Jan Klaassen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Jan Klaassen

Gody S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker gegeten in een erg gezellig eetcafé met zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar !!!!!
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening. Aanrader!
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
heel gezellige avond gehad met vrienden, lekker gegeten en op ons verzoek langere pauzes tussen de verschillende gangen gehad, gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Bedankt Ans.
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
prima restaurant, aangename sfeer, je krijgt veel waar voor je geld. Heel goed!
Maar praten met vrienden kost wel enige inspanning (je moet boven geroezemoes uitkomen). Ook is de keukenlucht erg aanwezig.
Maud W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede prijs kwaliteits verhouding. Verrassingsmenu altijd goed en lekker. Top restaurant en heerlijk dichtbij voor ons. Goede sfeer!
Ganesha .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige, sfeervolle omgeving, heerlijk gegeten. Iets te weinig ventilatie. In de jaren zeventig deden wij in dit pand boodschappen...nostalgie, dezewijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben ons laten verrassen door het verrassingsmenu. Dit bleek een uitstekende keuze. We hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten !
Cecile V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Weer super gegeten ( net nieuw menu carte) fantastisch wijnen en warme ontvangst . Bediening super aardig. Onze restaurant !!!
chaplin .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima eetcafe, meer restaurant. Heerlijk eten: kabeljouw, varkenshaas en zalm als hoofdgerecht, lekker gegarneerd, mooi opgediend. Gezellige inrichting, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hier komen we terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
de sfeer is gehaast en komt onpersoonlijk over
als je iets bij bestelt, moet je er nogal lang op wachten
geen aanrader
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Tafelgenote had kabeljauw met parelcouscous, ik had de vegetarische risotto, beiden vergezeld van frites en salade. De kwaliteit is beter dan in het gemiddelde eetcafe en de hoeveelheid was voor ons meer dan voldoende. Dit in combinatie met de alleszins acceptabele prijs maakt het een bezoek meer dan de moeite waard.
Geen lange wachttijden en dat is altijd fijn. De bedienende dame was adequaat, maar ietwat plichtmatig vonden we.
Het interieur is niet heel bijzonder maar past wel in de uitstraling van een buurtrestaurant. Conclusie: voor herhaling vatbaar.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor de tweede keer bij JK gegeten en bovenal een fijn klein lokaal restaurant. Gezellig en vriendelijke bediening. Warm en hartelijk een goede selectie huiswijnen en ook erg fijn dat ze je de tijd geven tussen de gerechten. Als ik iets aan te merken heb is het de afzuiging van de keuken mag beter. We zijn de rest van de avond en volgende ochtend met de geur van de keuken in kleding en jas opgestaan. Daarnaast aan het einde van de avond luidruchtige afsluiting en opruimen terwijl er nog gasten aan tafel zitten vinden wij persoonlijk toch iets minder gezellig.
Toch komen we vast nog een keer terug. Een aanrader.
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Jan Klaassen! De bediening was goed, leuke en gezellige sfeer.
Vooral de Mabré van hertenham als voorgerecht is een aanrader. Zeker naartoe gaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We aten een verrassingsmenu. Het voorgerecht en nagerecht waren erg lekker, het hoofdgerecht gewoon goed. Het eten is beslist niet van een eetcafé-niveau, maar een stuk hoger.
De bediening is een ander verhaal. Een serveerster komt chagrijnig over. Het hoofdgerecht wordt helemaal verkeerd benoemd. Bijgerechten worden wel aangekondigd maar worden niet geserveerd, en als we halverwege het hoofdgerecht zijn, besluiten we er dan maar naar te vragen. Die worden dan na verloop van tijd met een niet-gemeend sorry op tafel gezet. Als we willen afrekenen komt er niemand en moeten we zelf weer op pad. Het personeel lijkt meer met zichzelf en elkaar bezig te zijn. Kortom: goed eten, dat het niet verdient om met zo weinig aandacht geserveerd te worden.
k.vanhulst .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Lekker buiten gegeten op het terras bij Jan Klaassen. Heerlijk verrassingsmenu, met geweldige wijnkeus voorgesteld door de gastheer van die avond. Er heerste een relaxte sfeer, vriendelijk personeel en goed eten/drinken.Bediening was vlot maar niet gehaast. Kortom complimenten!
Oonen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Onlangs lekker gegeten bij Jan. Alles prima op smaak en vers. Leuke originele gerechten op een kaart die nieuwsgierig maakt. Maar voor deze prijzen is het woord eetcafe misschien een beetje misleidend. De kwaliteit van het eten is ook zeker hoger dan 'eetcafe-standaard' . De bediening echter is wel weer meer kaliber eetcafe. Ondanks dat het voor een zaterdagavond behoorlijk rustig is hangt er onder het bedienend personeel een gespannen sfeer en onderling gekissebis is door de hele zaak te horen. Bewaar dat voor een moment wanneer er geen gasten bij zijn zou ik denken. Als de gastvrouw eerst tegen haar personeel uitvalt en dan vervolgens vriendelijk aan je tafeltje staat... tja... Ook duurt het ontzettend lang alvorens je de aandacht hebt om bijvoorbeeld nog wat te drinken te bestellen. Drie man/vrouw bediening zou dit makkelijk aan moeten kunnen maar we voelen ons bijna schuldig als we ze moeten 'storen' om wat te mogen bestellen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Erg zonde, want de koks in de keuken doen het echt lang niet slecht!
hemea08 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Op vrijdagavond gegeten met een gezelschap van 4 personen in een overvol restaurant. De bediening maakte vooral de indruk dat zij snel grote gezelschappen moesten verwerken wat maakt dat je niet werkelijk als gast wordt ontvangen. Het restaurant serveert afgepaste porties maar de kwaliteit voldoet. Teveel tafeltjes in een te kleine ruimte maken dat je de overbuurman/vrouw aan tafel nauwelijks kunt verstaan.
Max M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Erg lekker gegeten bij Jan Klaassen. Een restaurantje dat dicht bij mij in de buurt zit, maar waar ik nog nooit had gegeten. Het decor had niet echt mijn smaak, maar ik kan begrijpen dat het een bepaalde sfeer probeert uit te stralen. Erg lekker gegeten voor een vriendelijk prijsje. Ook leuke bediening, konden leuk over de wijn vertellen.
Voorntje .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
We hebben met zes personen gezellig gezeten en heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. In de loop der jaren heeft Jan Klaassen kwaliteit en sfeer vast weten houden. Mijn complimenten! Het eten was van prima kwaliteit en de vriendelijke bediening heeft zeker bijgedragen aan een geslaagd avondje uit eten. Jullie zien ons terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Ik kan niets anders zeggen dan een hele goeie prijs-kwaliteits verhouding, vriendelijke dame en jongeman in de bediening die eveneens goed inspeelde op de kinderen. Creatieve gerechten (zeker voor een eetcafe uitstraling), niet de hoofdprijs en dan ook nog eens goed uitgevoerd, wat wil je nog meer? Een zeer aangename plek om nog eens terug te komen.