Jammo Já

Voorstraat 60a 4153 AM Beesd Nederland Kaart

Over het restaurant Jammo Já

La cucina povera

Napoli in de Betuwe. De gerechten die hier met die typische Italiaanse passie worden bereid zijn heerlijke voorbeelden van la cucina povera, de keuken van de armen. Eenvoudig, smaakvol en gezond. Dit is de reden waarom de Italiaanse keuken zo beroemd en geliefd is!

Meer informatie over restaurant Jammo Já

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom
9,1
Kan beter
Kan beter
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Gisteren dachten we: laten we weer eens naar Jammo Ja gaan, daar zijn we lang niet geweest. Ik heb op 't laatste moment gereserveerd en gelukkig was er nog plek. Zoals wel vaker in dit restaurant nam ik uitgebreide antipasti. Dat is altijd een feest. Prachtige eenvoudige hapjes, zeer afgewogen qua smaak! Mijn vriendin had de tomatensoep en die was ook heerlijk. Daarna had ik een hoofdgerecht met vis (heerlijk, precies goed gaar en mooie frisse smaak) en mijn vriendin een gerecht van gegrild rundvlees met tartufo (heel erg lekker), daarbij was een lekkere sla en super eenvoudige aardappelen (erg lekker). Als dessert nam ik nog een van hun zelfgemaakte taarten. Zoals ik al eerder las tussen de recensies: ik ben misschien niet meer objectief, want ik kom hier vaker en ben al erg enthousiast. Toch schrijf ik wederom een recensie omdat ik iedereen die in de buurt woont wil oproepen om hier een keer te gaan eten en de echte Italiaanse keuken te komen proeven. Prego!
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Weer eens bij Jammo Já gegeten. Bij binnenkomst komen de geuren je al tegemoet en wordt je eetlust meteen opgewekt. Itailiaans eten zoals het hoort, verse producten en geen poes pas er om heen. Klein gemoedelijk en super service. Voortreffelijke wijnen tegen betaalbare prijzen. Een absolute aan aanrader voor fijnproever.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Geweldig verrassings menue. Vooral het voorgerecht was echt verrassend. Erg lekker! We komen zeker terug in Beesd bij Jammo ja.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gisteren met Valentijnsdag hier gegeten. Je kon niet van de kaart bestellen, ze hadden een speciaal valentijnsmenu. Als aperitief kregen we bruschetta. Voorgerecht bestond uit allemaal kleine gerechtjes, de tafel stond er vol mee. De smaken van alle gerechtjes waren goed, simpel maar heerlijk. Hoofdgerecht was rundvlees met paddestoelen en truffel, wederom een heerlijk simpel gerecht. Als afsluiter hadden we een chocolade slagroomtaartje met een goede fles ijskoude limoncello.

Het restaurant blinkt uit in simpele gerechten welke worden bereid met kwaliteitsproducten. Goede balsamico, parmezaanse kaas en mals vlees.

Een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug om meer te proeven!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren avond hier voor het eerst gegeten, afgaande op de recensies van deze site.
1e indruk was, wel een beetje licht/wit, maar als je er zit, valt dat niet meer op.
Gekozen voor een 4-gangen menu, waarbij vooral de antipasta een succes was, de pasta en het hoofdgerecht waren ook heerlijk. Ook de wijn was perfect.
Echt een aanrader, we komen zeker terug.
Lodewijk N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Prachtig kleinschalig restaurant. Maar plek voor 26 gasten, dus alle aandacht. We werden verwelkomd met heerlijke bruschetta met tomaat. Voorgerechten tomatensoep en antipasto. Vooral dat laatste zag er schitterend uit, zes bordjes met zes lekkernijen. Puur en smaakvol eten! Als hoofdgerecht pasta en filetto, ook dat was smullen. Na afloop werden we getrakteerd op huisgemaakte limoncello, een prima afsluiter. Hier komen we zeker nog eens terug!
Anna266 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Ook tijdens de Iens Diner Topdagen hebben we weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant.
De antipasto, het hoofdgerecht en het dessert waren fantastisch!
Salvatore is een meester in het bereiden van authentieke Italiaanse gerechten en doet met heel veel liefde voor het vak.
Mario zorgt voor een vriendelijke en hartelijke bediening.
Kortom dit is ons favoriete restaurant!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
We aten hier tijdens de diner dagen.
Als amuse kregen we tomaat op toast. Daarna 6 verschillende voorgerechtjes. Dt smaakte allemaal geweldig, heel puur van smaak.
As hoofdgerecht kregen wij rundvlees met een uiensaus. Het vlees was prima, maar de uiensaus was veel te veel en niet smaakvol. Beter was geweest om de saus apart te serveren. Het toetje maakte weer veel goed , citroentaart met slagroom Hmmmm heerlijk. Ook de wijn die wij dronken, een dasti, was prima. Degene die bediende, kwam stug over.
Toch zullen wij hier nog een keer gaan eten.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Wat een verrassend restaurant, je waant je even in "Bella Italia".
Heerlijke proeverij van voorgerechtjes, rundvlees met truffelsaus en eens een keer geen tiramisu na. Alles klopte, goede huiswijn wordt er geserveerd. Klein, maar fijn en gezellig restaurant.
Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik daar ga eten.
Zo goed, dat ik deze locatie eigenlijk geheim wil houden :-)
Zwanny N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
we hebben hier gegeten tijdens de dinerdagen. Helaas was de reservering via iens niet doorgekomen, maar met dank van welwillende andere klanten konden we toch aanschuiven.
goed gegeten! we komen hier graag terug. Ook voor de kritische vegetariër is het goed te doen. 1 minpuntje het hoofdgerecht(vegetarisch) gegrilde groente, was koud. Maar evengoed lekker!
We gaan hier zeker weer heen, en dat zegt wat..
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Geweldig 4 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassend wijnarrangement. Als amuse worden er diverse kleine pasta gerechten geserveerd en daarna begint het echte eten. vers gekookt en pure smaken, zo hoort italiaans eten te zijn en te smaken. Bij het hoofdgerecht had iets minder saus gemogen. verrassend dat er bij het dessert een fles huisgemaakte limoncello wordt geserveerd. De juiste espresso met een cantucinni ter afsluiting. Voor herhaling vatbaar.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Afgelopen week per ongeluk in Beesd beland om fileleed richting Eindhoven te vermijden. Terecht gekomen bij Jammo Já, een authentiek Italiaans restaurant uit Napels. Een leuk restaurant, sober en modern ingericht, wel koud qua temperatuur.
De bediening en ook keuken bestaat uit Italianen die hart voor hun vak en land hebben. Louter Italiaanse wijnen, wel prijzig. De Primitivo die we bestelden hadden ze niet meer, een andere Primitivo had kurk en was tevens de laatste fles. De Valpolicella was een goed alternatief.
De menukaart is niet al te groot met diverse mogelijkheden aan antipasta, pasta’s en hoofdgerechten. Geen pizza’s.
Als voorgerecht tweemaal pasta genomen, éénmaal Arrabiata (pikante tomatensaus) en éénmaal Amatriciana (Tomatensaus en spek). De Arrabiata heerlijk met veel verse tomaatjes en lekker pittig. De andere pasta ook echt lekker met het zout van de spek. Als hoofdgerecht tweemaal de filetto, eenmaal puur met rucola en parmezaanse kaas de andere met een uiensaus. De lendebiefstuk wordt in erg dunne plakjes gesneden waardoor de meduim-rare wens niet echt tot uiting kan komen, zeker niet wanneer de warme uiensuas erop geserveerd wordt. De smaak van de uiensaus was vlak en voegde niet echt wat toe.
Al met al lekker gegeten, een leuke uitstap.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Een last-minute actie bracht ons bij dit leuke restaurant in Beesd, we waren hier al eens eerder geweest. En we zijn - net als de vorige keren - zeer enthousiast de deur uit gegaan. Je moet geduld hebben, want de bediening is zeer relaxed en het duurt even voordat je je gerechten krijgt. Maar die gerechten zijn superlekker. Authentiek Italiaans, met mooie ingetogen smaken. Vooral leuk: vooraf de antipasti nemen. Dat is echt een feestje! Een echte aanrader dit restaurant!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Zeer geslaagd early dinner bij Jammo Ja. Als amuse een bijzonder geslaagde bruschetta . Altijd lekker verveelt nooit. Het is hier de combinatie van goede tomaten met wat knoflook en uitstekende olie. Vooraf een Zuppa di Pomodori voor mijn eega. Een reuzenbord, zeer smaakvol , zou bijna een maaltijdsoep kunnen zijn. Voor mij zelf de Zalt D'Ore.Een forse salade schotel met o.a. goede tonijn ,anjo vis en een optochtvan uiteeenlopende inhoud zoals olijf, ui, 2 verschillende kazen tomaat etc.. De enige kritiek.. als voorgerecht te fors ! ! Als hoofdgerecht voor mijn eega de Pasta met seizoengebonden paddestoelen , truffelsaus en Parmezaanse kaas. Na de stevige tomtaten soep een hele klus om de schotel te veroberen. Als gerecht echter, zeer geslaagd. Voor mijzelf de vis van de dag of wel de kabeljauw met een 3 tal forse garnalen. Uitstekend geprepareerd, met mooie olie en een aardappel "prutje" . Ook dit gerecht was portioneel heel fors. In het verleden werd tevens een gemengde salade mee geserveerd maar deze rit niet gezien.Met als achtergrond de beschreven ruime porties ook niet echt noodzakelijk. Gezien de porties, afgezien van verdere keuzes. Zeer positief ..inmiddels is er een betere witte huis wijn ( zeer ruim glas voor Euro 3,50) !!.Toch zou ik Jammo Ja in overweging willen geven de menu kaart zo langzamerhand wat te "verfrissen"". Gerechten wisselen wel heel minimaal. Ook zou de garderobe en de toiletten een "update" kunnen gebruiken . Bij kwalitatief prima eten hoort tevens een compleet verzorgd plaatje !!
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Top restaurant. Heerlijke truffel gerechten die kraakvers zijn.
Het restaurant was erg warm en helaas is er geen goede afsluiting voor de ingang. Als de deur open gaat komt er dan ook een ijzige wind binnen.

De wijnkaart is erg netjes maar erg veel verstand hebben ze er niet van...
Daarintegen is de ijs en ijskoude limoncello helemaal top. Na het hoofdgerecht zetten ze gewoon een hele fles voor je op tafel. Super!
Majolijn M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Gezellig restaurant met prima eten. Heel gastvrij lekker no nonsens. Driegangen menu was prima, toetje veel te veel! Volgende keer kiezen we van de kaart. Het was erg warm binnen maar de sfeer was uitstekend. We komen hier zeker terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Met vrienden genoten van een heerlijk avondje Italiaans eten.
Vriendelijk en gastvrij personeel.
Gekozen voor het verrassingsmenu.
Alles was heerlijk. Komen zeker nog eens terug om de gerechten van de kaart te proeven!
Melvin K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
We hebben hier al diverse keren gegeten met gezin en met z'n twee, toprestaurant in de Betuwe. Het is vrij klein en er wordt vers en traditioneel gekookt. Dat proef je, je waant je echt even in Italië. De bediening is vaak soms norsig als in een goede mafia film, hoort bij de entourage. Dit is echt een pareltje, aanrader, moet je geweest zijn.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Viel erg tegen. Eten was zeer matig. Menu was teleurstellend.. Klein bordje pasta was het voorgerecht!! Akoestiek is zeer slecht. Je kunt elkaar haast niet verstaan. Aan stamtafel zaten mensen met kinderen die dachten dat ze thuis waren. Totale chaos, waardoor gasten eerder vertrokken.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Grote klasse wat Giovanni en Salvatore hier presenteren. Smaken, dagverse en authentieke producten. Gelukkig geen pizza's op de kaart, maar pasta's die a dente, zoals het hoort, gekookt zijn. Geweldig om 5 gangen verrast te worden. Mooie bijpassende Ialiaanse wijnen van goede huizen. Espresso zoals die hoort te zijn. Al met al een stukje Napoli in de Betuwe.
Een absolute aanrader.