Jansen en Jansen

Kwekerijweg 3 7213 AX Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant Jansen en Jansen

Bij Jansen & Jansen in Gorssel heet u van harte welkom in de de prachtige bossen van Gorssel. De menukaart biedt een uitgebreide keuze tussen vis, vlees- en vegagerechten. Een absolute culinaire belevenis. Ook kinderen zijn van harte welkom in ons apart gelegen familierestaurant. Reserveer een tafel en kom snel eens langs Bij JAnsen & Jansen in Gorssel!

Meer informatie over restaurant Jansen en Jansen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Jansen en Jansen

S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. De service was prima.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg lekker gegeten, steeds opnieuw worden we verrast door de hoge kwaliteit en mooie presentatie van de gerechten! Mooie wijnkaart en goed geadviseerd hierbij. Gastvrije ontvangst en uitstekende bediening.
swenn .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig vrij keuzesysteem van gerechten, ook bij menu's.
Licht verteerbare en smakelijke gerechten.
Leuk opgemaakte en warme borden.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten. Echt een aanrader
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De sfeer in het restaurant is duidelijk verbeterd door enkele interieur veranderingen. Het eten ziet er prachtig opgemaakt uit en smaakt ook heerlijk! Sommige gerechten zijn wat kleiner dan andere en doen dan wat karig aan.
Geweldige locatie en bevlogen eigenaren!
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Er was wat onduidelijkheid bij de intake hoe we gereserveerd hadden. Als dit direct goed was gedaan hadden we op een andere plek gezeten. We moesten wat lang wachten op ons eerste gerecht. Daarna liep het zoals verwacht. Heel goed eten (verrassingsmenu) dat mooi is opgediend. Voelde echt als een volledig avondje uit.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en prachtig mooi opgemaakte borden. Een kleine maar goede wijnkaart. Bediening is vriendelijk en attent
B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
was wel een redelijk geslaagd bezoek, echter enige uitleg bij de in between gerechten kan veel beter, zijn soms wel erg klein
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
josvandermolen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Onze favoriet! Eerlijk, lekker eten voor een eerlijke prijs. Ook de bediening is prima. Wij komen terug en vinden het ook de gewone prijs waard
Mj S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een prima gelegenheid om uit eten te gaan. Leuk concept met keuze uit kleine gerechten. Vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk viergangen verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. De sommelier van jansen en jansen heeft er samen met de keuken wat moois van gemaakt. Door de haal en breng service hebben we er samen van kunnen genieten en hadden we geen bob nodig
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mooie locatie, goed concept (in-between) prima geportioneerd. Prijs/kwaliteit in orde. Hoogtepunt; (uit eigen keuken) warm gerookte zalm en zeer goed passende spinazie met gepocheerd eitje, carpaccio (al zou een plat bord makkelijker eten), geflambeerde ananas, vriendelijk en alerte bediening.
Ter verbetering; ruik de kurk van de fles wijn ook zelf of misschien wel eerst voordat je laat proeven, serveer standaard een kosteloos karaf water bij een fles wijn, ossenhaas medium ipv rauw, afzuiging keuken is matig (kleding stinkt bij vertrek), muziek te hard, buitenverlichting ontbreekt.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We waren met een familiegroep van 14 personen. We hadden het 4 gangen menu genomen. Doordat we na elke inbetween een nieuw gerechtje konden bestellen, waardoor we weer even pauze hadden hebben we heerlijk lang kunnen tafelen. Bediening was goed en alles verliep vlot. Sommige inbetweens vond ik klein maar als je iets van een salade of van de vegetarische gerechtjes erbij neemt waarvan sommige wat grotere gerechtjes zijn dat heb je echt voldoende. De hele familie vond dat we heerlijk gegeten hebben.
hans J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de ontvangst en bediening door gastvrouw en sommelier Rianne is zeer goed en ook de keuken, door de byzondere opmaak en aandacht voor de gerechten is prima.
ik kom hier bijna iedere week en blijf komen.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima eten, goeie service en precies genoeg pauze tussen de gangen en een fijne haal en breng service.
Fijn concept met "inbetween" gangen. Ruime keuze en stoppen wanneer je wil
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Beetje afgelegen, dus even zoeken.
Leuke formule met lekkere gerechten. Value for money! Niet formeel, wel gezellig. Gewoon goed.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Voor de volle menuprijs vind ik de gerechtjes toch wat aan de kleine kant, voor de social deal prijs was het zeer zeker prima!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018