Jammo Já

Voorstraat 60a 4153 AM Beesd Nederland Kaart

Over het restaurant Jammo Já

La cucina povera

Napoli in de Betuwe. De gerechten die hier met die typische Italiaanse passie worden bereid zijn heerlijke voorbeelden van la cucina povera, de keuken van de armen. Eenvoudig, smaakvol en gezond. Dit is de reden waarom de Italiaanse keuken zo beroemd en geliefd is!

Meer informatie over restaurant Jammo Já

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom
9,1
Kan beter
Kan beter
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Grote klasse wat Giovanni en Salvatore hier presenteren. Smaken, dagverse en authentieke producten. Gelukkig geen pizza's op de kaart, maar pasta's die a dente, zoals het hoort, gekookt zijn. Geweldig om 5 gangen verrast te worden. Mooie bijpassende Ialiaanse wijnen van goede huizen. Espresso zoals die hoort te zijn. Al met al een stukje Napoli in de Betuwe.
Een absolute aanrader.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Wat een pure smaken tovert deze kok op tafel. Wij hebben genoten! vooraf een keur van heerlijke kleine gerechtjes, tussen een heerlijke verse ravioli en hoofd een heerlijk stukje kalfslende met een goddelijke truffelsaus. Daarbij dronken wij een fantastische Chianti Classico die het genieten compleet maakte. de kaart wisselt om de paar weken en zij werken uitsluitend met verse producten. Dat was zeer goed te proeven! Klein maar fijn restaurant dat wij nog heel vaak zullen bezoeken.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Naar aanleiding van de geweldige recensies en dat we er toevallig in de buurt waren, hier gisteren een hapje gaan eten, we hadden dus niet gereserveerd en buiten was er geen plek meer, maar binnen waren we welkom, al had de bediening weinig tijd voor ons, ook wel logisch, ze stond er helemaal alleen voor, was eigenlijk geen doen, we hadden alleen maar een voorgerecht besteld, een salade en een proeverij van div. gerechtjes, wij hadden geen whow gevoel, het was goed, maar niet meer dan dat en zullen hier zeker niet meer naar toe gaan, we kregen wel een amuse ( ook niet spectaculair ) en het was maar een kleine kaart met maar 2 nagerechten, waarvan het nagerecht van de dag al bijna kan en klaar op het afwerken na, in de koeling stond, ook de kleine locatie is niets bijzonders, het was er wel druk, misschien waren onze verwachtingen te hoog?
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige reccensie. Afgelopen zondag 29-7 hier onverwacht wezen eten, mede nav de geweldige reccensies. Dame in de bediening was uiterst vriendelijk, maar stond er helemaal alleen voor, daardoor geen aandacht voor de gasten. Ze werd bijgestaan door een jongere zonder enige horeca ervaring. Wij bestelde 2 pasta´s en een salade, van een menukaart die wezenlijk anders is dan welke op de website staat vermeld. Smaak was goed, maar geen spektakel. Salade met tonijn, maar stond niet op de kaart. Nagerecht was een dag vantevoren gemaakt vanilie dessert, welke nog werd afgemaakt met k&K aarbeien saus, en slagroom uit een spuitbus. Echt niet slecht allemaal, maar de hoge cijfers staan in geen enkele verhouding tot de geboden kwaliteit op alle vlakken
spc1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
ben zelf van napolitaanse afkomst en moet zeggen dat het eten hier echt voortreffelijk is.
de antipasti en de pasta parmigiana waren echt overheerlijk, net zoals mijn oma het klaarmaakte :)
met toedoen van giovanni die de napolitaanse symphatie gewoon uitstraalt en het perfekte eten van salvatore heb ik en mijn vriendin een heerlijke avond gehad.
grazie giovanni e salvatore