Jannis

Weidstraat 13 3401 DL IJsselstein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jannis

Irwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
heerlijk en vers. dat typeert Jannis. de lekkerste ghiros en de beste frietjes van IJsselstein. service is top. resulteert daardoor soms in wachttijden maar kwaliteit blijft hoog.
nu bezorgen ze ook thuis. helemaal makkelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een bekende Griekse fastfood in IJsselstein. Lekkere menuutjes met voornamelijk combinaties van frites en gyros zoals de bekende jorgas pita en mixed grill. De Gyros is lekker gekruid, mals en erg smakelijk. De frites zijn krokant en erg lekker. De zaak is eenvoudig ingericht in de Griekse stijl maar het blijft een afhaalmoment. Soms erg druk waardoor je wat langer moet wachten maar bellen werkt sneller. Kortom, een prima Grieks afhaal!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
De ghiros van Jannis blijft erg lekker. De zelfgemaakt dressing over de salade is ook steeds weer een feestje. En dan nog die lekkere frietjes erbij... velen in de horeca kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Alle ingredienten worden dagelijks vers bereid en dat is te proeven. Dus heb je zin in een snelle hap die wèl lekker is ipv "ach het is OK", haal dan hier een ghiros- of een van de andere menu's. Bestellingen worden met de electrische fiets geleverd, dus dat irritante brommergeluid heb je ook niet meer. Je kan gewoon pinnen en ze hebben zelf een "contactloos betalen" apparaat. Dus pasje er tegen houden en klaar. Onderin de vervoersbak liggen hotpacks, dus alles blijft goed warm. Ik weet wat ik vanavond ga eten!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Erg lekkere gyros, nooit ergens beter gehad. Heerlijk gekruid. Wat jammer is, is dat je vaak ontzettend lang moet wachten op je bestelling. Kan vaak niet even "snel" wat halen.