Jan & Jan

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Jan & Jan

pia06 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
In de ochtend samen met mijn man een smaakvolle cappuccino gedronken hier. Na het wandelen (bij Nevelhorst) teruggekomen en hier een "12-uurtje" besteld. Was heerlijk en divers. Soep was smaakvol en heet, salade was goed, krokante kroket en het brood was vers. En toch niet onbelangrijk, de messen waren scherp. Veel bediening voor een doordeweekse dag, beleefd en vriendelijk. Leuke ligging in Didam. Grote aanrader.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooie, ruime zaak met een heerlijk terras. Met een groep goed gegeten voor het huwelijksfeest van mijn ouders. De gasten konden kiezen uit twee soepen vooraf (bospaddestoelen en tomaat op z'n Toscaans), uit vlees, vis of vega als hoofdgerecht (schnitzel, zalm, groentespies). Als klap op de vuurpijl kwam een assortiment desserts op tafel (cheesecake, brownies, ijs, fruit) waar van gesnoept mocht worden. Geen wanklank gehoord. Verrassend aanbod aan bijzondere bieren bovendien.
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Genoten van een een mooie zomeravond op het terras. Gewoon goed eten tegen heel redelijke prijzen. Vlotte en hartelijke bediening. Een goede avond, geen enkele misser op te noemen. Wat ik erg leuk vind zijn de "traditionele", goed klaargemaakte groenten. In ons geval was het bloemkool.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Recent geluncht met zijn tweeën. Weinig tot niks op aan te merken. Echt een leuke tent, goede service en lekker eten. Prijzen zijn lager dan in Arnhem, waar we wonen. Prima tent, maar niet echt langs de snelweg ofzo. Je moet er wel echt in de buurt haast wonen; veel lokalen, en da's prima en logisch. Zeker een aanrader als je in de regio Zevenaar of Duiven goed wil lunchen.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een heerlijk punt om te zitten.
Midden in het centrum.
Heerlijk eten en dronken en er word veel georganiseerd om de mensen op terras te krijgen.
We komen hier graag
Carolinearnhem .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij jan en jan. We hadden de champignons in sherry saus. Echt een aanrader. Buiten live muziek op het terras. Erg gezellig.
pietje29 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
heerlijk gegeten! niks om aan te merken! service was zeer goed en vriendelijk! we komen zeer een keer terug ook voor de koffie.