Japans Restaurant Edo

fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
MM H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren met mijn vriend bij edo wezen eten. Bij het bestellen van het eerste wijntje ging het al mis. Mijn vriend wilde een droge witte wijn, maar door een misverstand kreeg hij ineens rode wijn. Op zich was het eten niet slecht, maar fout twee die gemaakt werd was dat ik een gerecht kreeg wat ik niet had besteld en het gerecht wat ik wel besteld had heb ik nooit gekregen. Daarnaast werd er over het gerecht wat verkeerd gebracht werd ruzie gemaakt in de keuken dat dit wel voor ons was. Nadat dit gebeurde liep de bediening met een grote boog ons heen. Het concept van een ijs/toetjes en fruitbar was opzich leuk bedacht, was het niet zo dat het fruit droog was en duidelijk niet vers, de toetjes net kauwgom waren en dat de muffins net cement met chocolade smaak waren.

Al met al waren we aan het einde van de rit niet te spreken over de gang van zaken en wat we uiteindelijk moesten betalen voor dit etentje vonden we het absoluut niet waard.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Hier 10Juni gegeten, de kaart vond ik in tegenstelling tot andere sushi restaurants erg karig. Kaartjes systeem was onduidelijk omdat 3 tafels aan elkaar waren geschoven, kreeg je bestellingen van tafel 6 op tafel 4, enz.
fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Ik dacht: Dat is leuk met het werk. Onbeperkt Sushi op de woensdagavond voor € 12,95. Dit gaat de samenwerking ten goede komen. Uiteindelijk hielden we nog 21 collega's over van de 76 om een hapje te eten bij Edo. 8 keer onbeperkt Sushi en 13 keer "All You Can Eat". De avond overtrof mijn verwachtingen. Zowel de gezelligheid als het eten waren prima, gezien de reacties, die ik mocht ontvangen van de collega's.
Tip: Ga voor Teambuilding lekker naar Edo.
Zowel visgerechten als vleesgerechten zijn lekker en ze hebben een leuk dessertbuffet. 6 ijssoorten met wat lekkere hapjes en verse vruchten. Doen.
Voor € 23,-- of € 30,-- heb je een heerlijk avondje uit met collega's (ook goed voor het dorp Ede)
Tessa C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Goede kwaliteit. Veel vulling, in sommige restaurants krijg je een hele grote homp rijst met een beetje vis erin, hier niet. Twee jaar geleden had ik het een tien gegeven. Bediening is prima en wanneer je bestelt komen ze heel snel.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Edo is back! Ondanks onze laatste slechte ervaring (augustus) toch nog eens heen gegaan. Nieuwe serveersters, minder druk. Bediening perfect, eten uitstekend. Geen gratis drankjes meer, wel weer de kwaliteit van voorheen. Gelukkig maar!
Bart-s .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wat een teleurstelling.. De sushi was veel minder 'vast' dan voorheen, het viel vaak uit elkaar. Voor bier en wijn gelden geen lage prijzen meer. Maar dat was niet het ergste. We zaten bijna alleen in het deel aan de raamkant, de tafel naast ons was wel bezet (vrijdagavond). Af en toe was er een zeer doordringende rioollucht merkbaar, echt niet te harden. Het ontneemt echt alle eetlust. De deur bleef open staan om de geur enigszins weg te drijven (wel koud binnen). We hebben dit natuurlijk aangegeven aan de serveerster. Volgens de serveerster bestond dit probleem al 3 weken, ze was het zelf ook zat aangezien er niets concreets aan gedaan was en de klanten bleven klagen (er had al wel iemand naar gekeken of iets dergelijks). De tafel naast ons was pas halverwege de maaltijd toen ze het zat waren. Na een discussie met de eigenaar hoefden ze de helft af te rekenen. Wij hebben uiteindelijk 10% korting gekregen aangezien we al wat verder waren met de onze aftekenlijst (we zijn tegelijk met hun vertrokken). Erg mager!! We hadden gepland om nog wat na te tafelen, maar de stank was echt niet te harden. Dit kan gewoon echt niet! Natuurlijk kunnen problemen met het riool een keer optreden, maar een restaurant moet dat direct oplossen, je kunt niet 3 weken je klanten in de stank laten zitten. Daarnaast hoor je geen gasten te plaatsen in dat deel van het restaurant (in het gedeelte bij de bakplaat ruik je het misschien minder). Ze moeten dit heel snel oplossen, anders kunnen ze de tent wel sluiten! De serveerster heeft uitgebreid haar excuses aangeboden, de eigenaar heeft ons snel de 10% korting gegeven zonder excuses. Voorlopig komen we hier niet meer, alleen indien op Iens wat betere recensies geplaatst worden dan komen we misschien weer een keertje terug..
BartLindeboom .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
De glorietijden van Edo liggen achter ons. De ambiance oogt wat verlopen: schilderijtjes schots en scheef aan de wanden, serviesgoed met stukjes eraf, het plakt en kleeft allemaal een beetje.
Wat wordt opgediend is echter onverminderd smakelijk, al is de sushi wel eens steviger geweest bij Edo.
Drankjes zijn ongewoon goedkoop - onderdeel van de formule. Waar kost een glas wijn een euro? En een tappilsje 50 eurocent? We mekkerden misschien daarom maar niet over de wijn die in plaats van een spaatjerood werd gebracht.
Wat altijd weer stoort, is niet opruimen als het moet (de plekken naast je aan de plaat wel uitruimen maar de knoeiboel laten liggen), en wel opruimen als dat nog niet moet (om 21:30u werd rondom ons gedweild).
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Jammer, door het nieuwe concept is het erg druk bij edo. Je moet te lang wachten op je eten, en wat er komt klopt niet. Het is een grote chaos. Ook de kwaliteit is minder geworden, in de sushi vond ik geen tonijn, wel gedroogde harde stukjes vis, slappe rollen die lastig te eten zijn. Dit was voor ons de laatste keer...
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Sinds jaar en dag komen we regelmatig bij Edo. Of met vrienden of met ons gezin. De sushi is echt heerlijk en wordt altijd vers gemaakt. De sushischotels kun je ook voor thuis bestellen. Verder vinden wij de gebakken garnalen altijd heerlijk. Alles is vers. De eigenaren zijn erg aardig en doen zeer hun best.
Dezebourgondier .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
We zijn al jaren een regelmatige klant, alleen wat we nu hebben meegemaakt vinden we niet Edo waardig. We hebben lekker zitten eten dat was weer goed, er was alleen een onder bezetting aan personeel. zodoende duurden de ronden langer dan nodig was is begrijpelijk, nadat we waren uit gegeten wilde we nog een kopje koffie. Toen kregen we te horen dat we te lang hadden gezeten, en als we koffie wilde deze moesten betalen boven de all-in prijs. Nu gaat het ons niet om een paar euro die we toch als fooi hadden gegeven, alleen het idee als je zelf niet presteert dit ook nog betaald wil krijgen. Dit vinden wij niet horen, jammer van zo'n afsluiter.
Mikel31 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Ik heb hier met oud-collega's in november gegeten. De sfeer is gezellig en de bediening is erg vriendelijk. Wij maakten gebruik van het all you can eat menu, maar de 5e gang heb ik niet gehaald. Het was dus meer dan genoeg. De kwaliteit was goed en de garnalen sprongen er uit. Die waren heerlijk! Zeker een aanrader als je Japans eten lekker vindt.
Erik2012 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Wij kennen dit restaurant van een aantal jaren terug en toen was het eten er heel goed, we zijn echt geschrokken van de kwaliteit nu. Bah ! de Sushi gaat nog wel maar haalt het niet bij 2 jaar geleden. Over het algemeen kan het ook niet met het all you can eat concept, de prijs is te laag en de kwaliteit lijdt daar onder. Ook de wijn was vroeger goed, nu is het werkelijk bijzonder slecht.. ik wilde een fles wijn bestellen maar dat kon niet.. maar omdat we met zijn tweetjes waren kregen we een fles gratis omdat ook drank inbegrepen is. Nou dat hadden ze beter kunnen laten, Erg slechte wijn. voor ons de laatste keer tenzij met weer kwaliteit gaat verkopen. De bediening is ook erg teruggelopen, vroeger vriendelijke meisjes nu stugge en norse mensen. Echt erg jammer !
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Een restaurant waar ik meerdere keren per jaar kom.. Met vriendinnen, familie, collega's of met mijn vriend, het maakt niet uit met wie ik kom want met verschillende gelegenheden heb ik het er altijd gezellig gehad. Het betreft een all you can eat concept met ongeveer 60 gerechtjes op de kaart.

Het eten zelf kan afhangen van de avond waarop je komt, het is de ene keer beter dan de andere keer. Hierbij doel ik vooral op de sushi's. Het kan zijn dat je bij de eerste ronde sushi besteld waarbij de rijst iets wat harder is dan gebruikelijk. Meestal wordt dit bij de 2e ronde helemaal goedgemaakt gelukkig. Een tip is om niet gelijk 1 ronde met alleen maar sushi te bestellen maar dit te verdelen over meerdere rondes zodat je altijd goed zit. De overige gerechtjes kunnen variëren van vis, vlees, of vegetarisch. Voor ieder wat wils. Iets wat mij is opgevallen is dat de gerechtjes met de jaren wat kleiner zijn geworden. Zo krijg je tegenwoordig bijvoorbeeld nog maar 3 gebakken garnalen terwijl dit er voorheen 6 waren. Maar no worries, het in all you can eat!

De service hangt erg af van wat er die avond aan bediening rondloopt. Er is een Turks meisje van een jaar of 21 die altijd ontzettend vriendelijk en rustig bedient. Ze komt erg aardig over en legt de gerechtjes goed uit, indien nodig. Helaas werkt er ook een vrouw die een stuk onvriendelijker is en vaak een deel van de bestelling verkeerd opneemt qua drankjes.

Het decor is typisch Japans. Je kan ervoor kiezen om aan de raamkant te zitten maar zo kan je ook aan de warme bakplaat deelnemen. Dat laatste is een leuke aanrader voor een grotere groep. De ventilatie is na vorig jaar flink verbeterd zodat je niet als een stinkende loempia thuis komt en/of wakker wordt.

Voor de "all you can eat" liefhebbers is dit absoluut een leuke aanrader. Hoewel ik veel restaurants ben afgegaan in Nederland blijf ik hier altijd terugkomen.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
We komen hier al jaren en zien de kwaliteit hard achteruit hollen. nu is het concept incl. drank... in mijn geval inclusief super goedkope wijn. Kwaliteit van de warme dingen is super beroerd. side orders als sashimi van tonijn niet vers, zalm wel. 1/2 kreeft stonk de tafel af, gemaakt met wat leek op normale calve mayonaise. voorheen was dit een super gerecht. Ik beoordeel niet vaak een restaurant slecht maar dit is werkelijk een aanfluiting voor %u20AC 29,50 p.p. excl. side orders. Verschrikkelijk wat een slechte ervaring. We komen hier nooit meer.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
We hebben hier de laatste jaren meerdere keren gegeten, zowel tepan yaki menu's (behoorlijk prijzig, maar wel goed) en de laatste twee keren volgens hun "all you can eat"- concept. Ik was daar niet echt van onder de indruk. Het was ook niet echt goedkoop, maar de kwaliteit kwam niet verder dan matig tot redelijk. Gerechtjes te ver doorgegaard, de kreeft was meer saus dan vis, waardoor er net zo goed iets anders onder die saus had kunnen liggen. De wijn was matige slobberkwaliteit. De aandacht van de bediening liep zienderogen terug naarmate het drukker werd en af en toe kwamen gerechtjes langs die we niet hadden besteld of duurde het lang voordat de bestelling kwam en kwam opeens alles tegelijk. Concept is leuk, maar de uitvoering is maar matig...
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Goed en lekker eten, verse producten en vriendelijke bediening. Het menu is het typische Sushi menu zonder echte verassingen.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Gisteren hebben we lekker gegeten bij Edo. Verrassende gerechten op de kaart zoals slibtong en gefrituurd ijs. Het eten was meer dan vers, zowel de sushi als de warme gerechten. Absoluut een aanrader om eens te gaan eten.