking met een ander sushi restaurant. Wij komen zeker terug.
Fabian D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Leuk uitziend restaurant en vriendelijke bediening. Helaas was het eten onder de maat. De sushi was plakkerig en de keuze was niet heel groot.De Ebi Tempura hadden ze vervangen door Ebi Fry, omdat de gasten het tempuradeeg te vet zouden vinden. De Ebi Fry teruggestuurd omdat ze te vet en smaakloos waren. De gegrilde zalm was kurkdroog en viel van droogheid uit elkaar en ook hier was de smaak ver te zoeken. De lamskotelet was te ver doorgebakken. Op een gegeven moment maar gestopt met terugsturen. Er werd mij, toen ik belde of het nodig was om te reserveren (donderdag), geadviseerd om dat zeker te doen want het kon best eens druk worden ivm eindexamens. Bij aankomst bleek dat het restaurant nog niet voor de helft gevuld was. En hoewel er voldoende personeel rondliep was er weinig persoonlijke aandacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Ukiah44 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We komen regelmatig bij Hyh, ook al toen het voorheen nog Banzai heette.

Opzich een prima zaak om onbeperkt sushi te eten. Het doet qua eten zeker niet onder voor bijv. een Sumo in Rotterdam. Wel is de bediening op drukke dagen minder, maar dat is in andere reviews ook te lezen. Ga je bijvoorbeeld op zondag wat vroeger in de middag of op wat rustiger tijden, dan loopt alles wel gewoon zoals het hoort.

Ruime keuze op de kaart en de kwaliteit is wel constant. Je weet dus wat je de volgende keer krijgt. Nog een groot voordeel is het gratis parkeren!
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Beduidend minder dan voorheen. Kwaliteit van de gerechten is minder. Bediening is vriendelijk, maar maakt heel veel fouten, niet alleen bij ons, ook bij anderen. Foute gerechten die geserveerd worden, of reeds bestelde gerechten die niet komen. Op 1 avond bij 1 tafel 5 fouten vind ik gewoon te veel.
Jammer, hopelijk wordt dit verbeterd door het personeel, bediening en keuken, beter te instrueren en kwaliteit van vis en vlees te verbeteren.
Chris-lin-boef .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Echt niet lekker...! hier vd week gegeten met een vriendin, allebei sushi fan en komen daarom ook bij veel restaurants. Maar dit was echt vies van patat tot vlees en van sushi tot sojabonen.
De patat was vet, het vlees was rauw of sommige stukken erg doorbakken, ook bevatte het vlees veel vet/zeem. De sojabonen waren zelfs vettig! De sushi was erg klef waardoor het in de keel bleef hangen en was smakeloos. Veel niet opgegeten en teruggestuurd en keurig gemeld bij de serveerster, wat resulteerde dat pas NADAT we hadden betaald ( 65 euro voor 2 rondes vies eten, want toen waren we er al klaar mee) een vrouwtje dat achter de bar stond (denk manager ofzo) begon over ;"jullie niet lekker vonden" . Wij hebben nogmaals gemeld dat we het niet lekker vonden waarop deze vrouw zei dat we dan terug moesten sturen en dat hun dan nieuwe zouden maken en dat de sushi zo klef en smakeloos hoorde te zijn. Ze wou dat nog vertellen maar wij hadden ons ijs besteld. Wij probeerde nog vriendelijk te vertellen dat we er ruim 2 uur hebben gezeten en ze dus genoeg tijd had al was het maar een kopje koffie aanbieden, maar elke keer kwam het erop neer dat het onze schuldvwas, wij hadden niet zo snel moeten opgeven. Voor ons een dus nooit meer voor hier en we raden het niemand aan.!
Annamarianne .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Vanavond gegeten bij Hyh, het eten was voortreffelijk maar we hebben er wel heel lang op moeten wachten. Na ruim een half uur kwam de eerste ronde. De tweede ronde ging helemaal fout, het lijstje werd weer terug op tafrl gelegd maar de gerechten waren niet aan de keuken doorgegeven ????
Met moeite drankjes besteld, ook dat duurde vreselijk lang en lege glazen bleven na het serveren van de nieuwe gewoon op tafel staan, zeker 6 obers hebben daarna de schaaltjes wel weggehaald maar niet de glazen !?!?
Het personeel was wel vriendelijk, maar alles maakte een zeer ongeorganiseerde indruk.
Mercedes K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Vrijdagavond weer voor het eerst in het volledig vernieuwde HYH gegeten.
We konden niet anders zeggen dat het ons super heeft gesmaakt en de service was top!!! Ga zo door, dan weet ik zeker dat het goed komt.
Ramon J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Vernieuwde look na verbouwing van het restaurant, overgang naar nieuwe eigenaar. Zag er netjes uit bij binnenkomst, fijne tafel aan het water. Niets mis mee. Eten viel ons erg tegen, we waren met 4 volwassenen en een kind. Komen vaak bij Japanners met een all-you-can-eat principe. Veel van onze keuzes vonden wij niet lekker of hebben wij zelfs terug gegeven omdat het te vet, rauw of niet lekker was.
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Met een grote groep collega's wezen eten bij HYH (voorheen Banzai)
De zaak is verbouwd sinds de laatste keer dat ik hier gegeten had en ziet er stijlvol uit. Er is gekozen voor een rustgevende uitstraling met grote bamboepalen en fotobehang.
Het concept is zoals veel all-you-can-eat sushi restaurants het hebben geregeld. Per ronde kan je verschillende gerechtjes bestellen.
Met een grote groep was dit niet altijd even handig, omdat alles wat besteld is over de gehele tafel wordt verspreid, waardoor het een beetje chaotisch wordt. Maar dat mocht voor ons de pret in elk geval niet drukken.
Het personeel was vlot in de bediening en vriendelijk.
Wij hebben een erg plezierige avond gehad bij HYH.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
De zaak is recent verbouwd, waardoor de zitkuilen zijn gesneuveld. Hier voor in de plaats fijne tafels met (in ons geval) een prachtig uitzicht over het water (en een fijne zonsondergang!) Eten was als vanouds prima, alleen de tempura kon ons niet bekoren: 1 vette hap. Sushi en andere gerechten waren wel prima. Zeer vriendelijk en attent personeel.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gisteravond naar dit heropende japans restaurant geweest.
Gereserveerd voor 19.00 uur, wat er fout ging in de keuken weten we niet, maar
om 21.15 zijn we vertrokken en hadden 2 ronde's kunnen doen, verder wachten hadden we geen zin meer in.
Jammer, want het eten, wat we kregen, was prima, net als de atmosfeer.
Shaohai .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Afgelopen maandag met mijn vrouwen en kinderen hier gegeten. De interieur is compleet vernieuwd en is erg mooi geworden. Er hangt hier nu een relaxte sfeertje met een romatische ambiance en een prachtige uitzicht over het water. De gerechten waren top en wij hebben nog nooit zo lekker Japans gegeten als hier. Sushi's waren vers en de gegrilde gerechten waren top! Onze complimenten aan de koks. De bedienende personeel waren vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker terug. Een echte aanrader!