Jambon

- Bar 16:30 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
V. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk avondje gehad.

De bediening was zeer gastvrij, nam ondanks de drukte alle tijd voor ons (wijnadvies en tips).

De sfeer was gezellig, huiselijk en warm.

Het eten was heerlijk vers en als dessert er verschillende met z'n tweetjes proberen is romantisch en een echte aanrader.

Als je van lekker eten houdt, goede service en een gezellige sfeer, dan is dit een echte aanrader.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Mooi, sfeervol decor! Uitstekende bediening, hoewel er af en toe een drankje vergeten werd. De gerechten waren van uitstekende kwaliteit, en goed klaar gemaakt. Ook warme groente erbij, wat vaak een ondergeschoven kindje is. Alleen de wijnkaart was niet zo uitgebreid. Wij komen hier graag nog eens terug.
Rameshjongens .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Jambon. Zeker de moeite waard! Echt een warm welkom bij binnenkomst. De bediening is vriendelijk en netjes. Het eten is erg lekker, smaakvol tegen een goede prijs. Het interieur straalt warmte uit en voelt knus en huiselijk aan. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten! Wij komen zeker nog een keer terug!
Peet N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Tijdens mijn weekendje uit, op aanraden van het hotelpersoneel hier wezen eten, de kabeljauwfilet was echt heel goed gebakken op de plaat, ook de frietjes waren heerlijk gebakken, de desertjes klein maar erg lekker, kortom echt een aanrader als je in Uden bent
Lorandela .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Heerlijk visstoofpotje gegeten bij jambon. Ook de verschillende soorten ham op een plankje en de eendenbout waren verrukkelijk. Echt een aanrader!
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Tijdens de vakantie uitstekend gegeten bij Jambon.
De voor- en nagerechten waren heerlijk, maar de toetjes staken er bovenuit!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Mijn man had een voortreffelijke saté, zelf had ik een tournedos. Smaakte allemaal perfect. Frietjes en een Griekse salade erbij. Na afloop kozen we samen 3 toetjes uit, deze zijn lekker klein wat dan goed gaat bij een koffie. En met die prijs kun je er best eentje extra nemen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Top restaurant, jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we hier zeker vaker te vinden zijn!
John1965 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Niet besproken op vrijdagavond. Toch nog leuk plekje aan de bar vrij. De slibtongetjes van partner waren goed gebakken. De Griekse salade lekker op smaak en goed gevuld. Zelf gekozen voor het duetje van tournedos en saté. Prima saté met lekkere pindasaus en kroepoek. Tournedos was de lekkerste die ik de afgelopen tijd gegeten heb, heerlijk mals. Super. Wel wat lawaaiig maar dat hoort wel een beetje bij de eetcafe-sfeer.
IreneUden .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Voorgerecht perfect. Wijn perfect. Bediening goed.
hoofdgerecht vis-trio rommelig en niet goed geserveerd,
binnen afzuiginstallatie verbeterpuntje.
Lotje1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Van het broodje met boter wat we kregen tot het malse vlees en de riante dessert, alles was lekker! Aanrader.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Lang geleden dat ik zo'n heerlijke eendenbout heb gegeten!! Goede prijs kwaliteit verhouding. De wijnkaart is ook prima.
Al met al een echte aanrader...
Vdvelden .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Laatst gegeten en het was heerlijk! Super vriendelijk personeel die ook nog eens veel van de kaart af weet. Binnen straalt het een hele gezellige sfeer uit. We hebben zelf aan de bar gezeten waar je leuk op de keuken kunt kijken en ziet hoe je vlees bereid wordt. De kaart is heel variërend en de wijnkaart is super. Heel veel keus en dan niet alleen per fles te bestellen. De prijzen zijn super en je krijgt er ook nog eens heerlijk eten voor terug. Wij komen zeker terug!
Elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Nu twee keer gegeten en twee keer uitermate aangenaam. Prijs kwaliteit is goed te noemen. Ambiance is gezellig. Snelle service, goede kaart, aardig personeel. Lamskotelet was erg smakelijk en uitermate mals. Mijn partner had een overheerlijke rib-eye. Voldoende bijgerechten. Tweede keer allebei overheerlijke saté gehad, meer dan voldoende, opnieuw prettige bediening en snelle service.