Jan Klaassen

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
de sfeer is gehaast en komt onpersoonlijk over
als je iets bij bestelt, moet je er nogal lang op wachten
geen aanrader
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Tafelgenote had kabeljauw met parelcouscous, ik had de vegetarische risotto, beiden vergezeld van frites en salade. De kwaliteit is beter dan in het gemiddelde eetcafe en de hoeveelheid was voor ons meer dan voldoende. Dit in combinatie met de alleszins acceptabele prijs maakt het een bezoek meer dan de moeite waard.
Geen lange wachttijden en dat is altijd fijn. De bedienende dame was adequaat, maar ietwat plichtmatig vonden we.
Het interieur is niet heel bijzonder maar past wel in de uitstraling van een buurtrestaurant. Conclusie: voor herhaling vatbaar.
RogerVR .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor de tweede keer bij JK gegeten en bovenal een fijn klein lokaal restaurant. Gezellig en vriendelijke bediening. Warm en hartelijk een goede selectie huiswijnen en ook erg fijn dat ze je de tijd geven tussen de gerechten. Als ik iets aan te merken heb is het de afzuiging van de keuken mag beter. We zijn de rest van de avond en volgende ochtend met de geur van de keuken in kleding en jas opgestaan. Daarnaast aan het einde van de avond luidruchtige afsluiting en opruimen terwijl er nog gasten aan tafel zitten vinden wij persoonlijk toch iets minder gezellig.
Toch komen we vast nog een keer terug. Een aanrader.
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Jan Klaassen! De bediening was goed, leuke en gezellige sfeer.
Vooral de Mabré van hertenham als voorgerecht is een aanrader. Zeker naartoe gaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We aten een verrassingsmenu. Het voorgerecht en nagerecht waren erg lekker, het hoofdgerecht gewoon goed. Het eten is beslist niet van een eetcafé-niveau, maar een stuk hoger.
De bediening is een ander verhaal. Een serveerster komt chagrijnig over. Het hoofdgerecht wordt helemaal verkeerd benoemd. Bijgerechten worden wel aangekondigd maar worden niet geserveerd, en als we halverwege het hoofdgerecht zijn, besluiten we er dan maar naar te vragen. Die worden dan na verloop van tijd met een niet-gemeend sorry op tafel gezet. Als we willen afrekenen komt er niemand en moeten we zelf weer op pad. Het personeel lijkt meer met zichzelf en elkaar bezig te zijn. Kortom: goed eten, dat het niet verdient om met zo weinig aandacht geserveerd te worden.
K.vanhulst .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Lekker buiten gegeten op het terras bij Jan Klaassen. Heerlijk verrassingsmenu, met geweldige wijnkeus voorgesteld door de gastheer van die avond. Er heerste een relaxte sfeer, vriendelijk personeel en goed eten/drinken.Bediening was vlot maar niet gehaast. Kortom complimenten!
Oonen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Onlangs lekker gegeten bij Jan. Alles prima op smaak en vers. Leuke originele gerechten op een kaart die nieuwsgierig maakt. Maar voor deze prijzen is het woord eetcafe misschien een beetje misleidend. De kwaliteit van het eten is ook zeker hoger dan 'eetcafe-standaard' . De bediening echter is wel weer meer kaliber eetcafe. Ondanks dat het voor een zaterdagavond behoorlijk rustig is hangt er onder het bedienend personeel een gespannen sfeer en onderling gekissebis is door de hele zaak te horen. Bewaar dat voor een moment wanneer er geen gasten bij zijn zou ik denken. Als de gastvrouw eerst tegen haar personeel uitvalt en dan vervolgens vriendelijk aan je tafeltje staat... tja... Ook duurt het ontzettend lang alvorens je de aandacht hebt om bijvoorbeeld nog wat te drinken te bestellen. Drie man/vrouw bediening zou dit makkelijk aan moeten kunnen maar we voelen ons bijna schuldig als we ze moeten 'storen' om wat te mogen bestellen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Erg zonde, want de koks in de keuken doen het echt lang niet slecht!
Hemea08 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Op vrijdagavond gegeten met een gezelschap van 4 personen in een overvol restaurant. De bediening maakte vooral de indruk dat zij snel grote gezelschappen moesten verwerken wat maakt dat je niet werkelijk als gast wordt ontvangen. Het restaurant serveert afgepaste porties maar de kwaliteit voldoet. Teveel tafeltjes in een te kleine ruimte maken dat je de overbuurman/vrouw aan tafel nauwelijks kunt verstaan.
Max M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Erg lekker gegeten bij Jan Klaassen. Een restaurantje dat dicht bij mij in de buurt zit, maar waar ik nog nooit had gegeten. Het decor had niet echt mijn smaak, maar ik kan begrijpen dat het een bepaalde sfeer probeert uit te stralen. Erg lekker gegeten voor een vriendelijk prijsje. Ook leuke bediening, konden leuk over de wijn vertellen.
Voorntje .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
We hebben met zes personen gezellig gezeten en heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. In de loop der jaren heeft Jan Klaassen kwaliteit en sfeer vast weten houden. Mijn complimenten! Het eten was van prima kwaliteit en de vriendelijke bediening heeft zeker bijgedragen aan een geslaagd avondje uit eten. Jullie zien ons terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Ik kan niets anders zeggen dan een hele goeie prijs-kwaliteits verhouding, vriendelijke dame en jongeman in de bediening die eveneens goed inspeelde op de kinderen. Creatieve gerechten (zeker voor een eetcafe uitstraling), niet de hoofdprijs en dan ook nog eens goed uitgevoerd, wat wil je nog meer? Een zeer aangename plek om nog eens terug te komen.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De bedienig was niet best. We moesten tot 2x toe vragen waarom de kip zo droog was. We moeten nu nog antwoord krijgen. Jammer, voor de rest was het redelijk tot goed.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Het eetcafé ziet er uit als een restaurant met een café interieur en dat is het ook. Erg informeel en gezellig. De ontvangst bij binnenkomst is prima.
Gekozen werd voor de eendenborst en een verrassingsmenu.
De eendenborst was prima, krokant van buiten en rosé van binnen. Het verrassingsmenu bestond uit het voorgerecht, een bedje van salade met een zoetige dressing en omgeven door schijven salami en pastrami. Zag er goed uit en smaakte prima. Het hoofdgerecht was dorade filet op een bedje van pasta, leuk opgemaakt en geserveerd. Het nagerecht bestond uit een stuk chocoladegebak met nootjes en karamel, vergezeld van enkele stukjes abrikoos en een ijsbolletje, geserveerd op een stuk natuursteen.
Ook de cappuccino was van een goede kwaliteit met een mooie deels donkergekleurde schuimlaag.
De prijs/kwaliteit is prima. De hoeveelheid was voor ons prima, maar grote eters zullen er niet genoeg aan hebben.
Dit restaurant is een aanrader.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Prima gegeten bij Jan Klaassen. We kwamen zonder reservering, kregen het laatste tafeltje. Desondanks vlotte bediening, die ook de tijd nam om je te adviseren. Van de kaart gegeten, De marbre van eendenlever was verrukkelijk. Daarna de eendenborst met tarte tatin van witlof; ook een prima combinatie.

Al met als is dit restaurant er erg op vooruit gegaan sinds de laatste wisseling van eigenaar. Een aanrader, zeker in deze prijsklasse.
Grood049 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Met vier personen gegeten.
Het hoofdgerecht " Op de huid gebakken kabeljouwfilet" was heel lekker.
Het nagerecht " kaas op natuursteen" was ook lekker
, verschillende passende kaassoorten met goede uitleg erbij.
Het voorgerecht " warm geroosterd brood" was ook lekker.
Bediening was goed, netjes.
De tijd tussen bestellen van het eten en de gerechten was te lang.
LekkerbekH .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Enkele weken geleden gegeten bij Jan Klaassen. Vooral het feit dat het zo lekker in de buurt is, maakte dat we er weer eens aanschoven. De kwaliteit van het eten was goed, vooral de diamanthaas was erg mals en had een lekkere grill-smaak. Wat tegenviel was de wachttijd: tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat ruim een uur! En dat terwijl de zaak bij lange na niet vol zat. De bestelde wijn kwam ook pas nadat de maaltijd al nagenoeg op was. Jammer, ze konden het duidelijk niet aan.
Bart200200 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
De kwaliteit van het eten is sinds de nieuwe eigenaar echt verbeterd. De ambiance en bediening waren altijd al goed en dat is zo gebleven. De kaart is gelukkig niet al te groot maar de kwaliteit is helemaal in orde. De wijnkeuze is beperkt en de door ons gedroken merlot van 2011 vonden we nog te jong en daardoor te stroef.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Bij een eetcafe verwacht ik toch altijd een wat simpele menukaart maar dat is hier zeker niet het geval. Aparte smaakcombinaties en voldoende keuze. De gerechten zijn goed van smaak en presentatie. Vreindelijk en goed personeel en een sfeervol decor. Een leuk terras buiten met voor kinderen een kleine speelgelegenheid buiten.
Een aanrader.
Adawolters .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Evenals de vorige keren was het er druk maar dat komt de sfeer alleen maar ten goede.
Goed eten bereiden kost wat tijd maar dat was het wachten dubbel en dwars waard.
Voor het overige: Jan Klaassen een aanrader!
Wiesve .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Het voorgerecht en het hoofdgerecht van het menu waren prima.
Het toetje was minder. Ook het broodje kruidenboter vooraf was matig, niet veel smaak.
Alles duurde lang, 2 uur en 3 kwartier om alles te laten passeren.
Op de afrekening stonden 3 door ons niet gebruikte consumpties.
De plek is hardstikke gezellig.
Onervaren of niet goed op elkaar ingespeeld personeel misschien?