JAMES Borrelrestaurant

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gertje B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten!

Brood vooraf bestaat uit verschillende soorten die je zelf niet snel koopt en wordt geserveerd in een mooie zak compleet met allerlei lekkere smeersels.

We hadden niet veel tijd voor een compleet menu en hebben genoten van een heerlijk malse Grainfield steak en een sappige Beercan Chicken.

Erg vriendelijk op elkaar ingespeeld personeel. Vriendelijke, hardwerkende eigenaar. No nonsense. Je kunt binnen zitten of buiten op het terras, als het niet te hard waait.

We komen zéker een keer terug!
Geralt N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij James! Brood met smeersels werd geserveerd in een leuke broodzak, met overheerlijk brood. Voorgerechten Gamba's, Carpaccio waren echt goed. Hoofdgerechten Zalm, Varkenshaassaté en Kalfsoester om te smullen. Toetje niet meer nodig, te vol :-)

Bediening was super, zelfs nog een taxi voor ons proberen te regelen naar de Brabanthallen Den Bosch. Alles klopte, eten, goed biertje en we gaan hier zeker nog eens naar toe.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij James!!! Vriendelijke bediening en erg gastvrij!!! Wij komen ook vaak met onze kinderen,de jongste zijn 3 en 9 jaar en voor hen is er een kist met allerlei speelgoed. De kids gaan graag mee uit eten!!!
Charley_ .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Afgelopen woensdag hier na een dagje Efteling wezen eten met 4 man. Ik nam de mosselen in wijn -tevens Catch of the Day- en mijn andere tafelgenoten de mosselen in bier en spareribs. Mosselen waren heerlijk klaargemaakt, frieten goed knapperig en je kreeg er 3 verschillende sausjes bij. Spareribs waren ook lekker, maar voor mijn tafelgenoot was de portie net iets te groot, dus na vragen heeft de serveerster deze voor ons ingepakt om mee te nemen. Personeel is erg vriendelijk en klantgericht, ik voelde mij erg welkom! Decor doet me denken aan een pub, en geeft een gezellige, ongedwongen sfeer. Kortom, een fantastische ervaring!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Prima gegeten op het terras bij borrelrestaurant James. Leuke kaart, vriendelijke bediening en lekker eten. Alleen het kruispunt is druk en luidruchtig.
Belgie241 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Ossenhaas was doorgeslagen puree leek te lang gestaan te hebben. Personeel was vriendelijk maar vraagt allemaal of we nog iets willen drinken binnen een paar minuten. Kok verteld tegen een klant dat hij niet weet of hij blijft of naar een ander bedrijf gaat. Laten gaan . Mooi maar rommelig terras personeel genoeg
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Leuk café-achtig restaurant met een goede kaart. Vis, vlees, vegetarisch. Ouderwetse gerechten als andijviestamppotje en wentelteefjes worden geserveerd, maar ook sashimi, coquilles en crême brûlée. Vriendelijke bediening en niet te duur. Ik heb genoten van caesar salade (wel veel spek), het andijviestamppotje (om aan mijn buitenlandse gasten te kunnen laten zien) en de crême brûlée.
Lvwijmeren .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
In december en in januari met verschillende groepen gegeten bij James. Bediening is echt super, vriendelijk, correct en attent. Toen ik vroeg om de muziek wat zachter te zetten ivm iemand met hoorapparaat werd dit meteen gedaan.
Eten komt voor iedereen op hetzelfde moment, wat met groepen lang niet altijd goed gaat.
Vitello tonato was heerlijk. Bord mooi opgemaakt, het ook wil ook wat. Maar vooral de kwaliteit van het eten is goed. Parelhoen was lekker, de garnering van groenten en puree ook. Goed op smaak. Toetjes zagen er allemaal oogstrelend uit. De crème brulee heerlijk. Een van de andere had de wentelteefjes en die waren ook heerlijk. We hebben de nagerechten wat gedeeld en ze waren in inderdaad lekker.
Het is wel wat rumoerig, maar gezellig.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
met collega's hier onlangs gegeten. Vriendelijk personeel. Heerlijk voorgerecht gegeten. Ook het hoofdgerecht was prima. Alle collega's waren het er over eens dat het eten prima was. Leuk restaurant met verschillende zitjes en een terras.
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
De openingstijden dienop de site worden aangegeven gelden blijkbaar niet. Op zondagavond word ons op 3 verschillende avonden rond 20:30 aangegeven dat het de laatste einde is. Op de site staat gemeld dat ze tot 23:00 open zijn. Bij het afrekenen was het commentaar ja, nee vroeger sloten we vroeger, de website gaan we aanpassen bla bla bla. Niet meer terug gaan. Raar als er 5 man aan het borrelen zijn dat je om 20:30 meld dat je zo gaat sluiten
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Bij james gegeten heerlijke voorgerechten op. Hoofdgerecht biefstuk op die bijna helemaal gaar was, die van mijn vriendin was perfect mooi rood. Ik vroeg waarom de mijne rood was en kreeg een nieuwe. Weer een doorgegaarde biefstuk. Later sprak de eigenaar me aan met: had je meteen door moeten geven dat je het rood had gewilt wat ik bij de tweede heb gedaan met wederom een gare biefstuk kreeg, en meneer hing over mijn tweepersoons tafeltje en zei dat ik er nu al twee had gekregen meiske. Zo noemt meneer zijn gasten. Ik ben heel ontevreden!
Ellendekramer .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Lekker gegeten bij James. De hazenpeper viel in goede aarde en het dessert, de brownie, was heerlijk. Goed prijs-kwaliteitverhouding. Gezellige sfeer.
Leopold E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
We werden meteen na binnenkomst vriendelijk begroet en hadden heel snel een menukaart in handen. De ambiance doet inderdaad heel erg als een café aan, maar het eten is écht van restaurantkwaliteit, hoewel er ook typische eetcafé-gerechten op de kaart staan. Rode huiswijn (ik had een cabernet sauvignon) is goed. De tournedos (medium) was heerlijk mals en mooi op het bord gepresenteerd. Er kwamen bitterbalen van geitenkaas bij, die ook van prima kwaliteit waren. Mijn tafelgenoot had de eendenbout, ook goed mals en lekker bereid. Porties vond ik prima (geen grote hopen, maar mooi gepresenteerd op het bord. Daarbij kwamen frieten die ook goed smaakten.
Als dessert aardbeien met hangop. Die was heerlijk fris, niet te zoet, zoals je het vaak krijgt, waardoor de smaak van de aardbeien beter uitkwam. Opnieuw mooie opmaak van de borden. Prijs-kwaliteitsverhouding vond ik prima en vooral de ontzettend vriendelijke en snelle bediening viel op. Bij het weggaan werden we zelfs door de koks die even buiten zaten heel vriendelijk 'uitgezwaaid'.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Borrelrestaurant is eigenlijk een misleidend woord: het is echt een gewoon restaurant, met een cafe-achtige uitstraling. De menukaart is erg orgineel gedaan, door middel van visitekaartjes. Het eten is boven verwachting (voor een borrelrestaurant). Leuke, orginele gerechtjes, netjes gepresenteerd. Het eten is goed van smaak, en ook de porties zijn prima. Twee kritiekpuntjes: De risotto was gewoon rijst. Risotto hoort een beetje papperig te zijn, en laat zich zeker niet in een mooi vormpje modelleren. Dit was gewoon rijst. Bovendien is het een beetje vreemd om bij een gerechtje met rijst ook nog frietjes te serveren.
De bediening is informeel en erg prettig. We gaan zeker nog eens terug!
Enid K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Gezellig terras! Allerlei verschillende kleuren en verschillend meubilair. Brood krijg je in een zak, helaas weten ze niet wat risotto is. Ik kreeg rijst met stukjes paprika i.p.v. paprikarisotto, daarbij garnalen die ik zelf nog moet pellen, vind ik ook nooit zo geslaagd!
Personeel is vriendelijk.