Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

Van maandag tot en met zaterdag staan de deuren open van restaurant Jaimie van Heije in Ouderkerk aan de Amstel. Chefkok Jaimie van Heije opende zijn eigen restaurant zodra hij de kans kreeg, nadat leermeester Ron Blaauw het voormalig restaurant verliet. Vol overgave bedenkt en creëert Jaimie de mooiste gerechten. Kleine schilderijtjes op het bord, kakelverse seizoensproducten en verrassende smaakcombinaties. Heb je zin in een avond vol bijzondere, maar oh zo lekkere gerechten, dan zit je bij restaurant Jaimie van Heije goed!

Het restaurant is gevestigd in het pittoreske Ouderkerk aan de Amstel en straalt een hippe, maar toch ook gemoedelijke sfeer uit. Het witte tafellinnen maakt de zaak chique, evenals de wijnkaart. Bij Jaimie van Heije heb je ruim keuze uit bijzondere wijnen van over de hele wereld.

Restaurant Jaimie van Heije creëert een brasseriegevoel met mooie gerechten, kundige, ongedwongen bediening en eigenzinnige Dolce Vita-fresco's van kunstenaar Selwyn Senatori. Voor een bijzondere avond uit moet je dit restaurant echt eens proberen, reserveer daarom snel online!

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Jaimie van Heije

Karsten R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het 6gangen menu was fantastisch super lekker gegeten! Leuke bediening lekker op het terras top avond gehad hier komen wij zeker terug ga zo door !
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten en doordat we onze (dieet)wensen van te voren duidelijk hadden gecommuniceerd werd hier prima rekening mee gehouden.
Top tent met vriendelijke (casual) bediening.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Een prettig terras aan de straat, plezierige bediening. Het gedoe met parasols was niet handig. Het eten en de bijpassende wijn goed. Een aangename lunch. Om terug te komen.
Astrid Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fijne sfeer. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Verrassende gerechten. Heerlijke wijnen. Had iets meer uitleg bij gemogen over waarom de wijnen bij de gerechten waren gekozen. Nu vooral veel uitleg over de wijnen zelf. Jammer dat we lang op de rekening moesten wachten. Restaurant is een aanrader.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke avond gehad met zorgvuldig samengestelde gerechten, prachtig opgemaakt, fantastische smaken, goede wijn en prettige service. Echt een avondje uit!
info704 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Leuke, gezellige gelegenheid.
Goed verzorgd, smakelijk eten, goede variaties, artistiek ook juist.
Vriendelijke leuke, jonge bediening.
mariannebronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij hebben hier met de heerlijk 10-daagse dit restaurant uitgeprobeerd en komen zeer zeker terug. De gerechten zijn heerlijk, de presentatie is fantastisch, bediening was heel goed, de wijnen waren lekker en het was gezellig druk maar geen "overlast" van lawaai. Wij doen iedere keer tijdens de heerlijk 10-daagse een restaurant uit proberen om een indruk te krijgen en bij Jamie van Heije komen we zeker terug.
M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wij hebben erg genoten van ons eten en ook van het leuke personeel. Zij kunnen voor de toegevoegde
waarde zorgen. Bij de vraag of Jamie er ook was , zei de serveerster dat hij de saus had ingeschonken.
Wij twijfelden of het Jamie was. Was leuk geweest al hij gevraagd had of het smaakt.
Ons 42 jarige trouwdag was heel geslaagd samen met onze 2 zoons, die vrouwen en kinderen thuis lieten, in overleg.
arienne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk subtiele smaken, prachtig opgemaakt, goede hoeveelheden. Genoten van de 8 gangen plus amuses, paar bijzondere wijnen in het bob arrangement.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heb laatst 2 keer gegeten bij Jamie en beide keren echt heerlijk! Wat een gezellige sfeer in het restaurant en echt een smaak sensatie in alle gerechtjes die we kregen. Gewoon laten verrassen bij Jamie!
Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Komen al jaren bij Jaimie van de Heije, elke keer dat wij er weer komen heeft hij weer heerlijke gerechten uit zijn hoge hoed getoverd.
astrid G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wij waren hier op een doordeweekse rustige avond en werden zeer vriendelijk ontvangen. We kregen meteen al twee heerlijke kleine hapjes vooraf en kozen daarna voor een 5-gangen menu. Alle gerechtjes zagen er prachtig en mooi verzorgd uit en de bediening vertelde tot in detail wat de ingrediënten waren.
Je kon van te voren aangeven of je speciale wensen had en daar werd goed rekening mee gehouden.
Het ene gerechtje was smakelijker dan het andere maar er was veel variatie en hoewel de hapjes klein zijn heb je meer dan genoeg door de kleine extra's die je er bij krijgt. De nagerechtjes waren ook overheerlijk. Een enorme aanrader!
I. Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
4 gangen verrasingsmenu van de chef. Alle gerechten prima in verhouding net verzorgd en heerlijk van smaak. Met de amuses vooraf een feestje voor de maag. We komen hier graag terug.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Voor foodies is dit echt een must. Het is al weer een aantal weken geleden dat wij hier waren maar het is een feestje. Top ontvangst en bediening en het eten is echt van een hoog niveau. Het kost wat maar dan heb je in dit geval ook wat. De gerechtjes zijn een lust voor het oog en smaken ook zo. Interieur en ontvangst is laagdrempelig maar het eten op sterniveau.
Sylvie B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, wat een smaakfestijn! Elk gerecht was weer een bijzondere verrasing en de wijnen waren perfect. Zeker de prijs waard.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een informele setting, met zeer prettige en gezellige bediening. Een aanrader. Vast menu, je kan alleen kiezen uit hoeveel gangen het diner bestaat.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk restaurant, prachtige gerechten met vele smaken en mooie ingrediënten , wijnen passend bij het menu en zeer vriendelijke service. Aanrader voor een ieder die wil eten op niveau!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Als bij een vorig bezoek heb ik aangegeven dat de stoeltjes comfortabeler kunnen. Daar is niets mee gebeurd. Voor de rest erg fantasievolle gerechten en een leuke keuzemogelijkheid met een redelijk uitgebalanceerde wijnkaart.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
heerlijke keuken, vlotte en vriendelijke bediening! en een serveerster (die later stagiair bleek, een top-stagiair!!) met een geweldige wijnsmaak! Haar persoonlijke favorieten waren beide topwijnen!
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke en verassende gerechten. Personeel zeer gastvrij en behulpzaam.