Janssen's IJssalon

Meer informatie over restaurant Janssen's IJssalon

Jouw recensie over het restaurant Janssen's IJssalon

gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bij aankomst een lange rij voor de handverkoop dus maar plaats genomen aan een tafeltje.
Was erg druk binnen maar redelijk snel geholpen door een vriendelijke meid.
1x cappuccino met ijstaart en een coupe met 3 bolletjes ijs hebben we besteld.
We hebben genoten erg lekker,als we weer inde buurt zijn slaan we deze ijs salon zeker NIET over.
Aanrader!!
RB-Fotografie + ArtWork R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Italiaans gemaakt ijs en goede koffie horen bij elkaar.

Het is moeilijk om je in te houden als je daar een ijsje gaat halen.
We rijden er dan ook gerust 31 km voor.(enkeltje)
Het assortiment is indrukwekkend. In de zomer maanden komen we er zeker één of twee keer per maand.
De prijs is misschien zelfs nog beter dan het ijs, deze combinatie is verslavend dat durf ik wel te zeggen.

Ik moet streng en eerlijk zijn, het personeel moet echt een goede barista training gaan doen hoor.
Graag elke avond de hopper en molen leeg maken en de volgende dag pas weer (niet te vol) vullen met verse bonen. Ik heb nog nooit een espresso laten staan, hier wel. Op een ander moment een cappuccino genomen, ook spijt van gehad. De verassing die je bij je koffie krijgt is geniaal en super leuk en ga ik hier ook niet verraden.

Je hoeft trouwens niet tot de zomer maanden te wachten, bij 10 graden buiten is een ijsje binnen net zo lekker.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Het ijs is waterig. Wel zijn er veel verschillende smaken en word je vlot geholpen. Sinaasappelijs was geen sorbetijs en witte chocoladeijs was ook niet alles. Niet een salon om ver voor om te rijden, tenzij je trek hebt in waterijs.