Jamies Italian

Grotemarkt 90-92 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jamies Italian

Jamie’s Italian is opgericht door Jamie Oliver en zijn Italiaanse mentor, chef Gennaro Contaldo, in Oxford, 2008. Jamie’s Italian is begonnen met hetgeen waar Italianen het meest trots op zijn – fantastische rustieke gerechten, op basis van geprobeerde, geteste en geliefde recepten. Het menu is geworteld en authentiek en gebaseerd op wat mensen eten in heel Italië. Geïnspireerd door de Italiaanse tafel – waar mensen ontspannen, delen en van elkaars gezelschap genieten. Het menu staat vol met heerlijke antipasti en nibbles, welke ideaal zijn om te delen, maar ook zalige pasta’s, prachtige verse salades en grill gerechten.

Meer informatie over restaurant Jamies Italian

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant Jamies Italian

Joris W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Even lekker geluncht bij Jamie Oliver in de markthal. Broodje met tapenade en nachos met een pittig sausje als starter waren een goede keuze. De pompoen soep van de dag was de keuze van mijn vrouw en die vond het heerlijk. De krab spaghetti vond ik wat gewoontjes maar smaakte niet slecht. Hamburger van mijn zoon was ook goed en rijkelijk belegd. De bediening was prima, er werd goed uitleg gegeven over het eten buiten de kaart. Attent en netjes.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuke levendige entourage. Prima gerechten. Zonder echte culinaire hoogstandjes toch gewoon lekker eten. Personeel vriendelijk.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
was een zeer prettige lunch, smakelijk, grootte van portie goed, snel en zeer attent en gezellig geholpen door uw medewerkster Jacqueline Philipsen.
aanstaande vrijdag dineren we er met collega,s. een aanrader, dank jullie wel voor de gezellige, lekkere lunch !!!

marianne soek tafel 76/1
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
6-01-2018. Wederom weer heerlijk gegeten .
Het is altijd weer een feestje als we hier komen .bij bezoek aan de markthal altijd in combinatie , lekker eten bij jamie’s Mmmm.
Bediening altijd gezellig en vrolijk .
Tot de volgende keer .
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gisteren met een vriendin bij Jamies Italian gegeten. Ze hebben een leuke menukaart en het eten is echt lekker. Je zit alleen echt heel erg opgepropt en dicht op elkaar. De bediening kan amper tussen de tafeltjes lopen zonder steeds tegen de gasten aan te stoten. Ook hebben ze altijd haast en moet je vaak een tijdje wachten op drankjes, de rekening, bestelling etc. Ze moeten ook iets doen aan de ventilatie/afzuiging. Mijn kleding en jas stonken heel erg naar (oude) etenslucht toen ik wegging. Die jas heb ik maar een avondje buiten de kast gehangen. Voor het eten zou ik zeker terugkomen, maar voor al het andere heb je in Rotterdam echt veel relaxtere restaurantjes.
Beste Aranka,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te voorzien van zeer waardevolle feedback.
hoewel wij graag willen dat onze gasten dicht bij elkaar zitten, omdat wij graag willen creëren dat ons restaurant lijkt op een grote, luidruchtige, Italiaanse familie, kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen hiervan geniet. Ik vind het top om te lezen dat u voor het eten terug zou komen, maar niet voor de service. Ik zal er zeker voor zorgen dat uw feedback intern besproken wordt.
Uiteraard hopen wij u snel weer te zien!

• Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het was weer heerlijk .
Samen met mijn dochter hier gegeten zij was hier nog nooit geweest en ze heeft genoten .
Pure smaken en heerlijke wijn.
Personeel was geweldig je voelt je thuis . Wij konen zeker terug .
Fijne feestdagen.
Beste René,

Nogmaals bedankt! Ik zag uw reactie ook al op Google!

Heel erg fijn dat u zo mooi over ons schrijft.

Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Matige service en prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Gerechten zijn hun prijs niet waard. In de buurt kan je voor dit geld elders veel beter en gezelliger eten. Geen aanrader.
Beste Dennis,

Heel erg bedankt voor uw feedback. Uw mening is voor ons uiteraard zeer van belang omdat wij altijd op zoek zijn naar manieren om onszelf te verbeteren. Ik vind het heel jammer dat u niet heeft genoten bij ons en zou graag willen weten wat er misging met de service en waarom het eten de prijs niet waard was.
Daarom hoop ik dat u contact op zou willen nemen met ons via officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl

Ik hoor heel graag van u.

bvand D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Invalide toilet stond volgebouwd met kinderstoelen en gewone stoelen. Hierdoor was de toilet voor een rolstoel absoluut niet bruikbaar. Melding hiervan is niet zo veel mee gedaan. Uiteindelijk ben ik uit de rolstoel gekomen om me door een niet compleet openende deur te moeten werken, om gebruik te maken van het toilet.

De zaak is rommelig en ondanks een overload aan personeel is er geen tijd genomen om los zwervende stoelen en andere rommel op te ruimen.

Geen koekje bij de koffie, bediening zeer matig.
Beste Bvand,

Bedankt voor uw feedback. Wij krijgen deze graag en willen hier altijd van leren.
Heel vervelend om te horen dat invalide toilet volgebouwd stond waardoor het absoluut niet bruikbaar was voor uw rolstoel en dat u de zaak rommelig vond. Ik vind het vervelend dat bediening zeer matig was.
Wij zouden u heel graag persoonlijk spreken over uw ervaring en willen er alles aan doen uw mening te doen veranderen, zodat wij u wel de goede Jamie's Italian kunnen bieden. Ik wil u daarom vragen contact met mij op te nemen via officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl.

Carine M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Teleurgesteld in de service. We moesten 45 minuten op onze gereserveerde tafel wachten. Tot 3 keer toe een drankje besteld in de tussentijd, maar die zijn nooit aangekomen. Werden niet op de hoogte gehouden van hoe lang het ging duren. Obers en serveersters lijken geen verantwoordelijkheid te hebben voor de tafels. Lopen allemaal door elkaar en laten klanten ook lang wachten op hun rekening. Kortom hier kom ik niet meer. Eten was wel gewoon goed.
Beste Carine,

Vervelend om te horen dat ontevreden was over onze service en lang op uw tafel moest wachten.
Wij zouden u heel graag persoonlijk spreken over uw ervaring en willen er alles aan doen uw mening te doen veranderen,zodat wij u wel de goede Jamie's Italian ervaring kunnen bieden. Ik wil u daarom vragen contact met mij op te nemen via officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl

Pourquoipas R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Jullie snappen het, heerlijk Italiaans. Wij deelden de antipasti, het brood, de ravioli, em maakten er n hapjestafel van. En jullie sprongen er prima op in. Goeie wijn, lekker bier, leuk personeel, de middag was super!
Beste Pourquoipas,

Bedankt voor uw leuke review.
Heel fijn om te horen dat u naar uw zin heeft gehad. Wij zijn blij dat u wijn en beer lekker vond en dat het personeel leuk was. Wij vinden het belangrijk om voor onze gasten een levendige sfeer te creëren, alsof je bij een grote italiaanse familie te gast bent. Super leuk dat u zegt dat wij het heerlijk italiaans snappen ;)
Ik hoop u snel weer te zien in ons restaurant!

Martine I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
In dit restaurant vandaag geborreld. Er is een leuke bar en de bediening is vriendelijk. De wijn was erg lekker. De hapjes gebakken inktvis en kloflookbrood met kruiden en parmazaansekaas waren zeer goed.
Beste Martine,

Heel erg bedankt voor uw leuke review.
Goed om te horen dat u heeft genoten van uw borrel bij ons aan de bar, de hapjes en de wijn. Ook top dat u onder de indruk was van de service!

• Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Even weer naar de markthal , geweldig al die mooie kraampjes met diversiteiten aan lekkernijen .en dan heerlijk gegeten bij Jamie's .heerlijke voorgerecht antipasta en nibbels , hoofdgerecht gennaros-tagliatelle en Tortellini. Heerlijk wijn . Helaas was er geen plekje meer voor nagerecht.altijd een geweldige sfeer en kom er graag terug .
Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw superleuke review.

Fijn om te lezen dat u al meerdere malen bij ons heeft genoten en dat u ook graag weer terugkomt bij ons.
dat horen wij natuurlijk graag!

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Een torentje van Aubergine? Mozzarella en parmezan met een pittige tomatensaus. Aan service geen gebrek. Mooi uitzicht op binnenrotte.
Beste Patrick,

Hartelijk bedankt voor uw review.
superleuk om te lezen dat u heeft genoten van de aubergine en de service.

Wij hopen u snel weer te zien!

Michael F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer goede service en dat tegen een normale prijs. Prettige zaak met mooie robuuste elementen. Voldaan en met een glimlach vertrokken.
Beste Michael,

Bedankt voor uw superleuke review.
Fijn om te lezen dat u heeft genoten en met een glimlach bent vertrokken. Dat horen wij graag!
We hopen u uiteraard snel weer te zien!

Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toen we richting de markthal liepen eerst gekeken naar de prijzen. Onze indruk was namelijk dat het een dure aangelegenheid zal worden. We waren blij verrast met de normale prijzen. Heerlijk voorgerecht en een pasta die de verwachting ver overtrof. We komen zeker een keer terug.
Beste 'Tante Pollewop',

Hartelijk dank voor uw sympathieke review.
Wat fijn om te lezen dat u in positieve zin verrast bent! Ook top dat u onder de indruk was van onze prijzen. Jamie's Italian wil inderdaad graag een restaurant zijn dat geschikt is voor elk budget.

We hopen u snel weer te zien!

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten! Wel iets langere wachttijd dan gemiddeld. Vooral drankjes laten lang op zich wachten. Wij zaten dit keer boven, de akoestiek vind ik zeer tegen vallen. Het is erg rumoerig. Je gaat een avondje uit om te ontspannen, dat lukt hier helaas niet voor mij.
Beste Kirsten,

Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven.
Fijn dat u wederom lekker heeft gegeten.

Vervelend dat u lang heeft moeten wachten op met name de dranken. Uiteraard hoop ik snel weer te zien en dat het dan een stuk voorspoediger gaat!

Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben hier afgelopen met zijn tweeën gegeten, en het is ons echt tegen gevallen. Als vooraf kozen we voor de tomaat-riscotta bruschetta, en de risottoballetjes, de bruschetta had een behoorlijke zure nasmaak, en dat was ook de enige smaak die we ervarener. De risottoballetjes waren op zich wel lekker, maar geen wow sensatie, ze waren niet knapperig. Als hoofdgerecht koos mijn partner voor de Jaimie's Italian burger, wat karig werd geserveerd. 1 kleine hamburger, met wat slappe Franse frietjes als sidedish. (En dus apart moesten bestellen) Op zich geen probleem, als de hamburger maar heerlijk is. Helaas bleek deze ook matig van smaak, en niet bijzonder. I koos voor de ' superfood' salade van vergeten tomaten, de grote, gezien het diner tijd was, maar ook deze had een zeer zure smaak, en was wederom erg karig op mijn bord gedrapeerd, wat verloren tomaten, croutons, rucola, en pijnboompitten. Kwa anaam doet de salade zich zeker eer aan, 'vergeten' , en snel. We mochten al met al 60 euro af rekenen, en dat vond ik het absoluut niet waard. Het personeel was ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Absoluut niet meer voor herhaling vatbaar.
Beste Shanna,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te voorzien van feedback.
Feedback is uiteraard zeer belangrijk voor ons aangezien wij hier alleen maar van kunnen leren.

Ik vind het heel vervelend om te lezen dat uw bezoek aan ons niet was wat u zich er van voorgesteld had.
Ik zou u graag persoonlijk spreken over uw ervaring en wil u daarom vragen uw gegevens te mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl

Ik hoop van u te horen!

Teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke pasta`s, lekker vers.
Erg druk wat betekend dat het geluidsniveau wat hoger is.
Het kindermenu is leuk aangekleed.
Beste meneer/mevrouw Teeuwen,

Hartelijk bedankt voor uw recensie.
Leuk om te lezen dat u de pasta's lekker vond en de kindermenu's leuk aangekleed vindt.

Uiteraard hopen wij u snel weer te mogen ontvangen.

Marleen 2.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Jamie's Italian. Wat een topervaring! De verwachtingen waren uiteraard hoog en het stond al een tijdje op mijn bucket list, maar Jamie (en zijn personeel uiteraard) heeft zowaar mijn verwachtingen overtroffen.

Als voorgerecht het broodplankje met krakend vers brood, heerlijke superverse tomatentapenade met een tikkeltje spice. Precies genoeg om hem net wat specialer dan anders te maken. We hadden ook de risotto-munt-ertwen-balletjes als voorgerecht. Deze waren werkelijk subliem! Als hoofdgerecht had ik de lekkerste vegaburger die er bestaat met polentafriet met rozemarijn en Parmezaanse kaas. To die for!! Echt heerlijk. M'n vriend had een fantastische gevulde kalfspasta, die ook zeer goed was. Daarnaast hadden we een superfood side salad, die ook niet te versmaden lekker was (en uiteraard zeer gezond :)).

Naast het eten was ook de service geweldig. Een zeer attente dame (Maartje) zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Er werd zelfs een customized cocktail voor mij gemaakt. Fantastisch! En dat allemaal met een lach en oprecht enthousiasme.

Conclusie: jammer dat we niet in Rotterdam wonen, anders zouden we hier elke week eten! Maar we komen zeker een keer speciaal terug naar Rotterdam.
Beste Marleen,

Superbedankt voor uw prachtige review.
Heel erg leuk om te lezen dat u zo heeft genoten van het eten en de service van Maartje. Ik zal haar zeker vertellen dat u zo tevreden over haar was.

Uiteraard hopen we u snel weer te zien. Jammer inderdaad dat u niet in Rotterdam woont, gelukkig zijn wij aan het uitbreiden en zullen wij snel andere zaken in Nederland openen.

Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vorige week met 11 personen gegeten en ik vond het eerlijk gezegd een teleurstelling. Jammer. Ik had me er echt op verheugd vooral omdat ik al een aantal keren wilde komen en het vol zat. Ik heb een aperol besteld en dat werd in een klein wijnglas geserveerd??? Het eten, ik had de wereldberoemde pasta met scampi's, smaakt flauw en was niks speciaals. 5 mensen aan onze tafel hadden dit en de porties waren qua grootte nogal verschillend. Dat kan natuurlijk niet. Mijn neef had de zalm en dat was erg karig. Bediening is wel goed, super aardig en snel, maar ik geloof niet dat ik nog eens terug ga. Uiteindelijk wil je toch gewoon lekker eten.
Beste Melanie,

Bedankt dat u ons heeft voorzien van feedback. Deze is voor ons heel belangrijk omdat wij hier alleen maar van kunnen leren. Wat vervelend dat u zo teleurgesteld bent over uw diner bij ons.

Ik zou heel graag contact met u willen opnemen om uw ervaringen te bespreken. Daarom hoop ik dat u uw gegevens zou kunnen mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian

Hopelijk hoor ik snel van u!