Jai Bharat

Gedempte Oude Gracht 21-23 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Jai Bharat

Indiaas restaurant waar de bediening bijzonder is. Vriendelijkheid en een grote mate van service bepalen hier de goede sfeer. Wat je ook kiest van de menukaart, Je krijgt altijd standaard bij elke gerecht rijst, naanbrood, een vegetarische curry en andere bijgerechtjes. Een tafel vol heerlijke, geurige gerechten. Als je houdt van smaaksensaties en afwisseling, dan is this the place to be! Door de open keuken wordt het gevoel van vers en kwaliteit nog eens benadrukt!

Glas champagne

Marco G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer smaakvol, maar mag wat pittiger (vindaloo).
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gisteren weer eens bij Jai Bharat gegeten voordat ik naar de film ging. Ik ben dol op Indiaas eten, heb bij alle Indiase restaurants in Haarlem (en omstreken) eens of vaker gegeten én heb ook in India 8 weken rondgereisd. Als "ervaringsdeskundige" zeg ik; dit is momenteel het beste restaurant in Haarlem voor Indiaas eten! De smaak is authentiek en voortreffelijk (het wordt nét zo heet als dat je zelf aangeeft en in mijn geval dus zéér heet). Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel en komt uit het hart. Bovendien heeft het een sfeervolle inrichting. De prijs/prestatie verhouding is hier dus gewoon erg goed. Doorbreek oude gewoontes (er zijn meer restaurants in deze straat) en probeer dit restaurant binnenkort een keer. Net zoals ik zal je maandelijks terugkomen, ...
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Dit Fantastische Indiaase restaurant, welke eerst gevestigd was op de Oude Groenmarkt te Haarlem, biedt nu op de Gedempte Oude Gracht 21-23 te Haarlem, heerlijke Indiaase gerechten aan voor een zeer vriendelijke prijs. De drankenkaart is zeer uitgebreid en vriendelijk geprijsd. Vanuit het restaurant kijk je zo de open keuken in waar hard gewerkt wordt. De bediening is bovendien zeer vriendelijk en attent. Het restaurant ligt op 5 wandelminuten van parkeergarage Raaks. De bushalte ligt aan de weg van het restaurant. EEN AANRADER!!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het eten was goed en de bediening eveneens..
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk rustig, fijne achtergrond muziek. Enkele gerechten hadden wel iets pittiger gemogen. Verder super
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De beste Lamb Phall van Haarlem en omstreken! Jai Bharat is een tijdje weggeweest uit Haarlem, maar ik ben blij dat mijn favoriete Indiaas Restaurant weer terug is.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben met 8 man hier heerlijk gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend. We komen zeker nog eens terug!
Leonore R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Blij dat dit restaurant weer terug is!
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Jongen die ons ontving was bescheiden. Open keuken. Leuk dat de kok ook even langskwam om te vragen of alles naar wens was.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was lekker. Niet pittig, dat had ik wel (wat meer) verwacht. Wat meer bijgerechten (vooral groenten) zou ook goed geweest zijn.
De service was oke; niet indrukwekkend goed, maar ook niet slecht te noemen. Meerdere keren hebben we zelf om drankjes gevraagd, dat kan dus zeker beter.
De inrichting is niet zo erg als de recensies doen vermoeden. Ik kon er wel van genieten. Misschien omdat ik me erop had voorbereid.
Al met al een aardig restaurant.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel vriendelijke mensen, echt authentieke indiase smaken. De currys zijn heel rijk van smaak en alle keren dat we hier gegeten hebben van dezelfde kwaliteit. De green chutney met warm gebakken knoflook naam brood en papadum is fantastish. De chicken tandori is heel lekker gekruid en de curry madras en lam vindaloo zijn beide goddelijk. Je mag zef aangeven of je van pittig houdt of niet. We komen hier graag terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De mixed tandoori was uitstekend, maar de zalm uit de tandoori wat droog. Zeker een aanrader!
Indo62 E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer bij Jai Bharat gegeten. Wij namen de rijsttafel voor drie personen. De papadums met verschillende chutney's waren heerlijk. Van het gerecht daarna werden wij niet echt enthousiast. De verschillende curry's die volgden waren onze favoriet, ook de bijgerechten smaakten prima. Je moet wel een flinke eter zijn, anders is de rijsttafel wat veel. De kheer werd niet aangeboden, maar wij hadden ook geen behoefte meer aan een toetje.
De bediening was heel vlot en vriendelijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer smaakvolle chutney's bij het voorgerecht. King Prawn's met een heerlijke saus. Charmante kok en vlotte bediening. Echt een aanrader.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is een authentiek restaurant. Er is ruime keuze en het eten is heerlijk. De bediening is prima, en de gerechten staan snel op tafel. Het was niet druk dus dat heeft zeker invloed ;-) Zeker een aanrader en ik ga er absoluut weer heen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, en onze prosecco (die overigens erg goed was, en qua temperatuur perfect was) kwam snel door. Wij kozen voor de Indiase rijsttafel voor 2 personen. Omdat we van een vriendin hoorde dat het stevig pittig was hebben we er wat advies gevraagd omtrent de pittigheid. We konden kiezen tussen mild / medium en hot (later hoorde we dat er nog een gradatie boven zat ook). Op advies gekozen voor mild - wat een uitstekend advies bleek. Eten kwam snel door - bediening was vriendelijk en het Indiase biertje dat ze erbij adviseerde perfect!

Wij hebben een hele aangename avond gehad - en komen zeker terug!
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een absolute aanrader als je van indiaans eten houdt! Laat je niet afschrikken door het interieur want de kok maakt echt super indiaans eten. Zowel voor- als hoofdgerecht uitstekend.
Tjeerd L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent. We komen hier zeker terug.
hansje E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede timing van het inzetten van de gerechten en de dranken. Goede servicegerichtheid. De muziek staat niet te hard waardoor je elkaar goed kan verstaan. De kok luistert heel goed naar de wensen van de klanten. Zo hebben wij een glutenvrij en lactosevrij gerecht gegeten. Het restaurant is heel goed gesitueerd in het centrum. Dichtbij het parkeergarage de Raaks en de bioscoop.