JANS´

Velperbuitensingel 25 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant JANS´

Bushalte Velperplein, Arnhem (2 haltes vanaf het centraal station)
  • : Parkeergarage Musis: Velperbinnensingel 2 6811 BP Arnhem Tel: 026-3775900

Dinsdag t/m zondag vanaf 9.00 uur in de ochtend geopend
Op maandag is JANS' gesloten

• Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant JANS´

Ans B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Echt heerlijk gegeten. Mooie mayonaises! Salade voorgerecht was perfect, met een heerlijke saus.
Vegetarisch hoofdgerecht, verrukkelijk.
Asperges meer dan goede beet, witlof mmmm, kortom een aanwinst voor Arnhem erbij. Ga er zeker vaker eten en zal het aanbevelen aan vrienden.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was goed van smaak en kwaliteit, maar wij vonden er een behoorlijk prijskaartje aanhangen.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Aardige en attente bediening.
En een leuke plek om te zitten: mooie inrichting en fijn dat het niet rumoerig was.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Mooi restaurant met groot terras op prachtige locatie. Ligt midden in centrum dus op terras verkeerslawaai. Maar verre van storend. Theatermenu genomen was heerlijk en precies in het juiste tempo opgediend. Dus geen zorgen dat je te laat komt. Soep keuze beperkt maar was smullen. Hoofdgerecht, eendeborst werd door alledrie met veel smaak verorbert. Ben geen ijs liefhebber maar in combinatie met het chocolade taartje, primaaaa. Kaasplankje was groot succes. Kortom we komen terug. En dan de andere gerechten uit proberen.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zeer goed geholpen. Eten uitstekend!
We zaten heerlijk op het terras.
Goede wijn kaart niet te duur met mooie dingen.
De spageti met meat balls voor de kids zeer bijzonder.
Wij komen zeker terug.
René V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Salade kip spek angusburger sparibs pompoensoep met gambas en zeker vanilletoet zeer de moeite waard. Hadden wat onderbezetting moesten daardoor iets langer wachten maar dat ging zeker niet ten koste van de kwaliteit/ bediening en eten. Drankje van het huis vanwege drukte. Harde werkers en zeer lief voor ons. Restaurant met potenties. Top. Komen zeker terug.
Hilly en René
Rutger W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten is fantastisch, de ambiance is top. De bediening is goed, nog wel even wennen aan de nieuwe zaak en nieuwe collega’s. (logisch in week 2) Jans is een aanwinst voor Arnhem!
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Klunzige bediening. Traag, fouten, onoplettend. In de eerste week zou je verwachten dat het personeel een beetje wordt geinstrueerd en voorbereid op de pretenties. Nu liepen ze elkaar alleen maar in de weg en deed bijna niemand iets goed.
Beste Lex Kwee! Wat jammer om deze negatieve recensie te lezen. En zoals je terecht aangeeft zeker spijtig om deze ervaring bij de opening al te ervaren. De eerste dagen waren erg druk en helaas liet de IT ons ook in de steek. Deze twee ingrediënten hebben er voor gezorgd dat niet alles vlekkeloos verliep. We betreuren jouw ervaring hiermee. Heb je wel van het eten kunnen genieten?
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima nieuw restaurant in Arnhem, in Musis Sacrum. Modern en er word heel goed gekookt!
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeker smaakvol gegeten.
Wij kijken er naar uit als Jans in zijn volle glorie zal staat eind April.
En dan komen zeker terug.
Wij wensen het leuke personeel veel succes met de opening.
E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk pop-up restaurant met uitstekend eten voor een goede prijs. Voordeel is ook dat er rekening gehouden wordt met het begin van de voorstelling. Hoop dat het definitieve restaurant net zo goed wordt, dan komen wij zeker nog een keer terug.
Alma S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vanwege de vroege voorstelling gekozen voor het pop-up restaurant. Dan konden we gelijk door naar de voorstelling. Prettig, handig en heel lekker!
V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een leuke gelegenheid om kort voor een voorstelling gezellig een hapje te gaan eten.
Voor een pop-up restaurant zag het er sfeervol uit.
A C D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In het muziekmenue graag ook aandacht voor vegetariërs .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
erg goed verzorgd,helemaal top!Zeer Ruim de tijd voor het concert.Leuke,bijzondere gerechten.Vriendelijke ,attente bediening
irene V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Jans is in dit geval een tijdelijk/pop up restaurant wat de reden is van de voor verbetering vatbaar zijnde verlichting en inrichting. Als het definitieve restaurant zijn deuren opent ga ik zeker weer proberen!
elaine B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Derde keer dat wij hier hebben gegeten voor een voorstelling. Personeel is vriendelijk en houdt in de gaten dat je mooi op tijd klaar bent met eten. Dit is een "pop-up"op dit momeent ben nieuwsgierig hoe het zich gat ontwikkelen. Eten was goed, hoewel voor ons had de verassend en heerlijk wasabi "ice" beslist pittiger mogen zijn.
Alexc H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wij hebben lekker gegeten. Ik vond het persoonlijk leuk om de jubileum zaal te zien na de verbouwing. Wij kunnen niet wachten tot jans open is. Een echte aanrader.
matthijskop .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker gegeten, mooie gerechten en prettige bediening. Ik was samen met iemand in de rolstoel: we werden goed begeleid en we kregen de mogelijkheid om eventueel een ander tafeltje uit te zoeken als dat fijner was.
F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Voorafgaand aan concert Gelders Orkest gegeten in tijdelijk pop-up restaurant van Jans. Prima. Mooi op tijd klaar voor het concert/