Jan Goos

Parkhaven 9 8242 PE Lelystad Nederland Kaart
31-320264531

Over het restaurant Jan Goos

Nieuwe gerechten van de Jospergrill

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”. Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vind je terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten!

Meer informatie over restaurant Jan Goos

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag tot en met zondag van 12.00 - 22.00 uur.

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Niciëlla B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten!

Gezellig voor ieder wat wils
Gezellig relax zitten vooral met wijnje
kinderen kunnen ook prima hier cermaken
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
2x heerlijk gegeten in goede sfeer en goede prijs
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Opnieuw prachtig opgemaakte gerechten van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende, geen onderscheid tussen a la carte klanten en AH-restaurantactie. Echte aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Jan Goos. Dit keer met de AH voordeel kaart. Maar er komt vast een volgende keer! Al dan wel of niet met de AH voordeel kaart. Voor gerecht was mooi gepresenteerd zalm rolletjes. Heerlijke Vis als hoofd gerecht. En een flensje met ijs toe. En afsluiting een heerlijk kopje koffie.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Na lange tijd weer eens hier geweest. Mooi weer en dus heerlijk op het schitterende terras gezeten. De dames van de bediening zijn vriendelijk , aardig en voorkomend. Niets op aan te merken. Het is dan ook jammer dat de menukaart weinig uitdagende gerechten kent. Nog vervelender is het als de gekozen gerechten ronduit tegenvallen. De gebakken zeebaars was werkelijk volstrekt smakeloos en aan de kipsaté van mijn tafelgenote zat ook nauwelijks smaak. De bediening reageerde zeer alert toen we vertelden dat de gerechten echt niet smakelijk waren. De koffie werd aangeboden "door het huis". We hebben hier eerder toch aanzienlijk beter gegeten. Een teleurstellend etentje. Hopelijk was het een incident!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een gezellige locatie aan de jachthaven. Moesten wel lang wachten op het voorgerecht maar dit werd goedgemaakt door een kop koffie van de zaak, erg vriendelijk. Vriendelijke bediening, ondanks dat het heel erg druk was. Hoofdgerecht zeebaars en Griekse kip was lekker. Volgende keer gaan we zeker weer een keer, maar dan met familie !
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeker bij mooi weer een heerlijke locatie. Aardig en goed personeel en prima menu via AH-actie. Kom zeker nog eens terug!
GEORGE.A.C R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuk plekje gereserveerd met uitzicht op de haven en het IJsselmeer. 3 Gangen menu uitstekend.! Gaan zeker daar weer eens naar toe !
ishanaman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Mooie uitzicht, lekker eten en goede service. Voorgerechten waren heerlijk. De steak was goed. De hamburger- goddelijk (volgens mij dochter). En het dessert was verrassend groot. Een aanrader!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Tussen alle restaurantbezoekjes door is het weer heerlijk om bij Jan Goos te zitten.
Je voelt je daar altijd op je gemak, het eten prima en de bediening zeer vriendelijk.
Het maakt niet uit of je met vrienden, met z'n twee of met een grotere groep van familie komt
De plek blijft uniek, zo uitkijkend over het water en al die schepen die af en aan varen
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Weer super heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, bediening heel vriendelijk. En een top team in de keuken, dus de perfecte combinatie van een geslaagd avond genieten
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig weer met vrienden bij Goos gegeten. Ontvangst was zoals verwacht weer heel hartelijk, de dames van de bediening doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Wij hadden als voorgerecht de zalm, die was weer zo heerlijk en zo mooi opgemaakt op het bord, als hoofdgerecht een heerlijke biefstuk die smolt op je tong, met een zalige saus, en een tongstrelend flensje toe. Er wordt in dit restaurant geen onderscheid gemaakt of je nu allacarte eet of met de AH actie, de gerechten worden allemaal met veel toewijding bereid.
Ira V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was goed klaargemaakt. Lunchkaart niet echt verrassend.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer tevreden over het hele geheel.
Lekker gegeten voor een mooie prijs.
Is een romantische plek om een hapje en een drankje te nuttigen.
Was boven verwachting!

Een zeer tevreden klant.

Bas.
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten. Snelle bediening, die het je zeker naar de zin wilden maken. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!!
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super vriendelijk ontvangen, wij hadden het AH menu, de zalm als voorgerecht was tongstrelend en de biefstuk als hoofdgerecht heerlijk gekruid en lekker mals, als slot een heel lekker flensje, en een heerlijke rosé erbij , het personeel was super vriendelijk. Het restaurant ligt op een leuke lokatie,
Kan het zeker aanbevelen ????
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was goed. De bediening/ keuken deden erg hun best. Ik hou niet van een chocolade saus over m'n ijs. Ze hadden daar in de plaats een heerlijke caramel saus gemaakt. Mijn / onze complimenten. We komen zeker terug.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk rustig kunnen eten in ons eigen tempo.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Volgens menu worden voorgerechten geleverd met vers brood en kruidenboter: zat er 3x niet bij. Volgens menu worden de spareribs met knoflooksaus geleverd: zat er niet bij. De 'seizoensgroenten' bestonden uit 8 blokjes van een halve cm2 courgette en 3 plakjes gele wortel; bij 2 hoofdgerechten. De aardappelgarnituren voor de hoofd-gerechten bestonden uit 3 prutjes puree. De bediening wist niet wat de dagsoep was en of de vis wel of niet veel graten had. De 3 voorgerechten werden NIET gelijktijdig geleverd. het laatste gerecht duurde nog 5 minuten voordat het geserveerd werd. Wij hebben 2x moeten vragen waar e.e.a. bleef. De hoeveelheden waren karig.