Jaipur of India

Fahrenheitstraat 273 2561 DV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Jaipur of India

Klein India in Den Haag

Zodra je binnen bent waan je je bij Jaipur of India in Azië. Je kunt hier niet om de Indiase gastvrijheid heen, een gevoel dat door heel hun fantastische keuken stroomt. Je eet hier de meest verfijnde gerechten en echte specialiteiten die nergens anders in de regio te krijgen zijn. Hier krijg je dé gelegenheid je te laten verwennen door de vriendelijke Indiase bediening. Wil je culinair verrast worden?

Meer informatie over restaurant Jaipur of India

6,3
Duur
Anjaji S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit restaurant is geen aanrader!!!!! Zaterdag 22 oktober zijn we gaan eten met AH restaurantzegel. Zij snappen hele actie niet. Voorgerecht hadden wij tandoori kip en fish pakora. Beide gerechten waren niet gaar. Hoofdgerecht hadden we butterchicken en garnalen biryani. Butterchicken was heel erg zoet en leek echt op diarree. Heel eeg geel.. rijst wat je bij kreeg had helemaal geen smaak. Vervolgens was de biryani heel erg zoutig. Nou, veel keuze had je niet als toetje. Want als je ook kheer (rijstpudding) of rasmalai wilde hadden ze dat niet. Wij waren de enige in het restaurant. Eerste en de laatste keer was deze bezoek.
K T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het personeel geeft geen duidelijke uitlegging over AH actie, helaas heb ik niet erdere reacties hier gelezen, dus zeker geen zin hier voor een actie te komen. Verder het is te koud binnen, het eten was te veel zout, geen alcohol, en voor dessert alleen lassie. Kortom geen goede impressie om de niuewe klanten te krijgen.
Jessicamendels .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Doordat de meeste mensen hier hun eten afhalen of laten bezorgen, was het in het restaurant lekker rustig en daardoor was het geen probleem dat onze kinderen lekker aan het spelen waren in de gezellige zithoek.
Het eten was erg lekker!
Jodyvanmerode .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Jaipur en de keuze was erg groot.
Helaas wordt de AH actie niet geheel begrepen door de bediening. Het meisje sprak amper Nederlands en wist niet goed wat ze met onze bon aanmoest. Je krijgt ook geen tweede maaltijd gratis, maar betaald voor beide maaltijden € 30 (€ 15 per maaltijd), wat als je op de kaart kijkt eigenlijk helemaal geen (grote) korting is. Ook mogen ze geen alcohol meer schenken. Kortom, het eten is goed en een grote variatie, maar niet geschikt voor de actie. Daarnaast is de service erg minimaal en het decor gedateerd.
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb hier voor het eerst Indiaas gegeten en het was waanzinnig goed! Toen ik binnenkwam schrok ik in eerste instantie, omdat de zaak er niet echt warm aangekleed uit ziet, maar alles is schoon. Het doen een beetje aan als een restaurant op vakantie. We kregen hulp bij het bestellen (ik ken de gerechten niet goed) en de ober was alleraardigst. Al het eten wordt ter plekke vers bereid. Ik kon in de keuken kijken en zag de kok de groente ter plekke snijden en het eten bereiden. Wel een beetje onrustig omdat ze ook bezorgen en er lopen steeds bezorgers af en aan. . Het eten was bijzonder smaakvol en niet te pittig. Hier ga ik zeker weer naartoe!
MRHO .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dmv de AH spaaractie zijn we hier terecht gekomen.
Eten was goed, bediening rommelig ondanks dat het heel rustig was. Wel heel vriendelijk. Het restaurant ziet er keurig uit van binnen.
De thuisbezorging service is vrij irritant doordat steeds de deur hard dicht klapt.
De spaaractie van AH is niet zoals verwacht, je kunt uit de hele kaart kiezen en krijgt 5 euro pp korting. Ze mochten ook (sinds kort?) geen alcoholische dranken meer schenken.
Ohm1301 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
heerlijk gegeten en goede tips van meegekregen voor gerecht voor kids. Decor iets minder maar wel netjes en locatie is goed te bereiken.
Meladi .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten op Koningsdag! We hebben het Chicken Menu gehad, en dat smaakte erg goed. Lekkere samosa, goede Kip tikka masala (wel een beetje aan de zoete kant), vlees vers van (op) de grill op de tafel, en lekkere naan.

Het interieur van het restaurant is niet erg sfeervol. De serveerster leek niet erg professioneel. Ze kwam bijvoorbeeld niet vragen of we nog iets wilden drinken, en haar uitleg van de gerechten was niet altijd helemaal te volgen. Ze was overigens heel vriendelijk.

Kortom, erg goed eten in een matige ambiance. Maar dat heb ik liever dan andersom.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten waren zeer goed van smaak en de porties meer dan voldoende. Ook de groenten bijgerechten waren erg lekker.

Daarnaast een zeer vriendelijke bediening en een goede uitleg over de verschillende gerechten.

Inrichting straalt niet zoveel Indiaas uit, maar dat mocht de pret niet drukken.
We komen hier zeker terug!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten. Een absolute aanrader. We hadden muligatwany soep vooraf, masala als hoofdgerecht en een kulfi als nagerecht.
Sissa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via AH actie hier gegeten. Je kon van de hele kaart kiezen. Dat was ideaal. Eten was heerlijk. Bediening prima. Toilet trap af in de kelder is iets minder. Mag iets aan gedaan worden.
Ik denk vanwege ruimtegebrek zal het er niet van komen.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Helaas ben ik niet positief deze keer. Hoewel het eten opzich prima smaakte verdiend de bedienjng en de hygiene nog wel wat aandacht. Bij binnenkomst werd niet gevrasgd of we iets wilde drinken. Wij (2pers) waren iets later en de andere zaten dus een half uur/ drie kwartier zonder dat ze iets te drinken kregen. Erg rommelig. Duidelijk geen ervaring. Op de toiletten was het niet schoon, vage verlichting en op 1 toilet ook geen toiletpapier. De dames stonden bij de bar maar wat te kletsen en kwamen niet vragen of alles naar wens was. Bij hand opsteken wel en vervolgens weer vergeten om aan drinken te denken. Daar zit toch je winst!!. Ook de bezorger van de thuismaaltijden liep steeds heen en weer. Al met al niet voor herhaling vatbaar! Sorry..????
Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Wederom was de service prima in orde. De medium curry vond ik erg heet. Te heet voor mij. De dag erna stond ik op met zware hoofdpijn. Ik heb echt het vermoeden, dat er in het eten te veel smaakversterker zat (E621, ve-tsin) verwerkt. Eigenlijk weet ik het wel zeker. Jammer!
Bontmuts .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Verkeerde soep gekregen, werd niet hersteld. Zeer grote twijfel of het vlees inderdaad lam was - we denken varken. Op vragen geen duidelijk antwoord. I.t.t. info op website en menukaart geen alcoholische dranken verkrijgbaar. Trage en ongeïnteresseerde bediening. Sanitair onder acceptabel niveau.
Rich1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
het eten is echt superlekker. bediening wat chaotisch, maar past wel bij de cultuur. inrichting dacht door vorige berichten niet geweldig, maar is best goed ten doen. Weet niet wat andere mensen verwachten, maar die dachten zeker dat ze in een sterrenrestaurant waren.
Viv2 .
Basic inrichting
We zaten vlakbij de deur van de keuken. Ondanks veel heen en weer geloop. Weinig last van gehad. Bediening erg vriendelijk. Goede antwoorden op vragen.
Eerste Indiaanse restaurant zonder echt Indiaanse uitstraling. Wel genoeg ambiance. Grote variëteit op kaart. Erg aantrekkelijk.
Balti lamsvlees was erg lekker
Verse kruiden. En niet alleen de bekende gerechten. Smaak Was gezellig goed.
DG-12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Daar geweest met de AH actie en was enorm gezellig! Lekkere eten en goeie bediening, biryani kip tikka zeer aan te raden:D snelle bediening dus gelukkig nie lang hoeven te wachten.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
super eten ,verse kruiden en groenten goed vlees.
We hebben cylon en jalfrezi gerecht genomen ( cylon iets minder pittig ) .
Voor mij het beste indiase restaurant van heel nederland kwa eten ,entourage was ok maar who cares.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met de AH restaurantactie naar Jaipur of India geweest. Je gaat hier, zoals bij veel Indiase restaurants in deze prijsklasse, niet naartoe voor het decor. Op zich is het interieur vrij nieuw, maar niet sfeervol. Je hebt van binnen uitzicht op een rotonde en een Albert Heijn, maar ook binnen zijn de kleuren vrij koel en is er geen warm sfeerlicht. Het is er ook vrij klein. Wij hadden gereserveerd en konden aan een normale tafel zitten, als het vol is heb je kans om op een barkruk te eindigen.
We mochten uit de hele kaart kiezen, dus lams sheek kebab en fish pakora vooraf. Niets op aan te merken, smaken zoals we ze verwachten en gewend zijn. Als hoofdgerecht namen we kip moglai, biryani met koningsgarnalen, bloemkool bhaji en knoflooknaan. Het was héérlijk. De naan smaakte supervers. We konden het niet helemaal op, maar het restant meenemen was geen probleem. Dessert was simpel, maar prima.
Ze bezorgen ook thuis en je kunt volgens mij ook afhalen, daar gaan we denk ik de volgende keer voor. Ultiem comfortfood.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Authentiek Indiaas gegeten met een bon van AH. We mochten uit de hele kaart kiezen, behalve de vastgestelde menu's. Best lastig omdat er veel keuze is! Maar uiteindelijk gelukt en echt geweldig gegeten! Hier gaan we zeker vaker eten.