Jai Bharat

Gedempte Oude Gracht 21-23 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Jai Bharat

Indiaas restaurant waar de bediening bijzonder is. Vriendelijkheid en een grote mate van service bepalen hier de goede sfeer. Wat je ook kiest van de menukaart, Je krijgt altijd standaard bij elke gerecht rijst, naanbrood, een vegetarische curry en andere bijgerechtjes. Een tafel vol heerlijke, geurige gerechten. Als je houdt van smaaksensaties en afwisseling, dan is this the place to be! Door de open keuken wordt het gevoel van vers en kwaliteit nog eens benadrukt!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Jai Bharat

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel vriendelijke mensen, echt authentieke indiase smaken. De currys zijn heel rijk van smaak en alle keren dat we hier gegeten hebben van dezelfde kwaliteit. De green chutney met warm gebakken knoflook naam brood en papadum is fantastish. De chicken tandori is heel lekker gekruid en de curry madras en lam vindaloo zijn beide goddelijk. Je mag zef aangeven of je van pittig houdt of niet. We komen hier graag terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De mixed tandoori was uitstekend, maar de zalm uit de tandoori wat droog. Zeker een aanrader!
Indo62 E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer bij Jai Bharat gegeten. Wij namen de rijsttafel voor drie personen. De papadums met verschillende chutney's waren heerlijk. Van het gerecht daarna werden wij niet echt enthousiast. De verschillende curry's die volgden waren onze favoriet, ook de bijgerechten smaakten prima. Je moet wel een flinke eter zijn, anders is de rijsttafel wat veel. De kheer werd niet aangeboden, maar wij hadden ook geen behoefte meer aan een toetje.
De bediening was heel vlot en vriendelijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer smaakvolle chutney's bij het voorgerecht. King Prawn's met een heerlijke saus. Charmante kok en vlotte bediening. Echt een aanrader.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is een authentiek restaurant. Er is ruime keuze en het eten is heerlijk. De bediening is prima, en de gerechten staan snel op tafel. Het was niet druk dus dat heeft zeker invloed ;-) Zeker een aanrader en ik ga er absoluut weer heen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, en onze prosecco (die overigens erg goed was, en qua temperatuur perfect was) kwam snel door. Wij kozen voor de Indiase rijsttafel voor 2 personen. Omdat we van een vriendin hoorde dat het stevig pittig was hebben we er wat advies gevraagd omtrent de pittigheid. We konden kiezen tussen mild / medium en hot (later hoorde we dat er nog een gradatie boven zat ook). Op advies gekozen voor mild - wat een uitstekend advies bleek. Eten kwam snel door - bediening was vriendelijk en het Indiase biertje dat ze erbij adviseerde perfect!

Wij hebben een hele aangename avond gehad - en komen zeker terug!
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een absolute aanrader als je van indiaans eten houdt! Laat je niet afschrikken door het interieur want de kok maakt echt super indiaans eten. Zowel voor- als hoofdgerecht uitstekend.
Tjeerd L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent. We komen hier zeker terug.
hansje E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede timing van het inzetten van de gerechten en de dranken. Goede servicegerichtheid. De muziek staat niet te hard waardoor je elkaar goed kan verstaan. De kok luistert heel goed naar de wensen van de klanten. Zo hebben wij een glutenvrij en lactosevrij gerecht gegeten. Het restaurant is heel goed gesitueerd in het centrum. Dichtbij het parkeergarage de Raaks en de bioscoop.
W.F. S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Geweldig Indiaas restaurant, enkele jaren geleden nog gesitueerd aan de Oude Groenmarkt, met prima gerechten die desgewenst aangepast worden aan je persoonlijke smaak. De bediening is zeer persoonlijk en vriendelijk. Kortom een aanrader!
C N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Beste Indiaas restaurant van Haarlem!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Fijn gegeten. Genoten van een heerlijke authentieke lam jhalfrezi met verse garlic naan. Lekker spicy, niet zo vernederlandst als sommige andere restaurants. Bediening en sfeer ok. Ga voor het eten en de smaak, ga niet voor het interieur..
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Jai Bharat, bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijke maaltijd! Een restaurant voor de fijnproever die eens wat anders zoekt in Haarlem.
Hessel M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Super, super, super. Het is n tripje naar Haarlem meer dan waard . Het eten, de bediening top. Geen franje, gewoon goed. Ga voor de rijsttafel en dan heb je n goede indruk wat voor lekkers er allemaal uit de open keuken komt.
Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
JAI BHARAT (betekent "Gegroet India") HET BESTE ÉN MEEST VERFIJNDE INDIASE KWALITEITSRESTAURANT VAN WEST-EUROPA!
Ik heb namelijk in mijn hele leven nog nooit zó lekker én supergezellig in een restaurant gegeten dan bij de familie Lal. Welk authentiek Indiaas gerecht je ook bestelt, of het nou papadam (spicy Indian crackers), warme kaas- of knoflooknaan uit de speciaal uit Londen geïmporteerde kleioven (Tandoor), of bijv. een (extra) pittige curry is, de smaaksensatie is onovertroffen. De bediening is tot slot zeer hartelijk en sympathiek; aan alle mogelijke (extreme) wensen wil men voldoen. Door voornoemde culinaire hoogstandjes, tegen een zeer acceptabele prijs-/kwaliteitverhouding, verdient dit toprestaurant m.i. een MICHELINSTER.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eindelijk is Jai Bharat weer terug in Haarlem. Voorheen toen ze nog op de andere locatie zaten hebben we er altijd heerlijk gegeten. Het is weer van ouds echt goed, als entree kregen we heerlijk afgebakken papadum met onze favoriete green chutney die je nergens zo lekker is als hier. De Chicken madras en de lamb spinazie was weer helemaal geweldig. Rijk van smaak, pittig maar niet te heet en de naan broden zijn super lekker. De bediening is altijd erg vriendlijk, aardige mensen met een echt indiaas warmte. Wij gaan hier zeker weer veel terug komen!
Amanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Jai Bharat.
Bij aankomst een heerlijk Indiaas biertje met papadums met verrassende dipjes. De gerechten waren heerlijk gekruid en hadden een passende pittigheid zoals de gastheer het vertelde. Hij wist veel te vertellen over de gerechten en was erg gezellig. Een goede aanwinst voor Haarlem!
Martin78 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik ben heel blij Jai Bharat weer terug is. Het blijft het beste indiaanse restaurant, ik tot nu in Nederland gevonden heb.
offen023 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Blij verrast met de terugkeer van de Lal"s naar hun indiaase roots. Wat een heerlijke hotwings uit de klei oven en de perfect gekruide lams curry en voor zo"n lage prijs. Een regelrechte aanrader voor de liefhebber van de indiaase keuken en ook voor alle andere graag uiteten gaanders. En ook nog zeer, zeer betaalbaar.
We hebben genoten en gaan volgende week weer terug!!