Jamey Bennett Kitchen & Bar

Plaats 11 2513 AD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jamey Bennett Kitchen & Bar

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt waanzinnig lekker gegeten met een groep. Hierdoor vele gerechten van de kaart kunnen proberen! Elk gerecht is overheerlijk. Vooral de tonijn pizza en calamaris zijn verrukkelijk. Eigenlijk is alles fantastisch. Ook heerlijke wijnen! Goede sfeer, kortom wij komen zeker terug!
Lorraine D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Duurde erg lang voor we onze kaart kregen. Zo heel druk was het niet en alsnog liepen ze ons elke keer voorbij.
Dan krijgen we t advies om 6 kleine gerechtjes te nemen vervolgens willen we bestellen en zegt de jonge man dat we nu onwijs veel bestellen en dat we dat niet op gaan krijgen. Met Dat advies hadden we besloten om er toch maar 5 te doen. Ik weet niet waar de jongeman dit vandaan haalde maar het was wel erg weinig waardoor we nog trek hadden toen we t restaurant verlieten.
Vind het ook erg prijzig als je voor meer dan €100 gaat eten en je nog steeds weggaat me trek en vooral door t advies van t niet goed oplettende personeel. Jammer ik raad dit restaurant zeker Af bij iedereen die ik ken
Silvana G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuke ambiance, heerlijk eten, lekker genieten. Zeker voor herhaling vatbaar! Vooral de lamsrack, vongole en krabkoekjes waren de moeite waard!
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor het eerst bij Jamey Benett gegeten, wat een leuk restaurant, mooie inrichting, leuk dat je meerdere dingen eet, kleine porties, allemaal goed op smaak, bediening ook erg vriendelijk..
Raymond-irene .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
huiselijke plezierige sfeer, vriendelijk en energiek personeel en het meest verassend was het eten. Leuk concept om kleinere gerechten te delen; eten van zeer goede kwaliteit en divers. We hebben ons laten verassen door het personeel. Het was heerlijk! We hebben het erg naar ons zin gehad. Echte aanrader en voor ons een dikke 9.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was mooi weer dus hebben we besloten op het terras te gaan lunchen. Het was nog niet druk dus wij konden een plekje uitkiezen op het terras. Bediening kwam snel om onze bestelling op te nemen. Het duurde vrij lang voordat onze drankjes werden gebracht. Het eten kwam stuk sneller. Het eten was zeer smaakvol en zag er mooi opgediend uit.
Ondanks dat wij op het terras zaten midden in Centrum Den Haag was er weinig gezelligheid.
Conclusie we hebben goed gegeten maar ik denk niet dat wij hier nog een keer terug zullen komen.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gelunched bij Jamey Bennett. We hebben een uitsmijter en een pasta Vongole genomen. De kwaliteit van het eten is top en de bediening is vriendelijk. Interieur ziet er erg cozy uit! De volgende keer kom ik terug voor diner!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
toch nog maar eens langs gegaan, locatie is tenslotte mooi en er is duidelijk veel werk en geld in gestoken. Deze keer maar op terras gaan zitten, dat helpt aangezien het personeel nu wel attent reageerde, vorige keer was na meer dan een kwartier nog geen personeel langs gekomen. Deze keer maar eens de amerikaanse pancakes besteld, een favoriet die helaas vaak in nederland mishandeld wordt.

De pancakes waren een voltreffer kwa smaak, wel waren ze op een iets te hete plaat gebakken, je krijgt dan een harder laagje waardoor de pannenkoek min of meer stroopdicht wordt. Doordat ze ook veel dunner waren dan amerikaanse normaal zijn zorgde dat er voor dat de stroop niet geabsorbeerd wordt. Met het bordje voor me werd me ook weer duidelijk wat het probleem met de kaart is. Sommige gerechten zoals de salades en pasta komen in forse porties, andere zoals de crabcakes tja 2 stuks met wat garnituur, in dit geval 3 dunne pancakes . Je moet dus maar je trek met de kaart in overeenstemming brengen in dit geval meer een snack dan een lunch.

Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vandaag een lunch gebruikt. Bijna 1 uur wachten op 3 ongecompliceerde gerechten is niet oké. Kwaliteit is goed. Cappuccino is heerlijk. Jammer. Volgende keer maar even wachttijd checken ????
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor het eerst uit eten bij dit restaurant, en zal niet voor het laatst zijn. Op gezellige locatie, De Plaats, met ruim terras, gezellig en sfeervol interieur met attente en aardige bediening. We zaten binnen met uitzicht op de open keuken. De menukaart bestaat uit een groot aantal kleine gerechten, die je eventueel kunt delen en een beperkt aantal hoofdgerechten.
Tafelgenote en ik startten beiden met de steak tartaar. Erg lekker met de fijn gesneden sjalot, piccalilly en kwarteleitje. Daarna koos tafelgenote de lamsrack, heel lekker, perfect rose en super mals. Zelf de carpaccio, het rundvlees goed van smaak. Wel de opmerking dat de dressing met tai soy wat overheerst. We dronken er bier van de tap en chenin blanc bij. Al met al een fijne ervaring.
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Terecht gekomen na een dagje shoppen in Den Haag. Zeer lekkere steak tartaar. Pizza van tonijn met truffelmayonaise was een beetje flauw. Gebraden kip was lekker en ruim voldoende met heerlijke pittige mayonaise. Afgesloten met een lekkere cappuccino.
HBrasem .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Top zaak! Je kan er heerlijk in de zon zitten, de service is altijd uitstekend, het eten is werkelijk heerlijk en het interieur is helemaal on trend. We komen er geregeld om te borrelen en dineren! Echt een aanrader om heen te gaan!!
Jocelynsophie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Geweldige services, heerlijk eten en top interieur! Wij zijn er sinds de opening iedere week te vinden. Gerechten om je vingers bij af te likken en super vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader!
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ondanks dat niet alles van de kaart meer aanwezig was (de rauwe tonijn pizza werd door onze buren voor onze neus weggekaapt :)) was het eten meer dan prima. De pork ribs zijn echte toppers. Bediening erg vriendelijk. Bedrijfsleider had bij aankomst bijna mijn naam correct :)
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We gingen hier eten met een overzichtelijke groep van negen personen. De bediening was - het spijt me om te zeggen - een grote puinhoop. De laatste van de groep kreeg zijn hoofdgerecht drie (!) uur na bestellen en toen was het andere eind van de tafel al ruim een uur klaar met eten. Tafels die veel later binnenkwamen waren toen al zeker een uur weg. De reactie van de manager is beneden peil. Kwam over alsof het aan ons lag, terwijl wij alleen maar eten besteld hadden. Het concept is ook nogal onduidelijk. Shared dining en traditioneel voor-, hoofd- en nagerecht lopen nogal door elkaar. Dat gezegd hebbend: wat op de borden verscheen was zeer de moeite waard. Uiteindelijk worden we gecompenseerd door koffie / dessert on the house en korting op de rekening, maar de balans valt negatief uit. Samenvattend: deze nieuwe tent heeft potentie, maar het concept/systeem moeten stevig op de schop.
E G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier moet nog hard gewerkt worden aan een aantal dingen. Bedienend personeel is vriendelijk maar zeer onervaren. Meerdere malen horen en zien wij glazen van dienbladen vallen, bediening met wazige blik op het terras rondlopen omdat ze niet weten waar een bestelling heen moet en komen er ook drankjes en koffie, waar klaarblijkelijk iets mis mee is, terug bij de bar. Het concept van sharing dishes is leuk, de kaart vermeldt prima gerechtjes maar de uitvoering is wat ons betreft nog onder de maat. Wij proefden de crispy inktvis die deels prima was maar deels ook taai, krabkoekjes waar weinig smaak aan zit en een ceviche die echt te lang is doorgegaard en vooral naar limoensap smaakt. Op onze opmerking hierover reageert de bedrijfsleider niet ok. Hij weet precies of vis goed is en dat is deze vis, zo is zijn reactie direct. Jammer. Daarentegen haalt hij het gerecht wel van de rekening, aangezien wij het grotendeels hebben laten staan. Dat is dan weer netjes. De vongole zijn prima bereid. Dan komt het vlees. Wij bestellen bavette medium rare en lamskoteletjes medium. Wat we krijgen is bavette die echt flink medium is en lamskoteletjes die meer rare dan medium zijn. We hebben geen zin in nog meer gezeur dus eten het wel. Smaak is prima en het vlees is lekker mals. Op zich tevreden hierover, hoewel 16 euro voor bavette zonder enige garnituur wel heel duur is. Samengevat: leuke tent, leuke kaart, hier en daar flink aan de prijs en er moet nog hard gewerkt worden aan bediening en keuken. En bij negatieve feedback: niet in de verdediging gaan!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Kwam hier vaak toen het nog 'Juliana's' heette. Onlangs grondig verbouwd waardoor andere, maar wel gemoedelijke sfeer ontstaan is. Nieuwe kaart met meer variatie. Kwaliteit van het eten en de wijnen is als vanouds prima, evenals de vriendelijke bediening. Aanrader!
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Mooie zaak! Leuke aankleding binnen en het terras zag er goed verzorgd uit. Bediening is prima we bestelden de oesters (die vielen zo goed in de smaak dat we ze nog een keer bestelden), Steak Tartaar en Eggs Hemingway. Alles was echt heel lekker inclusief de wijn die we erbij bestelden. Kregen wel 2x een verschillende uitleg bij de oesters en gin-tonic gelei wat even tot verwarring leidde. Verder was het een heerlijke lunch. We hebben genoten en kijken uit naar ons volgende bezoek.
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Julianas, vorige uitbater was altijd een prima restaurant. Nu het over genomen is vermoedelijk nog beter. Mijn eerste ervaring een "uitgebreide" lunch, Eggs Hemmingway was verrukkelijk. Mooie combinatie van smaken echt verrassend. Brood was naar mijn zin iets te knapperig voor het mes ;-) De lunchkaart is zeer uitgebreid van eenvoudig tot volledige maaltijd. Het overgrote deel van de bediening was zonder meer goed, door een paar onervaren krachten geef ik een 7. Het was zeker niet storend. Echt een plek om terug te keren ook naar het diner ben ik erg benieuwd. Tijdig telefonisch reserveren raad ik aan.
Rachida M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk gegeten met een vriendinnetje op maandagavond. Gerechten waren om je vingers bij af te likken, letterlijk! Sfeer is top, echt een aanwinst voor den haag. Alleen het ontvangst kan wat beter, wij kwamen binnen en niemand zei ons gedag of keek naar ons om.