Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

De passie spat eraf

Dit schilderachtige dorpje aan de Amstel zit bomvol toprestaurants en daar mag Jamie van Heije zich ook onder scharen. Passie heeft hem altijd gedreven, lekker eten heeft al van jongs af aan al een centrale plaats in zijn leven. Zijn meesterschap bereikte hij in de keukens van Apicius, Ron Blaauw en Oud Sluis, maar zijn oma en vader - een sterrenchef - waren zijn eerste bronnen van inspiratie. Eigenlijk een verplicht nummer voor de liefhebber.

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
3,5 uur zitten op houten Thonet stoelen valt niet mee. Van de 5 gangen 3 met vis is teveel. Jaimie stopt teveel attributen in zijn gerechten, die er dan wel fleurig uit zien, maar het hoofdbestanddeel, erg klein, wordt daardoor ondergesneeuwd. Bediening is heel vriendelijk. Het totaal was voor ons teleurstellend. Jammer.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Onze verwachtingen vielen helaas tegen. We hadden met z'n 6-en n 5-gangen verrassingsdiner, onder ons 2 niet-vis-eters. Gerechtjes leken veel op elkaar, 2e tussengerecht voor niet-vis-eters bijzonder karig tov vleeseters, hoofdgerecht voelde als tussengerechtje. Was allemaal 'wel lekker' maar niet bijzonder, prijs/kwaliteit verhouding was niet goed, stoelen oncomfortabel voor lang tafelen. Voor ons teleurstellende ervaring....
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Erg kleine hapjes, maar super van smaak. Maar wat zielig toch dat je voor een karaf water 7 euro moet betalen
Louis Ph. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Uitermate plezierige avond. Lekker en vindingrijke gerechten. Prachtig gedecoreerd Prettige bediening en speciaal complement voor de :sommeleuze.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een heerlijk aangepast 5-gangen menu! Ik ben geen liefhebber van vlees en schaal-en schelpdieren.
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was lekker, ene gerechtje verrassender dan andere (6 gangen februari menu). Personeel dreunt wel telkens het ingredientenlijstje op, blijkbaar moet dat en na een paar weken zelfde menu kan ik me voorstellen dat ze zich als een robot gaan gedragen. Komt wel een beetje ongepassioneerd over. Drie keer moeten wenken om mijn wijnglas te laten bijvullen. Oplossing is gemakkelijk: of beter opletten of wijnkoeler gewoon bij onze tafel neerzetten. Overall ervaring was plezierig en zeker voor herhaling vatbaar.
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gister voor de tweede keer uitstekend gegeten. Verassende gerechten en mooie wijnen. We komen terug zodra de nieuwe kaart op het menu staat.

Familie Lede-Wasbloem
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Uitstekend restaurant met diverse ruimtes waar gedineerd kan worden. Ontvangst goed geregeld, eigenlijk is alles goed georganiseerd. Witte en zwarte brigade bestaat uit jonge enthousiaste mensen met goede kennis van zowel de gerechten als de wijnen die beiden van uitstekende kwaliteit zijn. Ze komen ook allemaal (keuken en bediening) wel een keer aan tafel, dat is een goed concept. Er wordt bij Jaimie duidelijk met passie gekookt en met enthousiasme gewerkt. Gerechten zijn prachtig opgemaakt en hebben de juiste smaakbalans, wijnen uit het arrangement zijn goed gekozen en zeer redelijk geprijsd. Absoluut een aanrader!
mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top avond gehad. Nieuw jaar: nieuwe gerechten en nieuwe wijnen. Het vollebakmenu was weer fantastisch. Mooie, verrassende gerechten.
Claudio V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik zou het 11/10 geven!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben hier op kerstavond echt fantastisch gegeten. Intens genoten van een 8-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Dit was echt super! De bediening legde duidelijk uit waarom de wijnen goed pasten bij de gerechten. Variërend van vis tot vlees, allemaal met evenveel zorg samengesteld. We waren bijzonder onder de indruk van de volledige samenstelling met mooi uitgezochte wijnen. Echt een aanrader! Jaimie wordt steeds beter, bediening is overigens ook sterk.
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel, leuke ambiance maar vooral fantastisch gegeten! Echt een culinair hoogstandje!
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten zeer goed, geluidsniveau onacceptabel hoog.
We konden elkaar nauwelijks verstaan en de ober helemaal niet verstaan bij de uitleg van de gerechten. Verzoek aan de ober om de ernaast gelegen tafel te verzoeken iets minder lawaai te maken werd niet gehonoreerd.
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Uitstekende creatieve prestatie die je verrast. Prettige bediening. Absolute aanrader als je mooi, licht, smakelijk en gezellig in een rustige, moderne ambiance wilt dineren. Wij vonden het TOP!
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wat een feest op de maandag middag ! Eerlijk en heerlijk streling voor mond en oog ! Straalt warmte uit ! Bediening super! Weten gasten goed in te schtatren ! Voor mij de eerste keer maar verheug me al op de volgende keer .
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Tijdens de restaurantweek hier voor de lunch aangeschoven, een geweldige ervaring.
De bediening was zeer voorkomend, op het niet begeleiden naar de deur na.
De inrichting is uitgesproken zwart-wit, daar moet je van houden.
Het menu was zeer verzorgd, met mogelijkheid tot uitbreiding (geen overbodige luxe bij een diner voor normale/grote eters). De amuses van het huis waren uitgebreid en voortreffelijk van smaak. Alle gerechten werden zeer mooi gepresenteerd (met dank aan de wildplukker, die met zijn bloemen en kruiden veel aan de kleur en smaak bijdroeg.) Een aanrader!
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
22 september hier gedineerd met 4 personen. Heerlijke avond gehad, waarbij wij vanaf de amuse en iedere gang weer werden verrast met de heerlijkste gerechtjes. Gekke combi's, maar heerlijk en het zag er ook vooral heel mooi uit. Leuk personeel ook. Wil nog wel eens terug in de zomer om op het terras te zitten, want dat zag er ook leuk aan zo aan het plein. Zeker een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Jaimie van Heije is een fijne plek om vanuit Amsterdam even helemaal te ontspannen. Maar de zaak maakt zijn naam niet geheel waar. In een vogelvlucht: fraai, lommerrijk dorpsterras; te weinig personeel om op deze avond het prijsniveau en de ambitie te rechtvaardigen, mooi brood met uitstekende garnituren, maar dat is ook wel nodig want de porties zijn echt te klein om de maag te bevredigen, goede wijnen per glas waarvan de Chianti veel te warm (ijs hielp). Ik had echt medelijden met de prima leering in de bediening die duidelijk totaal niet was ingewerkt. Mooi opgemaakte, bijzondere, spannende gerechten. Maar teveel op de vierkante centimeter en een flintertje kreeft in een gerecht met de naam kreeft is echt te weinig voor 14,50. Dus even de puntjes op de spreekwoordelijke i en dan komt het vast goed.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
een heerlijk zesgangen menu met allerlei heel bijzondere smaken en producten. Daarvoor zou ik terug willen komen. Maar het was wel behoorlijk aan de prijs en niet heel erg veel. En toch ik kom nog wel een keer terug.