Japans restaurant & Go Suzi

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik ben al een paar jaar fan van dit restaurant. Het sushi special menu is echt een aanrader. De verse zalm smelt op je tong en het is verrukkelijk. Er werken hele lieve mensen en als ze iets zijn vergeten maken ze dat goed met je. Ik haal altijd af/ laat bezorgen en keer op keer blijft de kwaliteit van de vis en verse ingrediënten hoog. Echt heerlijk!

Groetjes, Maartje
Joeyb .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijke sushi nog niet in het restaurant gegeten maar wel afgehaald of besteld, maar is altijd super lekker. Leuk klein restaurantje, met leuke ambiance.
Monroetje .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ik liep met mijn dochter door de willemstraat en zagen dit gezellige restaurantje , we hebben sushi besteld allemaal verschillend ook sashimi en gebakken rijst voor 30 euro . We hebben het thuis opgegeten het was super lekker, we zaten bomvol. Het wordt vers gemaakt waar je bij staat, personeel zo vreselijk vriendelijk je voelt je welkom. Wij weten wel waar wij sushi halen nooit meer ergens anders.
EdithSlo .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Suzi. Maaltijden konden helemaal naar wens worden aangepast. Gekozen voor o.a. Sashimi en deze was voortreffelijk. Goede sushi en heerlijke salade met zeewier. Aanrader en gelukkig niet zo'n all you can eat formule maar gewoon klein en gezellig.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Heerlijk en goedkoop sushi gegeten. De ingrediënten waren vers en we konden makkelijk gerechten aanpassen naar onze voorkeuren. De bediening was vriendelijk en het bier goedkoop, kortom wat wil een mens nog meer
Bokoen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Erg smakelijke sushi en hele vriendelijke gastvrouw in dit kleine zaakje in Wijk C. Kom hier met grote regelmaat, en sushi is altijd lekker, vers en betaalbaar. Het is een welkome afwisseling met de naar mijn mening onpersoonlijke/grote "all you can eat" sushi paleizen.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Wij halen hier regelmatig sushi. Ontvangst is altijd erg vriendelijk en de sushi wordt vers voor je gerold. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed!