Jammra Fusion

Hoofdstraat 5 9451 BA Rolde Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Kesari
      Bolletje ijs

Over het restaurant Jammra Fusion

Groente in de hoofdrol

Zuid India is niet alleen van de kerrie, maar temeer van de garam masala. Het mengen van kruiden en specerijen is in India tot kunst verheven die verschilt per streek, het klimaat en de religie. Bij Jammra leer je de authentieke Indiase smaken kennen, met als specialiteit vegatarische of vegetarische gerechten. Smullen!

Meer informatie over restaurant Jammra Fusion

6,6
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Jammra Fusion

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten, wat een smaaksensaties.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijke proeverij gehad van allerlei Sri Lankese gerechten, mooi samengesteld op een grote schotel. Goed gekruid en goed van smaak, gaat zo verder
WdeHaan .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten hier was helaas geen goede ervaring. Niet wat je kwalitatief zou mogen verwachten als je uit eten gaat in een restaurant. Deze bevinding wordt door meerdere recensenten op deze beoordelingssite gedeeld. Opmerkelijk is dat daar tussenin korte, weinig onderbouwde reviews zijn geplaatst, die hoofdzakelijk allemaal neerkomen op "geweldig ontvangen, sterk aan te raden en zéker terug te zullen komen....". In de statistieken valt op dat de beoordelingsspreiding tussen de gedetailleerd omschreven (minder goede c.q. negatieve) ervaringen en de uber-postieve reacties wel érg groot is. Zonder conclusies voor een ander te willen trekken kan deze aanvullende informatie toch zinvol bijdragen voor potentiële klanten, wanneer ze aan de hand van deze website een geslaagde avond willen plannen.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Bepaald geen aanrader. Ten eerste moesten we erg lang wachten op onze bestelling. Ook het eten was culinair gezien bepaald geen hoogtepunt. Het geheel was nogal klef, de afzonderlijke ingrediënten waren niet waarneembaar en de kruiden waren niet in balans. We hebben het eten uiteindelijk dan ook maar gelaten voor wat het was. De inrichting van het restaurant zou eigenlijk al een voorteken voor voornoemde ervaring kunnen zijn, alhoewel we wel vaker in minder gezellige c.q. kneuterige eetgelegenheden zijn geweest die achteraf verrassend uit de hoek kwamen en waar we naderhand nog vaak terug zijn geweest, maar hier komen we zeker niet meer terug.
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben heerlijk buiten gegeten. Heel hartelijk ontvangen. Vriendelijke bediening die met alle geduld het munu uitlegde.porties waren ruim voldoende. Zeker een aanrader. Kunnen ons absoluut niet vinden in de negatifiteit van wdehaan..
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten en hele goede bediening die de tijd voor je nemen en goede uitleg geven, geweldige ervaring, zeker aan te raden
Geertje S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hele vriendelijke bediening.Goede uit leg over het eten .veel en lekker .
Goed gegeten
WdeHaan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Met de familie hier wezen eten. Onze ervaring in drie woorden: man, man, man!
Dit restaurant zou "Jammer ja" moeten heten i.p.v. Jammra. Vriendelijk personeel, maar daar is het dan ook mee gezegd. Drie kwartier moeten wachten op ons eten, terwijl maar vijf tafeltjes bezet waren. Mensen die na ons waren gekomen kregen eerder eten op tafel dan wij. Toen we uiteindelijk op het punt stonden om onze drankjes maar af te rekenen en naar een ander restaurant te vertrekken, kwamen het eerste deel van de bestelling dan toch, de rest kwam vijf minuten later(!) Het naanbrood, waar de ober bij de bestelling nog expliciet om vroeg of we dat ook wilden hebben, is nooit gekomen. We hebben er later ook maar niet meer om gevraagd, want we waren inmiddels al klaar met het eten. Hadden vegetarische gerechten besteld, maar dit was één grote teleurstelling. Mijn dochter merkte direct al op: "Pap, dit lijkt wel zo'n diepvriesmenu uit zo'n zak van .... [het merk met die kapitein], wat ze in de pan gekwakt hebben". Nou, hetgeen wij hadden was kwalitatief nog verre van dat. De enige overeenkomst was dat het beide uit de diepvries kwam, want dat was het zeker. Dit was te merken aan de structuur (alles was slap) en de smaak (alle ingrediënten hadden dezelfde smaak). De temperatuur van het eten was lauw. Onze conclusie is dat men blijkbaar de gerechten in grote hoeveelheden maakt en als porties invriest, omwille van gemak en tijdwinst, aangezien in andere recenties te lezen stond dat er maar één persoon in de keuken staat. Beste mensen, met alleen klantvriendelijkheid red je het niet in de horeca. De klant betaald tot een behoorlijk bedrag en wil in eerste instantie graag lekker eten, maar dat was in dit geval een grote teleurstelling. Verbeter de kwaliteit door vers en lekker eten te serveren, of anders gewoon sluiten deze tent!
Wies M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prettige sfeer.
Jacob M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het duurde meer dan een uur voordat de gerechten werden opgediend.
Bediening was vriendelijk.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet voor de eerste x hier,het eten is werkelijk verukkeluk
Gineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We komen er nog een keer
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. Met de vegetarische keuze krijg je 5 gerechtjes met rijst. Wij hebben er zeer smakelijk van gegeten. De ananascurry gaan we zeker zelf een keer maken. Aardige vlotte bediening. En dankzij het mooie weer lekker buiten op een terras kunnen zitten.
Joleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het duurde erg lang voordat het voorgerecht , hoofdgerecht en dessert kwam.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Grote aanwinst voor Rolde...
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie kleuren, lekker eten en goede fijne bediening. Ik zou nog iets met hoekbanken doen tegen de muren achterin recht tegenover de ingang. Misschien een leuk gezicht tussen de zee van stoelen.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Geef klient eenmenu. Geef bij afrekenen een kassabon
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Voor de gezelligheid hoef je hier niet naartoe te gaan, want het heeft weinig sfeer.
Het eten is echt Srilankaans, dat is leuk.
Bediening is vriendelijk.
Het eten smaakte maar we vonden het niet heel bijzonder.
De bediening duurde lang en ging niet heel vlot.
Zouden we nog eens gaan?
Ik twijfel, want ik kan toch betere adressen bedenken vlak in de buurt.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten is echt Srilankaans, dat is leuk.
Bediening is vriendelijk.
Het eten smaakte maar we vonden het niet heel bijzonder.
De bediening duurde lang en ging niet heel vlot.
Zouden we nog eens gaan?
Ik twijfel, want ik kan toch betere adressen bedenken vlak in de buurt.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Het eten smaakt net als in Sri Lanka. Tip: serveer de vegetarische curry met meer rijst en geef er een gewoon bord bij.