Jansen en Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Jansen en Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Jansen en Jansen

• Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig lekker aangenaam
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag bij Jansen en Jansen gegeten en alleen maar lof voor het gehele concept!
De ontvangst was warm en vriendelijk, de gerechten van geweldige kwaliteit en smaak de borden waren net schilderijtjes!
Wat een mooie locatie ook voor mensen met kinderen, er is een geweldig mooie speelhal direct naast het familierestaurant waar de kinderen deze dag ook nog onder begeleiding konden spelen. Geweldig!
In het gewone restaurant kon heerlijk rustig worden genoten van de sfeer en het fantastische eten met even zo goede wijnen!
Geesje K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben genoten met z’n allen. Vooral ook de kinderen met het heerlijke speelparadijs. Daardoor was het voor iedereen genieten!!!
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De laatste keer was al weer even geleden maar de kwaliteit was prima. Een kaart die aangepast is aan de seizoenen dus veel nieuwe gerechten op de kaart en weer nieuwe dingen geprobeerd die heerlijk waren. Lekker en gezellig gegeten en de tijd vloog voorbij.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Perfecte combinatie van lekker eten, goed gesprek met manlief en kids die het erg goed naar hun zin hebben in het fantastische speelgedeelte direct naast de ruimte waar je dineert; top!
Paula R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten met bijzondere smaakvolle gerechten.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk genoten van een lange avond en een menu dat tijdens de avond inhoud kreeg. Zin in 2 toetjes? geen probleem. Lekkere wijn. Jammer dat er geen vrij kraanwater beschikbaar is. Advies: bij een menu niet te veel patatjes eten want dan wordt het uiteindelijk te veel met al die heerlijke begeleidende gerechtjes. Patatjes waren erg (té) lekker.
huisintveld .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten bij Jansen en Jansen. De gerechtjes waren heerlijk en we werden prettig geholpen door de bediening. De hertenbiefstuk was heerlijk en de dorade was lekker krokant op de huid gebakken.
vega-test .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vegetarische voor-, hoofd- en nagerechten waren kunstzinnig en kleurrijk opgemaakt (een lust voor het oog) met bijzondere ingrediënten (aparte sauzen/bloemen) en voortreffelijk van smaak!
marry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sfeervol restaurant met prima speel gelegenheid voor kinderen.
Lunch kaart leek veelbelovend,maar maakte dat voor ons niet waar.
Vegetarische salade en wafel vonden wij niet lekker.
Sleppen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker gegeten. Het concept van allemaal tussengerechten ipv voor- en hoofdgerechten sprak ons zeer aan. Heerlijk 4 gangen uitgezocht en alles was super lekker. De bediening erg vriendelijk en gezellig
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Deze keer zonder kinderen in het gewone restaurant van Jansen en Jansen gegeten (er is ook een apart familierestaurant met speelhal)
We hebben fantastisch gegeten eerst vooraf een wijntje bij de open haard en daarna gekozen voor het 4 gangen diner voor 38,50 ruim voldoende gegeten en een super aantrekkelijke prijs voor de geleverde kwaliteit.
De bediening was allervriendelijkst en vakkundig een sommelier aanwezig voor de juiste wijnadviezen.
Kortom het was weer een fijne avond!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen en genoten van jullie mooie restaurant en de in between gerechten.
Goede service en een fijn team.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Op een donderdagavond naar Bij Jansen en Jansen. Niet heel spannend ingericht restaurant, maar prima. We kiezen het menu: 38 euro voor hapjes, drie zelf te kiezen gerechten, een dessert en koffie. Scherpe prijs! Ik had de gemarineerde zalm (prima) de tartaar van ossenhaas (meer dan prima) en de lamsstoof (mwah). Als toetje lekkere creme brulee; het bijbehorende glaasje met zwartebessenparfait en pistache paste er totaal niet bij vond ik. Daarna zaten we zo vol dat we de koffie hebben laten zitten. Vriendelijke bediening, wel vaak twee of drie keer moeten vragen om hetzelfde. Al met al goede prijs-kwliteitverhouding, dus wij gaan terug!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Het restaurant ligt wat verscholen in de bossen en naast een camping en huist in een wat nieuwer gebouw. Binnen zijn we rond de haard gaan zitten in comfortabele stoelen. De kinderen konden zowel binnen als buiten spelen, goed voor mekaar. De wijnen en de borrelhappen smaken verrassend goed. Kwaliteit en originaliteit overstijgen je verwachting bij een 'familierestaurant' op deze plek. Veel lokale, verse en zelfgemaakte items op de borrelplank. Omdat de borrel goed beviel hebben we er een vroeg diner aan vastgeplakt. Mijn salade en de gerechten van de kinderen waren dik in orde. Hoewel we hier niet vaak in de buurt zijn komen we graag nog eens terug.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit is geen restaurant waar je, zeker in de donkere wintermaanden, zo maar toevallig langs komt. Het is echter zeer de moeite waard om er bewust naar toe te gaan. We werden warm welkom geheten door de gastheer. Avond begon met een drankje bij de open haard waar we ook ons voorgerecht geserveerd kregen. Een plankje met daarop allerlei soorten worst, kaas en olijven. Simpel maar uiterst smaakvol.
Het restaurant hanteert een bijzonder concept, een kaart met daarop een ruime keuze aan kleine hoofdgerechten waarvan je er 3 mag kiezen. Elk gerecht was een schilderijtje op het bord en smaakte fantastisch. Heel veel aandacht voor de groenten en de sauzen bij het geserveerde vlees. Elke hap was vol van smaak.
Ja en dan nog het dessert, misschien wel het beste dessert ooit. Chocolade maar dan in allerlei verschillende smaken en texturen. Echt een top gerecht. Heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. De reis naar Gorssel meer dan waard.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Midden in het bos staat een modern restaurant met als concept: een keuze maken uit zogenaamde inbetweens. Fraaie gerechten ter grootte van een tussengerecht. Wij kozen voor het viergangen menu. Naast een start bestaande uit diverse bites en een finish met een dessert naar keuze en koffie met huisgemaate lekkernijen toe, een traject daartussen bestaande uit drie inbewteens. Ik koos voor de seizoenspecial bestaande uit gerookte zalm, prachtig opgemaakt. Een schilderijtje op zich. Persoonlijk houd ik niet van gerookte zalm, maar deze schotel was echt voortreffelijk. Daarna pulled pork met atjar van witte kool, rode uiensambal, gepoft spek en curry. Wederom van een bijzondere kwaliteit. Tot slot kwartelfilet met slaharten, broccoli, kwartelei, knoflook en anjovis. En wat kost dat allemaal: maar 36 euro voor zo'n voortreffelijk viergangenmenu. De wijn was mooi en de bedienig vriendelijk. Gun je jezelf een culinaire, maar toch betaalbare avond op een bijzondere locatie, dan op naar Jansen en Jansen.
westerbeek W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten, volgens een leuk concept. Eten ziet er mooi uit en is ook lekker. De bediening is vriendelijk en klantgericht. Het decor is rustig, maar niet mijn smaak. Veel tinten bruin.
w.joly .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag bij Jansen en Jansen gegeten. Het was een bijzondere dag i.v.m. het 1 jarig bestaan van het nieuwe restaurant. Gegeten volgens de aanbevolen 4 gerechten keuze van de kaart.
Als vooraf een plank met leuke en smakelijke hapjes en oerbrood met kruidenboter.Ik had als 1e gang de kalfswang en /tong welke erg flauw van smaak was. De 2e gang was lamsnek en een stukje lamsvlees die zeer smakelijk en mals waren. De keus voor de 3e gang was Duitse biefstuk maar die was uitverkocht dus koos ik voor kalfsmedaillon die niet gaar was en dus niet opgegeten.Ik kreeg nog wel de keus om een nieuwe te laten bakken maar heb hiervan geen gebruik gemaakt. We hebben wel extra schalen friet en salades bijbesteld en die waren fantastisch. Toch is mijn mening dat de gerechtjes iets royaler mogen zijn vooral wat betreft de groentebedjes.
Dinie E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een leuk restaurant en vriendelijke bediening.Het is erg lawaaierig doordat er weinig aankleding is.Wij hebben met vrienden het Stentor maandmenu gegeten. 3 pers asperges en 1 maiskip.
Diegene die de maiskip had kon het in een hap op zo weinig was het.Een heel klein stukje kip en paar sprietjes bonen en een half aardappelkroketje of zoiets en verder niets. We hebben er maar wat friet bij besteld,daar moest je voor betalen.En ook geen schaaltje rauwkost.Erg zuinig dus.
Een tip geef friet of geb.aardapellen en extra groente of rauwkost er gewoon bij.