Jamies Italian

Michael F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tante P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Toen we richting de markthal liepen eerst gekeken naar de prijzen. Onze indruk was namelijk dat het een dure aangelegenheid zal worden. We waren blij verrast met de normale prijzen. Heerlijk voorgerecht en een pasta die de verwachting ver overtrof. We komen zeker een keer terug.
Beste 'Tante Pollewop',

Hartelijk dank voor uw sympathieke review.
Wat fijn om te lezen dat u in positieve zin verrast bent! Ook top dat u onder de indruk was van onze prijzen. Jamie's Italian wil inderdaad graag een restaurant zijn dat geschikt is voor elk budget.

We hopen u snel weer te zien!

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten! Wel iets langere wachttijd dan gemiddeld. Vooral drankjes laten lang op zich wachten. Wij zaten dit keer boven, de akoestiek vind ik zeer tegen vallen. Het is erg rumoerig. Je gaat een avondje uit om te ontspannen, dat lukt hier helaas niet voor mij.
Beste Kirsten,

Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven.
Fijn dat u wederom lekker heeft gegeten.

Vervelend dat u lang heeft moeten wachten op met name de dranken. Uiteraard hoop ik snel weer te zien en dat het dan een stuk voorspoediger gaat!

Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben hier afgelopen met zijn tweeën gegeten, en het is ons echt tegen gevallen. Als vooraf kozen we voor de tomaat-riscotta bruschetta, en de risottoballetjes, de bruschetta had een behoorlijke zure nasmaak, en dat was ook de enige smaak die we ervarener. De risottoballetjes waren op zich wel lekker, maar geen wow sensatie, ze waren niet knapperig. Als hoofdgerecht koos mijn partner voor de Jaimie's Italian burger, wat karig werd geserveerd. 1 kleine hamburger, met wat slappe Franse frietjes als sidedish. (En dus apart moesten bestellen) Op zich geen probleem, als de hamburger maar heerlijk is. Helaas bleek deze ook matig van smaak, en niet bijzonder. I koos voor de ' superfood' salade van vergeten tomaten, de grote, gezien het diner tijd was, maar ook deze had een zeer zure smaak, en was wederom erg karig op mijn bord gedrapeerd, wat verloren tomaten, croutons, rucola, en pijnboompitten. Kwa anaam doet de salade zich zeker eer aan, 'vergeten' , en snel. We mochten al met al 60 euro af rekenen, en dat vond ik het absoluut niet waard. Het personeel was ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Absoluut niet meer voor herhaling vatbaar.
Beste Shanna,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te voorzien van feedback.
Feedback is uiteraard zeer belangrijk voor ons aangezien wij hier alleen maar van kunnen leren.

Ik vind het heel vervelend om te lezen dat uw bezoek aan ons niet was wat u zich er van voorgesteld had.
Ik zou u graag persoonlijk spreken over uw ervaring en wil u daarom vragen uw gegevens te mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl

Ik hoop van u te horen!

Teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke pasta`s, lekker vers.
Erg druk wat betekend dat het geluidsniveau wat hoger is.
Het kindermenu is leuk aangekleed.
Beste meneer/mevrouw Teeuwen,

Hartelijk bedankt voor uw recensie.
Leuk om te lezen dat u de pasta's lekker vond en de kindermenu's leuk aangekleed vindt.

Uiteraard hopen wij u snel weer te mogen ontvangen.

Marleen 2.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Jamie's Italian. Wat een topervaring! De verwachtingen waren uiteraard hoog en het stond al een tijdje op mijn bucket list, maar Jamie (en zijn personeel uiteraard) heeft zowaar mijn verwachtingen overtroffen.

Als voorgerecht het broodplankje met krakend vers brood, heerlijke superverse tomatentapenade met een tikkeltje spice. Precies genoeg om hem net wat specialer dan anders te maken. We hadden ook de risotto-munt-ertwen-balletjes als voorgerecht. Deze waren werkelijk subliem! Als hoofdgerecht had ik de lekkerste vegaburger die er bestaat met polentafriet met rozemarijn en Parmezaanse kaas. To die for!! Echt heerlijk. M'n vriend had een fantastische gevulde kalfspasta, die ook zeer goed was. Daarnaast hadden we een superfood side salad, die ook niet te versmaden lekker was (en uiteraard zeer gezond :)).

Naast het eten was ook de service geweldig. Een zeer attente dame (Maartje) zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Er werd zelfs een customized cocktail voor mij gemaakt. Fantastisch! En dat allemaal met een lach en oprecht enthousiasme.

Conclusie: jammer dat we niet in Rotterdam wonen, anders zouden we hier elke week eten! Maar we komen zeker een keer speciaal terug naar Rotterdam.
Beste Marleen,

Superbedankt voor uw prachtige review.
Heel erg leuk om te lezen dat u zo heeft genoten van het eten en de service van Maartje. Ik zal haar zeker vertellen dat u zo tevreden over haar was.

Uiteraard hopen we u snel weer te zien. Jammer inderdaad dat u niet in Rotterdam woont, gelukkig zijn wij aan het uitbreiden en zullen wij snel andere zaken in Nederland openen.

Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vorige week met 11 personen gegeten en ik vond het eerlijk gezegd een teleurstelling. Jammer. Ik had me er echt op verheugd vooral omdat ik al een aantal keren wilde komen en het vol zat. Ik heb een aperol besteld en dat werd in een klein wijnglas geserveerd??? Het eten, ik had de wereldberoemde pasta met scampi's, smaakt flauw en was niks speciaals. 5 mensen aan onze tafel hadden dit en de porties waren qua grootte nogal verschillend. Dat kan natuurlijk niet. Mijn neef had de zalm en dat was erg karig. Bediening is wel goed, super aardig en snel, maar ik geloof niet dat ik nog eens terug ga. Uiteindelijk wil je toch gewoon lekker eten.
Beste Melanie,

Bedankt dat u ons heeft voorzien van feedback. Deze is voor ons heel belangrijk omdat wij hier alleen maar van kunnen leren. Wat vervelend dat u zo teleurgesteld bent over uw diner bij ons.

Ik zou heel graag contact met u willen opnemen om uw ervaringen te bespreken. Daarom hoop ik dat u uw gegevens zou kunnen mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian

Hopelijk hoor ik snel van u!

lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima eten maar niet perse wat je verwacht van zo'n naam. Het creatieve en bijzondere wat je op tv ziet, is niet terug te vinden, wel in het decor natuurlijk! Voor de makkelijke hap is het goed te doen.
Beste Lisette,

Bedankt voor uw review.
Als je bij ons komt dineren en lekker allerlei gerechtjes deelt met elkaar, zult u zeker de nodige creativiteit aantreffen. Maar ons restaurant is inderdaad ook zeer zeker geschikt voor de snelle hap. Wel een snelle hap gemaakt met verse, eerlijke en duurzame producten!

We hopen u snel weer te mogen begroeten, al dan niet voor een snelle hap!

Big Love
esther T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
wat een super leuk restaurant :) heerlijk gegeten en je proeft met iedere hap dat het vers is. lekker hip personeel die met een lach en een grap leuk aan het bedienen is. je voelt je thuis. top en ga zo door

Beste Esther,

Bedankt voor uw leuke review!

Helemaal top dat u heeft opgemerkt dat wij alleen maar gebruik maken van verse producten. Ook heel leuk dat u ons personeel hip en vriendelijk vindt!

We hopen u heel snel weer te zien!

J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Met een vriendin hier gelunched. In de eerste instantie wilden wij gebruik maken van de "superlunch" deal wat op de website vermeld was. Maar volgens de bediende bleek de deal niet te gelden. Een uitleg was wel op zijn plaats.

Al goed. Twee antipasti's en een superfood salade verder. Gerechten ok van smaak en redelijk snel op tafel. Voor een student wel prijzig. De bestelde dranken (latte machiatto) vielen een beetje tegen, vooral voor een Italiaans restaurant zou je goede (meerlaagse) latte verwachten.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Dit is een bijzonder goed restaurant. Ik zal uitleggen waarom. Een restaurant is goed als de gerechten bestaan uit verse ingrediënten en de smaken goed op elkaar zijn afgestemd. Een restaurant is bijzonder als er gerechten geserveerd wordt, die je elders niet kan krijgen. Jamie's Italian combineert beide, tezamen met de magische klank in de naam (Jamie Oliver!!), de unieke locatie (Markthal!) en relaxte ongedwongen inrichting.
Met een gezelschap van 6 personen kwamen wij hier met hoge verwachtingen. We hebben genoten van diverse gerechten, waaronder de charcuterie plank, krokante inktvis, spaghetti nero, linguine met garnalen, truffel risotto, Italiaanse steak, kalkoen Milanese, zeebaars, sirloin steak, white chocolate cheesecake (goddelijk!), polenta cake, affogato.
Elk gerecht zat goed in elkaar, de combinatie van de ingrediënten zorgden voor een unieke smaak.
De bediening was attent, we kregen ondanks de drukte voldoende aandacht, er werd bij het serveren van de gerechten uitgelegd wat het was (kenmerkend voor de betere restaurants).
De kaart bevat zowel betaalbare als duurdere gerechten. Hoewel het Italiaans is, is het geen authentiek Italiaans restaurant. De eigenaar is een Engelsman en her en der merk je dat de gerechten een tikje Engels invloed hebben en juist dát maakt het gerecht uniek en bijzonder!
Jamie's Italian was een prettige ervaring, die ik iedereen kan aanbevelen en ik wil hier zeker terugkomen.
Beste Ming Yin,

Heel erg bedankt voor uw geweldige review!!
U voelt in detail aan waar wij voor staan en dagelijks keihard voor werken om te bereiken!
Dit maakt ons uiteraard heel erg trots en blij!

Wij zouden u dan ook heel graag persoonlijk bedanken, zou u misschien uw gegevens kunnen mailen naar officemanager.rotterdam@jamiesitalian nl?

Big Love
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Dinsdagmiddag zonder reservering naar binnen gegaan voor de lunch. Gelukkig hadden ze plek dus begonnen met een overheerlijke rode wijn (primitivo). Het is een leuke zaak en de lunchkaart is goed gevuld met verschillende gerechten. Als voorgerecht namen we 2 verschillende bruschetta's. Omdat we deze wilde delen hebben we deze door de helft gesneden. Helaas zag ik tot mijn grote verbazing dat er een haar in zat! Ik was echt verbijsterd. Dit verwacht je echt niet bij Jamie. Maar goed, gelukkig was dit snel opgelost en kregen we nieuwe bruschetta's geserveerd. Daarna Jamie's hamburger genomen met funky chips die erg lekker was. Als bijgerecht nog een Rocket salad genomen maar deze was erg karig en erg zuur. Sla met balsamicodressing en parmezaanse kaas, that's it. Nog een wijntje en een cappucino later hebben we 71 euro afgerekend. Ik vond het sowieso niet de 71 euro waard maar dat kan inderdaad liggen aan de hoge verwachting omdat je bij Jamie gaat eten. Maar wat me verbaasd heeft is dat er ook niets werd aangeboden (op excuses na) voor de haar in het voorgerecht. Ik had me zo kunnen voorstellen dat ze de koffie van het huis hadden kunnen doen. Dan ga je toch met een beter gevoel weg. Al met al een leuke ervaring daar te eten maar niet voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw feedback!

Mag ik u vragen uw persoonlijke gegevens naar onderstaand emailadres te sturen.

officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We kwamen op de bonnefooi binnen terwijl het best vol zat, gelukkig was een reservering niet komen opdagen en wij konden meteen plaats nemen, wat een geluk! En ook nog eens in een supergezellig hoekje.
Allereerst mijn complimenten voor onze tafelbediening Maartje! Wat een leuke, vrolijke, slimme vrouw die ook nog eens op de hoogte was van alle restaurantetiquette! Dankjewel Maartje, je hebt ons fantastisch geholpen met jouw 'tempo team' instelling.
Sowieso was al het personeel oplettend en goed gehumeurd. En ook mijn complimenten voor de keuken, ik had mijn biefstuk blue besteld en voor de verandering was dat echt in een woord perfect gebakken, dat maak ik zelden mee dat ik het zo lekker op mijn bord krijg.
Leuke zaak (fijn dat je nergens in een tochtgat zit van de deur die open en dicht gaat), leuke locatie, lekker gegeten en topservice, wat wil een mens nog meer. Ik kom zeker nog een keer terug!
Beste Aantje,

Heel erg bedankt voor uw geweldige review!!! Wij vinden het fantastisch om te horen dat u genoten heeft. Heel fijn ook dat u zo goed geholpen bent door Maartje! Uiteraard hebben wij deze mooie complimenten met onze lieved collega gedeeld!

we hopen u snel weer te zien!

Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
hier gister wezen lunchen, maar wij vonden het zwaar tegenvallen.
Ik denk ook dat het alleen maar goed loopt omdat het in markthal gelegen is.
ontzetten rumoerig en chaotisch, en niet echt sfeervol.
het eten was opzich goed, maar we vonden het niet top.
je betaald hier echt voor de naam denk ik.
personeel is ook niet heel vrolijk of gemotiveerd lijkt het.
eenmalige ervaring helaas.
Beste Valentina,<br />
<br />
bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven. Vervelend dat u niet heeft genoten tijdens uw bezoek. Zou u contact op willen nemen met ons via officemanager.rotterdam@jamiesitalian.nl. Wij zouden u graag willen spreken over uw ervaringen bij ons.<br />
<br />
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen donderdag bij Jamies Italian gegeten. We hadden een tafel achterin en hier was het ruim en gezellig tegelijk. Het eten was heerlijk, de bruschetta met krab en avocado als voorgerecht was geweldig. Voor de kinderen was er een verantwoord kindermenu dat ze met een viewmaster konden uitkiezen. Er kwamen ook gelijk kleurplaten en krijtjes op tafel. En qua bediening hebben we een topavond gehad door Maartje! Chapeau.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren eindelijk bij de beroemde italiaan mogen eten. We hadden niet gereserveerd maar er was gelukkig nog een plekje. Bediening was alert. Voorgerecht duurde wat mij betreft wel een tikkeltje lang, maar gelukkig hadden wij geen haast. We hadden gekozen voor de vegetarische plank vooraf voor 1 persoon en de bruchetta met ricotta en tomaat met een broodplankje. Het brood had wat mij betreft iets langer afgebakken mogen worden. De plank was lekker maar niet super speciaal of bijzonder. De bruchetta was prima. Hoofdgerecht kozen wij voor de ravioli pompoen en de pasta met inktvis en mosselen. Heel erg smaakvol! . Toetje paste er helaas niet meer bij. Wel jammer dat er niet een koekje of beetje zoetigheid bij de koffie zit. Al met al zou ik voor de pasta zeker terugkomen.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Na ruim een jaar wikken en wegen toch na het lezen van alle negatieve recencies maar eens op de gok gereserveerd bij Jamies Italian. 2 personen op zaterdagavond, wij kregen een gezellig tafeltje toegewezen. Ik denk dat er een hoop misgaat bij de te hoge verwachting van bepaalde mensen, je gaat tenslotte eten bij de grote Jamie Oliver. De zaak laat vooral een urban sfreetje achter en is ook zo ingericht en dus totaal niet sjiek, het eten net zo. Niet al te duur, maar dus ook totaal niet spannend maar vooral OK. de wijn was OK. de voorafjes waren karig (salade/mandje brood) maar OK. Het hoofdgerecht eensgelijks karig(risotto/italiaanse steak), risotto geen groente en redelijk gekookt en de italiaanse steak doorbakken terwijl de (enkel engelsprekende) ober aangaf dat er geen andere keuze was dan medium rare. de flank steak was dan ook letterlijk 1cm dik gesneden. Een leuke ervaring en nette service, maar verwacht aub totaal geen 'bang for your buck' just because its Jamie's.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met het hele gezin (2 volwassenen, 2 kleine kinderen eerst even door de Markthal gestruind en daarna bij Jamie's aangeschoven. Gereserveerd, dus de kinderstoel stond al klaar (goed begin, is niet overal zo) en krijtjes, kleurplaten werden direct gebracht; ze weten hoe ze kinderen zoet moeten houden.
Ook bij het eten wordt aan kinderen gedacht, prima kindermenu's voor een zeer schappelijke prijs. Ook de volwassenen hebben niet te klagen. De tagliatelle met truffel viel in de smaak en mijn steak met friet was niet bijzonder, maar zeker niet slecht.
De toetjes waren wel wat aan de zuinige kant: die 3 bollen ijs hadden wel wat groter gekund voor 7,50. De brownie met ijs en popcorn bij het kindermenu voor 1,75 daarentegen was een grote hit. Kortom lekker gegeten en goed bediend in een mooie setting.
ladymonique .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Afgelopen woensdag geweest, eten was redelijk tot goed maar de bediening was ronduit slecht, geen lachje, niets ook uit serveren was hopeloos knudde. Beetje jammer had het liefst halverwege terug naar huis gegaan, maar had gasten bij me.
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Waarom wel een top Kerstdiner serveren en geen kerstversiering (behoudens één laf takje) aanbrengen? Echt een domper op een geweldige smaakbeleving en daarom super zonde!