Jamm- the place to beach

Karel Doormantrap 2 2684 Ter Heijde Nederland Kaart
31-618512039

Meer informatie over restaurant Jamm- the place to beach

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

6,5
6,8
Allesetertje .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voor de lunch staan 3 salades op de kaart, met diner echter maar 1 salade te krijgen. Enige voorafje wat te delen is met anderen, brood, was op. Keuken hoort tot 21.00 open te zijn, toen we fingerfood (niet tussen 18-20u) wilden bestellen bleek de keuken om 20.00 te sluiten. Hoofdgerechten waren summier, niet vullend. Al met al was de halve kaart niet te bestellen, ondanks dat het een zomerse dag was, en hetgeen wat te bestellen was, was te weinig.
Johnmarianne .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Simpel biefstukje, niets bijzonders, fantasieloze sla erbij en ook weer smakeloze friet.
Groene curry was te zout en eigenlijk vies.
Rosé was niet lekker rode wijn wel. 60 euro is dan erg veel met z'n tweetjes.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijke eerste zomerdag buiten gezeten. Sfeervol terras met speelplek voor kinderen. Weinig keuze op de kaart. Maar prima gegeten. Eten op smaak al had de friet wat langer gebakken kunnen worden eraan de kruimels te zien ook gebakken in vet met gepaneerde snacks.
Heerlijke nacho's vooraf afgemaakt met zure room en verse bieslook, kaas en chilisaus. Geen vaste serveerster waardoor er af en toe hetzelfde werd gevraagd.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Jamm Beach is in april, de start van het seizoen, helemaal afgebrand. Maar inmiddels weer opgebouwd. Al schijnt het oudere Jamm Beach leuker geweest te zijn. Het is een typische strandtent. Niets bijzonders. Al was het er gisteren wel druk. De bediening was vriendelijk maar de organisatie rommelig. Nog voor dat we besteld hadden werden er al tot twee keer toe (!) drankjes naar onze tafel gebracht die niet voor ons waren. De prijzen waren hoog. Het lijkt wel of ze de brand willen compenseren door op de dranken en gerechten minimaal een euro extra te doen. Verse muntthee bijvoorbeeld (dit is een glas heet water met een takje munt ; kostprijs hoeveel cent?) kost hier drie euro !! Samen met een hapje eten, en we hadden een erg hoge rekening. Die niet in verhouding stond met wat je ervoor kreeg. Ik zou het logischer vinden als de schade vergoed wordt door de verzekeringsmaatschappij (en dat zal toch zeker ook zo zijn) in plaats van dat de klant er voor op moet draaien. Nee, met een commerciële mentaliteit als deze gun ik deze strandtent nog een hoop regendagen en zal ik er niet vaak meer komen.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Groepslunch geboekt samen met jammen en surfles.
Aardig personeel, snelle bediening, prima gegeten.
Strandtent ligt ideaal, gratis parkeren in ter heijde vlak voor het strand, heerlijk relax en je mag hier zelf jammen!