Jansen en Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Jansen en Jansen

vega-test .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vegetarische voor-, hoofd- en nagerechten waren kunstzinnig en kleurrijk opgemaakt (een lust voor het oog) met bijzondere ingrediënten (aparte sauzen/bloemen) en voortreffelijk van smaak!
marry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sfeervol restaurant met prima speel gelegenheid voor kinderen.
Lunch kaart leek veelbelovend,maar maakte dat voor ons niet waar.
Vegetarische salade en wafel vonden wij niet lekker.
Sleppen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten. Het concept van allemaal tussengerechten ipv voor- en hoofdgerechten sprak ons zeer aan. Heerlijk 4 gangen uitgezocht en alles was super lekker. De bediening erg vriendelijk en gezellig
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Deze keer zonder kinderen in het gewone restaurant van Jansen en Jansen gegeten (er is ook een apart familierestaurant met speelhal)
We hebben fantastisch gegeten eerst vooraf een wijntje bij de open haard en daarna gekozen voor het 4 gangen diner voor 38,50 ruim voldoende gegeten en een super aantrekkelijke prijs voor de geleverde kwaliteit.
De bediening was allervriendelijkst en vakkundig een sommelier aanwezig voor de juiste wijnadviezen.
Kortom het was weer een fijne avond!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen en genoten van jullie mooie restaurant en de in between gerechten.
Goede service en een fijn team.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Op een donderdagavond naar Bij Jansen en Jansen. Niet heel spannend ingericht restaurant, maar prima. We kiezen het menu: 38 euro voor hapjes, drie zelf te kiezen gerechten, een dessert en koffie. Scherpe prijs! Ik had de gemarineerde zalm (prima) de tartaar van ossenhaas (meer dan prima) en de lamsstoof (mwah). Als toetje lekkere creme brulee; het bijbehorende glaasje met zwartebessenparfait en pistache paste er totaal niet bij vond ik. Daarna zaten we zo vol dat we de koffie hebben laten zitten. Vriendelijke bediening, wel vaak twee of drie keer moeten vragen om hetzelfde. Al met al goede prijs-kwliteitverhouding, dus wij gaan terug!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Het restaurant ligt wat verscholen in de bossen en naast een camping en huist in een wat nieuwer gebouw. Binnen zijn we rond de haard gaan zitten in comfortabele stoelen. De kinderen konden zowel binnen als buiten spelen, goed voor mekaar. De wijnen en de borrelhappen smaken verrassend goed. Kwaliteit en originaliteit overstijgen je verwachting bij een 'familierestaurant' op deze plek. Veel lokale, verse en zelfgemaakte items op de borrelplank. Omdat de borrel goed beviel hebben we er een vroeg diner aan vastgeplakt. Mijn salade en de gerechten van de kinderen waren dik in orde. Hoewel we hier niet vaak in de buurt zijn komen we graag nog eens terug.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit is geen restaurant waar je, zeker in de donkere wintermaanden, zo maar toevallig langs komt. Het is echter zeer de moeite waard om er bewust naar toe te gaan. We werden warm welkom geheten door de gastheer. Avond begon met een drankje bij de open haard waar we ook ons voorgerecht geserveerd kregen. Een plankje met daarop allerlei soorten worst, kaas en olijven. Simpel maar uiterst smaakvol.
Het restaurant hanteert een bijzonder concept, een kaart met daarop een ruime keuze aan kleine hoofdgerechten waarvan je er 3 mag kiezen. Elk gerecht was een schilderijtje op het bord en smaakte fantastisch. Heel veel aandacht voor de groenten en de sauzen bij het geserveerde vlees. Elke hap was vol van smaak.
Ja en dan nog het dessert, misschien wel het beste dessert ooit. Chocolade maar dan in allerlei verschillende smaken en texturen. Echt een top gerecht. Heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. De reis naar Gorssel meer dan waard.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Midden in het bos staat een modern restaurant met als concept: een keuze maken uit zogenaamde inbetweens. Fraaie gerechten ter grootte van een tussengerecht. Wij kozen voor het viergangen menu. Naast een start bestaande uit diverse bites en een finish met een dessert naar keuze en koffie met huisgemaate lekkernijen toe, een traject daartussen bestaande uit drie inbewteens. Ik koos voor de seizoenspecial bestaande uit gerookte zalm, prachtig opgemaakt. Een schilderijtje op zich. Persoonlijk houd ik niet van gerookte zalm, maar deze schotel was echt voortreffelijk. Daarna pulled pork met atjar van witte kool, rode uiensambal, gepoft spek en curry. Wederom van een bijzondere kwaliteit. Tot slot kwartelfilet met slaharten, broccoli, kwartelei, knoflook en anjovis. En wat kost dat allemaal: maar 36 euro voor zo'n voortreffelijk viergangenmenu. De wijn was mooi en de bedienig vriendelijk. Gun je jezelf een culinaire, maar toch betaalbare avond op een bijzondere locatie, dan op naar Jansen en Jansen.
westerbeek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten, volgens een leuk concept. Eten ziet er mooi uit en is ook lekker. De bediening is vriendelijk en klantgericht. Het decor is rustig, maar niet mijn smaak. Veel tinten bruin.
w.joly .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag bij Jansen en Jansen gegeten. Het was een bijzondere dag i.v.m. het 1 jarig bestaan van het nieuwe restaurant. Gegeten volgens de aanbevolen 4 gerechten keuze van de kaart.
Als vooraf een plank met leuke en smakelijke hapjes en oerbrood met kruidenboter.Ik had als 1e gang de kalfswang en /tong welke erg flauw van smaak was. De 2e gang was lamsnek en een stukje lamsvlees die zeer smakelijk en mals waren. De keus voor de 3e gang was Duitse biefstuk maar die was uitverkocht dus koos ik voor kalfsmedaillon die niet gaar was en dus niet opgegeten.Ik kreeg nog wel de keus om een nieuwe te laten bakken maar heb hiervan geen gebruik gemaakt. We hebben wel extra schalen friet en salades bijbesteld en die waren fantastisch. Toch is mijn mening dat de gerechtjes iets royaler mogen zijn vooral wat betreft de groentebedjes.
Dinie E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een leuk restaurant en vriendelijke bediening.Het is erg lawaaierig doordat er weinig aankleding is.Wij hebben met vrienden het Stentor maandmenu gegeten. 3 pers asperges en 1 maiskip.
Diegene die de maiskip had kon het in een hap op zo weinig was het.Een heel klein stukje kip en paar sprietjes bonen en een half aardappelkroketje of zoiets en verder niets. We hebben er maar wat friet bij besteld,daar moest je voor betalen.En ook geen schaaltje rauwkost.Erg zuinig dus.
Een tip geef friet of geb.aardapellen en extra groente of rauwkost er gewoon bij.
Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Samen met mijn vriendin ben ik bij Jansen & Jansen gaan eten om de drukte van de stad te ontvluchten en om wat te vieren. Gezien wij in Deventer wonen en beide een wijntje wilde drinken werden we opgehaald door de eigenaar in Deventer! In de bossen van Gorssel kwamen we heerlijk tot rust. De gerechten waren uit de kunst, niet alleen qua presentatie maar de smaken sloten ook goed op elkaar aan en je proeft dat er veel tijd en zorg in is gestoken. Bediening ook erg vriendelijk. Duidelijk was dat er een paar jonge meiden werken die nog behoorlijk begeleid moeten worden, maar de gastvrouw profileerd zichzelf als 'gezicht van de zaak' en heeft alles goed onder controle. Ze boodt ook aan om bij ieder gerechtje een passende wijn te serveren, goede service hoor!!
Na het eten werden we keurig weer naar ons huis in Deventer bereden. Een heerlijke avond en een absolute aanrader voor een ieder die Gorssel bezoekt!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke gerechten geserveerd als tussengerecht dus meerdere keuzes. Mooie opmaak en zeer smakelijk. Restaurant biedt mogelijkheden met en zonder kinderen dus voor iedereen wat wils. Zeker een aanrader waaronder de kreeft. Chef Kok met passie!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Echt verrassend, via via kwamen we hier terecht. Heel erg lekker gegeten, leuk concept met in betweens dus veel verschillende gerechten. Top bediening, heel gastvrij en voor mijn moeder werd een speciale stoel gehaald met armleuningen. Al met al grote klasse het restaurant ligt erg mooi aan de rand van de bossen. Al met al een echte aanrader
Marjolein231 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heel vriendelijke bediening, perfect met kinderen, heerlijk eten! Het menu van vier gangen is een aanrader! Wij komen zeker terug!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Afgelopen weekend voor de 2e keer gegeten in dit sfeervolle restaurant. Opnieuw werden we verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten en de verzorgde opmaak van de borden! Deze keer gekozen voor het menu dit bestond uit heerlijke bites vooraf daarna 3 zgn. inbetween gerechten naar keuze van de kaart vervolgens een dessert naar keuze en als afsluiting koffie met huisgemaakte lekkernijen. Dit gehele menu voor de prijs van 36,50 en top van kwaliteit geserveerd door allervriendelijkst personeel!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten, we waren hier op de middag en hebben genoten van huisgemaakte bitterballen, krokante gamba's met heerlijke sausjes, ook werd er vers brood geserveerd met boter van paddestoelen, echt lekker. Daarna zalm en Duitse biefstuk met een flinke schaal patat, daarnaast ruime keuze uit open wijnen. Wij vonden het wel gezellig ingericht, wij gaan hier zeker nog eens eten...
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Bij Jansen en Jansen kun jee heerlijk eten en kiezen uit verschillende in between gerechtjes, zoals ze dit zelf noemen. Alle gerechten kosten 10,= en de kaart blijft op tafel zodat je na de eerste gang je volgende gerechtje kunt uitzoeken. De gerechten zijn op hoog nivo en prachtig gepresenteerd. De pulled pork in combinatie met coleslaw en picallily is heerlijk met een goede smaakcombinatie en ook nog eens prachtig opgemaakt! Een proeverijtje van Garnaal is ook weer zeer goed. Smaakvolle hollandse garnalencocktail en een soepje geschonken uit een kleine kruik was erg goed op smaak.
Het gebouw is nieuw en mist nog wat knusheid maar de kaart geeft echt wat anders dan de standaard!
Ruiter .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Onverwacht in dit restaurant gegeten, we stonden een nachtje op de camping ter afsluiting van de vakantie. Achteraf een prima keus! Heerlijk gegeten, Hertenbiefstuk - heerlijk zacht, eendeborstfilet - goed van smaak, streekspecial (Wildstoof met paddestoelen) - heerlijke combi, erg smaakvol. De hele sfeer, opmaak van de gerechten, tongstrelende nagerechten, passende wijnen, enthousiaste en kundige bediening maakten van de avond een feest! Aan te bevelen als je in de buurt bent.