Jansz

Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Met 4 personen bij Jansz gegeten. we waren alle vier niet heel enthousiast. Ee bediening en de entourage is goed. Wijnen zijn prima, maar net zoals het eten erg hoog geprijsd. Prijs-kwaliteit verhouding is, naar mijn mening, niet helemaal in orde. Het eten was ook erg zout. Een flesje water is ook aan de prijzige kant. Al met al een dure avond, maar niet voldaan en tevreden. Het eten zou minder prijzig moeten zijn of de gerechten beter qua smaak en spannender. Voor dit geld kun je op heel veel plekken een stuk beter eten.
Beste Valerie,

Dank voor uw reactie op IENS, waarin u aangeeft de prijs/ kwaliteit niet op orde vind. Met name het eten komt uw verwachtingen niet na.
Wij hebben dit inmiddels besproken met de verantwoordelijke chef en hij neemt uw feedback zeer serieus.
Ik hoop dat u ons een tweede kans wilt geven en wij kunnen laten zien dat we iets met uw feedback hebben gedaan,

Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond gegeten in dit restaurant, en alle vier de tafelgenoten vonden de prijskwaliteitverhouding niet in de haak. Een serveerster die nog nooit van Crodino heeft gehoord, 'verschillende bieren van IJwit' aanbeveelt, en eigenlijk niets over de beschikbare wijnen weet. Eend was melig, de textuur van de risotto was niet goed. Het zijn kleine dingen, maar je gaat juist daar op letten als je €160 per stel betaalt. En € 6,50 voor een flesje plat water is toch wel echt bijzonder veel, hoe mooi de entourage ook is. Geen aanrader. Als je wel lekker wil eten in deze prijsklasse: De School, Baut, Cafe Modern. Maar niet hier.
Beste Wouter,

Dank voor het delen van je ervaring op IENS. Wij van Jansz zijn dagelijks bezig met ons product. Kennen onze medewerkers alle producten, is het eten op het niveau wat wij willen.
Helaas hebben wij deze avond een aantal steken laten vallen. Iets wat ik zeer serieus neem en meteen mee aan de slag ben gegaan,
We hebben inmiddels grote stappen gemaakt en ik hoop dat u nog een keer terug komt om dit te ervaren.
Nogmaals dank en ik hoop tot een volgende keer.

Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mooie inrichting, gezellig en bistro-achtige sfeer. Bediening vriendelijk. Wijn ook erg goed. Maar het eten vond ik zeer matig. Erg erg zout. En de prijzen passen er niet bij. Bloemkool en wildpaddestoelen voor 15€. Een muizenhapje. Een bord risotto met kreeft alsof je een bord rijstepap voor je hebt. Te veel voor zo'n machtig gerecht. En een hamburger die zo ongelofelijk zout was. Seizoensgroenten als side dish, ook ontiegelijk zout. Was een prima ervaring maar de prijzen moeten écht omlaag. Daar is het niet verfijnd genoeg voor.
Beste Stephanie,

Dank voor je bezoek aan Jansz. restaurant. Waar u heeft kunnen genieten van de entourage en service. Uw feedback over het eten was kritisch. Ik wil u hier voor danken. Ik heb inmiddels met de chef gezeten en die heeft de nodige aanpassingen gedaan.
Ik hoop dat u ons snel weer bezoekt en wij kunnen laten zien dat we uw feedback serieus hebben genomen.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Jansz ligt er mooi bij tussen de Prinsen- en Herengracht in. Sfeervol ingericht en bij mooi weer kan je buiten zitten. Wij schoven aan voor een uitgebreide lunch met alles erop en eraan. Het personeel behandelde ons vriendelijk en correct, maar soms niet heel bedreven. En dan het eten. Tja, je gaat er heen met een verwachting die niet uit blijkt te komen. Het was niet slecht, dat niet, maar voor deze prijzen hoop je op meer. De steak is een steak, kuiken een kuiken en ook de tartaar klopt wel. Culinair wordt je echter geen moment verrast en sprankelende smaakcombinaties kom je hier niet tegen. Dit werkt waarschijnlijk goed voor toeristen, maar niet goed genoeg voor ons. Oja, en zwart gebrand brood op tafel zetten kan echt niet. Verder veel succes gewenst, want de mogelijkheden zijn er wel!
Beste Peter,

Goed om te lezen dat u heeft genoten van uw lunch bij Jansz. Wel bent u kritisch over het product, met name het eten wat is geserveerd. Wij zijn zeer serieus met uw feedback omgegaan en dit intern besproken met de verantwoordelijken hiervoor.
Via deze weg wil ik laten weten dat we een paar mooie stappen hebben gemaakt en ik hoop dat u in de toekomst kan ervaren hoe we dit hebben gedaan.
Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mooi locatie en mooie inrichting. Stoelen zijn niet comfortabel. De bediening is deels erg onervaren en wordt gered door de paar medewerkers die wel ervaring hebben. Het eten is goed, maar zeker te duur voor wat je krijgt. Tong met friet voor 38 euro is echt te veel. Er zijn vele restaurants waar ik beter heb gegeten voor minder geld.

Voor mij helaas een eenmalig bezoek.
Beste Thom,
Dank voor het schrijven van uw review. Wij van Jansz zijn continue bezig met het verbeteren van ons product en nemen uw feedback zeer serieus.
Ik vind het jammer dat wij uw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken. Wel kan ik zeggen dat we inmiddels grote stappen hebben gemaakt en ik hoop dat uw snel weer langs komt zodat we dit kunnen laten zien.

Foodlovermetz .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Jansz in de 9 straatjes. Prachtige tuin waar wij begonnen met ons diner. Jammer genoeg werd het te donker, maar naar binnen verplaatsen was absoluut geen probleem. Prijs kwaliteit was terecht, al denk je in het begin dat het erg prijzig is. Personeel komt regelmatig aan de tafel vragen of alles naar wens is, schenkt vaak wijn bij en is oprecht vriendelijk. Brood voor het eten en tijdens het eten geen probleem. Kraanwater ook niet. Al met al: Wij komen zeker terug!
Beste FoodLoverMetz,

Erg leuk om te lezen dat u enthousiast bent over Jansz en dan voor het mooie bericht wat u heeft achter gelanten.
Ik hoop u snel weer te zien.

Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel! Het restaurant ligt op een heerlijke plek in Amsterdam en we hadden een leuk tafeltje bij het raam. Erg lekker gegeten en al met al een hele gezellige avond gehad.
Beste Wijnglas,

Goed om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek bij Jansz. Ik hoop dat er nog velen bezoeken mogen volgen in de toekomst.

Kerstin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sorry, ik kan echt niets negatiefs over dit restaurant bedenken.
Wij zijn gisteravond in de watten gelegd door een uiterst vriendelijke en professionele bediening. Op de wenken bediend. Het interieur en de ambiance zijn schitterend en mijn - kritische - vriendin was lyrisch over de coquilles Alles klopte; het eten, de wijn, de bediening. De steak tartare was beter dan degene die ik onlangs in Parijs heb gegeten.
Op een gegeven moment kwamen wij een beetje in een genante situatie terecht door een dronken toerist die dus teveel had gedronken en die bij ons kwam zitten. Echt grote lof voor de manier waarop wij gered werden door het personeel dat ons nauwlettend in de gaten hield en de man op charmante wijze wegloodste.
Het was een topavond. Iedereen verdient opslag :-)
Beste Kerstin,

Helaas hebben wij nog geen opslag gehad, maar wij vinden het een uitdaging om iedereen in de watten te leggen. Gelukkig hebben wij al jou verwachtingen kunnen overtreffen en kijk je positief terug naar je bezoek.

Ik wil je bedanken voor je mooie bericht op IENS en hoop je snel weer te mogen verwelkomen.

Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Jansz stond al langer op mijn verlanglijst om te gaan eten, maar het was er niet eerder van gekomen. Na het lezen van enkele negatieve recensies ging ik er toch minder ongedwongen heen.
Het was lekker weer en de plek is fantastisch. Op de hoek van de Reestraat en de Keizersgracht hangt een fijne sfeer met leuke mensen en een mooie mix van toeristen en passanten. Binnen is het restaurant zeer smaakvol ingericht met behoud van de authentieke details - je waant je ook in een grachtenwoning, terwijl het restaurant best groot is, zonder massaal over te komen.
De bediening was attent en kundig en was prettig als service. De kaart is niet te groot en de keuze was prima. Prettig dat alle wijnen per glas te verkrijgen zijn.
Na wat Oesters (prima) koos ik voor 2 voorgerechten: Coquilles en tonijntartaar. De eerste goed op smaak en hooguit wat klein als portie. De tartaar was eigenlijk geen tartaar maar meer reepjes van tonijn die een aziatische tintje hadden in de bereiding. De smaak van de tonijn werd daarmee wat naar de achtergrond gebracht, wat persoonlijk niet mijn voorkeur heeft. Een meer pure tonijn tartaar vind ik lekkerder, maar het was zeker niet slecht.
Het eten is niet spectaculair, maar OK en ik kan me niet vinden in de negatieve reacties. En door de prachtige plek, een fijne avond gehad.
Beste Wetjesteef,

Goed te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek bij Jansz. De tonijntartaar ga ik zeker nog even proeven met de keuken om te kijken of we deze kunnen verbeteren.

Dank voor deze feedback en ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.

Natascha E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
In de herhaling na een, voornamelijk qua service, teleurstellend bezoek. Deze keer volledig in t zonnetje gezet door de manager met een mooie tafel aan de gracht.
Het eten was wederom heerlijk ( vooral de groentes ; zo heerlijk bereid!) en deze keer mochten de frites gelukkig onbeperkt worden aangevuld. En die waren dan ook weer overheerlijk.
De bediening was attent ,vriendelijk en professioneel. Er is serieus met de kritiek op service omgegaan dus.
Ontspannen, gemoedelijke sfeer met leuke mix aan mensen.. Geen hotel gevoel. Gelukkig. Ook veel locals! Leuk. Ook om buiten op terras drankje te doen en mensen te kijken..
Enige kritiek zou zijn; de porties van de side dishes op de prijs ( of andersom) aan te passen. Die verhouding prijs/ kwantiteit is mijns inziens niet geheel in proportie . Erg kleine bakjes met groentes voor 5 euro. Maar dat geldt zeker niet voor voor, hoofd en nagerecht. Die zijn prima qua proportionering.. Zeker met enkele side dishes erbij..
Maar dat Jansz kwaliteit qua eten biedt is zeker. Ik ben een vaste gast bij deze.
Beste Natascha43,

Nogmaals bedankt dat u Jansz een tweede kans hebt gegeven en fijn om te zien dat u een mooie avond heeft gehad. Ik vond het een waar genoegen om u weer te verwelkomen en ik hoop dat snel weer te doen.

Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Tja. Hoe kun je een naam hoog houden als de bediening zo slecht is en de prijs kwaliteit verhouding zo ver te zoeken is? Het personeel staat met 5 man sterk te kijken hoe een collega een tafel aan het bedienen is, terwijl ze niet zien dat er 4 andere tafels zitten te zwaaien om aandacht. Een salade nicoise op een ontbijtbord voor 18 euro met 3 dunne reepjes tonijn? Een half glas lauwe MIP rosé voor 9 euro? Ik snap dat Jansz op een perfecte hotspot zit qua locatie. Maar er zijn grenzen.
Beste Lisa76,

Dank voor het schrijven van onderstaande review. Wij van Jansz staan altijd open voor feedback en kijken altijd scherp naar ons product en hoe we dit kunnen verbeteren.

U heeft onlangs bij ons gegeten. U geeft aan de prijs-kwaliteit niet goed vind. Ook geeft u aan dat u de bedienig ronduit slecht vindt. Ik zou graag contact met u opnemen zodat ik precies weet wat hier fout is gegaan en hoe ik dit kan verbeteren. Ik heb helaas geen contactgegevens van u en zou daarom willen vragen of u met mij contact op wil nemen.

U kunt mij het beste bereiken via mijn mail; rik@janszamsterdam.com.

Ik hoop dat ik snel een mail van u mag ontvangen zodat ik daad werkelijk met uw feedback aan de slag kan gaan.

Manager Jansz
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Tsja. Afgelopen vrijdag hier met drie vriendinnen gegeten. Oa kreeftenrisotto en de jansz burger. Laten we positief beginnen: een prachtige locatie. Supermooie ingericht. Maar dan het eten en de bediening. Jansz is zeker niet goedkoop. Dat geeft niet, van luxe kan ik genieten, maar mijn verwachtingen werden niet waar gemaakt. Het was lastig om contact te krijgen met de bediening (extra drinken bestellen, afrekenen) en iets meer persoonlijke aandacht vind ik erbij horen. Een lekkere amuse bij ontvangst bijvoorbeeld. Dat was allemaal niet het geval. Als je dan naar de prijzen kijkt, zijn er genoeg andere locaties in Amsterdam waar de prijs-kwaliteitverhouding beter is. Ik kom dus niet meer snel terug.
Douglas H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke lokatie en attente bediening. Echter op het eten is wel veel aan te merken.
Helaas. De voorgerechten waren prima. Stake tartare, bloemkool met paddenstoelen, erg lekker!!
Als hoofgerecht asperges en steak besteld. De steak kwam als eerste koud door. En de asperges waren nig keihard. Na de 2 de poging kwam de steak warm, maar helaas niet rare zoals gevraagd... Niet zo netjes dat ze niet meteen een nieuwe hadden klaargemaakt. Maar na poging 3 was het eindelijk raak... Toen we vroegen of er problemen met de timing in de keuken waren, kregen we het excuus dat de chef amerikaan was en dat de meeste klanten buitenlanders waren die de asperges harder eten. Of we nog 10 minuten hadden voor ze klaar waren. Met excuses... Ik kan me zo voorstellen dat het rstaurant van pullizer zich ook wil richten op klanten uit de eigen stad. Maar kennelijk zijn ze niet daarop gericht en is er verder veel aan te merken op deze tourist trap. Waardeloos met name hoe met de kritiek is omgegaan. Daar kan de bediening helaas niets aan doen.
Beste Douglas1,
Dank voor het schrijven van deze review, waarin u uw ervaring bij Jansz beschrijft. Jansz, onderdeel van Pulitzer Amsterdam, wil zich zeker richten op gasten uit eigen stad. Wij vinden het belanrijk dat ook de mensen uit Amsterdam en omstreken een mooie lokatie hebben om naar toe te gaan om lekker te eten en drinken. Een goede timing en kwaliteit van gerechten hoort hier natuurlijk bij. Dit is niet goed gegaan aan jullie tafel deze avond. Helemaal niet als u aangeeft dat naast de timing de gerechten ook niet op orde waren, Dit hoort niet en uw feedback heb ik inmiddels met de chef besproken. Goed vind ik om te horen dat de voorgerechten erg lekker waren. Ik hoop dat u ons een kans wilt geven om aan deze feedback te werken en dat ik u snel weer mag verwelkomen in Jansz. Met vriendelijke groet, Rik Watses, Restaurantmanager

Reactie van proever:

Beste heer Watses,
Hartelijk dank voor uw nette reactie.
Met vriendelijke groet
Douglas Huissen
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Jansz is een super hip restaurant in de Reestraat, midden van de Jordaan. Dress stijl is netjes-casual. Decor is sfeervol en gezellig. Bij ontvangst uiterst correct ontvangen door de receptie. Vanwege het mooie weer konden we nog even een aperitief buiten doen. Daarna naar binnen waar we starten met het voorrecht. Gekozen voor de buratta met tomaat en toast met kreeft. Beide een plaatje om te zien en perfect in smaak. Door naar het hoofdgerecht , de hamburger met kaas en de lam. Ook hier weer zeer mals en smaakvol opgediend. De porties zijn best groot, dus bestel niet teveel bij gerechten. De bediening is uiterst vriendelijk, maar niet georganiseerd. Tijdens het voorgerecht, werd er voor me langs al het bestek neergelegd voor het hoofdgerecht. Bij de selectie van wijnen, werden de duurste versies aangeboden onder het mom van deze bestelt iedereen. Ook toen we (zoals echter Hollanders betaamt) mayonaise bij de frietjes bestelde moesten we er nogmaals omvragen omdat ze het vergaten te brengen. Bij het toetjes was mijn vriend even van zijn plek. Niet eerst de appeltaart serveren, maar al zijn koffie, toen de taart en daarna mijn Irisch Coffee. Niet even checken of iedereen op zijn/haar plek is terug was. Dit was zonder omdat de appeltaart warm uit de oven kwam en het ijs al aan het smelten was voordat mijn vriend terug kwam. Echter qua smaak was alles perfect , dus het is alleen de bediening die het plaatje niet helemaal compleet maakt. Behalve nogmaals de dames van ontvangst, die begeleidde je goed en onthouden je naam bij aankomst en vertrek. Echter komen we nog een keer terug om te kijken of dit veranderd is. Aan het eten hoeft het verder niet te liggen.
Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en hartelijk dank voor alle lof die u uitspreekt over ons keukenteam. Wij werken in restaurant Jansz met louter dagverse producten en dat is terug te proeven in onze gerechten.

De feedback over de service nemen wij uiteraard zeer serieus, wij streven ernaar om al het bestelde tegelijkertijd te serveren. Helaas is dit bij u niet zo verlopen. Voor een optimale beleving kan ik mij voorstellen dat dit tot irritatie lijdt. Met uw feedback helpt u ons om deze service te verbeteren, tevens is uw feedback met alle betrokkenen gedeeld.

Daarnaast stemt het mij erg gelukkig dat u aangeeft dat u het nog eens zal proberen. Ik kijk er dan ook naar uit om u persoonlijk te verwelkomen in ons restaurant Jansz.
Nogmaals, hartelijk dank en ik hoop tot snel.

Met gastvrije groet,

Rik Watses
Ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij Jansz. Helaas viel het voor ons behoorlijk tegen. Dit heeft met name te maken met de prijs-kwaliteit verhouding die in onze ogen totaal niet klopt en de slechte bediening. Ontvangst bij binnenkomst was zeer hartelijk. Aan tafel werden we geholpen door een vriendelijk meisje die ons helaas niet kon voorzien van passend wijnadvies (in verband met gebrek aan kennis vermoed ik?). Het voorgerecht kwam al snel en was lekker (gehaktballetjes). Nog geen 10 minuten later volgde het hoofdgerecht (de eend en lam), de frietjes die wij erbij besteld hadden volgden toen ons vlees al op was en we er zelf een keer of 3 om hadden gevraagd. De bediening hebben wij als vriendelijk ervaren, maar ook als onervaren en niet één keer is ons gevraagd of wij nog iets te drinken wensten (hier hebben wij steeds zelf om moeten vragen). Anderhalf uur later hadden we 3 gangen gegeten en hebben we afgerekend. De prijzen staan in onze ogen niet in verhouding tot de service en kwaliteit van het eten (we hebben prima gegeten, maar niet heel bijzonder). Personeel in de bediening doen allemaal heel hard hun best, maar rechtvaardigt in onze ogen niet de prijzen die gevraagd worden. Jammer, want de inrichting van Jansz is super, net als de locatie.
Beste mevrouw Boskma,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Op de eerste plaats wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor wat is voorgevallen.

Wij werken met het team van Jansz continue aan het verbeteren van onze service. Deze feedback is van groot belang om de vinger op de zere plek te leggen. U mag inderdaad van ons verwachten dat de bediening voor een soepel verloop van de avond zorgt en dat u dus niet continu hoeft vragen om service. We zijn daarnaast heel erg blij met uw complimenten over ons interieur en het feit dat u onze ‘meatballs’ zo waardeert.

Nogmaals, hartelijk dank voor uw feedback en ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Rik Watses
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We hadden een fijne plek aan het raam met uitzicht op de Reestraat, maar binnen was ook genoeg te zien. Naast ons twee Amerikaanse kwebbelkousjes, maar ook lokale cliëntèle. Het restaurant is verdeeld in verschillende ruimtes, die van ons had uitzicht op de open keuken. De bediening is relaxed, vriendelijk en heeft tijd voor een praatje, terwijl ze de wijn routineus inschenken. Heerlijke Chablis! Dan het eten. Vooraf had ik gehaktballen met parmezaan en een saus die lekker pittig was. Ook voor het hoofdgerecht kom ik zeker terug: ravioli met kreeft in een bisque die is getrokken van het kreeftenpantser. Fijn om te zien dat er steeds meer geweldige hotelrestaurants bij komen in de stad.
Beste Jabar,

Wat leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond hebt gehad in Jansz. De huisgemaakte gehaktballen van Jansz. zijn een ook echt de favoriet van velen!
Bedankt voor de complimenten; ik heb ze gedeeld met de chef en het hele Jansz. team!

Hopelijk tot gauw?

Rik, namens Team Jansz.
Erikpatrickmaks .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor het eerst gegeten bij Jansz en toch enigszins teleurgesteld. We waren met een grote groep, altijd lastiger dat besef ik, maar het was niet Pulitzer waardig.

Tonijn tartaar als voorgerecht was zo pittig gekruid dat het overheersend was, de steak als hoofdgerecht; deze was KOUD en er zaten 2 hele lange haren in het gerecht !!!

Daarnaast was de bediening niet persoonlijk, en ongeschoold. Niet meer weten wie wat had besteld, geen tussentijdse interesse of er nog iets nodig is, geen aandacht voor non alcohol drinkers.

Het nagerecht was een chocoladecake .........met bolletje ijs.........hoe traditioneel en niet lekker als je dit op 1 bord serveert. Ijs smelt, cake zacht.

Er moet nog n hoop gebeuren om op het gewenste niveau te komen.

Wel fantastisch is de ambiance en de ruimte. Geen op elkaar gepropte tafels en te weinig zitruimte maar juist alle ruimte. Ook de stoelen/banken zijn erg comfortabel. Het voelt als "thuis" .
Geachte erikpatrickmaks,

Vervelend om te lezen dat de avond niet verlopen is naar uw verwachtingen. Een fantastische ambiance en ruime tafles zijn een mooie basis voor success, mits de rest van het plaatje dan ook klopt.

Ik had graag persoonlijk contact willen hebben over uw teleurstelling maar ik kan uw contactgegevens niet herleiden, aangezien wij, als Jansz, altijd open staan voor opbouwende kritiek.

Mocht u daar nog wel behoefte aan hebben, kunt u mij het beste bellen op het nummer van Jansz.

Wij gaan met uw feedback aan de slag en ik hoop dat ik u weer snel mag verwelomen voor een tweede kans.

Rik en Team Jansz
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat is het Pulitzer mooi verbouwd, het zag er werkelijk prachtig uit allemaal. Jansz is daarbij geen uitzondering, een mooi ingericht restaurant, smaakvol en ook weer eens fijn: Je zit niet bij elkaar opschoot, maar een nette ruimte tussen de tafels.
We hebben hier met een groep van 7 heerlijk gegeten. De steak tartare was anders dan ik gewend ben, erg fijn gemalen leek wel, maar het was alsnog zeker smakelijk. De coquilles waren heerlijk, evenals de eend. Ik heb ook van de bavette mogen proeven en die was fenomenaal.
Kortom een hele fijne avond, goede wijnen (zelfs die uit Nederland was erg lekker) en vriendelijke professionele bediening.
Ik kan Jansz zeker aanbevelen.
Beste Irie79,

Wat leuk om deze complimenten te mogen ontvangen! Fijn dat jullie lekker hebben gegeten en van de wijnen genoten hebben. Ik heb de mooie woorden met het team gedeeld en ze waren super enthousiast om te horen dat jullie een top avond hebben gehad.

Super bedankt voor het aanbevelen en we hopen jullie weer snel te mogen verwelkomen in Jansz!

Rik, namens Team Jansz.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Toevallig tijdens een paaslunch hier geweest. Zeer goede open bediening beter kan je niet wensen plus het ziet er top uit. Eten smaakte zeer goed alleen de kwartel ei bij steak tartaar mag mij betreft zachter zodat het ei geel over t vlees kan uit lopen. Verder was bij de hamburger t vlees iets te ver doorbakken maar wel erg goed van smaak!
Zeker een aanrader
Beste Nickr,

Wat leuk dat je er was met Pasen en bedankt voor je feedback betreft de kwartelei en de burger, we zullen hier naar kijken! Goed om te weten dat verder alles lekker heeft gesmaakt.
Hopelijk tot gauw!

Rik, names het Jansz. Team