Weena 296 3012 NJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Jamie Oliver's Diner

The food you’ll find at Jamie Oliver’s Diner is the food you want to eat – centred around Jamie’s love of classic American comfort food. Everything on the menu has been nutritionally analysed so you know exactly what you’re going to get (look out for the little horns and halo symbols) – whether you’re craving a naughty burger with a side of fries or a hearty salad that’s full of good stuff. The Diner is also the perfect place to come together in a relaxed atmosphere, with friendly service

Meer informatie over restaurant Jamie Oliver's Diner

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Jamie Oliver's Diner

Linda R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben hier op vrijdagavond gegeten. Heel vriendelijk en attent personeel. We kozen een chocolade shake. Die, voor €7, wat kleiner was dan verwacht. Smaak was overigens prima. Als voorgerecht hadden we de haloumi en de ribs, beiden erg lekker. De cheeseburger als hoofdgerecht was ook prima, al had deze iets meer rosé mogen zijn. We hebben voor €30 PP prima gegeten en komen zeker terug. Dan proberen we een gaatje over te houden voor de mud pie ????
Sury R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Voor een last minute beslissing hebben wij het e nu goed getroffen.. heerlijk gegeten op en top lekker en er hangt ook een ontspannen sfeer.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Met niet al te hoge verwachtingen (door ervaringen van bekenden) hier gaan eten. Omdat ze 6 maanden bestaan waren alle burgers incl. skinny fries 6 euro. Het duurde even voordat we werden opgemerkt, maar werden daarna naar de gereserveerde tafel gebracht. Het duurde redelijk lang tot de drankjes geserveerd werden. De hamburgers waren lekker, maar klein. Normaal betaal je minimaal € 12,50 en dat is het niet waard. Bediening is vriendelijk en het restaurant is gezellig ingericht. Als de prijs-kwaliteit verhouding verbetert zal ik hier waarschijnlijk terugkeren.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Milkshake 7 euro?! Burgers doorbakken, om 17:30 al diverse gerechten van de kaart ‘nog niet klaar’.
Al lopend naar het toilet bij een kijkje in de keuken zien dat er een kant en klare bak met burgers ligt. Gatver, worden ze opgewarmd?! Wordt er daarom niet gevraagd hoe je ze gebakken wilt hebben en krijg je schoenzolen.
Leonard K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De magere recensies voor dit restaurant moet ik onderschrijven. In eerdere recensies wordt door het management verteld, dat louter biologische producten worden gebruikt, maar dat is eenmaal op het dienblad (wie in hemelsnaam verzint het om eten op een dienblad te serveren???) niet te proeven. Wij bestelden Jamies krankzinnige burger en de 1/4 kip. Het enige krankzinnige aan de burger was de prijs! Hoe kun je zoiets voor die prijs serveren? Een kleine burger zonder smaak en veel te lang doorbakken spekjes. Daarnaast werd de ijsbergsla als een grote klomp sla geleverd, zodat je op het dienblad er kleine stukjes van moest snijden, wat een onmogelijkheid bleek, omdat er papier aan de sla begon te kleven. De kip was veel te doorbakken en daardoor kurkdroog; de bijgeleverde friet slap van structuur en smaak. Deze tent zal heel hard moeten werken aan het verbeteren van het eten. Dit lijkt nu nog helemaal nergens op en is Jamie’s naam onwaardig!
Jacob_1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Zonder verwachting bij Jamie's Diner geweest. Ik was aangenaam verrast door de vriendelijke en attente bediening. De burgers waren heerlijk van smaak en de spareribs was super lekker gemarineerd! Ik kom zeker nog een keer terug.
Beste Jacob,

Thanks for the love <3

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Karien V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op zaterdagavond zomaar binnengelopen in de hoop aangenaam verrast te worden. De inrichting past mooi bij het concept en is goed doordacht. Nadat we naar onze tafel werden gebracht, kwamen de drankjes vrij snel op tafel. Daarna hebben we 20 (!) minuten moeten wachten voordat er überhaupt iemand langsliep die we konden aanspreken om te bestellen. Al die tijd liepen er meer dan tien medewerkers heen en weer, stond er een groepje te kletsen en werden er bestekbakjes gevuld. Wat een slechte indruk! De calamari was lekker en vers, maar 8 stukjes voor 8,50 is echt absurd. De burgers zagen er spectaculair uit, maar stelden erg teleur: te dikke, te doorbakken burgers met weinig smaak, veel ui en een dikke homp tomaat. De extra bestelde bacon (+2,-) ontbrak, halverwege de burger was er eindelijk weer iemand in de buurt aan wie we dit konden vragen waarna er twee stukjes bacon in een bakje op tafel kwamen. De franse friet was slap, de zoete aardappelfriet had alleen kruiden op de bovenste frietjes. De rekening was er wel snel, maar veel te hoog. Jammer, van zo’n bekende naam hadden we meer verwacht...
Beste Karien,

Wat jammer te lezen dat de service niet attent genoeg was bij jullie tafel. Uiteraard is dat niet de service standaard die we na streven.
Al onze producten zijn biologisch en eerlijk. Denk aan vrije uitloop eirenen, eerlijke vis en zo lokaal mogelijk vlees. Onze burgers worden bereid met op 75 graden om voedsel veiligheid voorop te stellen, iets waar wij veel waarde aan hechten.

Ik wil u vragen mij een mailtje te sturen naar floor.rotterdam@jamieoliversdiner.nl. Ik zou u graag willen overtuigen dat we goede service bieden en uw beleving graag naar een positieve willen brengen.

Alain M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prettige sfeer. Lekker eten tegen prima prijs. Mooie smaken in een echte USA diner. Smakelijke burgers, pulled porc, enz. Wel jammer dat alles op een dienblad geleverd wordt i.p.v. een voorverwarmd bord aan de andere kant komt dit wel overeen met de stijl binnen een US diner
Beste Alain M,

Bedankt voor de feedback. Hartstikke leuk te lezen dat u een het zo naar uw zin heeft gehad bij de Diner. Het is inderdaad bij het concept bedacht om een deel van onze gerechten op een dienblad te serveren, echter zal ik uw feedback meenemen voor de toekomst!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Jamie Oliver's Diner.

Saar87 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Vanavond met een vriendin gaan eten, waren er om 6 uur en ruim plek. Mooie tent. Zijn de hele avond door allemaal verschillende gezichten bediend, erg irritant als het ook makkelijk een vast iemand kan zijn en dus niemand lege glazen in de gaten hield. De helft van het personeel sprak enkel Engels, bijzonder aangezien je niet bepaald in het centrum van Amsterdam zit (of Londen). Burger Was ok, maar €17,50 bij lange lange na niet waard en bovendien ook een erg kleine portie. Kortom, zeer teleurstellend bezoek van een tent waar enkel de naam de drukte lijkt te verklaren. Absoluut geen aanrader!
Beste Saar86,
Bedankt voor je review. Ik zal deze intern door communiceren.
Wij geloven, net als Jamie Oliver, dat iedereen een kans verdient om bij ons te werken en staan daarom ook open voor Engels sprekend personeel. Jamie heeft voor dit concept gekozen om een draai te geven aan de supergrote porties die mensen gewoonlijk associëren met Amerikaans eten, waarbij de gerechten zijn geproportioneerd om de voedingswaarde in toom te houden. Wij gebruiken voor onze gerechten uitsluitend biologische en eerlijke producten. Hiervoor betaald u dan ook een kleine meerprijs. Ik wil u vragen u gegevens naar floor.rotterdam@jamieoliversdiner.nl te sturen, zodat we u ervan kunnen overtuigen dat we niet enkel een naam zijn.
Jamie Oliver’s Diner
angel123 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Op zich leuke tent. Wel groots van opzet. Prijs kwaliteit : te duur voor wat je krijgt. Doe mij persoonlijk verder maar een bord ipv een "dienblad" als bord. Eten niet bijzonder, burgers en pulled pork etc.
Beste Angel123,

Jammer dat u de prijs kwaliteit niet in verhouding vindt. We hebben ervoor gezorgd dat we voor onze gerechten producten gebruiken met de beste kwaliteit is en dat is waar u dan ook een kleine meerprijs voor betaald. Wij kopen alleen verse, duurzaam geproduceerde ingrediënten - denk aan scharreleieren, varkensvlees en kip van zo lokaal mogelijke boerderijen. Ik hoop zeker dat u ons besluit nogmaals te bezoeken zodat wij u ook van de kwaliteit van het eten kunnen overtuigen.

angel123 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Viel tegen. Prijs kwaliteit verhouding slecht. Eten van een "dienblad" mag wellicht origineel zijn maar is niet mijn ding. Smaak van eten ook niet heel bijzonder. Kortom: ik zou er niet snel nog een keer eten helaas.
Sally C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Matige ervaring gehad bij Jamie’s Diner. Het personeel liet erg op zich wachten en keek vooral glazig voor zich uit. Het eten was ook teleurstellend. De Quesadilla die ik had besteld werd geserveerd op een bord met een papier. Heb achteraf meer papier gegeten dan de Quesadilla zelf. De inrichting was daarintegen wel erg mooi.
Beste Sally,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te voorzien van waardevolle feedback.
Vervelend dat u niet zo heeft genoten bij ons als u waarschijnlijk had gehoopt. Omdat wij heel graag leren van de ervaringen van onze gasten, wil ik u vragen contact op te nemen met floor.rotterdam@jamieoliversdiner.nl zodat wij uw feedback in een persoonlijk gesprek kunnen bespreken.

Ik hoop van u te horen!

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Vorige week dinsdag, 16 januari, heb ik samen met mijn vriend bij Jamie Oliver’s Diner gegeten. Ik ben zelf groot fan van Jamie Oliver en ik eet dan ook graag bij Jamie’s Italian die ook in Rotterdam zit. De verwachtingen waren hoog en ik had enorm veel zin om daar te eten.
Toen ik bij het restaurant aankwam, werd ik vriendelijk ontvangen. Ik had niet gereserveerd, maar er was gelukkig plaats. Ik werd naar mijn tafel gebracht en een meisje kwam zich voorstellen als mijn bediening voor die avond. Er hing echt een Amerikaanse sfeer. Toen ik de menukaart zag, was ik enigszins verbaasd. Op de website wordt er namelijk veel geadverteerd met een ruime keuze aan gezonde opties, maar op de menukaart viel de keuze erg tegen. Daarnaast vond ik de prijzen voor een hamburger erg hoog. Mede door die prijs verwachtte ik een ruime portie.
Toen het eten geserveerd werd, bleek de portie allesbehalve ruim te zijn. De hamburger was niet veel groter dan een euroknaller van de Macdonalds. De smaken van de burger waren simpel en allesbehalve wat ik van Jamie Oliver gewend ben. Dit was dus een echte tegenvaller.
Mijn conclusie is dat dit een leuke tent is om wat te drinken, omdat de bediening uiterst vriendelijk is. Tenzij je een hele kleine eter bent, zou ik niet aanraden om hier te gaan eten omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht is.
Ik geef dit restaurant een 5.
Beste Anne,

Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review met waardevolle feedback.
Vervelend dat u niet zo tevreden was na uw bezoek aan Jamie Oliver's Diner als dat u dat normaal bent na een bezoek aan Jamie's Italian. Uiteraard zien wij graag dat u ook bij ons met veel plezier eet. Ik zou u dan ook graag willen vragen contact op te nemen met mij via floor.rotterdam@jamieoliversdiner.nl. Ik wil u heel graag persoonlijk spreken over uw ervaring en op zoek gaan naar een manier om u te kunnen overtuigen van ons restaurant.

Ik hoop snel van u te horen!

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voor de eerste keer met echtgenote bij Jamie's Diner aan het Weena gegeten. Waren er in de middag rond 15:00 u en het was in de zaak gewoon stil. We bestelden een Jamie's Krankzinnige Burger en een Steak & Eieren.
De serveerster, bijzonder aardig maar sprak alleen maar Engels waardoor er een kleine misser in de bestelling werd gemaakt. De Krankzinnige Burger en Steak & Eieren smaakten voortreffelijk.
De prijzen voor een dergelijk restaurant vind ik een tikje aan de hoge kant en zeker die voor een klein biertje 3,50 euro maar, afgezien daarvan zullen we er zeker nog eens komen.
Beste Rob,

Bedankt voor het schrijven van een review met zeer waardevolle feedback Wij proberen hier altijd ons voordeel mee te doen, dus waarderen dit zeer. Ik vind het super om te lezen dat u heeft genoten van de 'krankzinnige' burger en de steak & eggs. Ook top dat de dame in de bediening heel vriendelijk was, ondanks de misser. Wij selecteren ons personeel graag op enthousiasme en niet zozeer op achtergrond. Met een Engelsman aan het roer van ons bedrijf zijn wij natuurlijk sowieso al heel erg internationaal ingesteld.
Het doet mij deugd dat u van plan ons wederom te bezoeken en hoop u dan ook snel weer te mogen begroeten.

Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
1e bezoek, bestelling verkeerd opgenomen (bestelling voor 4 personen; maar 4 burgers) dus 1 persoon moest langer wachten op zijn eten. Deel van het personeel spreekt engels (op zich al irritant). Mijn Cajun chicken burger met een klein stukje kip (€16,50) wat niet eens het hele broodje bedekte, een lullig slablaadje en wat salsa met daarnaast wat slappe frietjes met rozemarijnblaadjes en een coleslaw. Roergebakte seizoensgroenten en chili’s als extra side, te weining voor €3,50. Veel te duur voor wat je voorgeschoteld krijgt. Voor mij geen blijvertje
Beste Ferry,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review. Wij willen uiteraard heel erg graag leren van de bevindingen van onze gasten, zodat wij uiteindelijk een goed product neer kunnen zetten. Vervelend om te lezen dat de bestelling verkeerd is opgenomen. Het is natuurlijk niet fijn dat een persoon moet wachten, excuus hiervoor. Het klopt dat wij een internationaal bedrijf zijn, onze grote baas is nota bene Engels. Wij zijn er ook trots op dat wij niet selecteren op basis van achtergrond, maar op basis van enthousiasme. Waar wij ook trots op zijn, is dat wij alleen maar gebruik maken van verse, biologische en eerlijke producten. Ik vind het jammer om te lezen dat u het te duur vond en hoop uiteraard dat u toch besluit ons nogmaals te bezoeken in de toekomst.

Peer K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten, mooie zaak en prima bediening. 183,50 eu om met zijn vijven een hamburger te eten is echt veel te duur! Kortom lekker gegeten, maar prijs kwaliteit staat niet in verhouding!
Beste Peer,

Bedankt voor uw mooie review.
Ik vind het super om te lezen dat u heeft genoten van het eten, de service en sfeer. Wij werken uitsluitend met biologische, eerlijke, verse en beter leven producten. Daarnaast hebben wij deze producten zeer zorgvuldig gesecteerd. Zo worden bijvoorbeeld onze augurkjes speciaal voor ons gemaakt. Daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan.

Uiteraard hoop ik dat de prijs u niet weerhoudt ons wederom te bezoeken.