Jan Klaassen

Dobbelmannweg 53 6531 Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Jan Klaassen

Eetcafe Jan Klaassen is een leuke, gezellige eetgelegenheid in de wijk Hazenkamp.

Elke gast laten genieten, dat is de uitdaging. Dat er met passie wordt gewerkt en met liefde gekookt in Jan Klaassen proeft u terug in de heerlijke gerechten. Om de 3 maanden wisselt de kaart en zo wordt u steeds weer verrast. Verse en eerlijke producten, bereidt op creatieve wijze die resulteren in prachtige, smaakvolle gerechten, daar draait het om. U kunt bij ons een keuze maken van de a la carte kaart of u kunt zich laten verrassen door ons keukenteam door gebruik te maken van een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant Jan Klaassen

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16.00

Jouw recensie over het restaurant Jan Klaassen

Theo G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
JAN KLAASSEN IS PRIMA, ECHTE IENS IS QUA RESERVERING; BRANDHOUT.
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het is een goed restaurant om lekker te eten !
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het eten was heerlijk,vooral de diamanthaas,en uiteraard de lekkere wijn erg aan te bevelen voor iedereen ,wij komen hier op terug.gr.Wil enHenk
lilianhulscher .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Jammer dat de prijzen van het verrassingsmenu behoorlijk gestegen zijn. De voorheen aantrekkelijke prijs werkte wel als een lokkertje.
René H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hebben al vaker gegeten bij JK. Altijd zeer tevreden naar huis. Heerlijk geborreld en appetizers gegeten op zonnig terras. Daarna binnen hoofdgerecht en dessert gegeten. Ook de wijn was uitstekend. De bediening is ontspannen en vriendelijk. Gewoon zoals het hoort.
Jammer dat ze geen VVV dinercheque accepteren. Voor de rest: Top,
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Gastvrij
Lidy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We dachten gereserveert te hebben met de ahrestaurantactie.nl maar dat bleek achteraf niet juist.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Verjaardag van mijn dochter gevierd. Was top, zaten heerlijk buiten. Sterretjes bij het dessert. Ze vond het geweldig. Grote dank en tot snel
Esmé K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Plakkerige stoelen, dat vond ik nog het ergst. Om die reden zijn we buiten gaan zitten. De menukaart viel tegen. Online stond nog een oude menukaart blijkbaar en daarop hadden we gerechten gezien die ons aanspraken. We zijn buiten gaan zitten maar werden na een tijd misselijk van de sigarettenrook van alle rokende gasten om ons heen. Ik geloof niet dat we dit restaurant nog eens zullen bezoeken. Personeel handelde routinematig, maar eigenaresse zet dan ook geen prettige werksfeer neer.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben gekozen voor drie voorgerechten als een driegangenmenu en dat was allemaal bijzonder smakelijk. We hebben vooraf aangegeven dat we twee uur de tijd hadden en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. De gastvrijheid van het personeel, de entourage en de kwaliteit van de maaltijd waren een prachtig begin van een mooie avond.
Anne-Carine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prettig gezeten in een mooi tuintje. Gezellig ingericht. Lekker gegeten. Goede kwaliteit. Lage prijs! Laagdrempelig. Zeker aan te bevelen.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het eten was heerlijk! Complimenten voor de kok. De bediening was niet echt aardig, kortaf.hierdoor prijs-kwalieitverhouding ook niet goed. Je verwacht dan meer aandacht voor de bezoekers!
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wij hadden gereserveerd voor het diner, i.v.m. concert in het Goffertpark. Zeer vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. Zeker een aanrader en op loopafstand van het Goffertpark.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
altijd weer leuk hier.
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Leuke locatie, heerlijk gegeten op mooi terras in omheinde tuin (restaurant binnen niet kunnen beoordelen). Kleine kaart, maar voor elk wat wils, ook vega. Prettige bediening.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten, met een grote groep maar niet buitensporig lang hoeven wachten. Erg geslaagd etentje!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras op mooie zomeravond met mijn zoon.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten! Alle bordjes waren leeg.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Helemaal top. Lekker eten, leuke bediening.