Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

De passie spat eraf

Dit schilderachtige dorpje aan de Amstel zit bomvol toprestaurants en daar mag Jamie van Heije zich ook onder scharen. Passie heeft hem altijd gedreven, lekker eten heeft al van jongs af aan al een centrale plaats in zijn leven. Zijn meesterschap bereikte hij in de keukens van Apicius, Ron Blaauw en Oud Sluis, maar zijn oma en vader - een sterrenchef - waren zijn eerste bronnen van inspiratie. Eigenlijk een verplicht nummer voor de liefhebber.

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Jaimie van Heije

Nadelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Rivka R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit was een echte afrader. Lange wachttijd, zeer afwezige bediening, lange verhalen over de geseerveerde gerechten maar was nietterug te vinden in de minisculoe gerechten - die bestonden voornamelijk uit mooie bloemetjes, maar daar wil je geen 52 eu per menu betalen. kortomç doet ons denken aan de konings nieuwe kleren -veel poeha, maar de koning was eigenlijk naakt . veel theoretische fantasieen die niet terug te vinden zijn on het eten. Heel jammer en heel duur !!!
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Top eten en top bediening
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gisteravond met een vriendin gegeten bij Jamie van Heije, het restaurant zit in een schattig straatje / klein pleintje. Ziet er leuk uit, bij binnenkomst wordt je meteen goed ontvangen en naar je tafel begeleid. Wij hadden het menu van DiningCity maar hadden het 6 gangen menu op de kaart gezien en wouden graag wisselen naar dit 6 gangenmenu, dit was geen probleem. We begonnen met een heerlijke cava, en kregen al snel wat kleine hapjes en wat brood op tafel met wat bijzondere smeersels, erg lekker! Ook het eerste gerecht kwam al snel, voor het eerste gerecht kregen we de eerste wijn en hier kregen we duidelijke uitleg bij. De rest van de avond en gangen gingen hetzelfde. Er werd goed gelet op evt lege waterglazen en de uitleg bij de wijn was leuk , meeste wijnen paste goed bij het gerecht. Erg genoten deze avond. Zeker van de ravioli pulled pork en het hoofdgerecht met kip en truffel. HEERLIJK! De gangen kwamen wel redelijk snel na elkaar wij waren met 2.5 uur klaar met onze 6 gangen. Ik haat het als er te lang tussen zit dat je gaat zitten kijken waar het blijft, dus dat was hier het geval maar voor mijn gevoel ging het hier wel echt heel snel de avond was (helaas) zo voorbij. Dus iets langzamer zou top zijn. Maar goed liever zo dan irriteren aan hoe langzaam het gaat. Al met al een heerlijke avond echt genoten, prijs prima voor wat je krijgt.... een aanrader.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima gegeten, porties aan de kleine kant. Ruim in het personeel dat erg vriendelijk en behulpzaam is
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten met mijn lieve ex collegae. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Leuk ook dat de chefs regelmatig aan tafel kwamen om uitleg van de gerechten te geven. Het team ging erg leuk om met mijn extraverte bui. We komen graag nog eens.
Christel T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was lekker en zag er prachtig uit. Lof voor de koks.
Enig min puntje; we moesten erg lang op de rekening wachten en dat is irritant, maar dat overkomt ons vaker.
Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk, overtreft je verwachtingen!
René V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten, alleen hadden we een krappe plaats.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals altijd, verassende smaken, mooi opgemaakte borden. Dit keer viel 1 gerecht niet in de smaak, werd vervelend gevonden en direct werd er voor een alternatief gezorgd.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Comfortabel, rustig mooi gelegen terras. A la carte gekozen uit een 5-tal gerechtjes die allemaal gekenmerkt werden door een fantasievolle bereiding, prachtig opgediend en mooi uitgebalanceerd waren qua smaak. Vriendelijke persoonlijke bediening. Kaasplankje was wat bescheiden aan het einde van de maaltijd. Ofschoon we niet gekozen hadden voor het verrassingsmenu was elk gerecht een plezierige verrassing. Als we weer een goede aanleiding hebben om uit eten te gaan zullen we ongetwijfeld aan deze locatie terugdenken.
Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Uitstekend gegeten maar aan de service mag echt wat gedaan worden. Leiding aan jonge bediening mist. Keuken en bediening kan een grote groep een vol terras en deelnemen aan een festival duidelijk niet aan. Hierdoor erg lange wachttijden op eten en drankjes. Espresso €4,25 per kopje... echt belachelijk en niks bijzonders behalve dat het goede koffie is. Tip: geef
leiding aan bediening en let goed op de gasten want dit gaat straks ten koste van de goede naam en uitstekende eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
een reprise van de restaurantweek. Geweldige avond met voortreffelijke service en heerlijk eten. We hebben twee extra tussengerechten genomen. Zowel de gado gado van makreel als het parelhoen waren een voortreffelijke aanvulling. Met een BOB wijnarrangement aangevuld en een heerlijke cocktail vooraf een fantastische avond uit
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een zeer karig lunchnenu en ook de a la carte gerechten spraken niet tot de verbeelding.
Vraag om iets af te wijken van het keuze menu was niet mogelijk. Uiterst kleine portie ( meer amuses ).
Wat ook niet hielp was het feit dat we de enige bezoekers waren.
Prijs <> Kwaliteirsverhouding slecht.
Na een eerdere gelijksoortige ervaring schrappen we dit restaurant voorlopig uit onze lijst van voorkeur restaurants,
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2 de paasdag heerlijk gegeten.
We hebben ons laten verrassen door de kok met 5 verschillende gerechten.
Mooi opgemaakte borden, en het eten was heerlijk.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
3,5 uur zitten op houten Thonet stoelen valt niet mee. Van de 5 gangen 3 met vis is teveel. Jaimie stopt teveel attributen in zijn gerechten, die er dan wel fleurig uit zien, maar het hoofdbestanddeel, erg klein, wordt daardoor ondergesneeuwd. Bediening is heel vriendelijk. Het totaal was voor ons teleurstellend. Jammer.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Onze verwachtingen vielen helaas tegen. We hadden met z'n 6-en n 5-gangen verrassingsdiner, onder ons 2 niet-vis-eters. Gerechtjes leken veel op elkaar, 2e tussengerecht voor niet-vis-eters bijzonder karig tov vleeseters, hoofdgerecht voelde als tussengerechtje. Was allemaal 'wel lekker' maar niet bijzonder, prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, stoelen oncomfortabel voor lang tafelen. Voor ons teleurstellende ervaring....
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Erg kleine hapjes, maar super van smaak. Maar wat zielig toch dat je voor een karaf water 7 euro moet betalen
Louis Ph. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Uitermate plezierige avond. Lekker en vindingrijke gerechten. Prachtig gedecoreerd Prettige bediening en speciaal complement voor de :sommeleuze.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een heerlijk aangepast 5-gangen menu! Ik ben geen liefhebber van vlees en schaal-en schelpdieren.