Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

De passie spat eraf

Dit schilderachtige dorpje aan de Amstel zit bomvol toprestaurants en daar mag Jamie van Heije zich ook onder scharen. Passie heeft hem altijd gedreven, lekker eten heeft al van jongs af aan al een centrale plaats in zijn leven. Zijn meesterschap bereikte hij in de keukens van Apicius, Ron Blaauw en Oud Sluis, maar zijn oma en vader - een sterrenchef - waren zijn eerste bronnen van inspiratie. Eigenlijk een verplicht nummer voor de liefhebber.

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Jaimie van Heije

Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer verrassend. Super gemotiveerd, gastvrij en vriendelijk team. Mooie en zeer smakelijke gerechten.
Enige minpuntje voor ons waren de stoeltjes waarop wij zaten: niet comfortabel voor een hele avond tafelen...
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prettig bediend en dus "gewoon" een hele fijne avond gehad!!! Verwachtignen waren hoog, maar zeker niet teleurgesteld:)!
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Bijzondere gerechten die een streling zijn op je tong. Prachtige smaak combinaties van zoet, zuur en met een kleine bite! Vooral de oesters waren tongstrelend. Zeer verrassend eten. Prima plek voor een goed gesprek en heerlijk genieten van het eten!
Gert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Mooie, lekkere en verassende gerechten. Mooi opgediend. Zeer de moeite waard van een bezoek. We waren meer dan tevreden en een visite kaartje om nog een keer terug te komen.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op Eerste Kerstdag een heerlijk diner gehad met prachtige niet te grote gerechten. We wilden graag een beetje lange wachttijd tussen de gerechten. Dat verliep helemaal prima. We hebben genoten!
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten en heel gezellig gehad ;)
dave S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Fantastisch hoe alle smaken worden samengevoegd, fijne flexibele bediening met kennis van zaken.
Louis L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijke en verrassende kleine gerechten, goede en vriendelijke bediening.
Mookie B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prijs kwaliteit voor ons niet in balans. Gerechtjes prima, maar voelt wat gezocht. Personeel vriendelijk. Tempo goed. Stoelen niet voor langdurig tafelen. Rumoerig met grote groepen achter je.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Afgelopen dinsdag voor de 3e maal bij dit bijzondere restaurant gegeten. Het was wederom een fantastische ervaring. Het concept is eenvoudig, een beperkt aantal gerechten voor dezelfde prijs; de uitvoering is echter fenomenaal, zowel qua smaak als opmaak. Een feest voor je zintuigen.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Er zat veel creativiteit in de gerechten. Goede smaakcombinatie. Zeer attente bediening. Aanrader.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk genoten!
Nadelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance en persoonlijke aandacht.
Gerechten zijn verrassend en fijn met veel aandacht voor de presentatie.
Amuses vooraf en het zoet bij de koffie zijn heerlijke extra's.
Je kunt er prima parkeren.
Rivka R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit was een echte afrader. Lange wachttijd, zeer afwezige bediening, lange verhalen over de geseerveerde gerechten maar was nietterug te vinden in de minisculoe gerechten - die bestonden voornamelijk uit mooie bloemetjes, maar daar wil je geen 52 eu per menu betalen. kortomç doet ons denken aan de konings nieuwe kleren -veel poeha, maar de koning was eigenlijk naakt . veel theoretische fantasieen die niet terug te vinden zijn on het eten. Heel jammer en heel duur !!!
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Top eten en top bediening
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gisteravond met een vriendin gegeten bij Jamie van Heije, het restaurant zit in een schattig straatje / klein pleintje. Ziet er leuk uit, bij binnenkomst wordt je meteen goed ontvangen en naar je tafel begeleid. Wij hadden het menu van DiningCity maar hadden het 6 gangen menu op de kaart gezien en wouden graag wisselen naar dit 6 gangenmenu, dit was geen probleem. We begonnen met een heerlijke cava, en kregen al snel wat kleine hapjes en wat brood op tafel met wat bijzondere smeersels, erg lekker! Ook het eerste gerecht kwam al snel, voor het eerste gerecht kregen we de eerste wijn en hier kregen we duidelijke uitleg bij. De rest van de avond en gangen gingen hetzelfde. Er werd goed gelet op evt lege waterglazen en de uitleg bij de wijn was leuk , meeste wijnen paste goed bij het gerecht. Erg genoten deze avond. Zeker van de ravioli pulled pork en het hoofdgerecht met kip en truffel. HEERLIJK! De gangen kwamen wel redelijk snel na elkaar wij waren met 2.5 uur klaar met onze 6 gangen. Ik haat het als er te lang tussen zit dat je gaat zitten kijken waar het blijft, dus dat was hier het geval maar voor mijn gevoel ging het hier wel echt heel snel de avond was (helaas) zo voorbij. Dus iets langzamer zou top zijn. Maar goed liever zo dan irriteren aan hoe langzaam het gaat. Al met al een heerlijke avond echt genoten, prijs prima voor wat je krijgt.... een aanrader.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten, porties aan de kleine kant. Ruim in het personeel dat erg vriendelijk en behulpzaam is
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten met mijn lieve ex collegae. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Leuk ook dat de chefs regelmatig aan tafel kwamen om uitleg van de gerechten te geven. Het team ging erg leuk om met mijn extraverte bui. We komen graag nog eens.
Christel T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was lekker en zag er prachtig uit. Lof voor de koks.
Enig min puntje; we moesten erg lang op de rekening wachten en dat is irritant, maar dat overkomt ons vaker.
Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk, overtreft je verwachtingen!