Jan Steen

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 23:30

Tamaradahles .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben gisteren met een grote groep van 13 volwassenen en 13 kinderen bij Jan Steen gegeten. Wij hebben allemaal heerlijk gegeten en gedronken, echt enorm veel keus. De Kids hebben zich ook uitstekend vermaakt! Er kwam zelfs een goochelaar aan onze tafel om de meest geweldige trucs te laten zien, hij was echt super goed! Wij hebben ervan genoten! De jarige aan tafel werd verrast met een lekker toetje met vuurwerk! Een van ons moest aan het begin van de avond terug naar huis met een baby die erg overstuur was. Hij hoefde niet te betalen! Kortom super genoten en super service. Wij komen terug!
Wildspotter .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We waren hier met een grote groep (26). Het buffet heeft een zeer uitgebreide keuze, alles op de juiste temperatuur en lege bakken treffen we niet aan. Alles was smakelijk. Er kan worden gebarbecued, bij deze gerechten staat keurig de bereidingstijd aangegeven. De barbecue wordt tussendoor goed schoongehouden. Bij het loket, was keuze uit 3 gerechten, hertenbiefstuk, marlijn en kalkoenfilet. Alles met zorg bereid en in 1 woord geweldig. Al met al een aanrader. Hier komen we zeker weer.
Beste Wildspotter,

We zijn blij dat u het naar jullie zin heeft gehad.
Hartelijk dank voor uw recensie!
En hopelijk tot snel.

Met Bourgondische Groet,
Inge Koning - Restaurant Jan Steen.
Jack-Klaasen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Alweer een hele tijd geleden geweest! En was benieuwd hoe het nu was. Na de Heino'se Pompdagen daar gegeten. Het was gezellig druk. Ontvangst was heel prettig. Mijn zoontje en dochter vlogen direct naar het Springkussen wat er stond. Helemaal top! Wij zijn naar onze tafel gebracht en kregen een duidelijke en leuk uitleg van wat er allemaal was. Er werd nog een 'speciaal' gerecht benadrukt, wat de chef had gegeten op vakantie in Portugal en wat hij nu ook had gemaakt! Cataplana, een Portugees vis schotel met Kokels! Wouw wat een heerlijkheid! Dit had ik niet verwacht bij een grill/bbq restaurant. Alles zag er erg verzorgd uit en smaakte goed. Kinderen konden naar harte lust opscheppen en genoten zichtbaar. Afijn kan nog wel even door gaan, maar naar een paar jaar hier niet geweest te zijn kan ik alleen maar zeggen dat het nog meer in mijn aanzien gestegen is. Dus zeker een aanrader. Voor klein en groot. Groetjes Jack Klaasen.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Gisteren hebben we bij Jan Steen gegeten, een klein gezelschap van 4 volwassenen en een kind.
De ontvangst was erg prettig. We werden naar onze tafel begeleid, een gezellige tafel naast de open haard met een bordje waarop onze familie welkom werd geheten.
Helaas voelde onze zoon zich niet lekker en kreeg opeens erge hoofdpijn.
Onze gastvrouw heeft er alle moeite voor gedaan om een paracetamol te bemachtigen. Daarna is hij even op de bank gaan liggen en in slaap gevallen. Zo kon hij bij komen en wij toch nog genieten van het buffet.
Het eten is verder prima, de keuze ruim voldoende. De entrecôte bij het live cooking was helaas niet heel geslaagd maar daar stonden genoeg lekkere dingen tegenover!
Nadeel vind ik wel dat het restaurant gericht is op heel grote groepen waardoor het er erg lawaaierig en rumoerig is. Lange tafels voor grote gezelschappen.
Bij het betalen werd ons meteen gezegd dat we niets voor onze zoon hoefden te betalen ondanks dat hij wel wat frisdrank en een enkel patatje had gehad.
Super! Wat een klantvriendelijkheid en service!!
Ook onze aardige gastvrouw, ben helaas haar naam kwijt, verdient een hele, dikke pluim!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Gisteren met een groep hier gegeten. Prettige ontvangst door de medewerkers. Er werd uitleg gegeven over het concept (eten en drinken onbeperkt voor een vast bedrag) en tevens een rondleiding gemaakt. Aan tafel stond de naam van de gast vermeld met een fijne avond gewenst, zeer correct.
Ook werden er direct 2 karaffen water gebracht met de bijbehorende glazen en boerenbrood met kruidenboter wat tijdens de avond telkens werd aangevuld.
Wijn, bier en frisdrank, alsmede koffie en thee konden zelf worden getapt.
De bbq was een groot formaat en er was een airco aan, dus geen geurtjes in de rest van de zaal. Zelf kon je vele variateiten vlees en vis en gepofte aardappels bereiden. Ook was er een kleine tapasbar ingericht. Tevens kon je er aan het loket 3 specialiteiten bestellen van lamsrack, tonijnbiefstuk en kangeroebiefstuk. Helaas waren de laatste twee niet rose maar te veel doorbakken.
Verder was er ook een saladebuffet en een buffet met reeds gebakken vlees en vissoorten en diverse warme groenten. Natuurlijk ook een dessertbuffet.
Alle producten werden zeer regelmatig aangevuld, waardoor je niet snel mis greep. Bestek en borden kon je ook vanuit de zaal meenemen en de gebruikte glazen, borden etc. werden van tafel afgehaald.
De tafels waren verder niet gedekt er lag alleen voor iedereen een linnen servet. De gaderobe was redelijk en de toiletten schoon, maar met een knipperende verlichting (er zou naar gekeken worden nav mijn opmerking).
Er was ten tijde van ons diner een zeer luidruchtige groep aanwezig met veel gezang, hiervoor werd door de bedrijfsleider aan ons de excuses geboden voor het lawaai.
We hebben ondanks het lawaai lekker gegeten.
Jack-Klaasen .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Verrassend leuk restaurant, naast de grote grill, ook buffet. Maar zeer hoge kwaliteit en goed om te zien dat er allemaal bekende merken drank gebruikt wordt. Afijn conclusie goed gegeten veel keuze en zeker een aanrader.