Jammy's Take-Out

Paul Scholtenrode 55 2717 HC Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jammy's Take-Out

Janelee P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Blij met zo een tent in Zoetermeer! Gister tjaw min moksie laten bezorgen. Goede portie tjaw min en moksi wat weinig maar goed op smaak. Je kan er met 2 personen 2 maal van eten ofwel voor 4 pers. Minpuntje is dat de komkommer op de tjaw min gedaan wordt dit heb ik er liever apart. Er ontbrak ook sambel. Iets wat we volgende keer telefonisch zullen melden. Kortom prima prijs kwaliteit verhouding.
Proeverzoetermeer50 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bestel regelmatig en laat het dan bezorgen. Prima eten, lekker veel en goed warm. Niets te klagen.
Ga zo weer bestellen en als ik mijn bestelling voor een menu 6 opgeef en daarbij vraag om in plaats van Babi pangang, Babi pangang spek te leveren dan weet diegene aan de telefoon gelijk dat ik het ben en waar ik woon. Goede service vindt ik dat. Heel vriendelijk personeel.
Een aanrader voor weinig geld.
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Het zag er netjes uiit, het is wat simpel, maar als je alleen komt afhalen..what's the problem?
eten smaakte prima, en personeel is vriendelijk.
verwacht er niet te veel van omdat het een afhaal is..