Japanese Restaurant Kyushu

Meer informatie over restaurant Japanese Restaurant Kyushu

7,2
Alexander104 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij laten altijd de sushi door Kyushu bezorgen. De bezorging is altijd zeer stipt op de afgesproken tijd. De vis is heerlijk mals en vers en de sushi heel goed bereid. Alleen de avocado is niet altijd rijp, maar dat mag de pret niet drukken.
Niehk .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben lekker sushi gegeten hier. Sushi is zo'n concept waarbij restaurants zich niet echt kunnen onderscheiden op basis van een verrassende menukaart. Zolang de kok verse ingrediënten gebruikt en niet blundert, krijg je wat je verwacht. Zo ook hier. We hebben à la carte diverse soorten sushi en twee soorten soep besteld. De kosten lopen dan wel snel op, vond ik.

Service/decor: de bediening is in orde, wel zakelijk. Het restaurant is vrij klein, met een stuk of vijf tafels. Een groot deel van de omzet lijkt te komen van de thuisbezorging; het was deze zondagavond een komen en gaan van brommerkoeriers. Dat gaf wel een wat onrustige sfeer. En ondanks het woord "Japanese" in de naam: het personeel praat onderling gewoon Chinees, zoals in vrijwel alle Nederlandse sushirestaurants...

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Al meerdere keren besteld bij Kyushu via de bezorgservice, ook via Justeat en Hungry. Bezorging van Kyushu is prima: snel en zoals besteld. De sushi van Kyushu is werkelijk heerlijk: het is vers en goed klaargemaakt. We hebben een aantal keer bij andere Sushi-restaurants besteld, maar Kyushu steekt er duidelijk met kop en schouders bovenuit qua kwaliteit en smaak. Wat ons betreft de beste sushi van Utrecht.
MJ164 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijk sushi gegeten hier! Lekker vers en goede hoeveelheid. met name nummer 47 is een aanrader! Ook een huisspecialty. Bediening is prima. Decor is niet heel sfeervol, maar de kwaliteit van de sushi maakt alles goed!
Wekomeneraan .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Samen met mijn zoon al vele Sushi restaurants bezocht, Kyushu is een topper!
Een goede kaart, eten is subliem, service is prima. kortom een aanrader.
Thomas-G .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Al meerdere malen bij Kyushu gegeten en alle keren heerlijk gegeten. Hierbij kan ik niet meer dan denken en schrijven dat de kwaliteit constant is. De vis is heel smaakvol en volgens mij ook heel vers. De sushi rijst is heerlijk, lauw warm en een licht zoetzure smaak van de suiker/azijn. De sushi rollen zijn heerlijk je kan er maar van blijven eten net als de zeewier salade. Echt heel goed.
De service is prima maar niet heel bijzonder. Het decor is een beetje saai maar verder oke.
Hier ga ik zeker vaker eten en ik raad het mensen ook echt aan. De sushi, waar je voor komt is gewoon weg subliem.
MagereGourmands .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Nog een keertje wezen eten bij Kyushu. Kort samengevat: veel betere sushi dan de gemiddelde Japanner, zeker in Utrecht, in een wat basis restaurant.

Met een selectie van twee temaki als starter (frietzakje sushi noem ik dat), een paar nigiri en twee uramaki (de standaard Spider Roll en California Roll) waren we wel klaar. Knapperig zeewier, de gepaneerde stukjes krokant, de stukjes groente goed verwerkt, geen rare Nederlandse versie van sushi, hier worden we wel vrolijk van. De prijs is alles bij elkaar meer dan redelijk, en de chef die achter de sushitoog staat te snijden en rollen boezemt vertrouwen in. Echt een goede plek om je sushi-fix te regelen.

Het restaurant zelf is niet heel bijzonder, rustige Japansig ingericht, tafeltjes vrij dicht op elkaar en redelijk wat inloop van verstandige mensen die hier hun sushi komen halen. De bediening was in ons geval vrij basis, weinig op aan te merken. De Japanse jongedames die er anders zijn leken op vakantie, als we met vervanging te maken hadden dan was die competent.

Kortom: een aanrader voor de sushi-liefhebber die kwaliteit wil, geen aanrader voor een uitgebreid romantische avond Japans (geef dan wat meer uit en ga een echte kaiseki avond doen bij die stertent in Amsterdam, is ook zeer de moeite).
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Altijd al erg enthousiast geweest over deze sushi tent. Even 's avonds (of 's middags) lekker snel heerlijke sushi eten. Na het bezoeken van 6 verschillende sushi restaurants denk ik toch echt dat dit de beste is van Utrecht!

De service is altijd uiterst vriendelijk en soms een beetje verlegen.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Na een tijd hier niet meer te zijn geweest - kwam er gewoon niet van - hebben wij ons vrijdag weer ouderwets tegoed gedaan aan Sashimi en Sushi. Hoewel nog allemaal erg lekker vinden wij de kwaliteit wel iets minder geworden. De Sashimi had bijvoorbeeld iets verser gekund en de zeewier om de Sushi meer krokant. En de pannenkoek bij de ijs was veel te dik en wellicht daardoor ook niet 'gaar'.
Service was weer uitermate vriendelijk.
Lladrijona .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heerlijke sushi, het lekkerste restaurant in utrecht. Wij hadden een sushi-boot, alles was goed verzorgd. De ober was wat verlegen. Dat zal wel wat met cultuur te maken hebben;). Aangezien we er erg vroeg waren, zaten we daar als enige.
Het decor is prima, beetje nep, dat wel.
Sebun .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Sushi is mijn lievelingseten en Kyushu mijn lievelingsrestaurant!! De sushi is namelijk perfect, het smaakt goddelijk lekker, elke keer weer! De Kyushu roll is mijn absolute favoriet, deze wordt gegrild en wordt daardoor lekker knapperig. Je krijgt ook flink grote stukken met veel vulling, echt waar voor je geld. Wij zijn hier bijna altijd minder geld kwijt dan bij de all-you-can-eat restaurants, terwijl we onze buikjes vol hebben met de heerlijkste sushi die ik ken. Ook de avocado maki, dorade sashimi en handroll zalm avocado zijn echte aanraders!
Het decor is simpel, maar het heeft ook wat. De wc's zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar zijn altijd schoon.
Mischa C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Altijd een feest om hier te komen. Sushi kwaliteit is subliem. Aardige bediening ook, en mogelijkheid om te bestellen. Geen all you can eat rotzooi maar echt kwalitatief genieten!
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Beste sushi restaurant ooit. Aardige werknemers, heerlijk eten. Zeker een aanrader. Ik ga vaak vanuit amsterdam naar utrecht speciaal voor dit restaurant.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
We hadden vissoep gemaakt, maar bedachten dat een gang sushi een goede toevoeging zou zijn. Normaal gesproken hebben wij een vast adres waar we bestellen, maar het is goed om eens wat anders te proberen. We werden telefonisch zeer netjes te woord te staan en binnen +/- een half uur werd de sushi bezorgd en wenste de bezorger ons een smakelijke voortzetting. Het zat allemaal netjes verpakt en zag er smakelijk uit. Nu zijn wij, als het om Japans eten bestellen gaat, erg verwend geraakt en waren we dan ook erg benieuwd. De tonijn sashimi zat vol witte draden en was daardoor niet smakelijk en van matige kwaliteit. De sashimi van zalm was lekker, maar erg grote stukken. De california roll en de Spicy Tuna Roll vielen kwa smaak erg tegen. De prijs/ kwaliteit van het eten vonden wij niet in verhouding, we waren voor een kleine hoeveelheid sushi ruim €38,-. We vinden het jammer dat de positieve eerste indruk niet terug te zien was in de smaak van het eten.
Ankevandebor .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heerlijke sushi! Handgemaakt met verse producten en dat proef je er zeker vanaf! De bereiding is ook te zien in de half open keuken voor in het restaurantje. De bediening was zeer vriendelijk en heeft ons goed verzorgd. Het decor is wat minder, maar de heerlijke sushi maakte alles goed.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Kyushu is al jarenlang mijn favoriete sushirestaurant in Utrecht. De ambiance is niet super maar toch heeft het wel iets. Bediening doet haar best, is vriendelijk maar niet altijd even oplettend. De kwaliteit van de sushi in het restaurant en bij zelf afhalen is altijd perfect;heerlijke sashimi en ook de Kyushu roll staat standaard op mijn lijstje. De kwaliteit bij bezorgen laat helaas wel eens te wensen over. Edamame die veel te gaar is, beschadigde rolls en soms erg lange wachttijden. Bij klachten wordt er wel goed geanticipeerd heb ik gemerkt.

Kortom; prima sushi maar haal bij voorkeur zelf af of eet in het restaurant.
Joolbee .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Ik haal hier regelmatig af. Dan moet je even wachten omdat ze alles ter plaatse voor je klaarmaken. Gisteren laten thuisbezorgen, dat ging goed en netjes binnen 45 minuten. Ik vind er alles lekker en goed van kwaliteit. Van de sushi tot sashimi en de heerlijke rolls en zeewiersalade. Ik heb nog niet in het restaurant gegeten omdat ik het er niet zo uitnodigend vind uitzien. Maar thuis goede sushi eten is ook een feest.
StevenMz .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Al jarenlang het beste sushi-restaurant van Utrecht. We eten hier minstens 1x per maand. De rol met st jacobsschelp is heerlijk zacht. De zalmsashimi een zegen. De yasai futomaki een verslavende gevarieerde rol. De bediening is vriendelijk, alle producten zijn vers, kundig en smaakvol bereid. Het is een onmisbaar restaurant in Utrecht.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Ben al jarenlang fan maar laatste jaar niet meer. Is erg veranderd en kwaliteit en gezelligheid erg afgenomen. De tonijn in de maki was altijd van uitmuntende kwaliteit maar vanavond ging ie rechtstreeks de vuilnisbak in, was gewoon vies.
Proever1915 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Afgelopen vrijdag heb ik hier sushi afgehaald na diverse tips gekregen te hebben. Deze tips waren terecht. Ik eet zeer regelmatig sushi, maar dit restaurant staat nu op nummer 1. Naast de sushi was ook de edamame zoals het hoort te zijn. Alle respect voor de mensen die de sushi achter een klein barretje voorbereiden!