Japans Restaurant HYH

Menu's

All you can eat sushi (donderdag t/m zondag) 26.50€

All you can eat (maandag t/m woensdag) 24.50€

Over het restaurant Japans Restaurant HYH

Dit restaurant serveert mooie grill- en sushigerechten. Alle gerechten worden op een traditionele manier klaar gemaakt en alleen de allerverste vis gaat hier in de sushi. Wil je graag zelf ontdekken wat de Japanse keuken allemaal te bieden heeft? Dan kun je kiezen voor het ‘All you can eat’-menu. Je kunt zelf combinaties van gerechten maken en allerlei hapjes proeven voor een vast bedrag. Heel geschikt voor groepen, maar ook heel feestelijk met z’n tweeën!

Meer informatie over restaurant Japans Restaurant HYH

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 22:30

6,9

Jouw recensie over het restaurant Japans Restaurant HYH

Selda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Was heel gezellig, echt een aanrader!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Alle schoteltjes worden vlot opgehaald. Hierdoor kunnen de nieuwe gerechtjes weer op tafel gezet worden. Ook het ophalen van de bestellijst gaat vlotjes. Je kan hier heerlijke sushi eten maar ook de warme gerechtjes zijn lekker.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen hier maandelijks, lekker eten en gezellig personeel
MvdProef B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Nog nooit zo slecht Japans gegeten. Mensen ga hier niet heen! Service verder onder de maat. Wordt geen drinken aangeboden, geen uitleg concept, op klachten wordt gereageerd met een arrogante blik en weglopen zonder wat te zeggen, eten wordt op tafel gesmeten, personeel zeer onvriendelijk, biefstuk is net kattenvoer, keukenpersoneel werkt onhygiënisch, borden vies. Het enige dat goed was: de toiletten waren schoon maar daar ga je niet voor uit eten. Zeer, zeer, zeer teleurstellend.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Moest zelf jas in garderobe hangen en weer ophalen.
Een van de personeelsleden stond achter de bar te eten
Personeel was niet bepaald vriendelijk en behulpzaam
bouter .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Redelijk groot en ruim opgezet restaurant aan de buitenkant van het dorp, gelegen aan het water. All you can eat formule. Ruime keuze. Met name de warme gerechten [vlees, vis en garnalen] vonden wij erg lekker. Ook voldoende bijgerechten. Vriendelijk bediening. Ideaal om een hele avond in een rustig tempo te eten. Wij komen terug.
mdekruis D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen. En we hebben meer dan genoeg gegeten. De bediening was keurig. Ij gaan zeker nog een keer terug!! Goede ervaring!!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwaliteit voor eten is matig voor de prijs die je betaald. Keuze uit sushi is beperkt.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
eten was goed maar het eten werd nog net niet op tafel gesmeten. Geen persoonlijk woordje.
Ga er niet meer eten.!
Almar R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg goed eten en prima service, mijn vriendin was jarig en kreeg een extra mooi ijsje met sterretjes. Kortom het was weer erg gezellig en een aanrader.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik had toch wel een paar mindere recensies gelezen maar ik moet zeggen dat ik mij daar helemaal niet in kan vinden. Het personeel was vriendelijk, mooie locatie op het water, het eten was goed. Wij komen zeker nog een keer terug!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een all you can eat waar je rustig en goed een hapje kan eten. Service is goed te noemen en kom hier dan ook regelmatig..Parkeren daar in tegen is nog niet zo makkelijk in het weekend dus tijdig van huis voor je reservering.
Maar zeker de moeite waard.
bijl-t .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooie locatie, gemakkelijke parking in het winkelcentrum, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit voldoende. Kortom een bezoekje meer dan waard.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
HYH levert wat het zegt binnen de All You Can Eat formule, excl. de drankjes. Ik vond de gerechten van goede kwaliteit, alhoewel ik geen fan ben van mayonaise in mijn sushi en een tikje aan de zoute kant. Desalniettemin zijn wij vriendelijk en vlot geholpen. De overall kwaliteit ruim voldoende.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vaak gegeten hier. De geflambeerde sushi met kaas zijn meesterlijk. Inrichting netjes en gezellig met uitzicht op het water. Vandaag bleken de groenten echter zuur van smaak en harde droge stukken tonijn. Dat kwam volgens de ober omdat het restaurant morgen twee weken zou sluiten ivm vakantie en daarom was niet alles vers meer. Dat kan natuurlijk niet en dat zouden jullie natuurlijk zelf ook moeten weten!
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mieren lopen over de tafel (dat zal zich niet beperken tot 1 tafel), sushi niet compact gerold. Warme gerechtjes prima. Sushi smaak was wel goed. Inrichting sober, bediening wisselend. (De Aziatische medewerkers waren duidelijk beter en gastvriendelijk.)
Alfred B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was niet druk op het moment dat wij er waren maar een tafel bij het raam was niet nodig geweest.
Bij het vertrek zat het keukenpersoneel onder op de werkbank in de keuken dit is vrij onhygiënisch
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker eten en snelle, vriendelijke bediening.
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanavond 14 februari hier gegeten.2 weken geleden gereserveerd. Er werd gezegd dat er nog 1 plekje speciaal aan het raam was. Lijkt me wel want hier hadden we om gevraagd. Of we wel even op de tijd wilde letten want het was druk. We zaten nog niet eens......Aan de bediening
lag het echt niet. De keuken kon het niet aan. 20 tot 30 minuten wachten
op je bestelling. De eby fry sushi was koud. Sushi met zalm, tonijn en ei
Vielen allemaal uit elkaar. Te krap opgerold. Op de salade ei met
advocado lag.......bruine avocado. Alles was erg zout. We hebben hier vaker gegeten maar dit was echt teleurstellend. Dit gemeld toen er bij het afrekenen gevraagd werd: heeft alles gesmaakt? Reden voor
wachttijd was de drukte volgens de eigenaar. Ja......beetje horecaondernemer houdt hier rekening mee. En reden voor de bruine avocado was de warmte.....ehhhhh?? Alles wordt toch vers bereid..........hoelang staat deze salade dan al? Zien we op de rekening dat het zondagtarief wordt gerekend......en het is dinsdag. Antwoord van
de eigenaar: ja....Valentijn is een officiele feestdag in Nederland! Helaas...dit is echt niet zo. Eigenaar zoekt dit op internet even na. Zegt dan dat hij dit willekeurig kan vragen. Niet een officiele feestdag maar
wel zoiets als vader en moederdag. Wij :nee dus......deze dagen vallen altijd op een zondag Na een discussie alsnog het dinsdag tarief betaald. Kregen dan nog wel een roos mee.......jammer om te zien en te proeven
dat de kwaliteit echt achteruit van Hyh.