Jamón Jamón

Meer informatie over restaurant Jamón Jamón

6,9
Ddeb .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
super lekker gegeten maar je moet de "spits" vermijden, dan is er net iets meer tijd en aandacht voor je broodje.
Decor is prima voor een brood/tapas tent.

Wij komen maandelijks in haarlem en proberen ons schema altijd zo te krijgen dat we hier een broodje kunnen eten. Dinsdag weer!
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Hier kom je voor het eten! Dat is zeer goed, zeker de prijs kwaliteit verhouding. De broodjes zijn ruim belegd en altijd goed. De bediening is wat minder maar dat heb je wel over voor zo een broodje.
RuudenEllis .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wetende wat je hier te wachten staat, loopt het water al bij binnenkomst in de mond. Grote keuze aan heerlijke verse broodjes, tapas, vleeswaren, kaasjes, olijven, pesto, tapenade, wijnen enz.
Kleine, sfeervolle ambiance, die helemaal het gevoel geeft dat je in een echt Spaans barretje bent beland. Vriendelijke bediening. In het weekend wel altijd erg druk, dus wie slim is gaat wat vroeger of wat later dan primetime lunchtijd. Of je neemt de tapas gewoon lekker mee naar huis.
Kortom: een echte aanrader!
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hooggespannen verwachtingen, na alle goede recensies. Maar het viel erg tegen, ten eerste vond ik de hoeveelheden erg klein. En alles was nogal vlak van smaak. En het leek ook niet allemaal vers bereid. Wel een heel gezellige tent met aardige mensen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijke broodjes in een schattig klein zaakje. De zitplaatsen zijn klein en niet bijzonder maar oh oh wat een heerlijke vleeswaren hebben ze hier. Vooral de vitello tonato is een aanrader. Erg leuk ook van de bediening dat ze vroegen of we ons brood door gesneden wilde hebben.. zodat we konden delen.
Leo249 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Wat je bij veel eettentjes ziet gebeurt hier ook: voorheen waren de porties prima, maar naarmate deze plek succesvoller werd (mede door de komst van veel scholieren in de pauze), werden de porties kleiner. Desondanks bleef ik hier wekelijks komen, ook met collega's. Want de broodjes zijn nog steeds lekker belegd en er is een ruime keuze. Maar ik knapte toch enorm af toen ik een tijdje terug een broodje mee wilde nemen, want er was geen tafeltje vrij op dat moment. Ik zag in de verte dat de eigenaar hem zelf klaarmaakte. Met jawel, het laatst overgebleven puntje van de stokbrood. Ik durfde er op dat moment helaas niets van te zeggen. Thuis zag ik dat het inderdaad niet meer was dan een keihard driehoekje, die ik in mijn holle kies kwijt kon. Te genant voor woorden. Meneer de eigenaar: als een student met een zaterdagbaantje dit had gedaan had ik me er iets bij kunnen voorstellen. Maar dat u dit zelf doet begrijp ik echt niet. Dergelijk gedrag is penny wise pound foolish. Een nieuw stokbroodje aansnijden kost u maar een paar centen extra en u houdt tevreden klanten die vaak terugkomen. Daar verdient u u stokbroodjes dubbel en dwars mee terug!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Bij Jamon gelunched, een verrassingspakketje tapas besteld. Hoewel de smaak goed was, was de selectie van de zes tapas niet erg origineel, bv drie vlees georiënteerde, geen vis en een schaaltje met niet zulke heel lekkere olijven. Jammer het viel ons tegen. Volgende keer zelf de tapas maar uitzoeken voorkomt deze teleurstelling. Daarom een zeven gegeven voor de service. Het decor is fraai en de gehele ambiance komt verder heel plezierig over.
José R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijke broodjes gegeten bij deze lunchroom.
Ben vele jaren in Spanje op vakanties geweest en daar heb ik nog nooit zulke
lekkere broodjes gegeten.
Bediening van deze lunchroom was erg goed en behulpzaam
en wat erg belangrijk is dat ze een goede uitleg geven wat er precies in de
broodjes zit.
Met andere woorden een heel goede Spaanse lunchroom.
Kaatjeknof .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Fantastische broodjes! Heerlijke ham, chorizo, kaas en meer op kraakvers stokbrood. Lekkerder kun je het niet krijgen, volgens mij.... Daarbij zeer vriendelijke bediening. Mijn dochter van 10 wist niet goed wat ze van de tapenade op een broodje moest verwachten. Ze kreeg spontaan een sneetje stokbrood met de tapenade om te proeven aangeboden. Super toch? Gezellig plekje om te zitten ook. Kortom: Alle lof, en wij komen zeker weer als we in Haarlem zijn!
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Wow aan onderstaande recensies is niks geloven. Wat een ontzettend lekkere broodjes. En dat ook eens in een prachtige spaanse winkel met zithoekje.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heerlijke broodjes, super vers en het lijkt echt of je in Spanje zit! Met veel zorg bereid en altijd super vriendelijk! Het enige minpuntje is dat er niet altijd sangria is! Verder super!
Mattijs D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Sinds mijn favoriete tapas restaurant, Rio Negro, uit Haarlem helaas haar deuren heeft moeten sluiten ben ik fanatiek gaan zoeken naar een restaurant met dezelfde kwaliteit en gezelligheid. Helaas moet ik bekennen dat er in Haarlem geen restaurants zijn dit dit evenaren, vooral de kwaliteit. Die verschilt van matig naar uiterst teleurstellend. Toen ontdekte ik Jamon Jamon. Je kan niet zeggen dat het een restaurant is maar de kwaliteit van het eten, wat is die fantastisch. Je kijkt je ogen uit naar alle lekkere tapa's, kazen en hammen. Deze tapa's worden gemaakt zoals ik ze graag eet, van zeer goede kwaliteit! Gister ook een beetje van de Jamon (spaanse ham) meegenomen, die smelt bijna op de tong! Helaas zit je op een gegeven moment vol van al dat lekkers maar dat geeft weer reden om een keer terug te komen. Vandaag ook voor het eerst de broodjes geprobeerd, ook deze zijn geweldig lekker! Jamon Jamon is voor mij de tapa's-topper in Haarlem! Uiteraard moet gemeld worden dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Het interieur is zoals je van een Spaanse delicatessen winkel mag verwachten, simpel maar erg knus.
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Het eten is werkelijk subliem, alles klopt, echt authentiek Spaans gemaakt van heerlijke producten direct geïmporteerd uit Spanje zelf. Het personeel is zeer vriendelijk en de ambiance is qua interieur, muziek en ambiance op en top Spaans, je waant je even op vakantie in Spanje in hartje centrum Haarlem. Een absolute aanrader en onbetwist de beste broodjes (en spaanse delicatessen) zaak van Haarlem.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Vanmiddag voor het eerst gelunchd. Samen met mijn moeder deelde ik 2 broodjes. Een broodje serrano ham/manchego kaas/pesto en een broodje runderbiefstuk met champignons. Het brood was super vers en rijk belegd (misschien zelfs iets te veel). De biefstuk was heel mals en de ham erg smaakvol! De broodjes waren ook heel groot (we hadden dan ook 'grote broodjes besteld'). De bediening was erg hulpzaam en vriendelijk! Het decor was typisch spaans, misschien een klein beetje krap, maar des te sfeervoller. Het enige minpuntje is dat ze geen alcohol schenken. De lekker spaanse flessen wijnen die ze verkopen, kun je dus niet in de zaak drinken. Zeker een aanrader voor een heerlijke lunch!
Hombrepequeno .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij zijn tientallen jaren naar Spanje op vakantie geweest en aten het liefst de typische Spaanse specialiteiten, oftewel wat de Spanjaarden op locatie zelf ook aten. Groot was onze verrassing om die specifieke smaak terug te vinden bij Jamon Jamon. De paella smaakte zelfs nog lekkerder dan laatst in Zuid-Spanje. De huisgemaakte aioli had net wat meer 'bite' dan gemiddeld. De tapas zijn heel erg lekker en schappellijk geprijsd, net als de diverse stokbroodjes met een grote variatie aan beleg. Verder is er een aardig aanbod aan typisch Spaanse producten. Omdat de zaak niet groot is heerst er door de goed gekozen inrichting een knusse sfeer. Hier komen wij zeker terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Hartje Haarlem, lijkt deze spaanse Xarcuteria net uitgebreid met een aantal tafels en kennelijk met groot succes. Tapas of broodjes met veel jamon in de hoofdrol. Vriendelijk en prettig met goede smaken dus zeker het proberen en zelfs ff wachten waard. Wij komen terug.