Jan Goos

Parkhaven 9 8242 PE Lelystad Nederland Kaart
31-320264531

Over het restaurant Jan Goos

Nieuwe gerechten van de Jospergrill

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”. Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vind je terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten!

Meer informatie over restaurant Jan Goos

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag tot en met zondag van 12.00 - 22.00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa card
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super vriendelijk ontvangen, wij hadden het AH menu, de zalm als voorgerecht was tongstrelend en de biefstuk als hoofdgerecht heerlijk gekruid en lekker mals, als slot een heel lekker flensje, en een heerlijke rosé erbij , het personeel was super vriendelijk. Het restaurant ligt op een leuke lokatie,
Kan het zeker aanbevelen ????
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was goed. De bediening/ keuken deden erg hun best. Ik hou niet van een chocolade saus over m'n ijs. Ze hadden daar in de plaats een heerlijke caramel saus gemaakt. Mijn / onze complimenten. We komen zeker terug.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk rustig kunnen eten in ons eigen tempo.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Volgens menu worden voorgerechten geleverd met vers brood en kruidenboter: zat er 3x niet bij. Volgens menu worden de spareribs met knoflooksaus geleverd: zat er niet bij. De 'seizoensgroenten' bestonden uit 8 blokjes van een halve cm2 courgette en 3 plakjes gele wortel; bij 2 hoofdgerechten. De aardappelgarnituren voor de hoofd-gerechten bestonden uit 3 prutjes puree. De bediening wist niet wat de dagsoep was en of de vis wel of niet veel graten had. De 3 voorgerechten werden NIET gelijktijdig geleverd. het laatste gerecht duurde nog 5 minuten voordat het geserveerd werd. Wij hebben 2x moeten vragen waar e.e.a. bleef. De hoeveelheden waren karig.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We wisten al dat je goed kunt eten bij Jan Goos, toen we zagen dat zij een Paasbrunch aanboden was de keus dan ook snel gemaakt.
Alles was goed geregeld, genoeg keus en lekker eten. Het grote voordeel was dat de brunch aan tafel geserveerd werd zodat iedereen gezellig aan tafel kon blijven zitten. De bediening was zoals altijd weer prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Noor N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Geen uitgebreide kaart, maar mooie gerechten. Lekker gegeten, bediening is heel vriendelijk en behulpzaam én staat open voor opmerkingen.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
we hadden onze ouders een etentje kado gedaan en ze hebben genoten! Het was, zoals ze zelf vertelden, PERFECT! Dat is toch genieten.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Fijne ontvangst. Prima verzorgd en lekker eten. De bediening was voortreffelijk. Geluidsniveau was wel wat storend.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het heeft een leuke sfeer, bediening was erg goed. Het Eten was redelijk, had er wel iets meer van verwacht.
Alida C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten, gebruik gemaakt van het AH concept, niets op aan te merken, ga zo door en tot een volgende keer.
amvballegoy V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten, de service en de inrichting waren prima.
Er waren alleen twee grote groepen aanwezig waardoor het erg lawaaierig was.
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten. Gezellige ambiance en betaalbaar.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We waren hier nog nooit geweest maar waren blij verrast. Opmaak was erg mooi vooral het voorgerecht van tonijn!
Vlees was veel maar lekker en het dessert werd weer heel verrassend geserveerd. We komen terug als we dicht bij huis lekker willen eten
gonny001 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Ondanks het koude winterweer was het een gezellige avond om bij Jan Goos mijn verjaardag te vieren.
Een pluspunt was natuurlijk ook dat de actie van AH, 2 menu's voor 1 prijs, een superleuke bijkomstigheid was.
Een geslaagde avond.
N. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening.
De gerechten waren heerlijk.
Restaurant van harte aan te bevelen.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Jan Goos is een kleinschalig restaurant. De bediening is erg goed evenals het eten. We komen zeker nog een keer terug.
amvballegoy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima gerechten goede kwaliteit, wij hebben genoten, ook de bediening was niets op aan te merken.
Een aanrader voor een vervolg bezoek.
m.y.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Restaurant om zeker vaker te bezoeken. In alle opzichten een hoge score waard. Een leuke lokatie en waarschijnlijk zeker in de zomer het terras met fraai uitzicht. Maar ook nu binnen gezellig verlicht.
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was super lekker en de bediening is echt heel vriendelijk. Gezellig, knus restaurantje.Een echte aanrader en we komen er zeker nog terug.
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer en super goede bediening. Echt een aanrader, we komen beslist gauw weer terug!
Nico en Bep