Janneman's Burgers & Ribs

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Off .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Jannemans. Prima service! Op de tap zat niet voldoende druk, waardoor we 4 gratis biertjes kregen. Echt super gastvrij. Het eten is heerlijk, de kindermenu's waren gratis! Super leuke bediening.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke burger en rib! Supermals. Bediening zwaar overdreven en je voelt je behandeld als kleutertje..... Toetje uit kartonnen bakje. Dat viel ons een beetje tegen. Voor de rest kun je hier lekker en snel eten. Wel moesten we lang wachten op de bediening terwijl er toch meerdere serveersters rondliepen in een vrijwel lege zaak.
Agnes89 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De Ribs waren zo gaar dat ze zo van de botjes afvielen. Heerlijk! Ook de Burger was lekker. Goede, enthousiaste bediening, welke regelmatig, maar niet storend, kwamen vragen of alles goed was. Absoluut een aanrader waar je goed en niet duur kunt eten!
Gerben H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijke malse ribs, vooral de ribs met Jack Daniel's marinade. Zeer attent personeel (direct kinderstoel pakken wanneer je binnen komt lopen met kinderwagen).

Een aantal keer heerlijk gegeten!