Jamey Bennett Kitchen & Bar

Meer informatie over restaurant Jamey Bennett Kitchen & Bar

Jouw recensie over het restaurant Jamey Bennett Kitchen & Bar

Maya V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
In tijden niet zó lekker gegeten, super sfeer en prima service! Je geeft wel gemakkelijk veel geld uit, maar af en toe moet dat best kunnen.
pas W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
toch weer een keer terug gekomen. en ook deze x weer goed gezeten, we werden weer goed geholpen en het eten was weer prima inorde
Ariënne V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Onlangs daar daar geluncht, ik had de eggs Hemingway,het brood was keihard. En er zat slechte kwaliteit zalm op met bruine randen. Echt niet lekker, zeker de prijs niet waard.
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Een heel prettig restaurant. Niet alleen qua decor en personeel, maar zeker ook qua gerechten. De rauwe tonijnpizza is zeer bijzonder en de sticky ribs zijn ècht heel erg lekker.
We zaten heerlijk buiten, maar ondervonden ineens een enorme putjeslucht die van verderop de straat kwam. De serveerster had het ook opgemerkt en wij konden zonder problemen elders plaatsnemen. Heel fijn.

Minpuntjes: zowel de friet als de fles water kosten ieder € 5,-.
Ik begrijp dat bestek schoongemaakt en verplaatst moet worden, maar ik vind dat dat niet aan de bar hoeft te gebeuren, naast de plek waar de klanten eten. Het geluid van kletterend bestek overstemde (tijdelijk) mijn gesprek.
laurens G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een gezelschap van 4 personen. Vooral de tonijnpizza en de ribs zijn een mega aanrader! Wij zaten op het terras, maar de inrichting zag er ook super uit!
pas W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk geluncht met mijn vriendin! komen zeker terug. service kan iets beter maar verder prima gezeten. mooie inrichting en een lekker terras in de zon
Lily T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een vriendin wilde graag de brunch proberen en die was goed, de bediening helaas wat minder goed. Het was rustig maar het duurde erg lang voordat ze kwamen, vriendelijkheid was ook niet optimaal.

Vandaag nog een poging gewaagd, echter meer dan 10 minuten moeten wachten terwijl de bediening meerdere malen al langs was gelopen, die had mij niet kunnen missen aaangezien ik midden op het terras zat. En het was niet eens heel druk.

Om mij heen kwamen andere mensen zitten en die werd wel geholpen!

Pas toen ik riep dat ik al 10 minuten zat te wachten kwam er vijf minuten later iemand.

Sorry echt schandalig, ze gunde me geen blik waardiig daar. Ik kom in ieder geval nooit meer terug.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
ondanks drukte op het terras, toch goede service.

Lekkere koffie en een goed broodje hummus met gegrilde groenten. Mooie zaak ook. Ik kom er nog een keertje terug
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt waanzinnig lekker gegeten met een groep. Hierdoor vele gerechten van de kaart kunnen proberen! Elk gerecht is overheerlijk. Vooral de tonijn pizza en calamaris zijn verrukkelijk. Eigenlijk is alles fantastisch. Ook heerlijke wijnen! Goede sfeer, kortom wij komen zeker terug!
Lorraine D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Duurde erg lang voor we onze kaart kregen. Zo heel druk was het niet en alsnog liepen ze ons elke keer voorbij.
Dan krijgen we t advies om 6 kleine gerechtjes te nemen vervolgens willen we bestellen en zegt de jonge man dat we nu onwijs veel bestellen en dat we dat niet op gaan krijgen. Met Dat advies hadden we besloten om er toch maar 5 te doen. Ik weet niet waar de jongeman dit vandaan haalde maar het was wel erg weinig waardoor we nog trek hadden toen we t restaurant verlieten.
Vind het ook erg prijzig als je voor meer dan €100 gaat eten en je nog steeds weggaat me trek en vooral door t advies van t niet goed oplettende personeel. Jammer ik raad dit restaurant zeker Af bij iedereen die ik ken
Silvana G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuke ambiance, heerlijk eten, lekker genieten. Zeker voor herhaling vatbaar! Vooral de lamsrack, vongole en krabkoekjes waren de moeite waard!
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In november en december j.l. hebben wij op een vrijdagavond na ons werk met collega's Jamey Bennett bezocht. Gezeten bij de open haard hebben wij genoten van de heerlijke wijn en spijs die Jamey Bennett ons opdiende en werden wij met heerlijke muziek verwend door DJ Scroppino. Wij zijn nog samen met hem op de foto gegaan en hebben barman Kees complementen gemaakt over de heerlijke wijn, spijs en muziek in het bijzonder! Binnenkort komen wij terug en hopen dan ook weer zo'n heerlijke avond te hebben.
Jamey Bennett: een echte aanrader!
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor het eerst bij Jamey Benett gegeten, wat een leuk restaurant, mooie inrichting, leuk dat je meerdere dingen eet, kleine porties, allemaal goed op smaak, bediening ook erg vriendelijk..
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
huiselijke plezierige sfeer, vriendelijk en energiek personeel en het meest verassend was het eten. Leuk concept om kleinere gerechten te delen; eten van zeer goede kwaliteit en divers. We hebben ons laten verassen door het personeel. Het was heerlijk! We hebben het erg naar ons zin gehad. Echte aanrader en voor ons een dikke 9.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was mooi weer dus hebben we besloten op het terras te gaan lunchen. Het was nog niet druk dus wij konden een plekje uitkiezen op het terras. Bediening kwam snel om onze bestelling op te nemen. Het duurde vrij lang voordat onze drankjes werden gebracht. Het eten kwam stuk sneller. Het eten was zeer smaakvol en zag er mooi opgediend uit.
Ondanks dat wij op het terras zaten midden in Centrum Den Haag was er weinig gezelligheid.
Conclusie we hebben goed gegeten maar ik denk niet dat wij hier nog een keer terug zullen komen.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gelunched bij Jamey Bennett. We hebben een uitsmijter en een pasta Vongole genomen. De kwaliteit van het eten is top en de bediening is vriendelijk. Interieur ziet er erg cozy uit! De volgende keer kom ik terug voor diner!
ton L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
toch nog maar eens langs gegaan, locatie is tenslotte mooi en er is duidelijk veel werk en geld in gestoken. Deze keer maar op terras gaan zitten, dat helpt aangezien het personeel nu wel attent reageerde, vorige keer was na meer dan een kwartier nog geen personeel langs gekomen. Deze keer maar eens de amerikaanse pancakes besteld, een favoriet die helaas vaak in nederland mishandeld wordt.

De pancakes waren een voltreffer kwa smaak, wel waren ze op een iets te hete plaat gebakken, je krijgt dan een harder laagje waardoor de pannenkoek min of meer stroopdicht wordt. Doordat ze ook veel dunner waren dan amerikaanse normaal zijn zorgde dat er voor dat de stroop niet geabsorbeerd wordt. Met het bordje voor me werd me ook weer duidelijk wat het probleem met de kaart is. Sommige gerechten zoals de salades en pasta komen in forse porties, andere zoals de crabcakes tja 2 stuks met wat garnituur, in dit geval 3 dunne pancakes . Je moet dus maar je trek met de kaart in overeenstemming brengen in dit geval meer een snack dan een lunch.

Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vandaag een lunch gebruikt. Bijna 1 uur wachten op 3 ongecompliceerde gerechten is niet oké. Kwaliteit is goed. Cappuccino is heerlijk. Jammer. Volgende keer maar even wachttijd checken ????
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor het eerst uit eten bij dit restaurant, en zal niet voor het laatst zijn. Op gezellige locatie, De Plaats, met ruim terras, gezellig en sfeervol interieur met attente en aardige bediening. We zaten binnen met uitzicht op de open keuken. De menukaart bestaat uit een groot aantal kleine gerechten, die je eventueel kunt delen en een beperkt aantal hoofdgerechten.
Tafelgenote en ik startten beiden met de steak tartaar. Erg lekker met de fijn gesneden sjalot, piccalilly en kwarteleitje. Daarna koos tafelgenote de lamsrack, heel lekker, perfect rose en super mals. Zelf de carpaccio, het rundvlees goed van smaak. Wel de opmerking dat de dressing met tai soy wat overheerst. We dronken er bier van de tap en chenin blanc bij. Al met al een fijne ervaring.
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Terecht gekomen na een dagje shoppen in Den Haag. Zeer lekkere steak tartaar. Pizza van tonijn met truffelmayonaise was een beetje flauw. Gebraden kip was lekker en ruim voldoende met heerlijke pittige mayonaise. Afgesloten met een lekkere cappuccino.