Jaimie van Heije

Kerkstraat 56 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204965848

Over het restaurant Jaimie van Heije

Van maandag tot en met zaterdag staan de deuren open van restaurant Jaimie van Heije in Ouderkerk aan de Amstel. Chefkok Jaimie van Heije opende zijn eigen restaurant zodra hij de kans kreeg, nadat leermeester Ron Blaauw het voormalig restaurant verliet. Vol overgave bedenkt en creëert Jaimie de mooiste gerechten. Kleine schilderijtjes op het bord, kakelverse seizoensproducten en verrassende smaakcombinaties. Heb je zin in een avond vol bijzondere, maar oh zo lekkere gerechten, dan zit je bij restaurant Jaimie van Heije goed!

Het restaurant is gevestigd in het pittoreske Ouderkerk aan de Amstel en straalt een hippe, maar toch ook gemoedelijke sfeer uit. Het witte tafellinnen maakt de zaak chique, evenals de wijnkaart. Bij Jaimie van Heije heb je ruim keuze uit bijzondere wijnen van over de hele wereld.

Restaurant Jaimie van Heije creëert een brasseriegevoel met mooie gerechten, kundige, ongedwongen bediening en eigenzinnige Dolce Vita-fresco's van kunstenaar Selwyn Senatori. Voor een bijzondere avond uit moet je dit restaurant echt eens proberen, reserveer daarom snel online!

Meer informatie over restaurant Jaimie van Heije

Sluitingstijd

24 april t/m 30 april
07 augustus t/m 20 augustus
27 december t/m 31 december

zijn wij gesloten in verband met vakantie.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Jaimie van Heije

Luc S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Weer genoten was bijzondere combinaties van smaken in oogverblindende culinaire creaties op leuke lokatie.
Kortom voortreffelijk gegeten.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Altijd geweldig creatief, heerlijk en geweldige sfeer en service!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
als altijd zeer goede ontvangst en wederom een heerlijke lunch met een keuze van 3 tot 8 gangen genoten. Wij namen de 4 gangen en dat was voldoende.
Pepijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wijn & Spijs in perfecte harmonie.
De gerechten zijn verrassend goed, er zitten waarde smaaksensaties tussen.
Leuke vlotte bediening! We komen zeker terug....
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie verfijnde verassende gerechten. Gelukkig een restaurant die voorbij gaat aan de standaard risotto, schuimpjes etc. Bediening kunidg, snel en vriendelijk. Zeker een aanrader.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Smaakvolle gerechten. Een enthousiaste en vrolijke bediening. Uitstekende uitleg van de gerechten. Kortom een zeer aan te raden restaurant.
Katja G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Erg lekker gegeten, creatief, bijzonder, verfijnd. Niks viel tegen.
Sigrid P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Fijn ontvangen met Oesters, gevolgd door 6 heerlijke gangen en goed wijnadvies. Het kaasplankje was een mooie extra als afsluiter na het desert. Een gezellige en vooral ontspannen sfeer. Aanrader!
Florian S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Mooie ambiance op het fijne terras. Geweldige gerechten komen uit de keuken ! Licht ,fris , uitermate verrassend van smaak , prachtig opgemaakt! Vriendelijke,attente en kundige gastvrouw! Komen hier zeker terug!
Shivan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Prima restaurant, sfeer en aankleding goed. Eten origineel en smaakvol. Verrassingsmenu van de chef is aan te raden. Wijnkaart in orde.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk 6 gangen diner met extra oesters. Het was allemaal super lekker en mooi gebalanceerd. Leuk ook de Japanse invloeden. Mooie combinaties. Heerlijk op het terras gegeten. Niet een plek waar je elke week eet, maar perfect voor als er iets te vieren valt.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooie gerechten met een zeer mooie balans
elles S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hadden nog geen menu gehad en alleen een drankje besteld, toen er al gevraagd werd of we oesters wilden en hoeveel p.p., zonder prijzen, etc. te noemen. Deze oesters bleken helemaal niet bij het menu te horen en apart betaald te moeten worden. Dit had op zijn minst/fatsoenshalve erbij verteld moeten worden. Het eten zelf was van uitstekende kwaliteit, service was verder goed, maar de porties waren zo minimaal (eetlepel-grootte) dat we met 'honger' weggingen.
Jean A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Food was delicious
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de heerlijk aanbieding. 3 gangen lunch voor 22,50 euro. We hebben genoten. Wat een leuke smakelijke gerechtjes! Vooraf nog extra oesters genomen. Heerlijk! Bediening voortreffelijk. Leuke plek op terra#, gratis parkeren. Super.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten tijdens testkitchentuesday! Een van onze lievelings restaurants om naar toe te gaan. Aanrader! Alleen jammer dat er bij dit menu geen passende wijnen werden geschonken.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten, mooie zomerse avond dus heerlijk om buiten te kunnen zitten. Mooie ambiance en over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Een uitzondering daar gelaten; het stokbroddje vooraf was zo hard dat wij beiden ons gemelte er aan open hebben gehaald. Als enige stel zaten wij op een houten stoeltje ipv de comfortable fauteuils van de andere gasten. Jammer om de avond af te sluiten met een zere mond en een zere rug. Uiteraard hebben wij beide punten aangegeven bij de bediening, maar hier werd niets mee gedaan. 200 euro uitgeven voor een diner, dan Mogen dit sort dingen absoluut niet voorkomen! Jammer!
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, een culinaire beleving. Bij aankomst (er was buiten ingedekt) om ons te placeren ging het allemaal wat horkerig. Bediening was niet op de hoogte van het menu ''Volle Bak''. Daarna moesten twee andere personen aan te pas komen om hier uitleg over te geven.

Ik heb de eerste 3 gangen in een plantenbak zitten kijken vol met de restanten van sigaretten. Ook stond er een wijnvat naast onze tafel, wat natuurlijk geen probleem is. Maar als er vanaf daar steeds ingedekt wordt (lees; kletteren van bestek in de bestekbak, glazen, borden etc) komt dat niet heel charmant over. Daarna zijn we naar binnen gegaan, wat goed beviel. Ik wil best voor 4 personen €560 betalen maar zorg dan dat het tot in de puntjes is afgemaakt!
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We zijn erg fijn geholpen. Zelden heb ik zo genoten van het eten! Het 6 gangen diner menu gehad met vooraf nog een oester en het wijnarrangement
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Hoge verwachtingen vooraf die niet geheel zijn waargemaakt. We zaten aanvankelijk bij een tafeltje met uitzicht op toilet en in doorgang waarbij onze bediening niet iets kan vertellen over wijnen en weinig gepassioneerd rond loopt. Een andere dame van de bediening moet onze onvrede hebben opgemerkt en doordat een tafel leeg is mogen we verplaatsen naar voren wat een groot verschil is in sfeer èn bediening. Dat zou niet uit mogen maken vonden wij.
We starten met oesters waarbij wij vonden dat de mango volledig de oester overschaduwde: zonde van de prachtige oesters.
Voorgerecht met nieuwe haring: heel hoog op smaak, maar wel lekker. Het tweede gerecht was echt genieten! Alles klopte: het eetbare bakje in combinatie met de garnalen en de bijpassende wijn. De vis die hierna volgende was heerlijk alleen het lag op een veel te dik gesneden plakje groente, wat zonde was van het hele gerecht. Ook de wijn bij dit gerecht vonden we matig. Het vlees wat volgde met de zwezerik was weer super! Ook de wijn paste mooi en was heerlijk. Alleen opnieuw een te dik gesneden plakje groente onder het vlees: net zoals het vorige gerecht: niet door te snijden en afbreuk doende aan het heerlijke vlees. Het dessert was een grote verbazing: alsof je een kinderaardbei toetje eet wat stijf staat van de kleurstoffen: mier en mier zoet en echt niet lekker, net zoals de wijn helaas. De kaasplank was prima, maar niet bijzonder. Het mini dessertje wat we kregen bij de thee was weer heerlijk.
Alles bij elkaar voor ons tè grote verschillen.