Jansen en Jansen

Meer informatie over restaurant Jansen en Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Midden in het bos staat een modern restaurant met als concept: een keuze maken uit zogenaamde inbetweens. Fraaie gerechten ter grootte van een tussengerecht. Wij kozen voor het viergangen menu. Naast een start bestaande uit diverse bites en een finish met een dessert naar keuze en koffie met huisgemaate lekkernijen toe, een traject daartussen bestaande uit drie inbewteens. Ik koos voor de seizoenspecial bestaande uit gerookte zalm, prachtig opgemaakt. Een schilderijtje op zich. Persoonlijk houd ik niet van gerookte zalm, maar deze schotel was echt voortreffelijk. Daarna pulled pork met atjar van witte kool, rode uiensambal, gepoft spek en curry. Wederom van een bijzondere kwaliteit. Tot slot kwartelfilet met slaharten, broccoli, kwartelei, knoflook en anjovis. En wat kost dat allemaal: maar 36 euro voor zo'n voortreffelijk viergangenmenu. De wijn was mooi en de bedienig vriendelijk. Gun je jezelf een culinaire, maar toch betaalbare avond op een bijzondere locatie, dan op naar Jansen en Jansen.
Westerbeek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten, volgens een leuk concept. Eten ziet er mooi uit en is ook lekker. De bediening is vriendelijk en klantgericht. Het decor is rustig, maar niet mijn smaak. Veel tinten bruin.
W.joly .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag bij Jansen en Jansen gegeten. Het was een bijzondere dag i.v.m. het 1 jarig bestaan van het nieuwe restaurant. Gegeten volgens de aanbevolen 4 gerechten keuze van de kaart.
Als vooraf een plank met leuke en smakelijke hapjes en oerbrood met kruidenboter.Ik had als 1e gang de kalfswang en /tong welke erg flauw van smaak was. De 2e gang was lamsnek en een stukje lamsvlees die zeer smakelijk en mals waren. De keus voor de 3e gang was Duitse biefstuk maar die was uitverkocht dus koos ik voor kalfsmedaillon die niet gaar was en dus niet opgegeten.Ik kreeg nog wel de keus om een nieuwe te laten bakken maar heb hiervan geen gebruik gemaakt. We hebben wel extra schalen friet en salades bijbesteld en die waren fantastisch. Toch is mijn mening dat de gerechtjes iets royaler mogen zijn vooral wat betreft de groentebedjes.
Dinie E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een leuk restaurant en vriendelijke bediening.Het is erg lawaaierig doordat er weinig aankleding is.Wij hebben met vrienden het Stentor maandmenu gegeten. 3 pers asperges en 1 maiskip.
Diegene die de maiskip had kon het in een hap op zo weinig was het.Een heel klein stukje kip en paar sprietjes bonen en een half aardappelkroketje of zoiets en verder niets. We hebben er maar wat friet bij besteld,daar moest je voor betalen.En ook geen schaaltje rauwkost.Erg zuinig dus.
Een tip geef friet of geb.aardapellen en extra groente of rauwkost er gewoon bij.
Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Samen met mijn vriendin ben ik bij Jansen & Jansen gaan eten om de drukte van de stad te ontvluchten en om wat te vieren. Gezien wij in Deventer wonen en beide een wijntje wilde drinken werden we opgehaald door de eigenaar in Deventer! In de bossen van Gorssel kwamen we heerlijk tot rust. De gerechten waren uit de kunst, niet alleen qua presentatie maar de smaken sloten ook goed op elkaar aan en je proeft dat er veel tijd en zorg in is gestoken. Bediening ook erg vriendelijk. Duidelijk was dat er een paar jonge meiden werken die nog behoorlijk begeleid moeten worden, maar de gastvrouw profileerd zichzelf als 'gezicht van de zaak' en heeft alles goed onder controle. Ze boodt ook aan om bij ieder gerechtje een passende wijn te serveren, goede service hoor!!
Na het eten werden we keurig weer naar ons huis in Deventer bereden. Een heerlijke avond en een absolute aanrader voor een ieder die Gorssel bezoekt!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke gerechten geserveerd als tussengerecht dus meerdere keuzes. Mooie opmaak en zeer smakelijk. Restaurant biedt mogelijkheden met en zonder kinderen dus voor iedereen wat wils. Zeker een aanrader waaronder de kreeft. Chef Kok met passie!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Echt verrassend, via via kwamen we hier terecht. Heel erg lekker gegeten, leuk concept met in betweens dus veel verschillende gerechten. Top bediening, heel gastvrij en voor mijn moeder werd een speciale stoel gehaald met armleuningen. Al met al grote klasse het restaurant ligt erg mooi aan de rand van de bossen. Al met al een echte aanrader
Marjolein231 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heel vriendelijke bediening, perfect met kinderen, heerlijk eten! Het menu van vier gangen is een aanrader! Wij komen zeker terug!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Afgelopen weekend voor de 2e keer gegeten in dit sfeervolle restaurant. Opnieuw werden we verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten en de verzorgde opmaak van de borden! Deze keer gekozen voor het menu dit bestond uit heerlijke bites vooraf daarna 3 zgn. inbetween gerechten naar keuze van de kaart vervolgens een dessert naar keuze en als afsluiting koffie met huisgemaakte lekkernijen. Dit gehele menu voor de prijs van 36,50 en top van kwaliteit geserveerd door allervriendelijkst personeel!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten, we waren hier op de middag en hebben genoten van huisgemaakte bitterballen, krokante gamba's met heerlijke sausjes, ook werd er vers brood geserveerd met boter van paddestoelen, echt lekker. Daarna zalm en Duitse biefstuk met een flinke schaal patat, daarnaast ruime keuze uit open wijnen. Wij vonden het wel gezellig ingericht, wij gaan hier zeker nog eens eten...
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Bij Jansen en Jansen kun jee heerlijk eten en kiezen uit verschillende in between gerechtjes, zoals ze dit zelf noemen. Alle gerechten kosten 10,= en de kaart blijft op tafel zodat je na de eerste gang je volgende gerechtje kunt uitzoeken. De gerechten zijn op hoog nivo en prachtig gepresenteerd. De pulled pork in combinatie met coleslaw en picallily is heerlijk met een goede smaakcombinatie en ook nog eens prachtig opgemaakt! Een proeverijtje van Garnaal is ook weer zeer goed. Smaakvolle hollandse garnalencocktail en een soepje geschonken uit een kleine kruik was erg goed op smaak.
Het gebouw is nieuw en mist nog wat knusheid maar de kaart geeft echt wat anders dan de standaard!
Ruiter .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Onverwacht in dit restaurant gegeten, we stonden een nachtje op de camping ter afsluiting van de vakantie. Achteraf een prima keus! Heerlijk gegeten, Hertenbiefstuk - heerlijk zacht, eendeborstfilet - goed van smaak, streekspecial (Wildstoof met paddestoelen) - heerlijke combi, erg smaakvol. De hele sfeer, opmaak van de gerechten, tongstrelende nagerechten, passende wijnen, enthousiaste en kundige bediening maakten van de avond een feest! Aan te bevelen als je in de buurt bent.
Veilinghuis D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zondagavond 13 sept zijn wij onverwacht met 4 personen gaan eten bij Jansen en Jansen,
Het werd een zeer aangename avond aangezien er live jazz muziek was i.v.m. Ijsseljazz in Gorssel.
samen met het nieuwe concept van "in betweens" hetgeen kleine tussengerechten betekende van zeer hoge kwaliteit de gerechten zagen er niet alleen uit als mooie schilderijtjes, ook de smaak was heerlijk
Ik ben begonnen met de scholfile op een bedje van groene asperges met een heerlijke roomsaus en daarna een verrassings gerechtje, dit bleek een reebiefstuikje op rode kool te zijn, om je vingers bij op te eten, ook het nagerechten was heerlijk. Kortom een sfeervolle en gezellige avond in een goede ambiance en zeer vriendelijke bediening
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Leuk concept. Geen voor of hoofdgerecht maar allemaal een soort tussengerechten van ca €10 of iets lager waardoor je meer gerechten kon kiezen. Na iedere gang (we waren met 4 personen) werd een nieuwe keuze gemaakt. We vielen met onze neus in de boter omdat er een zeer goede jazzband optrad. Dit was de eerste keer en de bedoeling was dat dit op geregelde basis zou gebeuren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Imants .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vorige week hebben wij gegeten in dit restaurantje te Gorssel. Het leek ons leuk om na een bezoek aan museum More te gaan eten bij een restaurant in het dorp. We zagen dat dit restaurant onlangs geopend was. Het eten is op zich prima, niet heel veel bijzonders voor de prijs die je ervoor moet betalen. De bediening was ook voldoende. Alhoewel er zo nu en dan wel een lachje af mag. De sfeer in het eetcafe is niet helemaal mijn smaak, beetje te kil en afstandelijk. Hier mag wat mij betreft wat aan gedaan worden.
Moermans .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wij hebben woensdag 22 juli met 4 personen bij J en J gegeten. Wij zijn zeer te spreken over deze nieuwe aanwinst voor Gorssel en omgeving. De in between-formule biedt de mogelijkheid om voor een redelijke prijs meer dan het gebruikelijke aantal gerechten te bestellen. De kwaliteit is perfect en alles wordt op een feestelijke manier opgediend, door een gedreven en enthousiast team. Door de vele mogelijkheden die er zijn om te combineren kan iedereen zijn of haar eigen topmaaltijd samenstellen. De zogenaamde lepelgebakjes zijn feitelijk kleine nagerechten en wat ons betreft van harte aan te raden. Maar dat geldt voor de hele kaart. Een bezoek waard!
Bo R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hier gegeten met groep van 10 personen. Concept is even wennen, eigenaar noemt het in between. Echte voorgerechten kennen ze niet...keuze uit een vleesplankje, huisgemaakte bitterballen en garnalen in combi met mosseltjes. Bitterballen en garnalen waren heerlijk van smaak. De andere gerechtjes waren ook lekker, maar die twee sprongen er wat mij betreft uit. De keuze om dit als voorgerechtje aan te bieden vond ik vreemd, temeer daar ze ook op kaart staan als borrelhapje. Hoofdgerechten keuze loopt van koud naar warm. Gekozen voor biefstuk, helaas niet heel mals, daarna voor de pastrami van ree. Deze bleek koud en flauw van smaak. Op tafel geen peper en zout om dit zelf aan te passen. Hierna gekozen voor buikspek. Deze was niet lekker knapperig zoals ik me had voorgesteld. Als nagerecht koos ik voor de gemarineerde ananas. Hier zat gecruncht ijs bij, met een smaakje. Smaak kwam er onvoldoende uit. Jammer. Bediening is nog wat stijfjes, maar dat zal misschien te maken hebben met feit dat men pas 3 weken open is. Icm met de suavignon blanc die gerechten begeleidde moest ik € 56 afrekenen. Dat vind ik te duur voor hetgeen geboden wordt. Het water dat we bij wijn bestelden bleek € 4 per fles te kosten, ook jammer. Dat hoort er m.i. Tegenwoordig gewoon gratis bij. Tafelgenoten vonden prijs/kwaliteit ook uit verhouding. Hier valt voor deze nieuwe zaak zeker nog wat te winnen.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wij hebben met 6 personen gegeten in dit pas geopende prachtige restaurant.
We werden uiterst vriendelijk ontvangen en naar de plaats gebracht we vonden de inrichting erg smaakvol en gezellig.
Het concept/ kaart was voor ons nieuw maar vonden we erg leuk wat kleinere gerechten voor een goede prijs zodat je meerdere dingen kon proberen.
Ik ben begonnen met een heerlijke vissoep ( werd erg leuk geserveerd met heerlijke stukken vis en de bouillon apart in een kruikje om naar wens aan te vullen ) daarna de scholfilet uit de oven deze werd weer prachtig geserveerd en was ook erg lekker van smaak.
Daarna de pulled porc, draadjesvlees van het varken ook weer heerlijk.
Als dessert gekozen voor het verrassingsdessert en niet teleurgesteld ook dit was erg lekker.
Tot slot een heerlijk kopje koffie met huisgemaakte lekkernijen.
Wij hebben allen genoten ook mijn disgenoten waren over alle gerechten zeer te spreken.
De ambiance is geweldig en er is ook een heerlijk terras we hebben een top avond gehad en waren ook erg tevreden over de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam!