JANS´

Velperbuitensingel 25 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant JANS´

Bushalte Velperplein, Arnhem (2 haltes vanaf het centraal station)
  • : Parkeergarage Musis: Velperbinnensingel 2 6811 BP Arnhem Tel: 026-3775900

Dinsdag t/m zondag vanaf 9.00 uur in de ochtend geopend
Op maandag is JANS' gesloten

• Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant JANS´

Chris A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk in de avondzon op het terras gegeten. Bediening is vriendelijk, maar niet echt alert. Duurde allemaal vrij lang voordat we iets te drinken en te eten kregen. Ook bij het afrekenen toch maar zelf naar de ingang gelopen. We vonden de porties met eend aan de kleine kant. Positief vonden we het brood en appetizer die door het huis werden aangeboden. Mooie en betaalbare wijnen. We hadden echter meer van JANS'verwacht. Zou een deel van het terras rookvrij kunnen worden? Zou voor ons -niet rokers- wel zo prettig zijn.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Jans is een prachtige plek midden in het centrum van Arnhem, met een mooie inrichting. Het terras waar wij hebben gegeten, is fijn ingericht (niet te vol). De bediening is erg attent. Ons diner (eend en lady steak) was heerlijk! Een aanrader!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Bediening is (nog) geen geoliede machine. Gelukkig liepen er wel enkele tussen die goed wisten hoe alles werkt en die hun collega's ondersteunden.
Sanderarnhem .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Super, voortreffelijke bediening en heerlijk eten. Ook mooi terras, met de gehele dag zon, zelfs een deel rookvrij. Aanrader!
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Alles klopte, wat ons gezelschap betreft is hèt voor dit moment the place to be. Heerlijk eten, geweldige ambiance, fijne beschaafde bediening zonder stijf te zijn.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij waren heel benieuwd naar dit nieuwe restaurant. We hadden gereserveerd met de vermelding, dat mijn schoondochter in een rolstoel zit en een hulphond heeft. Geen probleem voor hen. Helaas is dat nog lang niet bij alle restaurants zo. Vriendelijk ontvangen. Het was warm weer en mochten kiezen: buiten of binnen zitten. Kozen voor binnen zitten, lekker koel. Mooie inrichting. Goede menukaart met verrassende gerechten/ingrediënten. Heerlijke angusburger, malse spareribs, eend en zeebaars. Dessert rabarber en cake duindoornbes. Komen zeer zeker terug.
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Een mooi ingericht restaurant met een heel goed werkende bediening.Het voorrecht zalm was goed maar wat weinig. Overige gerechten heel goed m.u.v. de risotto welke iets meer smaak zou kunnen hebben
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We wonen geen van allen in Arnhem, maar toevallig was dit een beetje in het "midden" en even ver rijden voor iedereen. We kregen de tip van iemand die in Arnhem woont. Maar wat een goede aanbeveling. Alles is volgens mij onlangs gerenoveerd en ziet er erg leuk uit. Alles aan dit restaurant klopt. Correct en goed opgeleid personeel. Je kunt binnen en buiten zitten. Vanwege het mooie weer bleven we binnen, maar de binnenkant is het ook zeker waard om te bekijken. De menu kaart biedt voor elk wat wils en het vlees is het heel erg goed. We hebben zelden zulk lekker en mals vlees gehad. De Cote de boeuf is subliem. Het eten is niet alleen eerlijk en heerlijk, ook aan de opmaak is gedacht en ook de bijgerechten zijn met zorg bereidt. Hiervoor wil ik best een uur in de auto zitten!
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Goede sfeer, prima bediening, lekker gegeten!!
Tweepersoonstafel is een beetje klein.
Titia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, eten van goede kwaliteit, mooie kaart, bijzondere en lekkere vegetarische opties en supergoede toetjes. Mooie inrichting en vriendelijk, attent personeel.
Sanderarnhem .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
In 1 woord: aanrader!

Goed, gezellig personeel. Mooie inrichting. Leuke sfeer op het terras met een rook vrij gedeelte. Heerlijk eten!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Supervriendelijke bediening die het tempo laat bepalen door de klant. Snel serveren mogelijk maar wil je het rustig aan doen, ook goed. Goede kwaliteit gerechten, verse ingrediënten, echt lekker gegeten.
Lian E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Nog steeds dezelfde kaart, meer wisseling in gerechten gewenst, weinig fantasie en variatie op het bord, we missen groente, rode wijn was niet op goede temperatuur.
Eten smaakte goed, bediening was goed.
Cindy18 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Ik wou lekker zitten op een terras en een lekkere lunch nemen en kwam terecht bij Jans. Had daar goeie verhalen gehoord. In het heerlijk zonnetje zat ik lekker op het terras te genieten van alle mensen die voorbij komen. Personeel kwam eraan, maar het had wel even geduurd. Aan de ene kant was het ook druk op het terras, dus kan me dat best voorstellen. Ik nam een verse jus en nam de black angus burger met friet. Wow, wat was die burger lekker! Heerlijk sappig vlees (medium gebakken) en wat er op zat maakte het af. Friet was gelukkig niet teveel, maar hoort er wel bij. Goed gekruid en lekker saus bij. Salade was erbij was niet nodig, want het was genoeg. Ik kom sowieso terug om keer in de avond te eten!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Samen met vrienden geweest. Verrassend goed gegeten. De verhouding van de porties was precies goed, waardoor je niet "te vol" raakt, maar wel optimaal geniet van het eten.
Leuke avond gehad. we komen zeker terug!
Joke U.
Aardige, vlotte bediening.
Giezenaar .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke locatie, van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat een sfeervol terras, waar je bedient wordt door professioneel en vriendelijk personeel. Daarbij komen natuurlijk nog de uitstekende gerechten die op creatieve manier worden bereid en geserveerd. Een top-locatie erbij voor Arnhem.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Jans nog niet lang open maar ik heb er wel al een paar x geluncht.
En prima alles.gewoon lekkere lunch gerechtjes. Niet te moeilijk en overdreven. Ga het gewoon proberen. Eten ,sfeer,bediening hebben ze goed voor elkaar
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Mahler is nu Jans geworden en wat een verandering en verademing. Inrichting hartstikke mooi. Eindelijk de oude toiletten ook eens aangepakt. Zoveel beter en mooier. Goede service, kwaliteit en heerlijk gegeten. Erg attent personeel. En natuurlijk op een top locatie. Is zeker aan te raden!
lucille 8.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
sinds de opening ben ik hier al diverse malen geweest voor diner of lunch en iedere keer kom ik terug! iedere keer ben ik blij met de vriendelijkheid, de service, en ook de kwaliteit van het eten. geweldige aanwinst voor Arnhem!!