Jan & Jan

• Mastercard , Pin
Voordelig
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Recent geluncht met zijn tweeën. Weinig tot niks op aan te merken. Echt een leuke tent, goede service en lekker eten. Prijzen zijn lager dan in Arnhem, waar we wonen. Prima tent, maar niet echt langs de snelweg ofzo. Je moet er wel echt in de buurt haast wonen; veel lokalen, en da's prima en logisch. Zeker een aanrader als je in de regio Zevenaar of Duiven goed wil lunchen.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een heerlijk punt om te zitten.
Midden in het centrum.
Heerlijk eten en dronken en er word veel georganiseerd om de mensen op terras te krijgen.
We komen hier graag
Carolinearnhem .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij jan en jan. We hadden de champignons in sherry saus. Echt een aanrader. Buiten live muziek op het terras. Erg gezellig.
Pietje29 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
heerlijk gegeten! niks om aan te merken! service was zeer goed en vriendelijk! we komen zeer een keer terug ook voor de koffie.