Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

De passie spat eraf

Dit schilderachtige dorpje aan de Amstel zit bomvol toprestaurants en daar mag Jamie van Heije zich ook onder scharen. Passie heeft hem altijd gedreven, lekker eten heeft al van jongs af aan al een centrale plaats in zijn leven. Zijn meesterschap bereikte hij in de keukens van Apicius, Ron Blaauw en Oud Sluis, maar zijn oma en vader - een sterrenchef - waren zijn eerste bronnen van inspiratie. Eigenlijk een verplicht nummer voor de liefhebber.

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

Thea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals altijd, verassende smaken, mooi opgemaakte borden. Dit keer viel 1 gerecht niet in de smaak, werd vervelend gevonden en direct werd er voor een alternatief gezorgd.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Comfortabel, rustig mooi gelegen terras. A la carte gekozen uit een 5-tal gerechtjes die allemaal gekenmerkt werden door een fantasievolle bereiding, prachtig opgediend en mooi uitgebalanceerd waren qua smaak. Vriendelijke persoonlijke bediening. Kaasplankje was wat bescheiden aan het einde van de maaltijd. Ofschoon we niet gekozen hadden voor het verrassingsmenu was elk gerecht een plezierige verrassing. Als we weer een goede aanleiding hebben om uit eten te gaan zullen we ongetwijfeld aan deze locatie terugdenken.
Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Uitstekend gegeten maar aan de service mag echt wat gedaan worden. Leiding aan jonge bediening mist. Keuken en bediening kan een grote groep een vol terras en deelnemen aan een festival duidelijk niet aan. Hierdoor erg lange wachttijden op eten en drankjes. Espresso €4,25 per kopje... echt belachelijk en niks bijzonders behalve dat het goede koffie is. Tip: geef
leiding aan bediening en let goed op de gasten want dit gaat straks ten koste van de goede naam en uitstekende eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
een reprise van de restaurantweek. Geweldige avond met voortreffelijke service en heerlijk eten. We hebben twee extra tussengerechten genomen. Zowel de gado gado van makreel als het parelhoen waren een voortreffelijke aanvulling. Met een BOB wijnarrangement aangevuld en een heerlijke cocktail vooraf een fantastische avond uit
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een zeer karig lunchnenu en ook de a la carte gerechten spraken niet tot de verbeelding.
Vraag om iets af te wijken van het keuze menu was niet mogelijk. Uiterst kleine portie ( meer amuses ).
Wat ook niet hielp was het feit dat we de enige bezoekers waren.
Prijs <> Kwaliteirsverhouding slecht.
Na een eerdere gelijksoortige ervaring schrappen we dit restaurant voorlopig uit onze lijst van voorkeur restaurants,
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2 de paasdag heerlijk gegeten.
We hebben ons laten verrassen door de kok met 5 verschillende gerechten.
Mooi opgemaakte borden, en het eten was heerlijk.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
3,5 uur zitten op houten Thonet stoelen valt niet mee. Van de 5 gangen 3 met vis is teveel. Jaimie stopt teveel attributen in zijn gerechten, die er dan wel fleurig uit zien, maar het hoofdbestanddeel, erg klein, wordt daardoor ondergesneeuwd. Bediening is heel vriendelijk. Het totaal was voor ons teleurstellend. Jammer.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Onze verwachtingen vielen helaas tegen. We hadden met z'n 6-en n 5-gangen verrassingsdiner, onder ons 2 niet-vis-eters. Gerechtjes leken veel op elkaar, 2e tussengerecht voor niet-vis-eters bijzonder karig tov vleeseters, hoofdgerecht voelde als tussengerechtje. Was allemaal 'wel lekker' maar niet bijzonder, prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, stoelen oncomfortabel voor lang tafelen. Voor ons teleurstellende ervaring....
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Erg kleine hapjes, maar super van smaak. Maar wat zielig toch dat je voor een karaf water 7 euro moet betalen
Louis Ph. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Uitermate plezierige avond. Lekker en vindingrijke gerechten. Prachtig gedecoreerd Prettige bediening en speciaal complement voor de :sommeleuze.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een heerlijk aangepast 5-gangen menu! Ik ben geen liefhebber van vlees en schaal-en schelpdieren.
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was lekker, ene gerechtje verrassender dan andere (6 gangen februari menu). Personeel dreunt wel telkens het ingredientenlijstje op, blijkbaar moet dat en na een paar weken zelfde menu kan ik me voorstellen dat ze zich als een robot gaan gedragen. Komt wel een beetje ongepassioneerd over. Drie keer moeten wenken om mijn wijnglas te laten bijvullen. Oplossing is gemakkelijk: of beter opletten of wijnkoeler gewoon bij onze tafel neerzetten. Overall ervaring was plezierig en zeker voor herhaling vatbaar.
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gister voor de tweede keer uitstekend gegeten. Verassende gerechten en mooie wijnen. We komen terug zodra de nieuwe kaart op het menu staat.

Familie Lede-Wasbloem
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Uitstekend restaurant met diverse ruimtes waar gedineerd kan worden. Ontvangst goed geregeld, eigenlijk is alles goed georganiseerd. Witte en zwarte brigade bestaat uit jonge enthousiaste mensen met goede kennis van zowel de gerechten als de wijnen die beiden van uitstekende kwaliteit zijn. Ze komen ook allemaal (keuken en bediening) wel een keer aan tafel, dat is een goed concept. Er wordt bij Jaimie duidelijk met passie gekookt en met enthousiasme gewerkt. Gerechten zijn prachtig opgemaakt en hebben de juiste smaakbalans, wijnen uit het arrangement zijn goed gekozen en zeer redelijk geprijsd. Absoluut een aanrader!
mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top avond gehad. Nieuw jaar: nieuwe gerechten en nieuwe wijnen. Het vollebakmenu was weer fantastisch. Mooie, verrassende gerechten.
Claudio V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik zou het 11/10 geven!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier op kerstavond echt fantastisch gegeten. Intens genoten van een 8-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Dit was echt super! De bediening legde duidelijk uit waarom de wijnen goed pasten bij de gerechten. Variërend van vis tot vlees, allemaal met evenveel zorg samengesteld. We waren bijzonder onder de indruk van de volledige samenstelling met mooi uitgezochte wijnen. Echt een aanrader! Jaimie wordt steeds beter, bediening is overigens ook sterk.
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel, leuke ambiance maar vooral fantastisch gegeten! Echt een culinair hoogstandje!
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten zeer goed, geluidsniveau onacceptabel hoog.
We konden elkaar nauwelijks verstaan en de ober helemaal niet verstaan bij de uitleg van de gerechten. Verzoek aan de ober om de ernaast gelegen tafel te verzoeken iets minder lawaai te maken werd niet gehonoreerd.
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Uitstekende creatieve prestatie die je verrast. Prettige bediening. Absolute aanrader als je mooi, licht, smakelijk en gezellig in een rustige, moderne ambiance wilt dineren. Wij vonden het TOP!