Jammra Fusion

Hoofdstraat 5 9451 BA Rolde Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Kesari
      Bolletje ijs

Over het restaurant Jammra Fusion

Groente in de hoofdrol

Zuid India is niet alleen van de kerrie, maar temeer van de garam masala. Het mengen van kruiden en specerijen is in India tot kunst verheven die verschilt per streek, het klimaat en de religie. Bij Jammra leer je de authentieke Indiase smaken kennen, met als specialiteit vegatarische of vegetarische gerechten. Smullen!

Meer informatie over restaurant Jammra Fusion

6,9

Jouw recensie over het restaurant Jammra Fusion

Marian R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet voor de eerste x hier,het eten is werkelijk verukkeluk
Gineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We komen er nog een keer
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. Met de vegetarische keuze krijg je 5 gerechtjes met rijst. Wij hebben er zeer smakelijk van gegeten. De ananascurry gaan we zeker zelf een keer maken. Aardige vlotte bediening. En dankzij het mooie weer lekker buiten op een terras kunnen zitten.
Joleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het duurde erg lang voordat het voorgerecht , hoofdgerecht en dessert kwam.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Grote aanwinst voor Rolde...
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie kleuren, lekker eten en goede fijne bediening. Ik zou nog iets met hoekbanken doen tegen de muren achterin recht tegenover de ingang. Misschien een leuk gezicht tussen de zee van stoelen.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Geef klient eenmenu. Geef bij afrekenen een kassabon
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Voor de gezelligheid hoef je hier niet naartoe te gaan, want het heeft weinig sfeer.
Het eten is echt Srilankaans, dat is leuk.
Bediening is vriendelijk.
Het eten smaakte maar we vonden het niet heel bijzonder.
De bediening duurde lang en ging niet heel vlot.
Zouden we nog eens gaan?
Ik twijfel, want ik kan toch betere adressen bedenken vlak in de buurt.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten is echt Srilankaans, dat is leuk.
Bediening is vriendelijk.
Het eten smaakte maar we vonden het niet heel bijzonder.
De bediening duurde lang en ging niet heel vlot.
Zouden we nog eens gaan?
Ik twijfel, want ik kan toch betere adressen bedenken vlak in de buurt.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Het eten smaakt net als in Sri Lanka. Tip: serveer de vegetarische curry met meer rijst en geef er een gewoon bord bij.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg gezellig restaurant. We aten een mixed plate met verschillende gerechten, erg smakelijk (en niet te heet)! Hartelijke ontvangst door de gastvrouwe.
sapthyka E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
heerlijk gegeten, wij hadden een 2 persoonsmenu besteld op aanraden van de zeer vriendelijke meisje die ons bediende. Deze werd op een traditioneel authentieke wijze geserveerd in een grote schaal, de variatie in deze schaal was zeer indrukwekkend en hemels lekker! wij gaan zeker terug!
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echt vriendelijke bediening maar niet overdreven. Vriendelijkheid straalde ook door op de gasten! Heerlijk authentiek gegeten. Porties zijn prima en betaalbaar. Enige puntje van aandacht: meng de 2 en 4-persoons tafel wat meer door het restaurant.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een aanrader. Hartelijke bediening
met goede uitleg van de kaart. een authentieke keuken. prachtige smaken. goede prijsstelling. de inrichting en sfeer heeft nog wel aandacht nodig. (kerstdecoratie o.a. nog aanwezig) muziek mag iets vrolijker.
Debora V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Moesten veel te lang wachten tot er iemand bij ons kwam, en er was verder niemand, mensen die kwamen ophalen gingen voor, de inrichting is saai en verlichting ook, eten werd niet gelijkertijd geserveerd ook weinig uitleg aan gegeven, smaak van het eten was redelijk maar het was niet veel, we komen hier zeker niet terug.
FTG .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Samen met een groepje collega's een gezellige avond gehad bij Jammra. Er stond zoveel lekkers op de kaart, dat we moeilijk konden kiezen. In overleg met de zeer behulpzame ober een drie-gangen menu afgesproken waarbij allerlei gerechtjes op tafel werden geserveerd. We hebben genoten! Op deze manier konden we kennis maken met wat de Sri Lankaanse keuken te bieden heeft. De bediening was uitmuntend! De ober kwam geregeld even bij ons langs, gaf op een prettige, kundige manier uitleg over de gerechten en kon goed inschatten waar wij behoefte aan hadden. Jammra is zeker een aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij kenden het restaurant nog niet. Op goed geluk naar binnen. We werden allerhartelijkst welkom geheten. Ook eindelijk eens bediening met gevoel voor humor. Lekker glas wijn erbij. Beide hadden we een bereiding van lam, zij het ieder een andere bereiding. Zoals dat geurde, toen het op tafel kwam! We hadden aangegeven dat we allebei medium hot wilden eten. En inderdaad wás het ook medium hot. Een beetje toveren kunnen ze ook. Ik had als bijgerecht deegsnippertjes met kokos. Dit gerecht proberend leek het alsof er geen kokos in zat. Maar toen ik het mixte met het vlees en vleesnat, kwam ineens de kokossmaak vrij. De Sri Lankaanse kruidenthee met melk toe is een regelrechte aanrader. Die maakt de maaltijd helemaal áf. We hebben er heerlijk gezeten, kregen keurig antwoord op onze vragen over Sri Lanka. Al met al gingen we zowel geestelijk als lichamelijk en ook financieel (prima prijs/prestatieverhouding) de deur weer uit. Als we weer eens in de buurt van Assen of Rolde zijn, komen we zeker terug. Om nog meer ander lekkers te proeven.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We zijn beide vegetariërs en kwamen af op het op de site van Jammra omschreven 'uitgebreide keuze zowel in voor- als hoofdgerechten' van het vegetarische aanbod. dat viel tegen: 2 voor- en vier hoofdgerechten.

Het eten was heel behoorlijk, maar niet echt verrassend. Bediening vriendelijk, maar liet wel wat steekjes vallen (gangen niet tegelijk geserveerd aan mij en mijn partner, bijbestelling vergeten door te geven). De inrichting is netjes, maar vrij sfeerloos.

De kaart biedt niet de 'normale' Indiase gerechten en we merkten dat andere gasten dat een tegenvaller vonden. Wij stonden wel open voor een nieuwe ervaring, maar zijn niet overtuigd.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vrijdag heerlijk gegeten bij Yammra. Knapperige garnalen als voorgerechten met een lekker sausje. Veel verschillende groenten in allemaal verschillende bakjes maakte een feestje van mijn groentencurry. Ook de rundercurry van mijn vriend was smaakvol. De mensen zijn heel vriendelijk. Wij komen graag weer een keer terug.
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op 12 januari 2017 heerlijk gegeten bij Jammra in Rolde. Een verrassend voorgerecht met koude en warme hapjes echt op z'n Indiaas. Beetje zalm , maar ook kip en vegetarisch. Je proeft dat deze kok alles met liefde en passie bereid!! Mijn hoofdgerecht was een rund devil (medium gekruid) en erg lekker. Mijn partner had een kipmenu en dat licht gekruid. De garnering en vooral de groentebijlagen waren verrassend. Heerlijke spinazie met kokos, rode kool op indiase wijze en verrassend lekkere aubergine,courgette en kouseband. Als nagerecht een overheerlijke ijscoupe met pure smaken en gelukkig niet te zoet. Kortom, een goed restaurant om vaker naar toe te gaan!!. Leuke bediening, aanwinst voor Rolde.