Jai Bharat

Gedempte Oude Gracht 21-23 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Jai Bharat

Indiaas restaurant waar de bediening bijzonder is. Vriendelijkheid en een grote mate van service bepalen hier de goede sfeer. Wat je ook kiest van de menukaart, Je krijgt altijd standaard bij elke gerecht rijst, naanbrood, een vegetarische curry en andere bijgerechtjes. Een tafel vol heerlijke, geurige gerechten. Als je houdt van smaaksensaties en afwisseling, dan is this the place to be! Door de open keuken wordt het gevoel van vers en kwaliteit nog eens benadrukt!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Jai Bharat

Maandag 17.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Jai Bharat

De tafel van E. W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en betaalbaar. We komen zeker terug!
John H.
Heerlijk gegeten. Goed gezelschap.
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Jai Bharat. Dal soup, chicken korma en fish curry, alles heel verfijnd van smaak. Aardige en attente bediening. Het was erg rustig in de zaak, het hinderde ons niet, maar dit restaurant verdient meer aanloop. Wij komen in ieder geval zeker terug!
twoxx V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
André & Nicoline van Os bezochten dit kleine en erg propere restaurant gevestigd naast twee andere Indian Restaurants aan de Haarlemse Gedempte Oude Gracht die wij ook kennen. Jai Bharat echter, onderscheidt zich hier net even wat meer in kwaliteit en door z'n prima gastvrije ontvangst en bediening. De 'jongste bediende' had iets meer zijn service 'with a smile' mogen aankleden, maar zowel de eigenaar als de andere harde werkers in de keuken waren zeer betrokken bij hun gasten. Alhoewel het restaurant snel vol liep stonden de gerechten redelijk vlot op tafel. In ons geval waren de twee verschillende Tandoori vleesgerechten lekker mals en stuk voor stuk van een prima uitgebalanceerde gekruide kwaliteit. Naast het heerlijke naan-brood en de geurige Basmati rijst natuurlijk. Echt een aanbevelenswaardig restaurant waar we zéker ook de curry's eens gaan proberen! Proberen dus!
Annique V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wat zijn wij blij dat de familie Lal ons iedere week weer verrast met de Indiase keuken! Er wordt met heel veel liefde gekookt en dat proef je dan ook zeker terug in de bijzonder smaakvolle curries. De chicken madras, vindaloo en butter chicken zijn allemaal even goed. En wat het nog extra lekker maakt: de papadum met groene chutney. Een echte aanrader voor gezinnen. De kids smullen ook lekker mee!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Hier gegeten op 29 januari 2018. Hoewel er die avond niet veel gasten waren, hebben echt heerlijk genoten van de keuken en de bediening. Een aanrader en ook zeer schappelijk geprijsd.
Ellen U.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Jai Bharat. Aangezien wij nog niet erg bekend zijn met de Indiase keuken hebben wij de chef gevraagd wat hij kon aanraden. We hadden Lamb Phall en kip tandoori. Alle gerechten waren heerlijk. Als je een keer echt goed Indiaas wilt eten, moet je hier zeker naar toe. Vriendelijke gastheer en serveerster en geweldige keuken. Wij komen hier terug.
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer smaakvol, maar mag wat pittiger (vindaloo).
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gisteren weer eens bij Jai Bharat gegeten voordat ik naar de film ging. Ik ben dol op Indiaas eten, heb bij alle Indiase restaurants in Haarlem (en omstreken) eens of vaker gegeten én heb ook in India 8 weken rondgereisd. Als "ervaringsdeskundige" zeg ik; dit is momenteel het beste restaurant in Haarlem voor Indiaas eten! De smaak is authentiek en voortreffelijk (het wordt nét zo heet als dat je zelf aangeeft en in mijn geval dus zéér heet). Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel en komt uit het hart. Bovendien heeft het een sfeervolle inrichting. De prijs/prestatie verhouding is hier dus gewoon erg goed. Doorbreek oude gewoontes (er zijn meer restaurants in deze straat) en probeer dit restaurant binnenkort een keer. Net zoals ik zal je maandelijks terugkomen, ...
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Dit Fantastische Indiaase restaurant, welke eerst gevestigd was op de Oude Groenmarkt te Haarlem, biedt nu op de Gedempte Oude Gracht 21-23 te Haarlem, heerlijke Indiaase gerechten aan voor een zeer vriendelijke prijs. De drankenkaart is zeer uitgebreid en vriendelijk geprijsd. Vanuit het restaurant kijk je zo de open keuken in waar hard gewerkt wordt. De bediening is bovendien zeer vriendelijk en attent. Het restaurant ligt op 5 wandelminuten van parkeergarage Raaks. De bushalte ligt aan de weg van het restaurant. EEN AANRADER!!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het eten was goed en de bediening eveneens..
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk rustig, fijne achtergrond muziek. Enkele gerechten hadden wel iets pittiger gemogen. Verder super
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De beste Lamb Phall van Haarlem en omstreken! Jai Bharat is een tijdje weggeweest uit Haarlem, maar ik ben blij dat mijn favoriete Indiaas Restaurant weer terug is.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben met 8 man hier heerlijk gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend. We komen zeker nog eens terug!
Leonore R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Blij dat dit restaurant weer terug is!
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Jongen die ons ontving was bescheiden. Open keuken. Leuk dat de kok ook even langskwam om te vragen of alles naar wens was.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was lekker. Niet pittig, dat had ik wel (wat meer) verwacht. Wat meer bijgerechten (vooral groenten) zou ook goed geweest zijn.
De service was oke; niet indrukwekkend goed, maar ook niet slecht te noemen. Meerdere keren hebben we zelf om drankjes gevraagd, dat kan dus zeker beter.
De inrichting is niet zo erg als de recensies doen vermoeden. Ik kon er wel van genieten. Misschien omdat ik me erop had voorbereid.
Al met al een aardig restaurant.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel vriendelijke mensen, echt authentieke indiase smaken. De currys zijn heel rijk van smaak en alle keren dat we hier gegeten hebben van dezelfde kwaliteit. De green chutney met warm gebakken knoflook naam brood en papadum is fantastish. De chicken tandori is heel lekker gekruid en de curry madras en lam vindaloo zijn beide goddelijk. Je mag zef aangeven of je van pittig houdt of niet. We komen hier graag terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De mixed tandoori was uitstekend, maar de zalm uit de tandoori wat droog. Zeker een aanrader!
Indo62 E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer bij Jai Bharat gegeten. Wij namen de rijsttafel voor drie personen. De papadums met verschillende chutney's waren heerlijk. Van het gerecht daarna werden wij niet echt enthousiast. De verschillende curry's die volgden waren onze favoriet, ook de bijgerechten smaakten prima. Je moet wel een flinke eter zijn, anders is de rijsttafel wat veel. De kheer werd niet aangeboden, maar wij hadden ook geen behoefte meer aan een toetje.
De bediening was heel vlot en vriendelijk.