Jansen & Jansen

Meer informatie over restaurant Jansen & Jansen

Lang
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig met een grote groep gegeten. Er was veel keus, voor ieder wat wils. Het waren ruime porties, waardoor vier gangen niet echt nodig was geweest. Achterin het restaurant was het helaas erg warm.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vaste klanten dus hebben al heel wat geprobeerd van de kaart. Dit keer carpaccio en watermeloencarpaccio vooraf. Het eerste beviel prima, de tweede was wat los van smaak. Hiermee bedoel ik dat de smaken niet zo goed samen kwamen. Waterige meloen en pittigheid op hetzelfde bord.
Hoofdgerecht snitzel was matig, kabeljauw overheerlijk.
Desserts vlot opgediend, alles overigens dit maal en heerlijk. Prima gegeten.
Soms twijfel ik of prijskwaliteit wel in verhouding is. Wel qua porties. Ook de service is top.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
In tegenstelling tot een eerdere recensie was de bediening nu vlotter. Terwijl de zaak toch bijna algeheel gevuld was. De voorgerechten kwamen redelijk vlot na de bestelling en ook de hoofdgerechten lekker vlot door te lopen.
We hadden een hele kleine tafelgenoot die het vandaag niet naar de zin had. Normaliter danst ze de hele dag en nu was het de schrik van iedere restaurant eigenaar, en ouder... Echter kregen we geen commentaar en probeerde de bedoening zelfs deze kleine gast af en toe nog wat tijd te geven tijden de bediening.
Het kindermenu as een prima portie. Enkel practisch zou ik dit niet op een mega aardewerken bord serveren...
De gerechten voorzien van een heerlijk frisse salade mer mooie groene sla. Dit viel echt op tov wat ik afgelopen dagen allemaal ben tegen gekomen. Alleen de portie frietjes is altijd te klein voor ons. Het dessert hebben we dit keer afgeslagen omdat we door de onrust aan tafel liever naar huis gingen. jammer oor de avond maar helemaal niet de schuld van wie dan ook.
Kortom wederom een geslaagde avond... Dus mocht u twijfelen... GAAN!
En mocht er nog ooit ruimte zijn voor een extra / optioneel bijgerecht... Ik mis de gepofte aardappel zeker!
Harrie1000 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
zeer goed gegeten...eigenlijk geen eetcafe maar zeer verrassende gerechten...erg smaakvol.
ook het behulpzame en vrolijke personeel een uithangbord voor de NL horeca...kom zeker nog eens terug.
gegeten met buitenlandse klanten die ook zeer onder de indruk waren van het geheel...vooral ook het smaakvolle interieur niet te vergeten
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We zijn vaker geweest dus dachten te weten wat we konden verwachten. Verrast door de drukte mede door een evenement kregen we ook een compleet nieuwe kaart. De bedienden renden de benen onder t lijf vandaan voor een kinderstoel, de bestelling en een drankje. Echter bleef het tweede drankje en het eten een uur weg. Mijn soep viel me enorm tegen maar dat wad smaakgebonden. Mijn hoofdgerecht was niet compleet omdat de gepofte aardappelen op waren maar de kok, zo kwam hij zelf vertellen, één bediende was vergeten in te lichten. Ook de hoeveelheid viel me tegen. Wel was er op verzoek, in alle drukte, wel tijd gemaakt voor een aangepast garnituur! Fijn. Het dessert werd door mijn tafelgenoot afgeslagen omdat het hem allemaal wat te lang duurde. Waren inmiddels dik 2, 2,5 uur verder. Ikzelf nam een chocoduo dat bestond uit mousse en spekkoek. Heerlijk maar kwam deels gesmolten aan. Jammer want dat was een teken dat het al even klaar stond.
Al met al een matig resultaat terwijl je op zich altijd prima kan eten. We denken zelf dat de drukte wellicht een reden is geweest en raden ook zeker niet af er toch eens te gaan eten ondanks deze resultaten van vandaag.
IBV .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Echt een eetcafe, maar ook daar kun je je onderscheiden.

Wij waren met 10 personen, eten kwam goed tegelijk en allemaal los bestellen geen probleem, geen gedoe met "groepsmenu's".

Jammer dat de Schnitzel gefritueerd is. Er staat op de menukaart "gebakken schitzel", zonde.

Hoge stoelen leken niet fijn, maar bleken uiteindelijk goed te zitten.

Voldoende. Niet bijzonder. Vooral het eten kan een beetje extra liefde gebruiken.

Prijzen eigenlijk net te hoog voor wat het is.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Eigenlijk gingen we voor een drankje en een bitterbal... maar het werd de borrelhap.
Ontzettend leuk en heel lekker voor een bedrag onder de 10 euro pp 4 gangen met hapjes!
En niet te zuinig! We begonnen met een aantal belegde stokbroodpartjes, (o.a. met zalm en carpaccio), 3 heerlijke verschillende kleine kopjes soep, een schaal met tortillachips, compleet met gehakt/saus/dipjes en als laatste 2 wraps per persoon, eentje met zalm en eentje met carpaccio. Ik hoefde 's avonds geen eten meer! Lekker, gezellig en heel sfeervol!
De bediening is altijd vriendelijk daar. Heel klein minpuntje: extra servetjes...
Maar we komen er graag en gaan zeker nog es terug. De volgende keer met de fiets ;-)
DeVroom .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Mooie ambiance, verschillende gezellige hoekjes. Goede kindergerechten, bijv. als voorgerecht kleine carpaccio, voor een prima prijs.
Een 7 voor het eten, want de runderhaaspuntjes hebben wij wel eens malser gehad.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Wij hebben het restaurant bezocht en waren gecharmeerd van de inrichting. Verschillende hoekjes met kleine en grote tafels zodat je niet verloren zit met 2 aan een tafel van 6. Het sharing dinner was een verrassingsmenu waarbij er in de voorgerecht zowel vis, vlees als vegetarisch aan bod kwam. De garnalen waren zeer smakelijk en de carpaccio boterzacht. Ook het hoofdgerecht had zo'n keuzemogelijkheid en wij hadden aangegeven geen uien te verdragen waarop de kok een heerlijke, zachte paprikasaus had gemaakt. Prima begeleider bij zowel de vis als het vlees. Kipsaté, zalm, zeebaars, risotto en spare-ribs kwam in kleine schaaltjes op tafel. Als afsluiter ook sharing nagerecht. Vanille ijs met aarbeien, een heerlijke mousse en een nougatinetaartje. Ook de service was top. Genoeg tijd tussen de gangen, zeker geen gehaast. Een heerlijke moezelwijn en als afsluiter een goede kop koffie. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Met zijn zessen aangeschoven bij Jansen. De gemoedelijke sfeer en schitterende inrichting passen helemaal bij het 'Jansen'-concept. Een gezellig eetcafé met een no nonsense uitstraling. De kleinschalige 'huiskamer' inrichting deelt de grote ruimte in kleinere, gezellige zitjes.
Het dagelijks wisselende 'placemat-menu' geeft een direct en duidelijk inzicht, maar neigt naar een goedkope pannenkoekenboerderij. Niet mijn voorkeur.
Bediening is vriendelijk, netjes en snel. Gerechten zijn eenvoudig en worden geserveerd met salade en friet. Alleen de appelmoes ontbreekt om je in een van de Valk te wanen.
Voor het concept een goede prijs/kwaliteitverhouding, voor ieders smaak wat wils, grote porties, snelle plate service, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Limpd .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Oke het eten is niet helemaal op fijnproevers niveau maar voor een eetcafe vind ik het lekker. De sfeer is erg leuk met allemaal kleine hoekjes, personeel is vriendelijk en na afloop is het nog gezellig naborrelen aan de bar. Het is absoluut een goede kwaliteit -prijs verhouding