Jan Goos

Parkhaven 9 8242 PE Lelystad Nederland Kaart
31-320264531

Over het restaurant Jan Goos

Nieuwe gerechten van de Jospergrill

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”. Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vind je terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten!

Meer informatie over restaurant Jan Goos

Maandag en dinsdag gesloten. Woensdag tot en met zondag van 12.00 - 22.00 uur.

prosperity29 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk en een goede service! Met de AH restaurantactie ook nog voordelig!
zaagsma .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig ingericht, vriendelijke service en prima eten voor een goede prijs. Zeker een restaurant om aan te raden en om terug te komen.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eten was heerlijk maar we zijn ook Nike anders gewend vanJan Goos we komen er al jaren. Het liefs in de zomer met het prachtige uitzicht over het Ijselmeer .
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eten zag er zeer verzorgd uit.
Het personeel was uitermate vriendelijk en kwam geregeld informeren of alles naar wens was.
Een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
kortgea3 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het is een gastvrij en gezellig restaurant met vriendelijk personeel! Het eten was voortreffelijk en leuk opgediend! Er heerste ook een goede sfeer en ligt op een pracht locatie natuurlijk.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten met AH-bon bij Jan Goos. In eerdere recensies gelezen dat de champignons vooraf heerlijk waren ... en dat waren ze ook! Gezellige inrichting en leuke plek aan het water. Aandachtspuntje is dat het voorgerecht snel na het mandje brood kwam, waardoor er weinig tijd was om dit te eten.
Mathilda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen.
bart.fokkens .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten met een prettige ontspannen ontvangst. Jammer dat de champions niet waren gearriveerd, maar de alternatieve gerechten waren ook heerlijk.
ine3010 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles was heel lekker. De diamanthaas was minder mals dan de vorige keer. De service was uitstekend. Doordat er groepen waren was het geluidsniveau erg hoog!
Het was heel gezellig!
Dory S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geluuidsniveau: rumoerig maar daat kunnen we niets aan doen...Klein gezellig restaurant met goede bediening en uitsteknd eten!
Gerlof B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer bediend door vriendelijk personeel. We kunnen het iedereen aanraden.
Aan het eten is veel zorg besteed. De opmaak van de borden (die van steen zijn, heel bijzonder) kwam volledig overeen met de smaak van het eten. Een pluspunt. Goede betaalbare wijn. Top!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteravond hier heerlijk gegeten met de AH bon. Alles was goed, de sfeer, de mensen, de stoelen en het eten. Ik koos voor de carpaccio maar mocht halverwege met mijn man ruilen voor de nog lekkerder champignons in pannetje. Wat lekker! Hoofdgerecht de zalm met fijne groentjes en het toetje, de appelkruimel met ijs. Prima locatie, alleen wat lastig te vinden (ondanks de borden). Een verborgen parel aan het IJsselmeer..
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. Met goed eten. Het was heerlijk, de wachttijden waren kort en de smaakbeleving van de verschillende gerechten was uitstekend . We komen zeker terug!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heb er met mijn man gegeten, eten was heerlijk, bediening vlot en vriendelijk
Klein min puntje, akoestiek was redelijk luid, rond gebouwd
Maar om lekker te gaan eten een echte aanrader
fjsonnenschein .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke gelegenheid die zonder de AH restaurantactie niet gevonden zou zijn. Wij komen in ieder geval nog eens terug voor het uitzicht dat er in het donker niet is.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie bonnen.
3 gangendiner was heerlijk. Hartstikke veel gegeten en gekregen we gingen rollend de deur weer uit.
Wij komen hier zeker nog een keer terug!
T. T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit restaurant ligt aan het water met een mooi uitzicht naar haven en Ijsselmeer. We werden zeer hartelijk ontvangen en konden kiezen uit de drie populairste gerechten op de kaart. Ons gezelschap heeft alle verschillende gerechten besteld en die waren orima in irde. We komen hier zeker nog eens terug
Donald N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed ontvangst vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ondanks de drukte hoeven wij niet lang te wachten, alles liep op rolletjes(misschien oefent zij in hun vrije tijd aan rolschaatsen). Het is de moeite waard om terug te gaan. Voor ons was het de 2e keer.
fam.voge .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk 3 gangen AH menu. Keus uit 3 voor en 3 hoofdgerechten. Bepaald geen kleine porties. Voor herhaling vatbaar. Op mooie locatie.
Isolde R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten! AH menu, keuze uit 3 per gang. Restaurant was helemaal vol, maar daar merk je nauwelijks wat van. Bediening snel en vriendelijk. Een goeie keuze!