Jansen

Meer informatie over restaurant Jansen

• Mastercard , Pin
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Donderdag28 april geluncht bij eetcafé Jansen in Doetinchem.
Een flinke kaart, dus veel keus. Je kon de clubsandwich ook gehalveerd bestellen.
Het was als nog een hele hap. Wij hadden sandwich Ocean, erg lekker met o.a. Zalm en tonijnen frisse garnering, Niet duur en bepaald een aanrader.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Zojuist hier geluncht ter afsluiting van het schooljaar. De ruime lunchkaart heeft een gevarieerd en aantrekkelijk aanbod (wat kiezen erg lastig maakt :P ). Mijn broodje, de aqua street, was zeer royaal belegd en erg smakelijk. Een echte aanrader.
Het interieur is erg donker (niet geheel mijn keuze maar oke) maar door de verdere 'aankleding' komt het wel heel gezellig en gemoedelijk over.
De service/ oplettendheid en tempo van het personeel was, zeker gezien de zeer grote drukte, voldoende op orde.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
gezellig eetcafe. eten van ordentelijke eetcafe kwaliteit. zo aten wij oa. een goed bereide rib-eye. jonge bediening die goed hun best doen.
bruin cafe uitstraling met de daarbij behorende tierelantijnen aan de muur. leuk als je daar van houdt.
goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Bij een bezoek aan een onbekende plaats raadplegen we de recensies van Iens, dankzij Iens weer op een prima adres beland.
Heerlijk gegeten bij Jansen, de eerste avond binnen in het bruine eetcafe, de 2e keer op het terras. 1e avond spareribs besteld: erg lekker en wel heel overvloedig. Misschien een 'damesportie'' aanbieden voor 2 euro minder?
De 2e keer het dagmenu genomen, een royale portie voor een klein prijsje, overheerlijk. Vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader wat ons betreft.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Op zoek naar een snelle hap kwamen we terecht bij jansen. Een echte bruine kroeg. We kozen voor de jansen burger die heel behoorlijk smaakte. de bediening was vlot en goed.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Als wij 1 keer per 3 maanden op de vrijdagavond in Doetinchem gaan winkelen beginnen wij hier met een heerlijke hap. Ze hebben heerlijke betaalbare dagmenu's. De maaltijdsalades zijn echt helemaal te gek. Vooral de vis. Leuke bediening. Soms vergeten ze je wel eens, maar dan krijg je een drankje van de zaak. Alleen al voor het heerlijke eten blijven wij 80 km op en neer rijden.