Jan Goos

Parkhaven 9 8242 PE Lelystad Nederland Kaart
31-320264531

Over het restaurant Jan Goos

Holiday feeling in the harbor It starts with the beautiful view over the harbor. This gives you the feeling of being on vacation. The dishes on the menu strengthen this feeling. With dishes from many cultures, you make a culinary journey to America, Italy, France and Mexico. However, the chef has managed to keep the menu clear, with recognizable meat and fish dishes and fresh salads. One of the culminations of the evening is the traditional bread with delicious gravy, dip away!

Meer informatie over restaurant Jan Goos

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag tot en met zondag van 17.00 - 22.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Jan Goos

Harry M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima bediening en eten. alleen jammer dat het bierfust leeg was toen wij aankwamen. Gelukkig is dit in de loop van de avond weer goed gekomen.
loes M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke avond gehad en erg lekker gegeten.
Lenny K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker gegeten goed stukje vlees maar aankleding met groente mag beter(verser en meer kleur)
Ook de sorbet mag meer kleur wit ijs met wit fruit uit blik ziet niet uitnodigend maar smaakte wel.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten.
l.denouden2 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Waardeloos,menu was niet de afgesproken prijs, we waren met z,en vieren,twee namen vis filets, (zaten graten in), en de bijbehorende gamba,s waren ze vergeten te serveren,twee hadden ribeye,en dat was ook het enige wat goed was op dat bord,mijn bord was een grote scherf af,de garnalen werden later nog even gebracht, maar helaas ze waren nog rauw van binnen bah.
we dachten nouja misschien is een desert wel een mooie afsluiter ,maar wat een tegenvaller het kaasplankje bevatten vier puntjes oud brood,en de kaas ook vier stukjes waren niet groter dan een nagel van een duim.
na het een en ander te hebben vermeld aan de serveerster werd er niks mee gedaan. dus voor ons vieren nooit meer Jan Goos restaurant.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer teleurstellend had in maart besteld op de site van Iens en Jan Goos 3 gangen menu 17,50 maar op 1 april waren de menu,s ineens 27,50 terwijl nog steeds op de site van Iens 17,50 stond, maar de restaurant medewerkers waren voor geen rede vat baar,terwijl ze het s,winters als er geen boten meer komen ze het echt van de Lely-stedelingen moeten hebben.
Geen enkel excuus mijn vriendin en ik namen baars met garnalen,op het bord oude groente en puree uit een pakje,toen we uitgegeten waren bracht ze ons pas de garnalen,vergeten maar de garnalen waren nog rauw, als toetje een kaas plankje met 4 stukjes oud brood en 4 flinter kleine stukjes kaas,waar je een bril bij nodig had om het te zien,al met al heel slecht ga hier nooit meer eten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer goede kwaliteit en super vriendelijke en kundige bediening van een zeer bekwame jongeman met knowhow en zeker geboren voor dit vak. Chapeau.
wim-45 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Al vaak hier gegeten. Keuken is perfect. Voor laatste keer helaas behoorlijk op de toch gezeten aan een tafel direct naast de ingang. Bij reserveren de keer er na om andere tafel gevraagd. Dat was ook geregeld, alleen zaten we nu direct naast de koelkast waar constant de deur van open ging en met veel bombarie werd dicht gegooid. Dus helaas een beetje van de regen In de drup .....
Jannet H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,prima prijs kwaliteit!
Trice V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals aangegeven was Ik met alles tevreden al de 2e keer. Wat Ik niet begrijp is de 50% korting wat op de site
staat, bij het afrekening was niet over gesproken.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk 3-gangen menu voor een ongelooflijk klein prijsje! Gezellig klein maar knus restaurant, met vlotte en vriendelijke bediening. Top!
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Knus restaurant met een prachtig uitzicht op de haven. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening. 3 gangen voor €17.50 deed ons besluiten om dit restaurant uit te proberen. Prima keuzes van de kaart met wisselende daggerechten. Gekozen voor tartaar, diamanthaas en appeltaartjes. Alles was even lekker. We hebben 4 uur aan tafel gezeten, geen enkel probleem, we kregen alle tijd om te kletsen. Wij komen hier zeker terug!
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, goed gevarieerde kaart/menu en niet duur! Zeer vriendelijke bediening. Leuke sfeer en zeer verzorgd. Webkomen zeker terug!
Thea F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik vind het eten heerlijk was weer een andere kaart,gezellige ambiance!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten .Alle door ons gekozen menu's waren top. Complimenten aan de kok hoor. De bediening was ook zeer goed. Heel ongedwongen, vriendelijk en gezellig. Zeker een aanrader, en komen zeker nog eens terug.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was kwa prijs en kwaliteit 9.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker eten voor een klein prijsje. Het 3 gangen menu is prima. Aanrader!
Myra D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gezellige lokatie, goed en aardig personeel en leuke gevarieerde kaart en goeie smaken. Aanrader! Wij komen zeker weer terug.
Anika V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Aardige en leuke bediening, knus restaurant met een mooie prijs/kwaliteitverhouding. Voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd naar het terras als het weer wat beter wordt.