Jan Goos

Parkhaven 9 8242 PE Lelystad Nederland Kaart
31-320264531

Over het restaurant Jan Goos

Nieuwe gerechten van de Jospergrill

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”. Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vind je terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten!

Meer informatie over restaurant Jan Goos

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag tot en met zondag van 12.00 - 22.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Jan Goos

erha1 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Na goede berichten viel het tegen. Geen echte positieve ervaring. Vlees hoofdgerecht was in orde, maar groente niet van het seizoen. De variatie aan aardappels betrof een toef (kant en klaar)puree en een schaaltje patat.
Veel leek uit de diepvriezer en opgewarmd te zijn. Het flensje van mijn vrouw was nog erg bleek. De chefkok van het plaatje op de site was volgens ons niet aanwezig. Mogelijk dat hij het verschil maakt.
De dames van de bediening deden hun werk keurig en de locatie is erg leuk. Maar het eten viel tegen.
klaaswijma .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Al eerder gegeten. Gewoon een heel erg goed restaurant, informeel, prettige bediening en uitstekend gegeten. Een aanrader en wij komen zeker terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
In alle opzichten bijzonder goed restaurant. We hebben hier met 4 personen gebruik gemaakt van de ah/iens actie. Zo goed als hier hebben wij het nog nooit getroffen. Deze ondernemer weet ook waarom je aan zo'n actie mee moet doen n.l. om nieuwe klanten binnen te halen en dat is in dit geval goed gelukt want wij komen er zeker terug. Van harte aan bevolen.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening leuke inrichting met fantastisch uitzicht (serre kant )al met al geslaagd en voor herhaling vatbaar!
GEORGE.A.C R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Marie Jose R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bedielning was vriendelijk. De gerechten waren mooi opgemaakt, en de kabeljauwfilet was prima klaargemaakt.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren TOP! Vriendelijke ontvangst en we zaten heerlijk met uitzicht op het water. Een aanrader!
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Jammer dat de keuze van menu zo beperkt is, is reden om niet nog een keer gebruik te maken van deze actie.
w.ratering .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prettige sfeer, zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Prachtig uitzicht. Recensie plaatsen, prima; maar niet met een verplichting van een x-aantal tekens!
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we zijn er met dochter en schoonzoon geweest en twee kleinkinderen.Het eten was erg goed,alleen voor de kinderen niet echt een menu,dat was jammer.De bediening was vriendelijk.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten was prima, maar ook niet super. Gewoon goed gegeten en prijs was ook redelijk voor wat we kregen.
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier afgelopen zondag heerlijk gegeten met z'n tweeën. Helaas was er een nogal luidruchtig stel aanwezig en zaten die aan de tafel achter ons. Hierdoor was praten met elkaar een uitdaging. Deze zijn voor het hoofdgerecht vertrokken waardoor we daarna heerlijk hebben kunnen eten. Wel zou het prettig geweest zijn als hier vanuit de bediening iets van gezegd was.

De gerechten waren heerlijk op smaak, mooie porties en goed vormgegeven. De entrecôte was mooi medium
en heerlijk op smaak gebracht. Ook de kip van mijn vrouw smaakte erg goed.

We zijn geholpen door Kelly, een vrolijke verschijning die echt haar best heeft gedaan. Ze acteerde meer als gastvrouw dan als serveerster, wat absoluut een compliment is in deze. Qua bediening hebben ze het prima voor elkaar.

Kleine opmerking: Wij zaten met de tafel (buiten) achter de bestekbak waardoor het rumoerig werd als er een tafel opgemaakt moest worden.

Desalniettemin zullen wij zeker terugkeren bij Jan Goos!!!
EstherZee .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was echt heerlijk. We vonden het wel jammer dat je met de restaurantactie alleen uot 1 vis of 1 vleesgerecht kon kiezen.
Ineke G.
Een besliste aanrader!!!!
Ik had een bepaald verzoek omdat mijn kids 10 jaar getrouwd waren en ik vond dat ze iets leuks verdiend hadden . Het personeel heeft met mij meegedacht en ze hebben er inderdaad een speciaal tintje aan gegeven. Ik hoorde alleen maar positiviteit na afloop. Het is geworden wat ik voor ogen had. Een pluim voor het personeel en nogmaals dank.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Fantastisch gegeten. Menu was creatief, in harmonie en smaakvol! Bediening netjes. Mooie locatie en heerlijk aan het water.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met AH bon weer heerlijk gegeten in een prettige omgeving!
Zowel voor- als hoofdgerecht waren zeer smakelijk. Zus liet zich verrassen daar de dagvis.
Deze was tongstrelend. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Marine L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Nadat wij vorige winter heerlijk hadden gegeten bij Jan Goos gingen we in juli nogmaals. Helaas viel het dit keer erg tegen. Het duurde eindeloos. De vis was half rauw. De uitleg was dat dit zo hoorde, maar gaar was toch een stuk lekkerder. We hebben de vis terug gestuurd, maar toen hij terug kwam waren de groenten van ons bord verdwenen....Al met al waren we nu een stuk minder enthousiast. Jammer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig , leuk uitzicht over de haven,vriendelijke bediening en lekker eten .
Een aanrader!
Niciëlla B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten!

Gezellig voor ieder wat wils
Gezellig relax zitten vooral met wijnje
kinderen kunnen ook prima hier cermaken
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017