Jans Lunch Koek & Gebak

Zaterdag 08:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Jans Lunch Koek & Gebak

Marion T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het gebak is al verslavend en nu de banket letter wow een absolute aanrader echt heerlijk super lekker ???????? Ook top personeel en altijd fijn geholpen m'n complimenten .
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Zálige salade met bieten en gorgonzola gegeten. Echt top. Kraakvers, lekker op smaak. Zo eet ik ze niet vaak. Complimenten. We konden buiten zitten, in de zon, dus van de inrichting kan ik niet veel zeggen. Rumoerig en rommelig als je binnenkomt. Bediening erg aardig en attent. Kom er zeker nog eens!
visserslatijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk, vers eten!!!!!!!
Goede bediening.
Echter: qua geluid is nog wel wat te verbeteren: Het is een zee aan decibellen, waardoor je alleen met je naaste buur kunt praten.
Dit is toch wel op te lossen met klankplaten (dempend) a. d. muur.
Misschien een idee om er een student op af te laten studeren??
Dan voorspel ik Jans! een gouden toekomst.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De lunch hier gebruikt en gekozen voor een clubsandwich. Geen smaaksensatie echter wel goed en vers. De koffie (Americano) was goed echter kan misschien iets sterker gemaakt worden.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam echter de inrichting laat iets te wensen over.
Het mist net de touch waardoor je een gezellig gevoel krijgt.

Minpunten
- inrichting

Pluspunten
+ Kinderstoeltjes (3 stuks) aanwezig
Amiel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Prima geluncht bij Jans vandaag. Heerlijk vers gebakken brood, vers beleg, in een ruim voldoende hoeveelheid. De koffie was ook erg goed. Bediening vlot en vriendelijk. Geen opgetrokken wenkbrauwen bij de vraag om een doggy-bag, maar overgebleven lunch netjes voor mij in een zakje verpakt. Kindvriendelijk, met speelhoekje voor de allerkleinsten en kleurplaten voor de kinderen. Inrichting mist net "iets" voor een optimale gezelligheid. Verschillende zitplaatsen met stoelen, bankjes en een grote ( lees-) tafel.
aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
O o o wat is het toch altijd heerlijk bij Jans! Nu ook nog een zonnig terras op de Brabantse Turfmarkt en zelfgemaakt ijs! Het houdt niet op! Toch kun je niet bij Jans langs zonder een gebakje te eten. Daarmee blinken ze namelijk ècht uit in smaak!

We hebben heerlijk in het zonnetje genoten van een frisse verrukkelijke appelfleur met slagroom! Daarna namen we allebei een bolletje ijs als toetje.. Ik moet echt minder vaak naar Jans!! Het is veel te lekker allemaal! De bezoekjes aan Jans zijn slecht voor de lijn maar heel goed voor je smaakpapillen en je humeur! :-D
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Jans is een prima aanwinst in het centrum van Delft. Een goede plek voor een lunch, of lekker een koffie met gebak. Ik dacht bij eerste aanblik dat het gebak zo uit de fabriek kwam, maar niets van dat: alles vers en zelf gemaakt. Ik moet wel een paar keer terugkomen om van alles uit te proberen. Jans schenkt Illy koffie, en leukt dit op door een goede barista-kwaliteit (mooie figuurtjes in de cappuccino...). Lunchen kan goed hier, een korte menukaart, maar alles ziet er goed uit, en smaakt zo dat je wel een keer terug wil komen. Wij aten tosti en zalm-quiche. De aankleding is wat kaal, en nodigt niet erg uit om hier lang te tafelen, maar de kwaliteit van het eten en de prima service compenseren dat ruimschoots.
Claire N.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wat een leuke zaak! Het oogt bij binnenkomst als een bakkertje. Maar al gauw kom je er achter dat hier voor ieder wat wils is. Je kunt een kop koffie met een vers gebakje uitkiezen, maar er is ook genoeg keuze aan hartige lunchgerechten. Het personeel is erg gastvrij. Jans is ook zeer kindvriendelijk!
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wij hebben met zijn drietjes heerlijk geluncht hier! Heerlijk brood, verse spullen en een quiche vol smaak (en rode pepertjes). Iemand schreef al eerder dat het er nog wel iets gezelliger mag uitzien en dat vind ik ook: een beetje alsof het allemaal net opgeleverd is en nog niet klaar. Aan de bediening ligt het niet: attent, snel en nadat de espresso "vergeten" was kreeg ik hem van de zaak. heel attent. Dit is een blijvertje!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Wat een leuke zaak, leuke bediening en lekker brood! Vooral dat laatste. De serveerster vertelt dat het van Menno is. Ik ken diens reputatie als bakker. Waarom maken niet meer restaurants gebruik van de producten van echt goede bakkers en waarom knoeien ze zo vaak zelf met fabrieksbrood of voorgebakken puntjes? Maar niet bij Jans, die weten wat kwaliteit is. Zo te proeven geldt dat ook voor hetgeen ze op en bij het broodje doen. Ik kan ze oprecht aanbevelen. Handig: op maandag open.
Hilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
ik had een heerlijk Delftse lange. Voor mijn thee kreeg ik een pot heerlijk. Nette wc's voor invalide een ruime en die had ook verschoningsruimte. Heerlijk gezeten. Aanrader en ik kom er zeker in de zomer terug
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Hier heerlijk geluncht, verse tomatensoep, tosti geitenkaas met mangochutney en tosti kaas en ham. Vlotte bediening ondanks dat het erg druk was, de bediening is aardig en attent, je kijkt zo de keuken in, waar de koks aan het werk zijn. Gezellig midden in het centrum van Delft. Wel redelijk aan de prijs en de kaart was niet heel erg uitgebreid.
Sasja R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten en het was echt heerlijk. Ik bestelde een quiche biologische wilde zalm en kreeg daar een onwijs lekkere salade bij met gegrilde groente. Het was heel erg druk maar gelukkig duurde het niet heel lang voordat het eten geserveerd werd. Ik had ook een heerlijke witte wijn waarvan ik de naam ben vergeten. Ik heb als toetje een Noir gebakje genomen en als je een echte chocolade liefhebber bent moet je deze eens proberen. Overigens zou ik al het gebak wel eens willen proberen daar, het ziet er stuk voor stuk heerlijk uit. Er werd mij ook een glas water aangeboden wat ik erg aardig vond. De inrichting is licht en heel gezellig met veel kleur. Ik kom hier zeker terug!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Gisteren in het zonnetje heerlijk genoten van het 'verborgen terras' achter Jans! Toevallig had ik het bord buiten gezien : Terras van Jans met (kinder) zandbak! Helemaal Top! Even door een steegje lopen en daar is een ruim zonnig terras met leuke zandbak en speelgoed voor de kleintjes. Omdat je alleen door het steegje naar dit terras kan, kunnen de kinderen ook veilig spelen en de moeders daardoor rustig genieten. Heerlijke koffie en heerlijk zelfgemaakt gebak!

Zeker een aanrader!
aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Joepie! Jans! Wat een topzaak! Een aanwinst voor Delft waar ik heel graag van een kopje koffie en een lekkere moorkop zit te smikkelen! :)
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij waren op de recensies van Iens.nl afgegaan en dat was het zeker waard! Veel lekkere taartjes, lekkere boterhammen en goed beleg, goede thee (en ze geven theepotjes). Fijne en vriendelijke bediening, frisse inrichting en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wat fijn dat het u zo bevallen is! Hopelijk tot snel bij Jans

Reactie van proever:

Wij komen uit Utrecht, maar als we weer in Delft zijn komen we graag nog een keer langs!
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Geweldig lekkere biologische lunch gebruikt bij Jans in Delft, blt + eiersalade, in een super leuke ambiance met aandacht voor sfeer en inrichting. Een aanrader.
Niels I.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Fantastische plek voor een goeie espresso, stuk gebak of gezonde lunch. Van verse sandwich tot zelf gemaakte soep alles smaakt net zo goed!
JoyceL .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Ik kom vaak bij Jans. Je kunt hier uitgebreid lunchen en wat je ook kiest het is met zorg uitgezocht en klaar gemaakt. Ik heb nog nooit elders zulk vers brood gegeten. Ik heb hier ook al een paar keer gebakjes gehaald en taart voor onze visite, echt super lekker! Ik ben tot nu toe altijd leuk geholpen en de inrichting is ruimtelijk maar toch gezellig, je kunt zien dat erover nagedacht is. Een echte aanrader!
Basia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Prima lunchroom. Weinig vernieuwende menukaart/gebakjes maar wel waar voor je geld. Interieur is aardig maar toch het gevoel dat het nog niet helemaal af is. Leuk plekje om met je kinderen te bezoeken.