Jambon

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Jambon

Een bistro waar je verrassend lekker kunt eten. Vis en vlees van de gril maar dan wel heel bijzonder gekruid en met veel zorg gemarineerd en klaargemaakt. De smaken die ze je hier laten proeven zijn naturel en eenvoudig; geen moeilijke smaakcombinaties die de aandacht afleiden van een goed stuk mals vlees of vis. En livemuziek maakt de ervaring nog intenser! Regelmatig kun je genieten van een optreden met een smakelijk gerecht!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Jambon

Maandag 16:30 - 00:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Jambon

Helene U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super aardig en humoristisch ze waren wel het bestek vergeten bij t hoofdgerecht ..was meegenomen na het voorgerecht...En bij t toetje hadden we ook geen lepeltje .. Toen de rekening kwam hadden ze de 30 % korting vergeten maar nadat we dit gemeld hadden
was het geen probleem en werd de rekening gecorrigeerd. We hebben er gezellige avond gehad! En ga zeker nog eens terug .
Lenie N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, jammer dat we de tafel niet kregen waar we om gevraagd hadden
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een muziekje op de achtergrond zou wel fijn zijn en een rubber op de afslag van de koffieprut
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten: de zeetong was heerlijk. Alleen jammer dat de 20% korting beloofd bij de reservering via IENS niet op de rekening terug te vinden was. Je zou er toch niet om hoeven te vragen, dus heb ik dat ook maar niet gedaan.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
we hebben met ons gezin heerlijk gegeten, een gezellige rustige ambiance met vriendelijk personeel!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellige locatie, vlote vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Wees komen hier zeker terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
wederom goed!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Altijd prima relaxt en goede kwaliteit smakelijk en gezellige sfeer
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Uitstekend gegeten met een fantastische vriendelijke bediening in een heerlijke sfeer. Heerlijke gerechten en een prijs welke prima is
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Dorade had ik liever niet in geheel gezien maar was heerlijk! Fijne ambiance en lekker dicht bij huis
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
De inrichting mag van mij wat moderner en hipper, het is een beetje een donker hol, maar in de jaargetijde is dat prima. Het eten is gewoon goed met een prima kaart en prettige, vriendelijke bediening.
Huisman H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Redelijk gegeten. Duurde lang voordat we bestelling konden doorgeven, daarna wel snel eten gekregen. Kwaliteit van de gerechten prima maar niet bijzonder. Jammergenoeg 2x pepervaatje op tafel en bij slecht licht niet goed te zien dus helaas teveel peper op mijn gerecht gestrooid waardoor smaak verloren ging.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Verrassend goed. Sfeervol ingericht restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Gaan hier zeker vaker terug komen.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Fijne sfeer, perfecte prijs/kwaliteitsverhouding & ga er altijd met een glimlach de deur uit. Voor ons de beste plek in Uden!
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima gegeten, prijs kwaliteit klopt.
Via Iens gereserveerd maar was niet doorgekomen bij het restaurant.
Gelukkig kon het opgelost worden.
moniquebroekhoven .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Mooie ingericht met leuke details. Het eten was heerlijk. Bij het hoofdgerecht een klein andijviestampotje. Heel verrassend. De bediening was super.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten. Jammer dat de aanbiedingen bij Iens stoppen. Nou wordt het moeilijker voor ons ivm de prijs....
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Service was een beetje opgezet. Eten was heel goed. Wij hadden online gereserveerd. Helaas waren hun hierover niet geinformeerd.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant. Gemoedelijke fijne sfeer en lekkere gerechten