Jammra Fusion

Hoofdstraat 5 9451 BA Rolde Nederland Kaart

Over restaurant Jammra Fusion

Groente in de hoofdrol

Zuid India is niet alleen van de kerrie, maar temeer van de garam masala. Het mengen van kruiden en specerijen is in India tot kunst verheven die verschilt per streek, het klimaat en de religie. Bij Jammra leer je de authentieke Indiase smaken kennen, met als specialiteit vegatarische of vegetarische gerechten. Smullen!

Meer informatie over restaurant Jammra Fusion

7,2
6,8
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en een heerlijk diner gehad. Eén van de gasten uit ons gezelschap komt uit Sri Lanka en vond het eten authentiek en puur smaken.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eens per jaar zitten wij een week in Hof van Saksen. Op enkele minuten rijafstand is het dorpje Rolde. Sinds juli 2015 zit daar ook Indiaas restaurant Jammra. Gister aten wij daar. Er blijkt Indiase wijn te bestaan (!), en als aperitief namen wij een glas rood en wit. Beiden verrassend smakelijk. Als voorgerechten kwamen op tafel Onien Badji (gekruide gefrituurde uien) en Calamari, een indiase variant op de bekende gefrituurde inktvisringen. Smakelijke uien, djinten duidelijk aanwezig, Calamari niet zo anders als je zou verwachten maar lekker. De hoofdgerechten: Kip Curry en Rund Devil. De laatste bestelden wij pittig, de kip medium pittig. Was overigens prima te doen. Het leuke van deze door een familie gerunde zaak is dat er echt wordt gekookt. Verse ingrediënten, lekker smaken, heerlijk. Als extra op tafel 3 soorten groente, waaronder rode kool op Indiase wijze. Echt? Ja, en lekker. Prima restaurant, leuke bediening, aanwinst voor Rolde.
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
24 oktober heerlijk gegeten bij Jammra in Rolde.wij, de hele WMO raad van Aa en Hunze , waren gezamelijk een avondje uit.Dit was exclusief op maandag voor een groep open.we waren met 16 pers.
Normaal is het restaurant op maandag gesloten
We kregen een super lekker 3 gangen verrassings menu, specialiteit van de chef kok. Echt (zuid) Indiaas.
Heerlijke zalm , maar ook kip, rund, lam en vegetarische gerechten kregen we aan geboden , echt op z'n Jammra's....met liefde en passie bereid!!
Alles met veel liefde en passie bereid
Een goed restaurant om vaker naar toe te gaan!!.
Moira M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hebben afhaaleten besteld bij Jammra toen wij in Hof van Saksen zaten. Geen goede ervaring! We hadden 30 minuten voor het afhalen telefonisch besteld maar moesten toch nog 25 minuten wachten bij afhalen. De samosa's die als onderdeel van de voorgerechten besteld waren stonden wel op de rekening maar zaten niet bij de bestelling. Het eten was niet lekker, droog, kip/ rund/ lam niet van elkaar te onderscheiden. Chef's special niet te eten. We houden erg van Indiaas maar hebben echt in geen jaren zo slecht gegeten! Kleine porties (maar dat was dus achteraf niet zo erg!) Geen aanrader!
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Uitstekend gegeten! Zalm was heerlijk, specialiteit van de chef verrassend goed, garnalen pittig en de rundvlees curry voortreffelijk . Met lekkere bijgerechten en dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Marcel_kortekaas .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met 7 man gegeten, waaronder mijn gehandicapte broer. Eten (3 gangenmenu) was goed. Een puntje van aandacht was het vegetarisch eten. De curries waren allen met vlees, terwijl er 3 vegetariërs bij waren. Na een opmerking daarover werd dit snel goedgemaakt. De mango-lassies waren fluweelzacht. Dessert (ijs met vruchtensaus) was kleurrijk en smakelijk. Aandacht van de bediening had (zeker naar mijn broer toe) iets warmer gemogen.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De soep was duur voor het kleine beetje dat je kreeg en had niet veel smaak. De lamscoteletten maakten veel goed. Bediening gaat langzaam. 10 minuten voordat er iemand bij je komt, drie kwartier voordat de soep kwam. Binnen is het restaurant sober, er is weinigs Zuid-Indiaas aan het decor of het moet de prachtige jurk van 1 van de serveersters zijn
Ratna M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op de website van Jammra het menu bekeken en meteen gereserveerd. Daar aangekomen bleek dat het menu op de website niet actueel meer was en dat behoorlijk wat gerechten waaronder de dosa niet meer te bestellen was. En toen bleek dat de lamskoteletten op een zaterdag OP was. Zeer teleurgesteld alleen een voorgerecht besteld. Dat was wel lekker...maar voor mij geen Jammra meer.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Specialiteit van de kook besteld. Helaas zat er een lange zwarte haar in het eten van m'n partner.
Erg vervelend, maar ja dat kan gebeuren. Ze kon iets anders nemen, maar dat zou inhouden dat we ons diner na elkaar zouden moeten nuttigen. De aubergine was behoorlijk doorgekookt. Rundvlees aan het bot was vrij taai. Het geheel zag er niet erg smaakvol uit. In ons optiek een misser. We hadden verwacht dat een kopje koffie ter compensatie op z'n plaats was geweest. Helaas weer een misser. Met een katterig gevoel op weg naar huis.
NoortjeFluiter .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super lekker (zuid) Indiaas eten! Wij hebben inmiddels alle vegetarische gerechten uitgeprobeerd: Heerlijk lekker! fijn dat er zoveel verschillende soorten groenten worden gebruikt, allemaal geserveerd door zeer vriendelijke bediening!
Hoffff .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op Hemelvaartsdag 2016 even een hapje eten bij Jammra in Rolde. Het was er druk, weinig tafeltjes vrij. Even moeten wachten op de drankjes. Wel redelijk snel de bestelling doorgegeven. Alleen een hoofdgerecht besteld. En toen begon het wachten.... Ik zag dat meer mensen erg lang op eten moesten wachten. En ineens zag ik een stel weggaan die na ons waren binnengekomen terwijl wij nog steeds niets hadden! Op mijn vraag of wij ook nog een keer eten kregen vertelde men ons dat de chefkok was uitgevallen en dat het daardoor langer duurde. Toen ik vroeg of ze dan misschien een klein hapje hadden om onze honger iets te stillen kregen we pas iets te eten. Afijn, na 2 uur (!!!!!!) hadden we dan eindelijk ons hoofdgerecht. Het was lekker maar daar was dan ook alles mee gezegd. Ik heb mijn beklag gedaan bij een (dat wel) zeer aardige medewerkster en heb uiteindelijk 10% korting gekregen. Teleurstellend en zeker niet voor herhaling vatbaar. En dan heb ik het nog niet gehad over de vuile glazen op de bar die daar zeker een half uur hebben gestaan en over tafels die niet werden afgeruimd terwijl de gasten allang weg waren.
Melanie C.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
1ander stel met kinderen, 1 uur gewacht op voorgerecht , 1 samosa( was niet warm) ze wilde nog wel een nieuwe brengen, maar afgeslagen
( veel aardappel, vlak van smaak). 1 garnalen ( 3 middel grote garnalen), 1 pikante soep( zag er lekker uit, maar niet pikant volgens tafelgenoot).
Lamscurry heerlijk. De kip met stukjes roti koek, niet bijzonder vlak, de kip met deeg ( soort couscous structuur) weinig smaak aan. Jammer maar
Niet het soort Indiaas eten waar ik op hoopte. De lassi was lekker. Geen dessert, dik 80 euro met 3 personen ( zonder alcohol )
Derry .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Tafeltje gereserveerd voor drie personen, en toen we aankwamen was er een beetje verwarring over deze reservering; dit werd echter snel en op een charmante manier opgelost.

We konden snel bestellen en onze serveerster had goed advies over hoe bepaalde gerechten te combineren. De voorgerechten kwamen snel (onion badji en lam samosa) en waren hartstikke lekker. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten maar wij vonden dit geen enkel probleem - je gaat tenslotte ook voor de gezelligheid uit eten en de sfeer in Jammra is supergezellig. Het restaurant zat vol dus er was volop geroezemoes.
De kip curry, lam biriyani en lam kottu puttu was heerlijk, alhoewel de 'medium' voor mij wel wat pittiger had gemogen maar dat is puur subjectief natuurlijk - volgende keer gewoon de hete versie bestellen!

Ook nog een nagerechtje besteld, wat een lekkere en gezellige maaltijd mooi afmaakte.

Het bedienend personeel liep elkaar af en toe een beetje voor de voeten, en ik denk dat de verdeling van de tafeltjes nog wat beter zou kunnen maar al met al kan ik Jammra ten zeerste aanbevelen!

Roel1972 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten: lekker, maar even wennen, omdat Jammra niet de 'standaard' Indiase gerechten serveert. De hete lamscurry was manlief niet pittig genoeg. De kip bariyani was prima op smaak. Voor- en bijgerechten waren ook goed. Al met al niet bijzonder, maar zeker niet slecht.
Decor/sfeer: niet bijzonder, kan elk soort restaurant zijn. Een paar gordijnen maakt het misschien minder kaal en sober.
Service: zeer vriendelijk personeel, maar de drie jongelui hadden geen overzicht, liepen achter de feiten aan en bemoeiden zich met elkaars taken. Wij waren vroeg, toen ging het uitserveren nog enigszins goed, maar later (het hele restaurant zat vol) waren er onduidelijkheden over de reserveringen. De barjongen serveerde drankjes uit aan bekenden van hem, maar hij liet de andere vijf dienbladen met drankjes (waaronder die van ons) gewoon staan, waardoor hij tot tweemaal toe een biertje moest bij-tappen.
JenW .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten! We waren met 4 personen en niet echt bekend met de indiaanse keuken.
Vooraf een mix van voor gerechten gehad en een heerlijke soep. We vonden het moeilijk om een keuze te maken uit het hoofdgerecht en hebben allemaal op aanraden van de bedienende jongeman iets anders gekozen. Kip,Rund, Lam en een vis gerecht. Daarnaast 2 bijgerechten gekozen. Alles werd geserveerd en zo hadden we een mooie diversiteit aan indiaanse gerechten. Echt super! Allemaal heerlijk gegeten. Daarna nog nagerecht gehad, en een kopje koffie. Met goed gezelschap was het echt een super geslaagde avond en hebben we het restaurant inclusief doggy bag na 3 en half uur verlaten.
Top!
Jeevan2012 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit restaurant mag zich geen Indiase restaurant noemen. Het eten smaakt naar niks. De kip curry is te " Nederlands" gekruid en er zit taugé en champignons doorheen. Mijn vrouw en ik eten regelmatig Indiaas en zijn dit nog nooit eerder tegengekomen. Daarnaast is het eten te weinig.
Joswil .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij hebben nu voor de tweede keer bij Jammra gegeten. De eerste keer was het eten oke. Een duidelijke verbetering! Gevarieerde smaken, met aandacht bereid. Porties prima. Goede prijs kwalitetverhouding. Vriendelijke sfeer. We komen graag een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Om 19.00uur gereserveerd op zaterdagavond.
Om 19:30 pas kunnen bestellen. Om 21.00 gevraagd wanneer eten zou komen.
Uiteindelijk om 21.15 gebracht. Al mijn drie medegasten gevraagd om mild en niet pittig, een maaltijd erg scherp. Bestelde brood en extra groente kwamen pas na dat het hoofdmenu op was. Aangeboden korting van 25 procent maakt de domper van de avond niet goed.
Fb120 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gereserveerd bij Jammra. Jas ophangen? Helaas maar 6 hangertjes voor het hele restaurant. De ontvangst was vriendelijk maar nog duidelijk een beetje onbeholpen. Geeft niets. Alles is nieuw. Maar dat wisten we van tevoren. Het bestelde indische biertje van de kaart stond niet koud. Slordig. We bestelden beiden een hoofdgerecht met 1 bijgerecht. Wij hadden de tijd, maar om ons heen werd duidelijk al geklaagd over de lange wachttijden. Na ruim 3 kwartier ontvingen wij ons hoofdgerecht. Bijgerecht was nog even vergeten. Maar wat een teleurstelling. Te eenvoudig, te weinig en ronduit veel te duur voor het gebodene. Ik kreeg een klein bakje met "nassie" zoals van thuis. En dat voor ruim €14! De curry hield ook niet over qua hoeveelheid en smaak. Veel te duur ook. Het bijgerecht maakte nog wat goed maar zou in mijn optiek standaard bij het hoofdgerecht opgediend moeten worden. Dan pas is de prijs van het hoofdgerecht bijna te rechtvaardigen, hoeveelheid voor bijna iedereen voldoende en geeft het meer kleur en smaak aan het geheel. Op de vraag of het gesmaakt had gaf ik als antwoord dat ik wel eens beter had gegeten en dat het te weinig was. "Smaken verschillen" kreeg ik als antwoord. In een restaurant wil je net datgene wat je thuis niet voor elkaar krijgt. Net wat malser, krokanter, smaakvoller, kunstiger enz. Zo van: hoe doen ze dat toch? Dat vonden wij hier niet. (Onze curry en "nassie" zijn lekkerder). Het eerste restaurant sinds tijden waar ik geen fooi achterlaat.
Yettydejong .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Een mooi ingericht restaurant. Dat ziet er goed uit. We kiezen Specialiteit van het huis op de menulijst > we waren verwachtingsvol . Echter wat een teleurstelling , na één uur wachten, toenemende trek , kregen we ieder een bord met bami , garnalen e.a ingrediënten,, voor gezet.
Wat een teleurstelling en nog aan de prijs. De smaak was wel in balans. Maar een badje van vet had ik liever niet gehad. Voor ons was het geen specialiteit.

Dan de bediening. Met weinig élan behandeld. Weinig kennis van zaken hoe het hoort in een restaurant.