Jamies Italian

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:30

Ma V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor een verjaardag met familie (8 personen) naar Jamies. Twee personen zijn glutenvrij en eten geen vlees. Dit zou geen probleem moeten zijn maar het werd een teleurstellende ervaring. Niet alleen vanwege de bediening, die zeer tegenstrijdige berichten gaf over wat wel en niet glutenvrij was, maar ook omdat alles al vooraf is klaargemaakt, zo zei ze, waardoor aanpassingen of wijzigingen niet mogelijk zijn. Zo wilde ik graag aardappeltjes zonder knoflook bij mijn auberginegerecht. Dit kon niet, want de knoflook zat er al in. Suggesties voor bijgerechten waren er verder niet waardoor ik met een karig half auberginetje eindigde. Ik was bijna geneigd om een patatje te gaan halen bij Bram Ladage. Ook over het ijs was nogal verwarring. Er werd zelfs gezegd dat het sorbetijs niet glutenvrij was vanwege toegevoegde smaakversterkers. Dat bleek uiteindelijk niet te kloppen. Maar wat het vervelendste was: er was vooraf aan de betreffende dame gevraagd of er iets voor de jarige gedaan kon worden met het dessert. Uiteindelijk werden de desserts/koffie, net als de voor- en hoofdgerechten, niet tegelijk uitgeserveerd én kreeg de jarige zijn dessert 'gewoon' voorgeschoteld. Bij het aanspreken van de manager kwam wel nog een keer hetzelfde dessert, met kaarsjes en een kaart. Leuk, maar twee desserts is wel wat heftig. De serveerster bekeek ons verder niet meer. Het had eigenlijk wel chique geweest om iets aan de rekening te doen behalve het ene dessert in mindering te brengen. Jammer van deze ervaringen waardoor het verjaardagsdiner toch een beetje in het water viel.
Beste Ma van der Wouw,

Dank voor uw review! Fijn om te lezen dat op de avond zelf u met een manager gesproken heeft over uw ervaring. Wij nemen uw feedback nogmaals intern mee, zodat wij hier lering uit kunnen halen.
Wij hopen u desondanks snel weer bij ons te zien!

Liefs.
Team Jamie's Italian Markthal
Wimwarman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Eindelijk eens toegekomen aan een bezoekje bij Jamie's Italian in Rotterdam (yes, 1 van de Jamie Oliver restaurants). Natuurlijk met hoge verwachtingen:
Het interieur doet wat bar-achtig aan. Is leuk, niet heel bijzonder. Wel aardig in zo'n markthal. Doet wat evenement-achtig aan.
De bediening is zeer correct en vriendelijk.
Voorgerecht: wilde paddestoelen bruschetta
Uitstekend!
Hoofdgerecht: risotto met pasdenstoelen en wintergroenten
Eveneens uitstekend bereid en op smaak gebracht.
De geroosterde aardappeltjes met gedroogde venkel voegden niet veel toe als bijgerecht, maar dat was mijn eigen keuze-foutje. Dat komt meer tot zijn recht bij vlees- of visgerechten. Zo'n smaakvolle risotto heeft dat eigenlijk niet nodig. Weet ik dan voor volgende keer.
Nagerecht: Amalfa citroen cheesecake met meringue.
Tja, citroen...dan is het een beetje zuur soms. Maar verder wel smullen!
De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Voor zulk goed en lekker eten betaal je niet meer dan bij de gemiddelde Italiaan.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig ingericht en gelegen in de moderne Markthal. Een erg gevarieerde en uitdagende kaart. Begonnen met voor zijn vieren alleen maar pasta voorgerechten. Allemaal voortreffelijk van smaak. Een disgenoot had supermals lam. De overigen bestelden weer pasta's verder en we eindigden met heerlijke toetjes met chocolade, cheesecake, e.d. Kortom, een avondje met veel uiteenlopende en heerlijk klaargemaakte gerechten. Alleen de bediening kon iets vriendelijker, die ontdooide pas bij het afrekenen.
Hi Frans,

Dank voor je reactie en feedback! Dank voor het doorgeven van je bericht over onze bediening, dit zullen wij intern bespreken.
Wij zien jullie graag snel weer!

Liefs,

Niek V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We zijn wezen lunchen bij Jamie, leuke ambiance wel erg rumoerig en weinig ruimte. We waren wat eerder maar dat is geen probleem lekker aan de bar gezeten en je word keurig gewaarschuwd als je tafel(tje) vrij is. De gerechten vielen ons een beetje tegen, grote verschillen in de gegeven aandacht aan de gerechten en presentatie. Kortom prima eten voor een redelijke prijs, gaan we hier nog een keer terug komen ... ik denk het niet.
Hi Niek,

Dank voor je review en je feedback. Wij gaan dit intern meenemen. Wij hopen u uiteraard nog een keertje bij ons terug te zien!

Big Love x
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met familie gegeten hier. Fifteen stond al even op ons lijstje maar Amsterdam is lastig. Dus wij waren heel blij toen Jamie's Italian open ging in R'dam! Heel erg goed gegeten, mooie prijzen ook. We hebben de voorgerechten gedeeld, zodat iedereen lekker kon proeven. Bij 1 van de tafelgenoten viel het hoofdgerecht tegen, was heel anders dan verwacht. Dit werd super opgelost door wat met de rekening te doen en met een voucher voor een dessert van het huis voor de volgende keer. Wat heel jammer was, was dat de tiramisu op was... Er moesten 3 personen (van de 4) teleurgesteld worden. Desalniettemin heerlijke gegeten, en moeten dus nog eens terug voor de tiramisu & de voucher!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met 12 personen van het werk hier een diner gehad. Vantevoren onze menu's al doorgegeven dus dat ding lekker snel met opdienen. Voorgerechten werden fijn verdeeld over 3 grote planken die leuk op blikjes op tafel worden opgediend. De uitgebreide keuze aan voorgerechten was goed, het smaakte ook allemaal erg lekker. Wel vraag ik me waarom je pasta wil frituren, maar goed. Het hoofdgerecht was eigenlijk vrij basic, ook qua smaak. Zelf had ik de gebakken zalm, maar daar zat een wat smakeloze soort yoghurt dressing bij. En het sla dat erbij zat was ook a la Jamie Oliver, alsof je het zelf op je bord hebt gegooid. Daar had ik meer van verwacht. De frieten die erbij zaten waren gefrituurd in knoflook en er zat zoveel op dat iedereen 's avonds apart kon gaan slapen. Nagerecht met ijs was wel lekker, de cheesecake viel ook bij anderen in de smaak.

Ambiance is verder niet zo bijzonder, beetje rumoerig maar het is wel een mooie locatie in de markthal natuurlijk. Verder is er eigenlijk weinig speciaals aan deze tent, geen noodzaak om snel weer terug te gaan. Bediening was gelukkig wel snel en vriendelijk, maar toch vergaten ze tussendoor wel een iets, kan aan de grote groep hebben gelegen.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier gisteravond gegeten en ik vond het erg lekker. Ik was benieuwd of het nou vooral de naam zou zijn of dat het gewoon echt goed eten was. En goed eten dat was het. Aanrader vond ik echt de truffel pasta en de burger neem daarbij vooral de polenta ipv frietjes echt te lekker! Het leuke is dat als je meerdere pasta's wil proeven dat je gewoon halve porties kan bestellen. Vriendelijke en goede bediening, leuke aankleding. Wij komen snel een keer terug!
Jammie135 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hele, hele, hele slechte akoestiek . Voorgerechten en hoofdgerechten matig tot goed (scharrelkip en lam lekker, pasta ronduit vies en kalkoen matig) en desserts heel erg lekker. Bediening bijzonder vriendelijk. Maar .. nooit.nooit.nooit.meer.
HHugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
De Fish Stew was heerlijk (dagmenu). Helaas waren de gerechten van de kaart niet geweldig. De kalkoen hebben we zelfs teruggestuurd. Absolute klasse overigens over hoe dit is opgelost! Geen gezeur, geen vragen maar zonder problemen een nieuw gerecht naar keuze van het huis. Super service.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
goeie sfeer, leuk personeel die graag een persoonlijk praatje maken en prachtige locatie. daarbij is het eten ook nog eens verukkelijk. een van mijn favorieten (wel reserveren)
Beste Ben,

Bedankt voor je review!!!
Superleuk om te horen dat jullie hebben genoten van de sfeer, het eten en de bediening!! Hopelijk tot heel snel, dan trekken wij weer alles uit de kast om ervoor te zorgen dat wij een van je favorieten blijven!!!

Big love xoxo
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Was niet heel bijzonder, maar zat wel goed in elkaar. Bediening was vlot en gastvrij. Entourage prima, leuke locatie in de Markthal. Lekkere alcoholvrije cocktails!
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met mijn vriendin, voor haar verjaardag, bij Jamies Italian gegeten.
Het viel mij vies tegen, voor de gezelligheid was het erg bijzonder om een keer hier te eten. Maar het eten, op het voorgerecht na, vond ik niet zeer bijzonder.
Zelfs het nagerecht kwam uit de groothandel en was niet vers gemaakt.
Al met al vond ik de kwaliteit-prijs verhouding zeer onder maat. Ons zie je hier niet meer zo snel terug.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Met 7 collega's naar Jamie in de Markthal. Leuke bediening en ons drankje kwam vlot. Twee verschillende planken besteld met antipasti en twee bordjes garnalen. Daarna verschillende hoofdgerechten. Iedereen was buitengewoon tevreden over alle gerechten, de smaken waren voortreffelijk. Alleen vonden we de pasta te hard. Zal wel al dente geweest zijn, maar in onze beleving gewoon niet gaar. Jammer dat we elkaar niet konden verstaan, vanwege de enorme herrie, maar al met al lekker gegeten en een leuke beleving.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Gister met 3 vriendinnen bij Jamie's gegeten. Eindelijk, wil ik bijna zeggen, want het stond al heel lang op ons lijstje. Maar wat een dikke tegenvaller was dat...
Het begon al met de eerste drankjes. De bestelde Prosecco en Radler waren niet voorradig. Nou ja, kan gebeuren. Maar we wisten toen nog niet dat het de rode draad zou worden door een lange avond.
De voorgerechten waren prima. We namen 4 verschillende gerechtjes to share en het een was nog lekkerder dan het ander. Risottoballetjes; prima! Krokante inktvis, helemaal top. Maar daarna ging het echt mis...
Om 18.30 (toen we al een kwartier zaten te wachten op ons hoofdgerecht) kwam de serveerster vertellen dat de salade van 1 van ons was afgekeurd door de chef, en die moest opnieuw gemaakt worden, maar het kon wel 19.00 uur worden. Of wij 3 dan wel ons eten wilden of ook wilden wachten. Nou ja, wachten dan maar he. je gaat niet met zijn 3-en zitten eten en eentje niet. Of we dan wat brood wilden om de tijd te doden. Ja, dat wilden we wel.
Toen er om 18.55 nog geen brood was gaven we aan bij de serveerster dat ze dat brood beter kon laten zitten omdat we nu elk moment ons hoofdgerecht verwachtten. Dat kwam ons op een geïrriteerde blik te staan, maar goed. Ze zou hem er uit halen.
Achteraf hadden we het brood beter nog wel kunnen laten komen, want om 19.15 uur was er nog geen eten. Toen we de serveerster daar op aanspraken kregen we een raar verhaal dat ze onze 3 gerechten pas opnieuw kon bestellen toen om 19.00 uur de salade klaar was. Uhm, oke. Maar niet echt. Uiteindelijk kregen we om 19.30 uur ons hoofdgerecht, een uur en kwartier na het voorgerecht. En helaas maakte dat niet veel goed. De risotto met truffel was nog wel oke (op het randje van gaar) maar de linguine met garnalen (die 2 van ons hadden) was zo al dente dat het niet lekker meer was. mijn vriendinnen hebben hem wel opgegeten omdat ze stierven van de honger, maar niet met veel plezier.
De manager kwam er op dat moment bij want onze grens was wel zo'n beetje bereikt helaas. Ze bood ons een gratis dessert en koffie/thee van het huis aan. Een gebaar dat we erg konden waarderen en ook dankbaar in ontvangst namen. Maar helaas verliep ook dat weer niet helemaal soepel (als het eenmaal zo'n avond is, dan gaat ook alles mis). Mijn vriendin wilde erg graag tiramisu, maar jullie raden het vast al: was niet voorradig omdat een ingrediënt was afgekeurd door de chef. Je zou er bijna melig van worden... Zie bijna zo'n chef boven zitten die alle proeft en dan overal zijn hoofd bij schudt.
En als klap op de vuurpijl stonden er uiteindelijk 2 van de 4 desserts wel op de rekening. We waren op dat moment er zo klaar mee dat we die rekening maar betaald hebben zoals hij was. Je wordt op een gegeven moment ook bijna te gegeneerd om weer te gaan zeiken. Maar al met al een ervaring die we niet snel willen overdoen. Volgende keer kiezen we toch een andere italiaan, en gaan niet meer voor de hippe naam.
Mignon V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Risotto was heerlijk, super goed. Was van menu van de dag. Anderen hadden van de menu kaart en dit beviel ook zeer goed. Bediening wat jong en rommelig ook half in het Engels. Top locatie en heerlijke sfeer.
Beste Mignon,

Dank voor je review, zien we jullie snel weer?

Xoxo
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We waren in Groot Brittanie al een paar keer bij Jamies Italian geweest. We konden dus vergelijken, zeker omdat niet alle recensies over de vestiging in Rotterdam positief zijn. Wij waren in ieder geval tevreden. Mooie lekkere bruschetta's; gevolg door een prima, goed smakende pasta. De bediening was vriendelijk en attent. Leuk dat je voor de meeste gerechten ook een kleine variant kunt bestellen. De prijs viel zeker mee.
Beste Jaap,

Dank voor je review, wij zien jullie graag snel weer!

Big love
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gisteren daar gegeten. Lekker buiten kunnen zitten. Hele vriendelijke snelle bediening. Ik had linguine met garnalen, seizoen salade en polentafrites. De linguines vielen me wat tegen. Veel pasta, weinig garnaal. Ook de salade, seizoensgoente? leek meer op coleslaw. Smaak was verder ok, maar andere groente dan verwacht. De polenta was heerlijk! Mijn man had chicken. Lekker maar voor het geld wat weinig variatie op zijn bord. Ik geef jullie een 7,5.
Beste Margreet,

Dank voor je reactie en review, wij hopen jullie snel weer bij ons te zien!

Liefs,
Team Jamie's Italian Markthal
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vanavond voor de tweede keer bij het restaurant gegeten. Je krijgt op een vriendelijke manier je plekje aangewezen en al snel word je aan de tafel geholpen. Eten is snel maar de bediening van de drankjes was beide keren best langzaam (meer dan 5 minuten voor een koud drankje vind ik veel). Verder eten top, personeel erg vriendelijk en als je allergieën hebt denkt het personeel goed met je mee en zorgt dat je toch wat lekkers te eten krijgt. Was weer een top diner!
Merel Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Eten was goed en meer dan genoeg. De bediening was top! Vasiliki, bedankt voor de leuke avond!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Twee keer geprobeerd. De bediening geeft je de sfeer van klasse. De eerste ervaring was onvoldoende doorgekookte spaghetti. De tweede keer een 'fruto tuti', stukjes zeebanket gepaneerd uit de oven. Wel smakelijk maar erg duur. Moest nog apart frietjes bestellen waardoor de prijs opliep tot € 22. Voor deze prijs kan je bij Sumo onbeperkt Japanse hapjes eten. Dan de koffie: slootwater, bepaald niet in overeenstemming met het Italiaanse idee en het imago van zo'n duur restaurant.
Beste Jaap,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons te voorzien van uw feedback.
Graag verbeteren wij continue ons service niveau. Hierdoor is uw feedback voor ons van groot belang.

Uiteraard proberen wij al onze gasten een unieke ervaring mee te geven, wij betreuren het dan ook dat dit in uw situatie niet is gelukt.

Kunt u uw gegevens mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl? Ons management team zal uw feedback bespreken waarna ze u voorzien van een reactie.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag.

Big Love x

Team Jamie’s Italian