Jaipur of India

Fahrenheitstraat 273 2561 DV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Jaipur of India

Klein India in Den Haag

Zodra je binnen bent waan je je bij Jaipur of India in Azië. Je kunt hier niet om de Indiase gastvrijheid heen, een gevoel dat door heel hun fantastische keuken stroomt. Je eet hier de meest verfijnde gerechten en echte specialiteiten die nergens anders in de regio te krijgen zijn. Hier krijg je dé gelegenheid je te laten verwennen door de vriendelijke Indiase bediening. Wil je culinair verrast worden?

Meer informatie over restaurant Jaipur of India

Sherren .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor de tweede keer erg teleurstellend, op de zeer vriendelijke kok en het (over het algemeen) lekkere eten na is deze tent voor ons niet meer voor herhaling vatbaar!! In een vrij leeg restaurant hebben wij bij het voor- en hoofdgerecht erg lang moeten wachten (waarvan er koude gerechten tussen zaten en het sausje die erbij hoorde niet meegeserveerd is), zaten wij naast een vervelend piepende deur en die steeds dichtknalde als er iemand doorheen ging van/naar de keuken en was de service ronduit barslecht! Naast dat de (3) serveersters er niet representatief uitzagen, werd er tijdens het eten niet gevraagd of het eten smaakt en alles naar wens is, of we nog iets wilde drinken (waar we zelf om hebben moeten vragen) en werden de lege flesjes en glazen (die we aan het einde van de tafel hadden verzameld) niet meegenomen (die we zelf bij de bar hebben neergezet). En dat terwijl ze het erg gezellig hadden met elkaar en op hun telefoon (ook dit was bij onze vorige bezoek het geval, welliswaar met andere serveersters). Ondanks dat we dit restaurant na onze eerste keer nog wel een kans wilde geven, was dit onze laatste bezoek. Erg jammer voor de aardige eigenaar dat zijn tent door de service zo naar beneden wordt gehaald!
Ronny T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
al diverse keren geweest. vriendelijke bediening en top eten. zeer vriendelijke eigenaar/kok. hij kan echt indiaas koken.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We zijn zojuist voor het eerst in dit restaurant te gast geweest. Echt heerlijk gegeten, authentiek en verfijnd! We hadden al de nodige ervaring met de Indiase keuken en dit restaurant doet daar absoluut niet voor onder. Alle gerechten waren super lekker: tikka massala, vindaloo curry lam, rode linzen in knoflook, nan, een groenteschotel in curry saus en pilav rijst. De kok/eigenaar is naast het vriendelijke personeel dat heel goed de gerechten uitlegde, eveneens heel vriendelijk en komt even persoonlijk peilen of het eten bevalt. Ook het huisgemaakte mango ijs is een aanrader. Bijzonder verfijnd en smakelijk. Hier gaan we zeker weer terugkomen!
yvonneeee .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het voorgerecht was ok. Het hoofdgerecht van mijn partner was erg droog en van mijn vriend heel erg erg zoet. Dit sloeg echt nergens op !. Van mij was ok.
Het nagerecht van mijn vriend en van mij was mier en mierzoet. Bij mijn partner was er teveel chocoladesaus overheen gegooid. De bediening gebeurt door zeer onervaren dochters van de eigenaar. Borden en bestek moesten een paar keer terug omdat ze vies waren. Men is te druk bezig met de bezorg bestellingen om aandacht te geven aan de restaurant eters. Erg onrustig door het heen en weer geloop naar de keuken en een andere deur die je telkens open en dicht hoort gaan.
Het is een voormalig bar, waar men niks aan heeft gedaan. Vader werkt hard in de keuken. Kwaliteit prijsverhouding is totaal niet in verhouding.
Terche .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Weer geweldig gegeten, als altijd! Werkelijk alles is lekker hier..vooral de super aardige kok/eigenaar valt hier op! Komt altijd persoonlijk even kijken en vragen of alles goed is en uitleg geven je kunt alles aan hem vragen! Personeel ook vriendelijk.Dit is beslist een van onze lievelingsplekken om te eten..
Anjaji S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit restaurant is geen aanrader!!!!! Zaterdag 22 oktober zijn we gaan eten met AH restaurantzegel. Zij snappen hele actie niet. Voorgerecht hadden wij tandoori kip en fish pakora. Beide gerechten waren niet gaar. Hoofdgerecht hadden we butterchicken en garnalen biryani. Butterchicken was heel erg zoet en leek echt op diarree. Heel eeg geel.. rijst wat je bij kreeg had helemaal geen smaak. Vervolgens was de biryani heel erg zoutig. Nou, veel keuze had je niet als toetje. Want als je ook kheer (rijstpudding) of rasmalai wilde hadden ze dat niet. Wij waren de enige in het restaurant. Eerste en de laatste keer was deze bezoek.
K T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het personeel geeft geen duidelijke uitlegging over AH actie, helaas heb ik niet erdere reacties hier gelezen, dus zeker geen zin hier voor een actie te komen. Verder het is te koud binnen, het eten was te veel zout, geen alcohol, en voor dessert alleen lassie. Kortom geen goede impressie om de niuewe klanten te krijgen.
jessicamendels .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Doordat de meeste mensen hier hun eten afhalen of laten bezorgen, was het in het restaurant lekker rustig en daardoor was het geen probleem dat onze kinderen lekker aan het spelen waren in de gezellige zithoek.
Het eten was erg lekker!
jodyvanmerode .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Jaipur en de keuze was erg groot.
Helaas wordt de AH actie niet geheel begrepen door de bediening. Het meisje sprak amper Nederlands en wist niet goed wat ze met onze bon aanmoest. Je krijgt ook geen tweede maaltijd gratis, maar betaald voor beide maaltijden € 30 (€ 15 per maaltijd), wat als je op de kaart kijkt eigenlijk helemaal geen (grote) korting is. Ook mogen ze geen alcohol meer schenken. Kortom, het eten is goed en een grote variatie, maar niet geschikt voor de actie. Daarnaast is de service erg minimaal en het decor gedateerd.
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb hier voor het eerst Indiaas gegeten en het was waanzinnig goed! Toen ik binnenkwam schrok ik in eerste instantie, omdat de zaak er niet echt warm aangekleed uit ziet, maar alles is schoon. Het doen een beetje aan als een restaurant op vakantie. We kregen hulp bij het bestellen (ik ken de gerechten niet goed) en de ober was alleraardigst. Al het eten wordt ter plekke vers bereid. Ik kon in de keuken kijken en zag de kok de groente ter plekke snijden en het eten bereiden. Wel een beetje onrustig omdat ze ook bezorgen en er lopen steeds bezorgers af en aan. . Het eten was bijzonder smaakvol en niet te pittig. Hier ga ik zeker weer naartoe!
MRHO .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dmv de AH spaaractie zijn we hier terecht gekomen.
Eten was goed, bediening rommelig ondanks dat het heel rustig was. Wel heel vriendelijk. Het restaurant ziet er keurig uit van binnen.
De thuisbezorging service is vrij irritant doordat steeds de deur hard dicht klapt.
De spaaractie van AH is niet zoals verwacht, je kunt uit de hele kaart kiezen en krijgt 5 euro pp korting. Ze mochten ook (sinds kort?) geen alcoholische dranken meer schenken.
ohm1301 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
heerlijk gegeten en goede tips van meegekregen voor gerecht voor kids. Decor iets minder maar wel netjes en locatie is goed te bereiken.
Meladi .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten op Koningsdag! We hebben het Chicken Menu gehad, en dat smaakte erg goed. Lekkere samosa, goede Kip tikka masala (wel een beetje aan de zoete kant), vlees vers van (op) de grill op de tafel, en lekkere naan.

Het interieur van het restaurant is niet erg sfeervol. De serveerster leek niet erg professioneel. Ze kwam bijvoorbeeld niet vragen of we nog iets wilden drinken, en haar uitleg van de gerechten was niet altijd helemaal te volgen. Ze was overigens heel vriendelijk.

Kortom, erg goed eten in een matige ambiance. Maar dat heb ik liever dan andersom.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten waren zeer goed van smaak en de porties meer dan voldoende. Ook de groenten bijgerechten waren erg lekker.

Daarnaast een zeer vriendelijke bediening en een goede uitleg over de verschillende gerechten.

Inrichting straalt niet zoveel Indiaas uit, maar dat mocht de pret niet drukken.
We komen hier zeker terug!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten. Een absolute aanrader. We hadden muligatwany soep vooraf, masala als hoofdgerecht en een kulfi als nagerecht.
Sissa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via AH actie hier gegeten. Je kon van de hele kaart kiezen. Dat was ideaal. Eten was heerlijk. Bediening prima. Toilet trap af in de kelder is iets minder. Mag iets aan gedaan worden.
Ik denk vanwege ruimtegebrek zal het er niet van komen.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Helaas ben ik niet positief deze keer. Hoewel het eten opzich prima smaakte verdiend de bedienjng en de hygiene nog wel wat aandacht. Bij binnenkomst werd niet gevrasgd of we iets wilde drinken. Wij (2pers) waren iets later en de andere zaten dus een half uur/ drie kwartier zonder dat ze iets te drinken kregen. Erg rommelig. Duidelijk geen ervaring. Op de toiletten was het niet schoon, vage verlichting en op 1 toilet ook geen toiletpapier. De dames stonden bij de bar maar wat te kletsen en kwamen niet vragen of alles naar wens was. Bij hand opsteken wel en vervolgens weer vergeten om aan drinken te denken. Daar zit toch je winst!!. Ook de bezorger van de thuismaaltijden liep steeds heen en weer. Al met al niet voor herhaling vatbaar! Sorry..????
bontmuts .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Verkeerde soep gekregen, werd niet hersteld. Zeer grote twijfel of het vlees inderdaad lam was - we denken varken. Op vragen geen duidelijk antwoord. I.t.t. info op website en menukaart geen alcoholische dranken verkrijgbaar. Trage en ongeïnteresseerde bediening. Sanitair onder acceptabel niveau.
rich1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
het eten is echt superlekker. bediening wat chaotisch, maar past wel bij de cultuur. inrichting dacht door vorige berichten niet geweldig, maar is best goed ten doen. Weet niet wat andere mensen verwachten, maar die dachten zeker dat ze in een sterrenrestaurant waren.
DG-12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Daar geweest met de AH actie en was enorm gezellig! Lekkere eten en goeie bediening, biryani kip tikka zeer aan te raden:D snelle bediening dus gelukkig nie lang hoeven te wachten.